En jij mijn droomman.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:54 schreef ThaTim het volgende:
Gvd, Phantomesse is echt m'n droomwijf.
Waarom die PI?quote:
Ok, dus ik ben echt je droommanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Is mijn standaard PI.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef Wrick het volgende:
Ik
Ik haat
Ik haat dit
Ik haat dit topic heel
Ik haat dit topic heel heel
Ik haat dit topic heel heel heel
Ik haat dit topic heel heel heel héél
Ik haat dit topic heel heel heel héél erg
Ja, true dat. Maar dan ga ik weer denken van ooohhhhh was ie maar hier blablabla.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:14 schreef jcdragon het volgende:
Prille liefdeOver een tijdje ga je heus kiezen voor lekker slapen.
Als dat gebeurt gaan jullie vast aan samenwonen denken. Maar dat is waarschijnlijk nog te vroegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, true dat. Maar dan ga ik weer denken van ooohhhhh was ie maar hier blablabla.
Nope, geen drugs. Hij heeft alleen gesmoked van zijn 13de tot zijn16de en nu doet hij het sporadisch. Harddrugs nog nooit gedaan, is hij ook niet van plan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:21 schreef Stokstaart het volgende:
gebruikt hij ook drugs? Wellicht is dat de reden voor jullie absurde gedrag
LOL. Ja, samenwonen zit er voor mij nog niet in. Wel gaat zijn broer tijdelijk bij zijn vriendin wonen en dan gaat hij in het huis van zijn broer zitten waar ik dan ook (als we dan nog daten) wel ga verblijven ja. Moet van hem anders kan hij me niet 'even snel' zomaar zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Als dat gebeurt gaan jullie vast aan samenwonen denken. Maar dat is waarschijnlijk nog te vroeg
Beter juistquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:25 schreef Stokstaart het volgende:
Ahhh jammer. Stel je toch eens voor he......![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Beter juist![]()
Seks met xtc op vind ik toch niet zoveel aan
Wat lief toch.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
LOL. Ja, samenwonen zit er voor mij nog niet in. Wel gaat zijn broer tijdelijk bij zijn vriendin wonen en dan gaat hij in het huis van zijn broer zitten waar ik dan ook (als we dan nog daten) wel ga verblijven ja. Moet van hem anders kan hij me niet 'even snel' zomaar zien.
Ik dacht juist dat met XTC seks veel meer intensief en heftiger beleefd wordt. Soort van afrodisiac.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Beter juist![]()
Seks met xtc op vind ik toch niet zoveel aan, en sowieso beter geen drugs gebruiken. Ik ga hem ook echt niet aansporen om dat te doen, zou zonde zijn al mist hij natuurlijk wel hele ervaringen maar beter clean blijven. Ikzelf ben eerder geneigd er vanaf te blijven wanneer ik rekening dien te houden met iemand anders. Niet dat ik er moeite mee heb, maar zal solo sneller denken van 'ach waarom ook niet.'
Ik dacht dat ze al meerdere testritjes gedaan heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:30 schreef Stokstaart het volgende:
Samenwonen?
Maar wat als hij nou enorm slecht in bed is? Of een klein pikkie heeft? Of na 15 seconden al klaarkomt?
Je moet wel ff een testritje maken voor je aan zulke gevoelens toegeeft schat
Nee, geen samenwonen. Sporadisch blijven slapen had ik in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:30 schreef Stokstaart het volgende:
Samenwonen?
Maar wat als hij nou enorm slecht in bed is? Of een klein pikkie heeft? Of na 15 seconden al klaarkomt?
Je moet wel ff een testritje maken voor je aan zulke gevoelens toegeeft schat
Ja, ik weet het niet. Meestal is het al half uitgewerkt tegen de tijd dat ik thuis in bed beland. Verder kan ik echt met geen mogelijkheid klaarkomen, het saamhorigheidsgevoel is inderdaad wel fijn maar verder vind ik er niet zoveel aan. Als ik space ben ik liever aan het dansen of thuis ergens met vrienden aan het chillen dan aan het neuken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]? Echt?!
Ik vind het juist geweldig, die extra energie, die liefde, die euforie,!
En deze quote nog even omdat ie hier bij past:
Als je een pil neemt dan wordt je botergeil, das gewoon lekker!
Als je seks gaat hebben op MDMA moet je dat ook niet doen in je comedown na een feestquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. Meestal is het al half uitgewerkt tegen de tijd dat ik thuis in bed beland. Verder kan ik echt met geen mogelijkheid klaarkomen, het saamhorigheidsgevoel is inderdaad wel fijn maar verder vind ik er niet zoveel aan. Als ik space ben ik liever aan het dansen of thuis ergens met vrienden aan het chillen dan aan het neuken.
Ja, maar ik doe nooit thuis met zijn twee een pilletje slikken haha. Kan me wel voorstellen dat in een relatie dit heel erg fijn zou zijn zo af en toe. Mja voor mij om optimaal te genieten van seks heb ik toch gemerkt dat ik moet geven om iemand, dat is het fijnst en dan kan ik me het best laten gaan maar in die situatie heb ik (nog) niet gezeten tijdens x.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je seks gaat hebben op MDMA moet je dat ook niet doen in je comedown na een feest
Dat doe je als je een avondje lekker thuis waust met z'n 2en en dan in de piek lekker batsen
En wat betreft klaarkomen: Dat ligt waarschijnlijk aan je concentratie. Je raakt snel afgeleid als je waus bent. Tip: Helemaal opgaan in de seks en dan zal het wel goed komen denk ik..
Snap ik. Ik vind het ook echt niet leuk dat ik in de afgelopen tien dagen mijn vrienden maar 3 keer gezien heb ofzo terwijl ik ze normaal bijna elke dag zie. Zaterdag ga ik wel uit met zequote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:45 schreef jcdragon het volgende:
Wat ik wel het meest haat aan verliefde stellen is dat ze zomaar uit de aardbodem verdwijnen. Maar uiteindelijk laten ze weer wat van hen horen.
Jij hebt er nuchter ook veel profijt van als je vriend aan de m is, andersom heb je alleen een geile chick als voordeel. Jij profiteert van een jongen met volop energie, een zeer uitgestelde ejaculatie en dan nog eens die geilheid/passie die bij M om de hoek komt kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:42 schreef Phantomesse het volgende:
Stel dat hij er zelf een keertje mee komt van Joh ik wil wel eens zo'n pilletje slikken, en ik kan het niet uit zijn hoofd praten, dan regel ik het wel engeef ik hem 1 heerlijke space maar anders hoeft het allemaal niet. Drugs brengt je op heerlijke levels maar zonder kan ik ook flink genieten.
Drugs is heerlijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Jij hebt er nuchter ook veel profijt van als je vriend aan de m is, andersom heb je alleen een geile chick als voordeel. Jij profiteert van een jongen met volop energie, een zeer uitgestelde ejaculatie en dan nog eens die geilheid/passie die bij M om de hoek komt kijken
En natuurlijk kan je nuchter ook genieten van van alles, neemt niet weg dat drugs een erg leuke aanvulling is..
Tja, je vrienden zullen altijd voor je zijn. Met je crush weet je dat nog niet zeker.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Snap ik. Ik vind het ook echt niet leuk dat ik in de afgelopen tien dagen mijn vrienden maar 3 keer gezien heb ofzo terwijl ik ze normaal bijna elke dag zie. Zaterdag ga ik wel uit met ze, mis ze kapot erg.
En klefheid ook... in de sportschool zoende hij me midden in het zwembad dat vond ik wel een beetje voor schut.
Dus een drugsgebruiker is per definitie een ongezond onstabiel persoon?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Best hypocriet van me gezien ik er zelf niet vies van ben, maar val op gezonde stabiele mensen wat dat betreft.
Nee, echter de kans op compilaties bij bevruchting is groter aanwezig. Het is een genetisch iets ofzo dat mensen daar op letten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dus een drugsgebruiker is per definitie een ongezond onstabiel persoon?...
Die zijn er sowieso voor me, en ik voor hen. Hij vroeg ook of ik zaterdag bij hem bleef maar dagaat hem mooi niet worden, lekker stappen met mijn vrienden!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:53 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Tja, je vrienden zullen altijd voor je zijn. Met je crush weet je dat nog niet zeker.
Midden in het zwembad zoenen. Als jullie het maar niet vóór kinderen doen.
Oh, ik vind het wel grappig dat je verlegen bent.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 05:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, echter de kans op compilaties bij bevruchting is groter aanwezig. Het is een genetisch iets ofzo dat mensen daar op letten.
[..]
Die zijn er sowieso voor me, en ik voor hen. Hij vroeg ook of ik zaterdag bij hem bleef maar dagaat hem mooi niet worden, lekker stappen met mijn vrienden!
En nee, waren geen kinderen hadden het zwembad voor onszelf, maar dan nog. Waren wel betrapt door een man die er werkt waarna iedereen ons aan stond te glunderen toen we naar buiten liepen. Lekker voor schut dusik hekel zoenen in het openbaar.
Jullie hebben alleen gezoend?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 05:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, echter de kans op compilaties bij bevruchting is groter aanwezig. Het is een genetisch iets ofzo dat mensen daar op letten.
[..]
Die zijn er sowieso voor me, en ik voor hen. Hij vroeg ook of ik zaterdag bij hem bleef maar dagaat hem mooi niet worden, lekker stappen met mijn vrienden!
En nee, waren geen kinderen hadden het zwembad voor onszelf, maar dan nog. Waren wel betrapt door een man die er werkt waarna iedereen ons aan stond te glunderen toen we naar buiten liepen. Lekker voor schut dusik hekel zoenen in het openbaar.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 05:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben joh. Niks bijzonders aan zoenen hoor.quote:En nee, waren geen kinderen hadden het zwembad voor onszelf, maar dan nog. Waren wel betrapt door een man die er werkt waarna iedereen ons aan stond te glunderen toen we naar buiten liepen. Lekker voor schut dusik hekel zoenen in het openbaar.
Het heeft echt niets met verlegenheid te maken, het staat gewoon niet netjes. Stel ik ben ergens in Limburg, dan boeit het me allemaal geen fluit maar ik wil niet als een of andere slettebak rondlopen in de sportschool waar ik meermaals per week kom.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 05:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel grappig dat je verlegen bent.Ik nog denken dat je zo een Wild Thing bent.
Volgens mij heb je al wel een idee wat zijn sexkwaliteiten zijn. In deze fase en al dat voorspel moet zijn kleine heer toch wel wakker worden.
Zeker weten, daarom ook heel belangrijk voor me. Heb die fout in het verleden wel gemaakt en dat ga ik niet meer laten gebeuren. Vrienden zijn kostbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 05:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]Props! Je vrienden moet je niet verwaarlozen, een relatie is doorgaans voor "even" vriendschap had je ervoor en erna.
Toch staat het voor geen meter.quote:Gewoon schijt aan hebben joh. Niks bijzonders aan zoenen hoor.. Zolang je maar niet gaan droogneuken in dat zwembad hebben mensen niks te klagen.
Want jij hebt ooit een jaloerse Molukse vrouw gezien en gaat er vanuit dat dat altijd zo is? Ik heb er nog nooit een meegemaakt. Molukse mannen zijn wel echt claimend ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Verliefd zijn maakt het leven leuk. Helaas kun je niet forever verliefd zijn dus van genieten zolang het duurt.
En molukkers zijn jam
Edit: Molukse vrouwen zijn trouwens enorm jaloers aangelegd![]()
Nee, niet ooit. Ik heb altijd gewoond tussen de Molukkers dus heb er genoeg ervaringen mee gehad. Molukse vrouwen zijn bijna áltijd jaloers. Nooit een relatie met een Molukker gehad, dus heb dat claimende niet meegemaakt. Mijn beste vriend was wel een Molukker, maar ja, die had een molukse vriendin dus de pret was snel over.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Want jij hebt ooit een jaloerse Molukse vrouw gezien en gaat er vanuit dat dat altijd zo is? Ik heb er nog nooit een meegemaakt. Molukse mannen zijn wel echt claimend ja.
Vreemd, ik woon ook in een Molukse wijk en hier is het totaal anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, niet ooit. Ik woon tussen de Molukkers dus heb er genoeg ervaringen mee gehad. Molukse vrouwen zijn bijna áltijd jaloers. Nooit een relatie met een Molukker gehad, dus heb dat claimende niet meegemaakt. Mijn beste vriend was wel een Molukker, maar ja, die had een molukse vriendin dus de pret was snel over.
Voorbeelden? Ik ken geen Molukkers naar mijn weten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Verliefd zijn maakt het leven leuk. Helaas kun je niet forever verliefd zijn dus van genieten zolang het duurt.
En molukkers zijn jam
Edit: Molukse vrouwen zijn trouwens enorm jaloers aangelegd![]()
Nou ja, ik moet erbij zeggen; de molukse meiden waarmee ik ben opgegroeid die kennen mij dus daar heb ik nooit problemen mee gehad. Maar daarbuiten om vind ik dat wel een opvallend trekje bij Molukse vrouwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Vreemd, ik woon ook in een Molukse wijk en hier is het totaal anders.
Claimende mensen
Je kent geen knappe Molukkers? Ik zou best foto's willen plaatsen van mijn vroegere buurjongens maar dat is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voorbeelden? Ik ken geen Molukkers naar mijn weten.
Nee, hier zitten volgens mij niet zoveel Molukkers. Dm/pm? :$quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je kent geen knappe Molukkers? Ik zou best foto's willen plaatsen van mijn vroegere buurjongens maar dat is ook weer zoiets
Kijk een random RMS demonstratie filmpje op youtube en je ziet er genoegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
De meeste molukkers zijn echt niet lekker vind ik, halve molukkers daarentegenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Trouwens, hier heb je gelijk in. Mijn beste vriend was half moluks en half canadees, en dat is de prachtigste man die ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
De meeste molukkers zijn echt niet lekker vind ik, halve molukkers daarentegen
Eens wel, maar dat is altijd zo. Halfbloedjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
De meeste molukkers zijn echt niet lekker vind ik, halve molukkers daarentegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |