Ohja whehe, staat in één van de 3 reacties onderaan inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:28 schreef Moffol het volgende:
[..]
Africa - Toto, staat bij de reacties. Ben niet zo thuis in de hiphop- en rap-scene, maar kan dit zeker appreciëren.
Meteen toen ik er wasquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:41 schreef tliciouz het volgende:
Is de rust weer een beetje wedergekeerd?
Welke dan en pic?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meteen toen ik er was![]()
Ik heb trouwens echt mooie lippenstift gekocht, maar nu ik 'm opheb lijkt het alsof ik m'n lippen heb laten opvullenHet ziet er echt achterlijk uit.
Rouge Volupté van YSL en dan nr. 20 Spicey Pink. Wel echt een mooie kleur en een fijne lipstick tho, maar het staat me niet. En pics ga ik hier niet plaatsenquote:
Die koop je alleen al om de verpakkingquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Rouge Volupté van YSL en dan nr. 20 Spicey Pink. Wel echt een mooie kleur en een fijne lipstick tho, maar het staat me niet. En pics ga ik hier niet plaatsen
Daarom koos ik ook voor dezequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die koop je alleen al om de verpakkingHoe duur zijn ze ook alweer? Mooi kleurtje trouwens, maar voor mij zou die iets te donker zijn.
Ja ik wil er nog steeds eentje halen, gewoon omdat ze zo mooi zijn. Dan mooi roze/nude kleurtjequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom koos ik ook voor dezeIk weet niet meer zeker hoe duur die was, maar volgens mij iets van 29 euro ofzo.
Ik weet niet of ik je dit al eens gevraagd heb, maar heb jij toevallig die lip conditioner van M.A.C?
Whehe, sorry Aightquote:
Doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik wil er nog steeds eentje halen, gewoon omdat ze zo mooi zijn. Dan mooi roze/nude kleurtje
Ja erg fijn!Maar heb ook de sleek pout polish zelfde concept maar dan een stuk goedkoper en net zo fijn.
Haha, nee sorry ik heb 't te druk met leren dus kan niet sociaal doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, sorry AightKom jij eens met een gespreksonderwerp dan.
Ja ik heb ook weer loon, dus dit weekend ff oogschaduw en blush halen, maybe nog een dazzleglassquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, sorry AightKom jij eens met een gespreksonderwerp dan.
[..]
Doen!
Ah, nice! Ik twijfelde er laatst over, maar ik wist niet of het wat was. Dit weekend even halen dus.
Nicequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb ook weer loon, dus dit weekend ff oogschaduw en blush halen, maybe nog een dazzleglass
Ah, succes!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha, nee sorry ik heb 't te druk met leren dus kan niet sociaal doenvanaf morgen weer, als t goed is
.
Ik ook hoor. Lippenstift gebruik ik vaak alleen als ik naar feestjes ga.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Auwmaigad. Ik heb genoeg aan eyeliner, soms mascara erbij en bij uitgaan knalrode lippenstift omdat het kan. That's it.
Ja maar je kan ook online bestellen he bij de bijenkorf. Dan zoek ik op internet op naar voorbeelden en koop ik het onlinequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nice! Ik moet nog steeds even goed rondkijken bij de Bijenkorf, maar ik vind het vervelend dat op dat kleine stukje 3 vrouwen staan die je overal gaan volgen
[..]
Ah, succes!
[..]
Ik ook hoor. Lippenstift gebruik ik vaak alleen als ik naar feestjes ga.
Heuj verliefde kip, ben jij er ook weer, hallo!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef Phantomesse het volgende:
Heb me geloof ik al bijna twee weken niet opgemaakt op af en toe wat rode lippenstift na.
Hola meisje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heuj verliefde kip, ben jij er ook weer, hallo!
Zie die trident splash daartussen zwerven!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn swag-plank:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Items: 48.
Jean Paul Gaultier en die Hair Polisher van Fantasiaquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn swag-plank:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Items: 48.
Ah, ik wist niet dat ze daar ook MAC verkochten. Dat wordt 'm dus ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook online bestellen he bij de bijenkorf. Dan zoek ik op internet op naar voorbeelden en koop ik het online
WOW, space! Ik dacht precies net "zal iemand dat pakje kauwgom spottenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie die trident splash daartussen zwerven!Je hebt meer dan in gek godverdomme
Op de 2e foto die meest linkse fles is toch bodylotion met glitters van etos van kerstpakket 2010?
Vergeet de CK Obsession en de Gucci nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jean Paul Gaultier en die Hair Polisher van FantasiaGoede items wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |