SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Matchende feromonen.![]()
Tot mijn 25ste ofzo ja, dat was eigenlijk mijn plan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Nou wat erg, wat wil je dan? voor altijd alleen blijven?
Bedankt voor de moeite die je in deze post hebt gestopt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef Wrick het volgende:
Ik
Ik haat
Ik haat dit
Ik haat dit topic heel
Ik haat dit topic heel heel
Ik haat dit topic heel heel heel
Ik haat dit topic heel heel heel héél
Ik haat dit topic heel heel heel héél erg
TS denkt een kerel aan de haak te hebben geslagen maar het is gewoon een faggot die haar beste 'vriendin' wil zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Stokstaart het volgende:
En niet eens geneukt? Wat is hij homo of zo
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef wise het volgende:
wat
wat ben
wat ben jij
wat ben jij een
wat ben jij een aandachts-
wat ben jij een aandachts-hoer
Hehe...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
TS denkt een kerel aan de haak te hebben geslagen maar het is gewoon een faggot die haar beste 'vriendin' wil zijn
Wat ben jij origineel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef wise het volgende:
wat
wat ben
wat ben jij
wat ben jij een
wat ben jij een aandachts-
Die fase heb ik toen ik 14 was al gehad joh. Was nu in het lekker levensgenieten en heel veel zorgeloos uitgaan met mijn zorgeloze matties.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:34 schreef Yi-Long het volgende:
TS komt eindelijk uit haar hoerige breezahslet-fase en heeft nog wat aanpassingsmoeilijkheden....![]()
Ja... Het gebeurde heel opeens.quote:
Dit.quote:
Rustig aan brigade hij, interesse in mij ipv van mijn lichaam. Waarschijnlijk de reden dat...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Stokstaart het volgende:
En niet eens geneukt? Wat is hij homo of zo
Teleurstellend dit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja... Het gebeurde heel opeens.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
tsss like, no? liefde kiest jouquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef dinosteen het volgende:
Ik snap het probleem niet je kiest hier toch zelf voor?
echt hequote:Op woensdag 25 januari 2012 16:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Altijd klote als vrouwen verliefd zijn. Ze willen dan altijd wachten met neuken omdat ze de persoon in kwestie zo speciaal vinden. Ondertussen is TS vorig weekend door 3 jongens kapot getrokken na een avondje disco, maar dat telt niet want ze was niet verliefd.
Stomme trollquote:Wat
Wat is
Wat is dit verschrikkelijk
Wat is dit verschrikkelijk zeg!
Ik heb de loterij gewonnen
Normaal gesproken kan ik altijd rustig tv kijken en folders lezen waar ik uit geldgebrek moet selecteren waar ik m'n boodschappen doe. Hier had ik altijd plezier in. MAAR NU IS DAT NUTTELOOS WANT IK KAN ALLES KOPEN!
WAT HAAT IK DIT!!! IK BEN ZO ZIELIG!!! Elke dag moet ik nu geld uitgeven en neerkijken op die paupers op straat die niks te makken hebben. Dat is toch niet leuk![]()
![]()
Ja hoi, neuken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
tsss like, no? liefde kiest jou
dank jequote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
echt he
had een vriend van me een tijd terug... zo'n wijf die ieder weekend kapot geneukt werd en toen woud ie vriend ook (zij vond hem wel wat en hij wou neuken) maar was het opeens: jaa ik ben niet meer zo, eerst relatie hebben en dan pas neuken..![]()
![]()
Deze reactie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:44 schreef Sm0keZ het volgende:
TS
Wat is het volgende topic, 'De loterij winnen' ?
[..]
Stomme troll___!
Dat is toch leuk als je echt verliefd bent en elkaar net kentquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:47 schreef JoeyTenowii het volgende:
HAHAHA WAT EEN HOMO NIET NEUKEN MAAR WEL HELE NACHT KUSJES GEVEN
Dus het gerucht dat je zwanger bent kloptquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze reactie.![]()
En nja gezien de situatie komt het niet echt lekker uit ofzo allemaal... ingewikkeld.
Lol, ja hoe weet je dat?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus het gerucht dat je zwanger bent klopt
Engelse woord voor liefde love. neuken heet niet voor niets making love...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is toch leuk als je echt verliefd bent en elkaar net kent![]()
Is het alleen maar lekkerder voor volgende keer
Tenzij je er op uit bent om te neuken dan is het kut voor je ja
volgens mij is Phantomesse wel een lekker ding hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deze reactie.![]()
En nja gezien de situatie komt het niet echt lekker uit ofzo allemaal... ingewikkeld.
Nee, neuken noemt met fucking. Liefde bedrijve is making love.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
Engelse woord voor liefde love. neuken heet niet voor niets making love...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |