Ohhh dat is tof! Ding zal wel onmeunig duur zijn en ik betwijfel dat het vergoed wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:14 schreef Probability het volgende:
Concept fase, maar handig voor mensen met voedselallergie": http://www.culy.nl/gadget(...)elallergie-detector/
Ondanks dat ik het niet met eng eens ben, kan ik niet geloven dat feminisme eng isquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef seasushi het volgende:
Nog steeds "enge avatars" ? het punt is wel gemaakt geloof ikKan er een andere titel komen?
Ha briljant zoiets! dat zou mij een hoop gedoe schelenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:14 schreef Probability het volgende:
Concept fase, maar handig voor mensen met voedselallergie": http://www.culy.nl/gadget(...)elallergie-detector/
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, daar ga je dood van, omdat je accuut 55kg aankomt als je dat eet!
Dáár zijn de meningen ook over verdeeldquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet met eng eens ben, kan ik niet geloven dat feminisme eng is
je nieuwe ui isquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet met eng eens ben, kan ik niet geloven dat feminisme eng is
Oké, ik heb een keer een man laten huilen omdat ik boos was op iemand anders en hij zat erbijquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dáár zijn de meningen ook over verdeeld
nou ja of t leuk is weet ik t maar heb hem veranderdquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef Silmarwen het volgende:
Oh crap, helemaal niet opgelet. Kan een modje vast wel wat leuks mee.
En het verband?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, ik heb een keer een man laten huilen omdat ik boos was op iemand anders en hij zat erbij
Het hangt van je interpretatie af.... maar ik kan een behoorlijke kat zijn als het om vrouwenrechten gaat (en seksistische mannen)quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind feminisme een beetje passé.
Nooit in geloofd, gelijke rechten: prima en logisch. Maar dat: wij kunnen t allemaal zelf wel en hebben die mannen eigenlijk alleen nodig om kinderen te maken etc etc .. neuh..quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Audreyoot het volgende:
Ik vind feminisme een beetje passé.
Persoon in kwestie: "O... mensen, we eten bij CotS"quote:
Dat ja. Tegenwoordig word je echt wel beoordeeld op je kunnen en veel minder of je man of vrouw bent. De gedachte dat vrouwen achter het aanrecht horen is inmiddels wel verdwenen. Ik hou me er verder ook eigenlijk helemaal niet mee bezig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nooit in geloofd, gelijke rechten: prima en logisch. Maar dat: wij kunnen t allemaal zelf wel en hebben die mannen eigenlijk alleen nodig om kinderen te maken etc etc .. neuh..
Pesto, gemengd met een beetje gehakt ui en paprika?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat ja. Tegenwoordig word je echt wel beoordeeld op je kunnen en veel minder of je man of vrouw bent. De gedachte dat vrouwen achter het aanrecht horen is inmiddels wel verdwenen. Ik hou me er verder ook eigenlijk helemaal niet mee bezig.
OT:
Vandaag bij het D ga ik champignons vullen, iemand een verschrikkelijk lekker idee met wát? Ik maakte ze eerst wel eens in wijn met spinazie en geitenkaas maar misschien heeft iemand een beter idee
ik heb laatst heerlijke portobello's gegeten die uit de oven kwamen. Erop zat verse salie, knoflook en boter.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Vandaag bij het D ga ik champignons vullen, iemand een verschrikkelijk lekker idee met wát? Ik maakte ze eerst wel eens in wijn met spinazie en geitenkaas maar misschien heeft iemand een beter idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |