Dostya Vlasova. Goede vraag, goede vraag.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:36 schreef maurisioo het volgende:
Zou Toothless nog een server hebben?
Stel je voor. Je ligt in lava, niet zo plezant. Voorheen werd je er uit getpt door mods. In dit geval hoop je op hetzelfde. Opeens ligt de mod naast je lava te happen. Wat er dan met je gebeurt.. een gevoel van schaamte, puur verdriet en een spontane diarree-aanval van het lachen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Prima, ik had niet afk moeten zijn, jij had dat niet moeten wegspammen.
Cool! Heb nooit echt goed de serie gespeeld maar herkende de char welquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb die op poster formaat signed by steve purcell aan de muur hangenBen een vrij grote fan
Vertrouw me, Ik ben hier met drumpie over aan het praten. We hebben een geweldig idee wat niet ten koste gaat van het huidige fokcraft. Maar laten we eerst maar is hopen dat drump doorgaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:29 schreef TJV het volgende:
De 1.7-tijden zullen terugkeren, mijn vrienden. Heus.
Een 1.7-world. Leukleuk. Met /home, /spawn en tp via creative uiteraard.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vertrouw me, Ik ben hier met drumpie over aan het praten. We hebben een geweldig idee wat niet ten koste gaat van het huidige fokcraft. Maar laten we eerst maar is hopen dat drump doorgaat.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:01 schreef Sitethief het volgende:
Was jij dat niet Tom, die met ooit dmv een teleport in de lava duwde in 1.7, of was dat Vic?1.7
Maar de server nu is eik ook best chill.
vet,, was vast veel en lang werk?quote:Even in Quake mode gezet voor de screenshot. En ze gaan allemaal tegelijkertijd af, was me dat een gepruts voor de timing
Ik ook plex kontquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Powerknie! Ik heb nu een pick axe met silk touch.
HOE VAAK GA JE DAT NU NOG POSTENquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef TJV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens zal eenieder die op 1.7 gespeeld heeft het met mij eens zijn. Zoals ik al zei, heb ik de kracht en de wil er niet voor om de immigranten te overtuigen. 1.7 zal dit voor mij doen. En hoe.
Valt hardstikke mee op het eerste gezicht, gewoon sticky pistons erlangs. Ik kan het ook wel voor jou maken als me me de materialen geeft?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:24 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
vet,, was vast veel en lang werk?
Liefhebbers van citroenen ook!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:39 schreef Flodder450 het volgende:
Liefhebbers van roze brillen hier als ik t zo lees ;/
hahaha 20k*HINT*quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef TJV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens zal eenieder die op 1.7 gespeeld heeft het met mij eens zijn. Zoals ik al zei, heb ik de kracht en de wil er niet voor om de immigranten te overtuigen. 1.7 zal dit voor mij doen. En hoe.
Yaay, wat een enthousiasme. Als je het niet interessant vind, post dan niks.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:24 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
vet,, was vast veel en lang werk?
Moeten we hier nou weer over beginnen?quote:
Volgens mij probeerde hijquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Yaay, wat een enthousiasme. Als je het niet interessant vind, post dan niks.
De smiley moest volgens mij ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Yaay, wat een enthousiasme. Als je het niet interessant vind, post dan niks.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Moeten we hier nou weer over beginnen?
1.7.3 iConomy podium:
1. TomVNL
2. Powerkiwi
3. Psvunited
4. Dodgey2000
Einde. Discussie.
dit idd,, ik heb er elke keer ruzie meequote:
Specs?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:58 schreef tuut-chips het volgende:
Dit weekend nieuwe pc halen! 9001 fps hier kom ik!
amd x4 xenon huppeldepup 955 black edition met 6950 2gb dirt 3 editie, 8gb 1600mhz ram en een 256gb ssd.quote:
Dat ge je nog meer merken dan een nieuwe cpu en zoquote:
QFTquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat ge je nog meer merken dan een nieuwe cpu en zoVerbazend hoe snel de pc opstart in vergelijking met een gewone hdd. In mijn mac heb ik een gestoken, en die ging van 42 naar 12 seconden boot. In mijn desktop (onlangs ook vernieuwd) daarvoor al een gestoken en man man. Je wilt niet meer terug
Waarom speel jij eigenlijk geen MP?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:26 schreef Jump het volgende:
Haha, tweemaal 'Efficiency I & Unbreaking I' gehad met slechts 1 xp per keer
Nee, koop hem van een kennis. Hij is twee maanden oud maar de eigenaar heeft besloten dat hij NU een iMac wilquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar heb je dat ooit voor nodig
Geld teveel?
En daar past geen ssd in?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:28 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee, koop hem van een kennis. Hij is twee maanden oud maar de eigenaar heeft besloten dat hij NU een iMac wil
Nee die wil ik!quote:
Ik heb het vroeger (:')) in het Dostya tijdperk gespeeld en me zeer goed met vermaakt. En toen kwam ook al af en toe die vraag van map resets en dat hoor ik nu ook nog altijd wel eens. Ik heb liever een map waar ik zelf kan blijven bouwen zonder daar van wakker te liggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Waarom speel jij eigenlijk geen MP?
Ik ook elke keerquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:57 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
dit idd,, ik heb er elke keer ruzie mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |