.......quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:41 schreef gogosweden het volgende:
Boy's, ik heb besloten om na iets meer dan een halfjaar te stoppen met modden op fokcraft.nl
Bedankt voor de leuke tijd.
Wa, serieus?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:41 schreef gogosweden het volgende:
Boy's, ik heb besloten om na iets meer dan een halfjaar te stoppen met modden op fokcraft.nl
Bedankt voor de leuke tijd.
het is echt niet meer zoals het was, je logt in en je krijgt een bak met gezeik. Modden is niet zo leuk meer als dat het in 1.7 was toen met jou,quote:
ja, lees bovenstaandequote:
Yeahquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:41 schreef Jump het volgende:
Nieuwe snapshot!
[..]
Client: http://assets.minecraft.net/12w04a/minecraft.jar
Server: http://assets.minecraft.net/12w04a/minecraft_server.jar
Iemand die eens kan kijken wat het is? Geen MC op mijn werk
een van de redenen dat ik hem ook peerquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEE ja jonge de oude garde gaat weg :\
hoezo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een van de redenen dat ik hem ook peer
jij bent nauwelijks online ghehequote:Op donderdag 26 januari 2012 18:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
hoezo?Ik zit hier al langer dan een jaar op de FOK! servers te spelen.
Dat maakt toch niks uit?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jij bent nauwelijks online ghehe
Dan ga je toch epic shit bouwen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
MineCraft is geen ruk aan als er geen echt vernieuwende dingen komen, een nieuw diertje en 2 items ben je na 2 uur ook op uitgekeken.
Het is dan ook geen MMO, MC is vanaf het begin af aan alleen zo leuk geweest als je het zelf maakte.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
MineCraft is geen ruk aan als er geen echt vernieuwende dingen komen, een nieuw diertje en 2 items ben je na 2 uur ook op uitgekeken.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef MineraalWater het volgende:
Zo die ender dragon is dood
[ afbeelding ]
Amen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het is dan ook geen MMO, MC is vanaf het begin af aan alleen zo leuk geweest als je het zelf maakte.
Als er nu geen nieuwe grote updates komen, lopen de servers langzaam allemaal leeg. Watch my words.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het is dan ook geen MMO, MC is vanaf het begin af aan alleen zo leuk geweest als je het zelf maakte.
inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:44 schreef bobbernaut het volgende:
ik wil al mn MC skills kunnen vergeten en dan weer beginnen met dirt huisjes..
Jij, oude garde.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEE ja jonge de oude garde gaat weg :\
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij, oude garde.AMAAIIISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maarruuh wie wilt vanavond skypesessie doen? (BEREND IK WIL OOK MEEDOEN MET PRANKCALL!)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Dat is gewoon een kat man, wtf.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik noem hem Zorro (naar mijn echte kat)
Hij is tamedquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kat man, wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |