Precies. Verliefd zijn en als het wederzijds isquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:39 schreef seiramu het volgende:
Wat een kuttopic. Wat wil je hier nou mee bewijzen? Boehoe ik ben verliefd. Boeiend, er zijn mensen op deze aarde die forever alone zijn en elke dag wensen of naar God bidden, whatever, dat ze een leuke persoon vinden om een romantische avond mee te hebben zoals jij.
Jij bent maagd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:48 schreef Crocodi1e het volgende:
Tevens.. Bijt- en krasplekken? Lolwut?
Bijtenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:48 schreef Crocodi1e het volgende:
Tevens.. Bijt- en krasplekken? Lolwut?
Meh, wat voel ik mij slecht door dit topicquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:50 schreef standbyme het volgende:
[..]
Precies. Verliefd zijn en als het wederzijds is
Hoezoquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Meh, wat voel ik mij slecht door dit topic.
Meeeeehquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Mwah, dat lijkt mij ook kut. Het is ook kut als de ander ook verliefd is, maar het ontkent of geen relatie met je kan hebben door issue's. Dat doet ook zo'n enorme hartpijn.
Ja verliefd zijn kan ook zo'n pijn doen ipv leuk zijn. Waarom ontkent ze hetquote:
IK PM je welquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ja verliefd zijn kan ook zo'n pijn doen ipv leuk zijn. Waarom ontkent ze het? Of wat zijn die issues die haar geen relatie laat hebben.. Sterkte he
![]()
qftquote:
single zijn had me veel moeite, geld en kopzorgen gescheeldquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef damirovic het volgende:
ts wil forever alone zijn? Nog nooit van gehoord.
Dat is voor de aandacht natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:18 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dat is voor de aandacht natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:18 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:18 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef wise het volgende:
wat
wat ben
wat ben jij
wat ben jij een
wat ben jij een aandachts-
wat ben jij een aandachts-hoer
wat ben jij een aandachts-hoer
Manspersonen die dit doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 02:39 schreef Cracka-ass het volgende:
De oude truc van het gierig maken. De jongeman in de OP snapt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |