Waarom kan het niet én én zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ook opgegeven. Geniet 100x meer van de counters van Madrid. Nu nog afmaken alleen
Slap smoesje van een vent zonder ballen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen is het geen tussenstand en het is een gokHelaas mattie.
stik er toch bijna inquote:
Kan, hoeft nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom kan het niet én én zijn?
Inderdaad, én het doelloze getik met dito schwalbes verachten én het houthakken van Pepequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek en ga de wedstrijd kijken ipv andere users een ban proberen aansmeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slap smoesje van een vent zonder ballen.
Heb ik iets gezegd over een lekkere Duitser?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Pics van die 'lekkere' Duitser, geloof er weinig van.
Dat kan ook, maar 10 passen op een redelijke snelheid naar elkaar gaat mijn hart niet sneller van kloppen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
mijn haat tegen driehoekjes is gegroeid tijdens mijn amateur dagen met trainingen. ik was altijd de lul en moest in het midden :")quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach ja. Ik accepteer dat jullie anders zijn. Ik begrijp het alleen niet.![]()
Daar doe je het toch echt mee te kort hoor. Gaat razendsnel, in één tijd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar 10 passen op een redelijke snelheid naar elkaar gaat mijn hart niet sneller van kloppen.
Zit je nu met mijn werk te pronken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Posts verwijderd. Wat een onzin wordt er uitgekraamd zeg.
Zo beegrijp ik niet dat er mensen zijn die kunnen genieten van het spel van Barcelonaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach ja. Ik accepteer dat jullie anders zijn. Ik begrijp het alleen niet.![]()
quote:
Jojoortje is een lekker wijf.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Posts verwijderd. Wat een onzin wordt er uitgekraamd zeg.
Let's shake hands.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo beegrijp ik niet dat er mensen zijn die kunnen genieten van het spel van Barcelona
Mutsquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
Goal gemist vanwege het off topic gaan van mezelf. Schamen.
On topic: GOAL!
Pics, dat zou betekenen dat er 2 lekkere duitsers zijn.. of Zuidgrens is met Jojoortje bezig?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje is een lekker wijf.![]()
![]()
karmaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
Goal gemist vanwege het off topic gaan van mezelf. Schamen.
On topic: GOAL!
Had Real hem zelf maar moeten maken. Makkelijk zat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
Godverdomme![]()
Echt ongelofelijk dit. Barcelona heeft niks in te brengen en dan scoren ze weer uit het niets..
quote:
Je hebt wel gelijk, het duurde gewoon bijna tot de 2e helft voordat Real weer moest buigen. Respect hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
Godverdomme![]()
Echt ongelofelijk dit. Barcelona heeft niks in te brengen en dan scoren ze weer uit het niets..
Real mist een Messiquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:46 schreef inZanity het volgende:
Godverdomme![]()
Is ook wel zo. Maar dan kan ik er nog wel van balen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Had Real hem zelf maar moeten maken. Makkelijk zat.
Ja of mensen die geen nerd zijn en echt juichen en niet op fok meteen.quote:
Ik ook. En film 1, en eredivisie livequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:47 schreef napoleonfour het volgende:
koop eens sport 1 allemaalik heb zelfs sport 1 hier op mijn studentenkamertje.
Tuurlijk mag je dat. Zou raar zijn als jij dat niet zou doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is ook wel zo. Maar dan kan ik er nog wel van balen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:47 schreef RubenSosa het volgende:
Die reactie van ronaldo. Daar wil ik een gifje van !!! hahaah
Triest idd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja of mensen die geen nerd zijn en echt juichen en niet op fok meteen.
Ik niet, ik koop schoenen e.d.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. En film 1, en eredivisie live
Het zal tijd wordenquote:
Ja, ga eens terug naar LIF ofzo. Vrouwen in VBL.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik niet, ik koop schoenen e.d.
Standaard post natuurlijk. Interesseert mij El clasico nou, wanneer zondag pas de echte klassieker is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk je wedstrijd ook, of was dit gewoon een standaard post?
Ja want Messi... nee laat maar. Ik heb genoeg gezienquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
Nou nou het is wat van Messi. Hoe durft hij na die 100.000 aanslagen op z'n poten van die Real spelers.
Maar is wel gewoon geel. En bovendien, laat ze lekker vechten.quote:
Niet teveel nadenken .. dan vraag je je af waarom je hier nog zit op dit kutforumquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mensen die geilen op de 1e post na een doelpunt met: YYAYAAJAAA.
Sowieso mensen.
Voor mijn part gooien ze nu een bom op die bouwval.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar is wel gewoon geel. En bovendien, laat ze lekker vechten.
Schandalig wat daar gebeurt.quote:
Topcomboquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. En film 1, en eredivisie live
Volgens mij is om kaartenvragen geel volgens het spelregelboekje. Dus doodnormaal is het zeker niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doodnormale reactie hoor. Beetje objectief blijven.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ga eens terug naar LIF ofzo. Vrouwen in VBL.
Of pics.quote:
Het was een achterlijke overtreding. Compleet achterlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is om kaartenvragen geel volgens het spelregelboekje. Dus doodnormaal is het zeker niet.
het niet geven is ook tegen de regels. Heft elkaar op.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is om kaartenvragen geel volgens het spelregelboekje. Dus doodnormaal is het zeker niet.
Wat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:52 schreef Buitendam het volgende:
Nu maar hopen op een spannende tweede helft. Kan nog alle kanten op.
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Is het overigens normaal als je hardop van vreugde zit te schaterelachen n.a.v. die driehoekjes en afstraffing die aanstaande is?![]()
Corruptie speelt helaas nog steeds een grote rol in Spanjequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het was een achterlijke overtreding. Compleet achterlijk.
Scheids durfde natuurlijk de Koninklijke niet aan te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:52 schreef eight het volgende:
[..]
Corruptie speelt helaas nog steeds een grote rol in Spanje
Xavi, Ronaldo, Pepe etc. allemaal geblesseerd tot na de zomerquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hopen dat er 2e helft mensen doormidden gezaagd worden.
Dacht dat jij een schijthekel had aan het Nederlands elftal?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Xavi, Ronaldo, Pepe etc. allemaal geblesseerd tot na de zomer
Fuck...heb ik nu al de toss gemist?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Equiteraal Guinee - Senegal voor de liefhebbers op Eurosport
Oeh, daar zet ik Barca - Real wel voor uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Niet met dit soort overtredingen. Gaat nergens meer over..quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef msnk het volgende:
[..].....
Hij wil een wedstrijd niet doodfluiten. Zo wil ik er nog meer in de Eredivisie
Nee alleen aan supporters en mensen in het algemeenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dacht dat jij een schijthekel had aan het Nederlands elftal?
eens kijken wat voor exotische schoppartij dat wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat een prachtige goal. Godverdomme ik schreeuwde het hier uit na die goal. Fantastisch!
voor de neutrale kijker is het idd een stuk leuker, maar toch had hij rood moeten hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef msnk het volgende:
[..].....
Hij wil een wedstrijd niet doodfluiten. Zo wil ik er nog meer in de Eredivisie
Dat valt best mee hoor. Flink afgenomen iig de laatste jaren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dacht dat jij een schijthekel had aan het Nederlands elftal?
5 punten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
Ben benieuwd wat InZanity nu te zeggen heeft
Senegal gaat eruit, verassendquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Edit: lekkere spelling van dat kutland
Die zal ongetwijfeld iets te zeggen hebben in de trant van lucky barca ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die troll durft niet meer te reageren
Mja...die werd er zowat ingekopt door de verdediger...zonder dat was ie niet eens tussen de palen geweest...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile en ik dachten hier aan
Oh...dacht dat ik jou nog hoorde zeggen dat je er geen klote om gaf en het hele EK ook niet gejuicht had. Maar zal wel Happel zijn geweest.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Flink afgenomen iig de laatste jaren.
Ik kijk er eerlijk gezegd 10x liever naarquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh, daar zet ik Barca - Real wel voor uit.
altijd maar afgunst tegen de beterequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die zal ongetwijfeld iets te zeggen hebben in de trant van lucky barca ofzo
sinds de wk finale zekerquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Flink afgenomen iig de laatste jaren.
Aanstellerij, dus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:54 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Omdat ik van voetbal hou en dit was een juweeltje.
Guinee onder druk nu.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Senegal gaat eruit, verassend
en dan toch 5punten achterstaan wtf, dan heeft barcelona al zo vaak niet werelds gespeeld omgz0r.dg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
Barcelona hoeft niet eens werelds te spelen om van werkelijk waar iedere ploeg te winnen. Messi speelde niet eens groots, maar zijn momenten zijn toch weer beslissend.
Diarra had er af gemoeten. Voor de spanning zou het goed zijn dat Real Madrid snel scoort in de tweede helft.
Het doelpunt van Alves weergaloos.
Mwoah, Real was eerste deel van de eerste helft beter, Barca de tweede.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef Equites het volgende:
Real was zoveel beter dan Barca, 3 grote kansen, die van Ozil om te smullen maar natuurlijk mochten we niet scoren. Bij Barca lukt weer alles. Godverde kut tyfus. Als Barca beter is geef ik het graag toe, maar dat was echt niet het geval
Lok die 10-0 grapjes nu maar niet zo uit Caland.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
De laatste keer dat ik wel schaterlachend voor de TV zat was trouwens met Sparta - Excelsior voor de nacompetitie.
nee, sinds het niet meer zo'n jodenkliek is. Al vind ik het nog steeds meer leuk vermaak dan dat ik echt fanatiek meeleef.quote:
que?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef Serko het volgende:
casillas, u mad?
u crying, dude? 4 real?awwww!
Diarra voor straf 2e helft in het midden van de rondo to destruction.
beter dan rood, dan was ie ontsnapt.
Wie niet. Die kop van @Aad300quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
De laatste keer dat ik wel schaterlachend voor de TV zat was trouwens met Sparta - Excelsior voor de nacompetitie.
In de tiende maand van de...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lok die 10-0 grapjes nu maar niet zo uit Caland.
Ach ja, tken niet elke keer meezitten. Barcelona wint de titel wel hoor. Wees gerust.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan toch 5punten achterstaan wtf, dan heeft barcelona al zo vaak niet werelds gespeeld omgz0r.dg.
Door één knal die hard binnengaat ga jij zitten schreeuwen? Dat heeft niks met voetbalfan te makken te hebben, dan stel je je aan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
U bent duidelijk geen voetbalfan.
Idd...kan je leuk mee uitgaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb wel medelijden met Ikeraardige gast.
Ik bij PSV - Feyenoord 10-0.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik bij PSV - Feyenoord 10-0.
Dat zou de échte Buitendam wel zeggen ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Door één knal die hard binnengaat ga jij zitten schreeuwen? Dat heeft niks met voetbalfan te makken te hebben, dan stel je je aan.
Ben je nu echt zo dom?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Was zeker geen rood, hij raakt Messi niet met zijn fout maar komt zo onzorgvuldig in dat het geel is,
Maar die hondenlul van een Groenendijk weer ' gelukkig protesteer Barca niet' , komop zeg dit ziet iedereen toch heel anders? Ook al protesteert Barca terecht overigens.
Jammer voor de wedstrijd, Madrid zal de 2de helft niet zo veel meer geven, het is nu toch al gespeeld, zonde had een heerlijke 2de helft kunnen worden.
Wel schitterend dat we na jaren weer kunnen zeggen dat Barca onterecht voorstaat in EL Classicó.
Madrid ga lekker op het vliegtuig naar huis, dan verlies je maar met 3-0 , dit heeft toch geen nut meer en dan onthouden we allemaal de fantastische eerste helft.
Ik gaf een schreeuw ja. Ik ben gepassioneerd voetbalfan. U bent depressiefquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Door één knal die hard binnengaat ga jij zitten schreeuwen? Dat heeft niks met voetbalfan te makken te hebben, dan stel je je aan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...kan je leuk mee uitgaan.
Ja ze reageren op sommige acties echt heel overdreven..quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
Maar die commentatoren zijn echt idioot slecht
ja of nie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach ja, tken niet elke keer meezitten. Barcelona wint de titel wel hoor. Wees gerust.
Feit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...dacht dat ik jou nog hoorde zeggen dat je er geen klote om gaf en het hele EK ook niet gejuicht had. Maar zal wel Happel zijn geweest.
Zal toch wel een schaaltje borrelnoten en een colatje onder de desk hebben staan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:57 schreef Merkie het volgende:
Toch wel zielig dat Schelvisje helemaal alleen aan zo'n grote desk zit.
Welnee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:57 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik gaf een schreeuw ja. Ik ben gepassioneerd voetbalfan. U bent depressief
Die laastste had er al uit moeten zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:57 schreef Nober het volgende:
Even kijken of Ramos en Lass het einde halen, heerlijk die frustratie bij de 1-0 trouwens.
begrijpelijk, maar niet teveel medelijden hebben want feit is; de man heeft een fantastische carriere, gespeeld met de allerbesten op aarde, wk en ek gewonnen, lekkere chick, veel geld. maar idd. klote voor hem dat ze maar niet kunnen winnen van Barca.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb wel medelijden met Ikeraardige gast.
Jupla. Ach ja, de Barcelona-periode duurt nog een jaar of twee drie denk ik. Daarna zullen andere ploegen weer eens wat winnen. De hegemonie kan niet altijd duren.quote:
5 puntenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef eight het volgende:
Als Ronaldo ooit nog prijzen wil winnen zal hij toch bij Real weg moeten gaan
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Sowieso schreeuwend voor de TV zitten als het om twee buitenlandse clubs gaat
Ik moet gewoon lachen, omdat ik die verdedigers van Real zo walgelijk vind.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
So true. Bakje nootjes in de hand en schreeuwen maar bij elke situatie die hun te veel wordt onder de voeten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Belachelijk idd. Hoe haal je het in je hoofd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
So true. Bakje nootjes in de hand en schreeuwen maar bij elke situatie die hun te veel wordt onder de voeten.
Misschien is Ajax wat voor 'm.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:59 schreef NumberSeven het volgende:
Ronaldo gaat denk echt weg hoor, die trekt t niet meer om steeds maar te verliezen van Barca.
Zijn gewoon gepassioneerd voetbalfans, ja?!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Wilfred?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Zagen jullie die schwalbe van Guinee ?
Die toename van fanboys voor een willekeurige buitenlandse grootmacht vind ik echt een walgelijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn gewoon gepassioneerd voetbalfans, ja?!
Waarom niet? Je kan ze toch volgen via internet? Net als dat ik het NL elftal alleen maar op de tv zie en nooit een wedstrijd bezoek. Same voor Feyenoord. Maakt dat je een mindere fan? Vind ik niet. Wel een ander type.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
hoho, hier is iedereen voor barcelona he! Ze bezoeken elke week de wedstrijd en staan met taarten als ze hebben gewonn bij het trainingsveld. Daarmee verdienen ze het om Barca te zeggen en mogen ze zelfs een avatar dragen met het clubebleem!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Opnieuw eens met jou.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die toename van fanboys voor een willekeurige buitenlandse grootmacht vind ik echt een walgelijke ontwikkeling.
Ongelofelijk is dat, hè? Support your local wordt er wel groot mee, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die toename van fanboys voor een willekeurige buitenlandse grootmacht vind ik echt een walgelijke ontwikkeling.
Wat zijn jullie boring zegquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
Ik doelde natuurlijk op Real Madrid-Ajax, twee seizoenen op rij verlies voor Ajax.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Messi past meer bij het samba voetbal van Ajax.
Kuijt, al zal je het wel niet met me eens zijn als Feyenoordfanquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
Vreselijke speler die de Jong. Meest overschatte speler van het NL elftal.
Dat heb je als je jong bent. En de meesten hier zijn jong.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Robben ..quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kuijt, al zal je het wel niet met me eens zijn als Feyenoordfan
Lijkt me geen schande, is wel jammer dat geen enkele NL club wel van Real zou winnenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op Real Madrid-Ajax, twee seizoenen op rij verlies voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |