Ahh wat ben jij lekker bitchy vandaagquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Advies waarover? Over hoe je een duidelijke OP moet schrijven om een fatsoenlijk antwoord op je vraag te krijgen?
Ja, hoe wil je nou een website beginnen om "hoesjes" (wat voor hoesjes??) aan te bieden als je niet eens iets beters kunt schrijven dan een OP die neerkomt op "zouden jullie mij tips advies enzo willen geven?".quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh wat ben jij lekker bitchy vandaag
Wat had je anders verwacht van een 13 jarigequote:Op woensdag 25 januari 2012 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hoe wil je nou een website beginnen om "hoesjes" (wat voor hoesjes??) aan te bieden als je niet eens iets beters kunt schrijven dat een OP die neerkomt op "zouden jullie mij tips advies enzo willen geven?".
Dat ie gerichte vragen zou stellen zoals:quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef editoor het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht van een 13 jarige
Ik vind het wel een mooi gebaar van u om voorbeelden te geven van gerichte vragen. Uw bijdrage aan dit topic wordt in 1 klap enorm gewaardeerd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ie gerichte vragen zou stellen zoals:
- Moet ik me ergens inschrijven?
- Zijn er kosten verbonden aan m'n idee behalve de website?
- Hoe kan ik ervoor zorgen dat mensen op mijn website terecht komen?
etc.
Hoe moeten wij anders weten waar hij advies over nodig heeft?
Verwacht je van iemand die 13 jaar is dat hij zulke vragen gaat stellen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ie gerichte vragen zou stellen zoals:
- Moet ik me ergens inschrijven?
- Zijn er kosten verbonden aan m'n idee behalve de website?
- Hoe kan ik ervoor zorgen dat mensen op mijn website terecht komen?
etc.
Hoe moeten wij anders weten waar hij advies over nodig heeft?
Ik mag toch aannemen dat hij wel eens gegoogled heeft op "website + starten" o.i.d.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Verwacht je van iemand die 13 jaar is dat hij zulke vragen gaat stellen?Op mijn 13ste wist ik dit niet allemaal, hoor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |