quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef Flodder450 het volgende:
goedemorgen
Gisteravond gingen we met die prankcall een oom en tante van mij bellen
Nou nou, ze heeft haar ook echt van haar beste kant laten zien
Nicequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:28 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.rjfc.net/mojang-avatars/
Altijd wat te klagen jij ofniet. Heb ik speciaal een TS server afgehuurd zodat je geen gezeik heb met accounts aanmaken voor andere mensen en dan ga je zeggen Skypers vs. Non-Skypers.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:57 schreef bobbernaut het volgende:
beter gaan we gewoon skypers vs non skypers!
want kut mic, maar kan skype wel op mobiel
ja maar dan gaan mensen weer op mij haten want mic >.<quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Altijd wat te klagen jij ofniet. Heb ik speciaal een TS server afgehuurd zodat je geen gezeik heb met accounts aanmaken voor andere mensen en dan ga je zeggen Skypers vs. Non-Skypers.
Beetje ondankbaar vind ik het.
GEBRUIK MEGAPHONE UIT DE APPSTOREquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar dan gaan mensen weer op mij haten want mic >.<
en wist ik dat je t hebt afgehuurd..
oke oke, maar tis op zondag dus ik kom wss toch niet..quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
GEBRUIK MEGAPHONE UIT DE APPSTORE
probleem opgelost.
Waarom begin je dan over skype vs non skype..quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oke oke, maar tis op zondag dus ik kom wss toch niet..
omdat ik toch wel meedoe.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over skype vs non skype..
ha niet eens geklikt en er staat lmgtfy klapjosti.quote:
25 euro voor je ipod.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef tuut-chips het volgende:
Koop eens iets van mijn V&A advertenties!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glazenwasser.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:26 schreef tuut-chips het volgende:
als iemand een baan voor me heeft is dat ook goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Glazenwasser.eWhoring sucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje nep video's voor oude mannetjes showen![]()
Tja het is wel makkelijk geld verdienenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
eWhoring sucks
Beetje nep video's voor oude mannetjes showen
Edit: het nieuwe dier is trouwens een "ocelot"twitter:jonkagstrom twitterde op donderdag 26-01-2012 om 11:51:40@ShmeSquirtle Yes, the snapshot should be ready in a couple of hours unless something unexpected happens. reageer retweet
[ Bericht 7% gewijzigd door MineraalWater op 26-01-2012 13:46:44 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |