SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Chat SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbas
AlDieWillenteKaaprenVaren - Bestemmingsplan
LordMagic - Great_hellupquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!If not now, then when.![]()
Shit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:38 schreef maurisioo het volgende:
Hoopte stiekem eigenlijk op een poema/tijger/kat TT maar deze is ook goed hoor.
If not now, then when.![]()
YEAHquote:
Iedereen krijgt 2 stacks diamond van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wilde hij het gewoon even meldenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wil je de server in of in de op?![]()
Waar kan ik VIP member worden? Wil best wat bijdragen op die manier.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
ff 15 euro storten, paypal staat in de PM die ik je net stuurde.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
Waar kan ik VIP member worden? Wil best wat bijdragen op die manier.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Wat denk je wel niet? Zomaar mensen naar jou geld over laten maken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ff 15 euro storten, paypal staat in de PM die ik je net stuurde.![]()
Check je PM Stokstaart, min. 50 euro natuurlijk.![]()
Minimaal vijf euro naar Drumpie sturen danquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
Waar kan ik VIP member worden? Wil best wat bijdragen op die manier.![]()
![]()
Lol.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
50 diamonds kun je krijgen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet? Zomaar mensen naar jou geld over laten maken?![]()
Check je PM Stokstaart, min. 50 euro natuurlijk.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Stuur maar een acceptgiroquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ook goed, als je dat kunt overmaken.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Je weet me adres toch nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik stuur wel een deurwaarder op je af.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ook nietquote:
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Haha, was geweldigquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef tuut-chips het volgende:
Berend net
Eerst twee willekeurige mensen verbinden, en dan zelf meedoen
(Ik was diegene die tegen die gek zat te praten. Ik was niet degene die aan het eind aan het lachen was, hahaha.)![]()
Zojuist weer even zitten prutsen om wat stuff te verbergen
Ooo, wat zou dat kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn testsetup om te kijken hoeveel plaats ik achter de muur nodig heb. Drie blokjes dus
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Zondag middag?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit weekend PVP event, meer info volgt.If not now, then when.![]()
Dan zitten we in de kerk.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef tuut-chips het volgende:
Berend net
Eerst twee willekeurige mensen verbinden, en dan zelf meedoen![]()
Alleen Ali Osram kan goeie prankcalls maken.If not now, then when.![]()
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
!!!FOK!CRAFT ARENA PVP EVENT!!!
Aankomende zondag om 20:00 wordt er een Arena PVP event gehouden. Er is door dnb en mij een grote Arena gebouwd waarin zich een Capture the Flag PVP event afspeelt, meer hierover zie het filmpje en de uitleg.
Hier een teaser voor het event:
Meer nieuwe, uitdagende dingen + verbeteringen aangebracht sinds het filmpje, filmpje is namelijk niet recent.
Uitleg:
De bedoeling bij dit event is dat je zo vaak mogelijk de vlag van de tegenstander hebt afgepakt. Dit klinkt eenvoudig, maar dat is het niet! Er zitten bijv. obstakels verstopt die het je moeilijker maken en om het nog leuker te maken zijn er in de map extra items verstopt, zelfs hele goede items. Ook zit er een TNT kannon op elke basis.
Je moet elkaar ook doden om punten te vangen. De eerste die de 15 veroveringen hebben die winnen of het team dat de meeste levens van de tegenstander af heeft gepakt wint.
Er zijn ook 2 monumenten aanwezig op de map, als je deze verovert dan worden de levens van je team bij gevuld, hoe langer je het monument bezit hoe meer levens erbij komen! Deze monument verover je door je eigen kleur blokje erin te plaatsen (blokjes zijn aanwezig in je basis of in de vloer).
Wat krijg je als je begint:
Stone sword, bow, 10 pijlen, diamond chest, stone shovel, diamond legs, diamond boots en 1 stuk vlees.
Commands:
/team - Chat met je team bespreek de tactieken!
/leave war - Verlaat het team.
Teamspeak:
Natuurlijk hebben we ook er voor gezorgd dat de speel ervaring nog leuker wordt door een Teamspeak (TS) server te huren voor het event. Hier kun je d.m.v. een microfoon met elkaar praten en de tactieken bespreken. Elk team heeft z'n eigen chat en voordat het spel begint krijgt ieder team hun wachtwoord voor hun channel.
Server Address: eurots10.gameservers.com:9217
Password: fokcraft
Je kan Teamspeak HIER downloaden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 26-01-2012 13:03:09 ]If not now, then when.![]()
Zondag.. *facepalm*Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 03:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
!!!FOK!CRAFT ARENA PVP EVENT!!!
Aankomende zondag om 20:30 wordt er een Arena PVP event gehouden. Er is door dnb en mij een grote Arena gebouwd waarin zich een Capture the Flag PVP event afspeelt, meer hierover zie het filmpje en de uitleg.
Hier een teaser voor het event:
Meer nieuwe, uitdagende dingen + verbeteringen aangebracht sinds het filmpje, filmpje is namelijk niet recent.
Uitleg:
De bedoeling bij dit event is dat je zo vaak mogelijk de vlag van de tegenstander hebt afgepakt. Dit klinkt eenvoudig, maar dat is het niet! Er zitten bijv. obstakels verstopt die het je moeilijker maken en om het nog leuker te maken zijn er in de map extra items verstopt, zelfs hele goede items. Ook zit er een TNT kannon op elke basis.
Je moet elkaar ook doden om punten te vangen. De eerste die de 15 veroveringen hebben die winnen of het team dat de meeste levens van de tegenstander af heeft gepakt wint.
Er zijn ook 2 monumenten aanwezig op de map, als je deze verovert dan worden de levens van je team bij gevuld, hoe langer je het monument bezit hoe meer levens erbij komen! Deze monument verover je door je eigen kleur blokje erin te plaatsen (blokjes zijn aanwezig in je basis of in de vloer).
Wat krijg je als je begint:
Stone sword, bow, 10 pijlen, diamond chest, stone shovel, diamond legs, diamond boots en 1 stuk vlees.
Commands:
/team - Chat met je team bespreek de tactieken!
/leave war - Verlaat het team.
Teamspeak:
Natuurlijk hebben we ook er voor gezorgd dat de speel ervaring nog leuker wordt door een Teamspeak (TS) server te huren voor het event. Hier kun je d.m.v. een microfoon met elkaar praten en de tactieken bespreken. Elk team heeft z'n eigen chat en voordat het spel begint krijgt ieder team hun wachtwoord voor hun channel.
Server Address: eurots10.gameservers.com:9217
Password: fokcraft
Je kan Teamspeak HIER downloaden.![]()
ik heb op mijn klasservertje ff x miljoen aantal waterblocks gepaste, ik kan na 30 min nogsteeds niet inloggen
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
beter gaan we gewoon skypers vs non skypers!
want kut mic, maar kan skype wel op mobiel
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
goedemorgen
Gisteravond gingen we met die prankcall een oom en tante van mij bellen
Nou nou, ze heeft haar ook echt van haar beste kant laten zien![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: