* Tazmaniac picks
Main card
Rashad Evans vs. Phil Davis
Moeten we ons de vraag stellen of Davis de man is die Rashad Evans kan verslaan of is het eigenlijk de vraag of Rashad Evans wel van Phil Davis kan winnen? Davis is 9-0 met een hoop leuke wins over up-and-comers en gevestigde namen. Hoewel Evans zijn grootste test tot nu toe zal zijn vraag ik me echt af of Rashad Evans wel de tools heeft om Davis te stoppen of om er een unanimous decision uit te slepen. Phil Davis by Unanimous Decision
Chael Sonnen vs. Michael Bisping
Ik kan Bisping niet uitstaan en Sonnen is een American Gangster Sonnen by Unanimous Decision
Demian Maia vs. Chris Weidman
Zware match-up voor Maia hoor, goddamn! Demian gaat Weidman niet tappen, en Weidman heeft de skills om Maia een decision loss te geven. Waar ik over twijfel is de 'short notice' kant van het verhaal. Chris Weidman by Split Decision
Preliminary card (Fuel TV)
Evan Dunham vs. Nik Lentz
Als Mark Bocek een decision van je kan winnen, gaat dat Dunham ook wel lukken. Gaat zeer zeker geen FotN worden maar een mooie gelegenheid voor Dunham om een W aan zijn c.v. toe te voegen. Evan Dunham by Unanimous Decision
Mike Russow vs. John-Olav Einemo
Ik zou heel graag voor JOE gaan en met zijn submission game heeft hij een reële kans om deze
pot te pakken, maar ik denk dat het een herhaling wordt van zijn vorige fight tegen Dave Herman.
Sloppy stand-up, kin niet goed 'tucked' and good night Irene!! Mike Russow by 1st round (T)KO
Cub Swanson vs. George Roop
George Roop.. tja wat kunnen we over hem zeggen. He always shows up to fight maar hij is wisselvallig en totaal niet marketable whatsoever. Cub Swanson gun je gewoon het allerbeste met zijn karakter en fighting spirit. Ga dan ook gewoon tegen mijn verstand in!! Cub Swanson by Unanimous Decision
Charles Oliveira vs. Eric Wisely
Ik ken Eric Wisely niet goed genoeg om er echt wat van te kunnen zeggen. Wat ik wel weet is dat dit de laatste kans voor Charles Oliveira is om zijn baan te behouden. Ik neem dan ook aan dat hij met zijn skills goed genoeg is om Wisely vroegtijdig af te stoppen. Charles Oliveira by 2nd round Submission
Michael Johnson vs. Shane Roller
Wat een pech voor Michael Johnson dat Shane Roller zijn nieuwe opponent is. Ik denk dat hij meer kans had gemaakt tegen een well prepared Cody McKenzie dan tegen Shane Roller on short notice. Roller heeft wat goed te maken na zijn matige performance tegen TJ Grant. Shane Roller by 1st round Submission
Joey Beltran vs. Lavar Johnson
Ugh! De heavyweight division heeft dringend behoefte aan vers bloed en alhoewel ik het dan weer leuk vind voor een man als Lavar Johnson zal hij weinig impact in de UFC gaan maken. Beltran wordt nu bestempeld als gate keeper, and rightfully so. Access denied Lavar.. Joey Beltran by 2nd round Submission
Preliminary card (Facebook)
Chris Camozzi vs.Dustin Jacoby
Ik denk dat Camozzi door zijn ervaring er een zeer matige UD uit weet te slepen, maar ik kan gewoon niet voor dat soort fighters zijn. Die gast heeft totaal geen upside en zal elke fight moeten hopen dat hij uberhaupt in de UFC mag blijven waarentegen een Dustin Jacoby een up-and-comer is die met de juiste begeleiding en een beetje geluk iig verder kan komen dan Chris. Dustin Jacoby by Split Decision
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!