?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:53 schreef slashdotter3 het volgende:
wtf... Joey Beltran 228, z'n tegenstander 252. Verschil van 24 pond.
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:06 schreef THEFXR het volgende:
stel dat bisping wint, krijgt hij dan ook een titleshot in brazil?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:38 schreef THEFXR het volgende:
Mike Russow vs. John-Olav Einemo
Evan Dunham vs. Nik Lentz
Demian Maia vs. Chris Weidman
Chael Sonnen vs.Michael Bisping
Rashad Evans vs. Phil Davis
evans+spong=KO davis
Unibet heeft bij K1 vanavond zoveel bookiemarge gepakt dat het onderhand onmogelijk is om er winst op te makenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Zit te denken aan een combo, bloody combo's are bad mennnnnnnnnn i know ..
4/10 Sonnen + Roller + Spong @ 2.1 (unibet)
I know..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:19 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Unibet heeft bij K1 vanavond zoveel bookiemarge gepakt dat het onderhand onmogelijk is om er winst op te maken
In Leeuwardenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan ik Badr Hari kijken vanavond dan?
Ik vind het goed, denk niet dat het nog ingehaald kan worden.. dus kunnen we net zo goed nu al beginnen.quote:
dan leg het volgende topic maar alvast klaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het goed, denk niet dat het nog ingehaald kan worden.. dus kunnen we net zo goed nu al beginnen.
oftewel, je vind het te moeilijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nu stuk of 20 potjes gedaan, UFC U3.. denk niet dat ik hem ga kopen, 'niet mijn ding'.. vind het wat traag, ik ben meer van Tekken, Soul Calibur en Mortal Kombat type fight games.
Oh dear we've got a Tweakerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je bedoeld:
iemand is achter het wachtwoord van Mayhem zijn twitteraccount gekomen
Dat is iets heel anders dan gehackt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |