Ditquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:03 schreef Sounddragon het volgende:
Koppen worden krom door hem op de verkeerde manier vast te zetten of los te draaien; niet terwijl hij erop zit, en scheuren komt door stampen met een koude motor.
Het hóeft niet idd, maar in de praktijk is dat wel meestal het gevalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:06 schreef Herr.Flick het volgende:
Scheuren hoeft helemaal niet te komen van stampen met koude motor, het komt door de thermische (over)belasting van het materiaal. Dit kan door fors gebruik komen, maar ook door een onjuiste verbranding, of de constructie(materiaalkeuze).
Ligt maar net aan welk type blok. Bij de oude 6 cilinders van bmw was het schering en inslag dat de kop scheurde, ook bij de oude 300td van mercedes ging het wel eens fout, dit vooral aan de laatste 2 cilinders. Ook de oude nissan patrol's TD hadden er last van, de gewone weer niet!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het hóeft niet idd, maar in de praktijk is dat wel meestal het geval
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |