abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107276633
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef TJV het volgende:
Ok lieve mensjes, even een klein geheugensteuntje van ome Tom.
Vroeger waren er twee termen die je heel vaak hoorde:

TP ME!!
TP NAAR ME!!

Snappen jullie het verschil? Nee, ok. TP ME!! betekent dat je de ''TP ME!!'' schreeuwer naar jezelf toe moet tpen, bijvoorbeeld als de schreeuwer in lava zwemt. Typt iemand TP NAAR ME!! dan kun je veilig naar diegene toe tpen.

Ik dacht, ik zeg het maar even. Het is algemeen bekend onder eenieder die nog op 1.7 speelde maar het blijkt dat er een bepaalde mod is die het allemaal nog niet onder de knie heeft. Dat hij hierdoor 37 diamond en een Fortune III-pick kwijtgeraakt is, is jammer.

Groetjes,

Ome Tom.
Ach, gewoon declareren bij drumpert.
pi_107276857
Ah dit wist ik niet :D

quote:
If a 2x2 square of Jungle Tree Saplings is made and one is fertilized with bone meal, a huge tree is made
  Lieve Belg donderdag 26 januari 2012 @ 22:13:32 #179
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_107276929
Pff, ofwel zoek ik slecht, maar vind geen deftig bouwschema van een piston less t flipflop :(
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_107277014
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:13 schreef Jump het volgende:
Pff, ofwel zoek ik slecht, maar vind geen deftig bouwschema van een piston less t flipflop :(
Die t flipflops zijn makkelijk. maar gaan vaak stuk bij mij.
pi_107277052
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Is jouw skin trouwens van Monkey Island 2?
pi_107277065
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Daar gaat het me niet om Loon. De zin ''tp me'' was het laatste emotionele overblijfsel van het 1.7-tijdperk. Als zelfs dat weg is.. doet dat pijn. Heel veel pijn.

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107277110
Beste mensen,

Sinds het begin der tijden is weggespammde tekst niet te lezen door het ontbreken van een scrollknop in de chat.

Wanneer na "TP ME" "TP","TP", "TP", "TP!!!!!!!!!" en een aantal daaraan gerelateerde woordjes worden gespammed, dan is het voor een zekere mod niet duidelijk wat er nu bedoelt wordt. Zijn helpende instincten volgende, kan hij naar een locatie teleporteren om de vastgelopen speler te helpen.

Wanneer deze boterlul in lava zwemt, kan het gebeuren dat een vriendelijke mod met goede intenties er naast ligt te verbranden.

Dat daarom een diamanten pick, een diamanten pick met fortune III en het aantal van 37 diamanten kwijt is, is jammer.

TL;DR Tom is een sukkel :P
pi_107277132
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:15 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Is jouw skin trouwens van Monkey Island 2?
Ja, Guybrush Threepwood O+
pi_107277278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:17 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja, Guybrush Threepwood O+
Fuck yes!!! :D :D :D
pi_107277378
Luitjes, blijkbaar zijn er nog wezens die hun incompetentie niet willen erkennen. Ik heb de kracht noch de wil er niet voor om deze wezens op het juiste pad te brengen; het enige wat ik kan zeggen is dat ze mogen branden in de hel, zoals ze zojuist al naast mij gedaan hebben. Het is geen toeval dat ik het overleefd heb. 1.7 zal altijd met mij zijn.

Wees gegroet.

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107277484
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:21 schreef TJV het volgende:
Luitjes, blijkbaar zijn er nog wezens die hun incompetentie niet willen erkennen. Ik heb de kracht noch de wil er niet voor om deze wezens op het juiste pad te brengen; het enige wat ik kan zeggen is dat ze mogen branden in de hel, zoals ze zojuist al naast mij gedaan hebben. Het is geen toeval dat ik het overleefd heb. 1.7 zal altijd met mij zijn.

Wees gegroet.

Good ol' times my friend.
pi_107277524
Luitjes, blijkbaar zijn er nog wezens die hun fouten niet willen toegeven. Ik heb de kracht noch de wil er niet voor om deze wezens op het juiste pad te brengen; het enige wat ik kan zeggen is dat ze mogen branden in de hel, zoals ze zojuist al naast mij gedaan hebben. Het is geen toeval dat ik deze moedwillige aanslag niet overleefd heb. Diamant zal altijd met mij zijn.

Wees gegroet.

pi_107277650
quote:
4s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:23 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Good ol' times my friend.

Tevens zal eenieder die op 1.7 gespeeld heeft het met mij eens zijn. Zoals ik al zei, heb ik de kracht en de wil er niet voor om de immigranten te overtuigen. 1.7 zal dit voor mij doen. En hoe.
pi_107277736
Ik had bijna geen drumpies ;(
pi_107277798
De 1.7-tijden zullen terugkeren, mijn vrienden. Heus.

pi_107277825
Je blijft teveel hangen in het verleden. Evolutie en verandering zijn imperatief, met daarbij de instroom van nieuw bloed als katalysator.
pi_107277828
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:29 schreef TJV het volgende:
De 1.7-tijden zullen terugkeren, mijn vrienden. Heus.

Liever de 1.3 tijden, met base vs base :D
pi_107277874
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je blijft teveel hangen in het verleden. Evolutie en verandering zijn imperatief, met daarbij de instroom van nieuw bloed als katalysator.
De huidige samenleving, online en offline, bewijst het tegendeel.
pi_107277894
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Liever de 1.3 tijden, met base vs base :D
Laten we dat maar niet doen. Dat wordt ruzie. :')
pi_107277928
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef TJV het volgende:

[..]

Laten we dat maar niet doen. Dat wordt ruzie. :')
Oke dat is waar :P
pi_107278033
Veranderingen en conflicten komen altijd hand in hand. Bedenk, dat dit niets aan het resultaat afdoet; als de rook van het slagveld optrekt, is de nieuwe orde een feit. Daaraan niet willen meewerken is een klap in het gezicht van verstand en rede.
pi_107278041
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Fuck yes!!! :D :D :D

Heb die op poster formaat signed by steve purcell aan de muur hangen :D Ben een vrij grote fan ;)
pi_107278088
Zou Toothless nog een server hebben?
pi_107278105
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Veranderingen en conflicten komen altijd hand in hand. Bedenk, dat dit niets aan het resultaat afdoet; als de rook van het slagveld optrekt, is de nieuwe orde een feit. Daaraan niet willen meewerken is een klap in het gezicht van verstand en rede.
Het omdraaien van tp is als het ongeldig verklaren van de grondwet; laten we dat maar niet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')