quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:42 schreef J2T het volgende:
Is onze grote vriend Pepe er weer bij vanavond?
Hopelijk begint Mou gewoon met Ozil en zet hij Pepe in de verdediging naast Ramos. Altijd uitgaan van je eigen kwaliteiten. Waarom kan Madrid niet spelen zoals zij tegen Villareal, Sevilla of Valencia spelen. Maken ze igg meer kans dan met het grafvoetbal van vorige week.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]![]()
Zal wel weer een schop festijn worden.
Ben ook heel benieuwd naar de opstelling en tactiek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:47 schreef J2T het volgende:
[..]
Hopelijk begint Mou gewoon met Ozil en zet hij Pepe in de verdediging naast Ramos. Altijd uitgaan van je eigen kwaliteiten. Waarom kan Madrid niet spelen zoals zij tegen Villareal, Sevilla of Valencia spelen. Maken ze igg meer kans dan met het grafvoetbal van vorige week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
Ik moest vorige week werkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vorige keer moest ik leren en kon ik dus niet echt kijken.
Vanavond ben ik er gewoon bij!
Go Barça!
Dit kon je verwachten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef inZanity het volgende:
Ben benieuwd. Lijkt me duidelijk dat Barcelona favoriet is, maar Real is zeker niet kansloos. Overigens zal Barcelona wel weer anti-voetbal spelen, wat het een stuk lastiger maakt en bovendien een stuk vervelender om naar te kijken aangezien je je het grootste gedeelte van de wedstrijd loopt te ergeren aan hun onsportieve spel. Daarom hoop ik dat Real het deze keer wel waarmaakt. Als Real hun gebruikelijke niveau haalt hebben ze zeker kans om te winnen van FC Barcelona, wat het wel moeilijk maakt is dat ze uit spelen. Maar ik durf er niks over te zeggen. Elke keer denk ik dat Real er klaar voor is en kunnen winnen en dan gaat het weer mis, het lijkt ondertussen steeds meer een mentale kwestie te zijn.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef inZanity het volgende:
Ben benieuwd. Lijkt me duidelijk dat Barcelona favoriet is, maar Real is zeker niet kansloos. Overigens zal Barcelona wel weer anti-voetbal spelen, wat het een stuk lastiger maakt en bovendien een stuk vervelender om naar te kijken aangezien je je het grootste gedeelte van de wedstrijd loopt te ergeren aan hun onsportieve spel. Daarom hoop ik dat Real het deze keer wel waarmaakt. Als Real hun gebruikelijke niveau haalt hebben ze zeker kans om te winnen van FC Barcelona, wat het wel moeilijk maakt is dat ze uit spelen. Maar ik durf er niks over te zeggen. Elke keer denk ik dat Real er klaar voor is en kunnen winnen en dan gaat het weer mis, het lijkt ondertussen steeds meer een mentale kwestie te zijn.
Nee, want de Copa del Rey is helemaal niet belangrijk, troostprijs.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgenochtend weer de zure reacties van inZanity en Doublepain lezen.
Doet Di Maria weer mee danquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:32 schreef Bowler01 het volgende:
De hele tijd op de grond gaan liggen alsof je vreselijk geraakt bent is nou niet echt voetbal te noemen.
Hoe kom je daar in hemelsnaam bijquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:09 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, want de Copa del Rey is helemaal niet belangrijk, troostprijs.
Dit dus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:32 schreef Bowler01 het volgende:
De hele tijd op de grond gaan liggen alsof je vreselijk geraakt bent is nou niet echt voetbal te noemen.
Dus? Is er ergens een wet die zegt dat je geen verdedigend voetbal mag spelen ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Real speelt juist altijd zo verdedigend.
Nee maar dat is niet mooi.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Is er ergens een wet die zegt dat je geen verdedigend voetbal mag spelen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |