Ik maak mensen nog wel eens uit voor druif.quote:
En hoe zit het met Pinkeltje. Ben je die wel tegengekomen in je jeugd?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef Gellius het volgende:
Ik heb tevens een Biegelvrije jeugd doorgemaakt..
Daar stonden Paddeltje, de Koksmaat en Snoezepoes tegenover.
Pinkeltje heb ik vroeger met veel plezier gelezen. Alleen toen werd ik een tiener en vond ik dat ik geld nodig had en verkocht ik in een vlaag van verstandsverbijstering die boeken op de rommelmarkt. En nu kan ik me niet echt meer vinden in die actie en vind ik het zonde dat ik die boeken, en een aantal andere, heb weggedaan. Enerzijds omdat ik nu vind dat ik boeken moet koesteren (en niet wegdoenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:44 schreef sigme het volgende:
Pinkeltje vond ik stom. Met griebel de wereld rond was wel leuk. Even de titel nagekeken: met Korilu de griemel rond dus.
Datzelfde geldt voor mij, hoor. Ik heb het alvast gekocht voor Ivan, maar eigenlijk meer voor mezelf. Hij is er nu nog niet aan toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:49 schreef Gellius het volgende:
De teerbeminde kan er nog altijd niet over uit dat ik zonder Pluk van de Petteflet ben opgegroeid. Ze gelooft dat gewoon niet. Toch is het waar. Ik heb Pluk van de Petteflet pas gelezen toen ik ruim de dertig voorbij was. Doorgebladerd, meer.
Het was toch een bergjongen? Die de kluizenaar ter zijde stond bij weet-ik-veel klusjes?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:54 schreef Gellius het volgende:
Piak was een simpele jongen. Slim, maar geen intellectueel. Dapper, en dus ook wat zongebruinder. Maar daar kon hij ook niks aan doen, hè?
Dank voor deze opbeurende woorden. Als het dan toch een verrijking voor de boekenkast is, dan kan ik er wel mee leven, denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef Gellius het volgende:
Pinkeltje was overigens tamelijk stompzinnig hoor, DM. Die mocht je best verpatsen.
Het is een mysterie waarom het hebben van een piemel essentieel is om goed te kunnen schrijven. En toch is het zo, al zou je het eigenlijk niet verwachten. Je kunt er in ieder geval geen pen mee vasthouden en ook typen met je piemel is heel lastig. Maar niet onmogelijk: oui89i8e4ijhh,wisrfhquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:42 schreef Gellius het volgende:
Robert Louis Stevenson, H. Rider Haggard en Paul Auster zijn mijn laatst gelezen auteurs. Die hadden allen een piemel.
Wat is er nu rechts aan Biegel? Dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef sigme het volgende:
Biegel mocht bij ons nèt. Hij was eigenlijk te rechts.
Die van de Efteling met die kabouters, die mocht eigenlijk echt niet.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is een mysterie waarom het hebben van een piemel essentieel is om goed te kunnen schrijven. En toch is het zo, al zou je het eigenlijk niet verwachten. Je kunt er in ieder geval geen pen mee vasthouden en ook typen met je piemel is heel lastig. Maar niet onmogelijk: oui89i8e4ijhh,wisrfh
Hell no.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:32 schreef Gellius het volgende:
Geen gezinsuitbreiding dus, mogen we concluderen.
Dat dacht Boris Becker ook!quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:12 schreef Gellius het volgende:
Van zo maar een beetje pijpen wordt een meisje niet zwager hè JAM?
Toen ze wel hip waren was ik ook al niet hip genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die zijn allang niet meer hip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |