abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2012 @ 22:40:24 #51
25682 2cv
Niet subtiel
pi_107278258
De kop ken ook kromtrekken of scheuren. Verder gaat de koppakking er dan tussenuit wegens oververhitting en dat is in z'n algemeenheid niet goed voor een motor.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_107278371
Ach zo hard loopt dat niet met een kromme kop. Ik heb het in 5 jaar 1x gezien, en daar is een nieuwe motor in gekomen
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:03:20 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107285012
Koppen worden krom door hem op de verkeerde manier vast te zetten of los te draaien; niet terwijl hij erop zit, en scheuren komt door stampen met een koude motor.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_107286968
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:03 schreef Sounddragon het volgende:
Koppen worden krom door hem op de verkeerde manier vast te zetten of los te draaien; niet terwijl hij erop zit, en scheuren komt door stampen met een koude motor.
Dit
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:06:40 #55
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_107290183
Scheuren hoeft helemaal niet te komen van stampen met koude motor, het komt door de thermische (over)belasting van het materiaal. Dit kan door fors gebruik komen, maar ook door een onjuiste verbranding, of de constructie(materiaalkeuze).
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:22:32 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107298645
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:06 schreef Herr.Flick het volgende:
Scheuren hoeft helemaal niet te komen van stampen met koude motor, het komt door de thermische (over)belasting van het materiaal. Dit kan door fors gebruik komen, maar ook door een onjuiste verbranding, of de constructie(materiaalkeuze).
Het hóeft niet idd, maar in de praktijk is dat wel meestal het geval :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:35:58 #57
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_107307397
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het hóeft niet idd, maar in de praktijk is dat wel meestal het geval :)
Ligt maar net aan welk type blok. Bij de oude 6 cilinders van bmw was het schering en inslag dat de kop scheurde, ook bij de oude 300td van mercedes ging het wel eens fout, dit vooral aan de laatste 2 cilinders. Ook de oude nissan patrol's TD hadden er last van, de gewone weer niet!

Met grote voet rijden zorgde er wel voor dat je kop eerder scheurde, maar bij diverse type's kwam de scheur(en) uiteindelijk toch..

:)
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')