Ik heb echt een bullshitbreinquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WOW, space! Ik dacht precies net "zal iemand dat pakje kauwgom spotten" en precies dan komt jouw reactie er live bij
. En scherp gespot, het is nog waar ook
.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn swag-plank:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Items: 48.
Ja sinds een paar weken pas, en ze verkopen meer producten als in de winkel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jean Paul Gaultier en die Hair Polisher van FantasiaGoede items wel.
[..]
Ah, ik wist niet dat ze daar ook MAC verkochten. Dat wordt 'm dus ja.
Die had ik niet eens zien staan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vergeet de CK Obsession en de Gucci niet. Haha, jij kent die Fantasia gel, eindbazin dat je d'r bent
! Ik gebruik al jaren niks anders en die shit ruikt kankerlekker
.
Soms doe ik even dat potje een beetje open om eraan te ruikenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die had ik niet eens zien staan.
Whehe, mijn ex gebruikte die altijd en ik gebruik daar die straightening serum van. Bazenspul
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Soms doe ik even dat potje een beetje open om eraan te ruiken. Straks heb ik nog echt een haar-fetisj ook!
Geeft niet, mijn date ruikt blijkbaar ook graag aan gewassen haren. Zit er ook continu mee te spelen en aan te trekken en is vervolgens verbaasd dat zijn auto vol met mijn haar ligt.quote:
Een geruststellende gedachtequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geeft niet, mijn date ruikt blijkbaar ook graag aan gewassen haren. Zit er ook continu mee te spelen en aan te trekken en is vervolgens verbaasd dat zijn auto vol met mijn haar ligt.
Dus niet afrikaanse chicks die hun haar zo heet stijlen en vet spul volstouwen dat hun haar recht naar beneden staatquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een geruststellende gedachte. Chicks met lekkerruikend, gezond, volumehoudend haar
!
Maar dat is ook zo lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geeft niet, mijn date ruikt blijkbaar ook graag aan gewassen haren. Zit er ook continu mee te spelen en aan te trekken en is vervolgens verbaasd dat zijn auto vol met mijn haar ligt.
Mijn vriendje vindt dat ook altijd lekker ruiken. Terwijl je alleen shampoo ruiktquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Whut, voorbeeld?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus niet afrikaanse chicks die hun haar zo heet stijlen en vet spul volstouwen dat hun haar recht naar beneden staat
Chicks die er niks van snappenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vriendje vindt dat ook altijd lekker ruiken. Terwijl je alleen shampoo ruiktkan je net zo goed gewoon aan mijn shampoofles ruiken als je dat zo lekker vindt.
Ik heb het echt alleen over de geur he, niet kroelen in mijn haar of zo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, voorbeeld?
[..]
Chicks die er niks van snappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Die geur doet het hem juistquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het echt alleen over de geur he, niet kroelen in mijn haar of zo.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:11 schreef Juminelle het volgende:
Ik doe dat ook vaak bij mezelf als ik net gedoucht heb
Jullie haar zou ik sowieso opsnuiven als Scarface in de befaamde scèneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meestal staat dat ze wel beter dan naturel vind ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit maar dan nog erger. Het is in ieder geval beter dan niet je eigen haar
.
Wat wat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:17 schreef Phantomesse het volgende:
Godver, Maluku is jelly. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH
Ah jeezquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:17 schreef Phantomesse het volgende:
Godver, Maluku is jelly. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH
Ik: M. vroeg net of ik even wilde chillen met hem.quote:
"Als je dat wilt doen dan moet je dat doen." Zulke reacties zijn echt frustrerend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik: M. vroeg net of ik even wilde chillen met hem.
M: En, wat ga je doen?
M:![]()
Ik: Haha peukie roken even, niet erg toch.
M: Hm oke oke :p Ik enk dat M. alleen op iets anders hoopt.
Ik: M. heeft mij echt nog nooit geprobeerd te versieren
Ik: Heb hem ook alleen nog maar met wat vollere meids gezien in de jaren dat ik hem ken.
M: Naja je kijkt maar ff wat j doet haa als je peukie wilt doen met hem dan moet je dat doen.
M.a.w. liever niet.
Jaloezie is gezond toch zeggen ze? Ik was even vergeten dat Molukkers nogal claimend zijn, ik voel mij onderworpen. Hier om haat ik relaties, je moet dingen uitleggen die niet uigelegd hoeven te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |