SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Hihi, een groot struik dan als hij zo lang bezig isquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Wij als de enige eckte FOK!autisten.
Z'n struik aan 't bijknippen denk ik
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, een groot struik dan als hij zo lang bezig is
Ik moet eigenlijk ook economie leren
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hooi, arg leeft weer(tranen van geluk
)
Nou, heeft u vandaag nog wat aan uw sociaal leven gedaan?quote:
Neeee, tuurlijk laat ik jou niet alleen achterquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga leren dan en laat mij maar weer in de steek
tevens, last van m'n rug, rip
Yaiquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neeee, tuurlijk laat ik jou niet alleen achter![]()
Ga ff liggen dan
Neuh, ik heb stage gelopen en het was keitofquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, heeft u vandaag nog wat aan uw sociaal leven gedaan?
[..]
Neeee, tuurlijk laat ik jou niet alleen achter![]()
Ga ff liggen dan
Wat gaan jij en Kash op mijn bed doen dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, maar dan ga jij je buitengesloten voelen
Wat voor stage dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, ik heb stage gelopen en het was keitof
Uhhh, bieden richting Mekka?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat gaan jij en Kash op mijn bed doen dan?
In een psychiatrische inrichtingquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor stage dan?
[..]
Uhhh, bieden richting Mekka?
Ja ja, smoesjesquote:
Je mag er vast blijvenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In een psychiatrische inrichting
Nee, is echt zoquote:
Oeh, klinkt echt interessant en eng tegelijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In een psychiatrische inrichting
Nou vooruit dan, bedfeestje bij mij thuis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, is echt zo![]()
We gaan elkaar niet aanraken voor 't huwelijk, woola woola.
Oké, maar je blijft met jouw handen van Cash afquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, bedfeestje bij mij thuis.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, maar je blijft met jouw handen van Cash af
Is niet eng hoor, ik ben nog niet vermoordquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, is echt zo![]()
We gaan elkaar niet aanraken voor 't huwelijk, woola woola.
[..]
Oeh, klinkt echt interessant en eng tegelijk(te veel horror films gekeken
)
Ja, poepcosmo zou z'n adres sturen joh, ik ben niet enige schuldige hierquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje en Beachhhh!
Waar was Joe?![]()
Klappen krijgt ie.quote:
Struikrover.quote:
Ja moet even zien of ik het huis uit mag van moeders en vader.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klappen krijgt ie.
Nee, oke, ook niet.
Maar twilightmarathon toch?Dan doe ik m dan gewoon meenemen
Nohquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja moet even zien of ik het huis uit mag van moeders en vader.
hvj wobbi :$quote:
hou je nie van mij?quote:
Geen idee meis, waar? Bij Cosmo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NohWanneer is de planning dan?
En waar enzo?
Oke. Topplan. Ik kan dit weekend niet maar volgend weekend zou ik zaterdag kunnen, als je dan al uit je gevangenis magquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee meis, waar? Bij Cosmo.
Die mensen ontvoeren helemaal niemand hoor?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw stage is niet goed voor je hoor, dit zijn de voortekens
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zal kijkennnnnlijkt me gezellig wel boh.
Nee, maar je hebt nu psychisch gestoorde gedachten zoals ontvoerenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die mensen ontvoeren helemaal niemand hoor?
Oh, neejohhh, ik ben best liefquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt nu psychisch gestoorde gedachten zoals ontvoeren
En zo gaat het steeds verder, ik ben bang
Dat zeggen die psychopaten allemaal, heel lief en aardig en dan bam! Zit je zo in de kelder van Bloempje Fritzl.quote:
Neejohquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zeggen die psychopaten allemaal, heel lief en aardig en dan bam! Zit je zo in de kelder van Bloempje Fritzl.
Precies, jij snapt hetquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zeggen die psychopaten allemaal, heel lief en aardig en dan bam! Zit je zo in de kelder van Bloempje Fritzl.
!!!! gekwoot voor de toekomst mense!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NeejohIk vermoord je gewoon gelijk. In je eigen huis, scheelt mij troep.
Niet vergeten Kash mee te nemenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het
Laten we rennen, nu het nog kan
Klinker, pas je goed op jezelf? Vaarwel...
* Angel-Joy sleurt Cash meequote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
!!!! gekwoot voor de toekomst mense!
[..]
Niet vergeten Kash mee te nemen
Ik ren eerst naar de eettafel!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
* Angel-Joy sleurt Cash mee
Rennen!!!!!
Disturbedquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:51 schreef Henkie94 het volgende:
In de kelder bij Bloempje Fritzl.Eerder Bloempje in de kelder van Gekkie Henkie.
[ afbeelding ]
Oh nee hoor. Ik lul zoveel, na een dag laat je me vrij omdat je knettergeschift van me wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:51 schreef Henkie94 het volgende:
In de kelder bij Bloempje Fritzl.Eerder Bloempje in de kelder van Gekkie Henkie.
[ afbeelding ]
Goedzoquote:
Dit is een kwestie van leven en dood, en jij gaat eten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ren eerst naar de eettafel!Er staat eten op me te wachten
[..]
DisturbedMijn neger
![]()
Nee nog niet blijkbaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goedzo
[..]
Dit is een kwestie van leven en dood, en jij gaat eten?(smakelijk
)
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ren eerst naar de eettafel!Er staat eten op me te wachten
[..]
DisturbedMijn neger
![]()
Ik heb bepaalde voorwerpen die in jouw mond kunnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik lul zoveel, na een dag laat je me vrij omdat je knettergeschift van me wordt.
Dan trek je toch je pyjama weer uitquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaan we nu rennen dan? Anders zit ik zo in mijn pyjama te leren en heb ik geen zin meer hoor
Alsjeblieft zeg dat je het niet over je piemel hebt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb bepaalde voorwerpen die in jouw mond kunnen.
Dat impliceerde ik wel, maar ik bedoelde het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg dat je het niet over je piemel hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slik je ook?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
Ik denk gelijk aan piemels![]()
Ik ga me schamen.
En even eten.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik wel, maar ik bedoelde het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Slik je ook?
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
En hoe weet jij dat? Heb jij mij soms zitten bespieden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Smakelijk allemaal
En nee, ik ga niet naakt rennen, dat is jouw hobby, niet die van mij
Het eerste wat aan denkt nadat je piemels dacht is eten? Het is erger dan je dacht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
Ik denk gelijk aan piemels![]()
Ik ga me schamen.
En even eten.
Jij hebt nu zeker geen trek meer?quote:
Ik heb het gehoord van Henkie...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Heb jij mij soms zitten bespieden?
Henkie, is dit waar? Het was toch ons geheimpje ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord van Henkie...
Oké oke, ik heb het van Cashquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Henkie, is dit waar? Het was toch ons geheimpje ?
En owé als jij dit gewoon op Henkie afschuift heh!
Ik wel hoor, hij kan niet erger zijn dan die kinderen op m'n werkquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie wil kleine broertje in douche stoppen?
Neehoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het eerste wat aan denkt nadat je piemels dacht is eten? Het is erger dan je dacht.
Kan onze nachtelijke avonturen nog wel herinnerenquote:
klopt, hij wil graag douchen maar.niemand wil hem daarbij begeleiden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wel hoor, hij kan niet erger zijn dan die kinderen op m'n werk
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klopt, hij wil graag douchen maar.niemand wil hem daarbij begeleiden.hij heeft smetvrees ofzo.
Maar jullie bromance is nu voorbij, want hij heeft mij en het rijmtquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan onze nachtelijke avonturen nog wel herinnerenAllebei bloot, hand in hand
nohomo, wij zijn gewoon bromo
Ik val niet op piemels. Ik ga niet als ik een jongen voor het eerst zie z'n broek van z'n reet trekken en kijken of z'n piemel me wel bevaltquote:
Nom!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:17 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, beneden in de woonkamer op de tafel, hebben we schaaltjes staan met dingen er in. Meestal pepermuntjes of dropjes ofzo. Nou heeft mijn mama er gummybeertjes ingestopt![]()
Hoe vet.
Dus je bent aseksueel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik val niet op piemels. Ik ga niet als ik een jongen voor het eerst zie z'n broek van z'n reet trekken en kijken of z'n piemel me wel bevalt
Maar wij waren de 3 musketiers, de strijders tegen het onjuiste, hoe durf je hem van ons af te nemenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar jullie bromance is nu voorbij, want hij heeft mij en het rijmt
Maar jij hebt Henkie nu dus
Dat zeg ik heul nietquote:
Jawel, maar je moet alleen nog een derde persoon hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met z'n 2en kan je geen trio hebben
Dus dan kan ik veilig m'n piemel aan jou showen voor ratez?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zeg ik heul nietMaar als je dan ophoudt over je piemel, ja, dan ben ik aseksueel.
Neen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus dan kan ik veilig m'n piemel aan jou showen voor ratez?
Ik pak hem niet af, ik join jullie gewoonquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar wij waren de 3 musketiers, de strijders tegen het onjuiste, hoe durf je hem van ons af te nemen
Met z'n 2en kan je geen trio hebben
Even een lijssie maken met mensen die wel leuk zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet alleen nog een derde persoon hebben.
HMMMMMMMMMMquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik pak hem niet af, ik join jullie gewoonNu zijn we de 4 musketiers
![]()
Ik wil ook geen trio
Hihi spannendquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even een lijssie maken met mensen die wel leuk zijnNaast ons
[..]
HMMMMMMMMMM
Ja maar dat wordt dan ook een kwartetDeal
Is het ookquote:
Op jouw Xbox zeker?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is het ook
En nu gamen, challaz mensenKusjes
PCquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Op jouw Xbox zeker?
Veel plezier
Oh, welke spel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
PC
En gaat ineens mijn internet traag doen, dikke lag
Killing Floorquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, welke spel?
Arme jijMaar wel meer tijd voor ons
ja sowieso, zie lappen tekst allemaal en nergens word ik gequote dus lees ik op dit moment ook niet, teveel werkquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:32 schreef Henkie94 het volgende:
Maar als je onze berichten niet leest, moet je onze username (en waarschijnlijk) een deel van het bericht al hebben gelezen, anders weet je niet dat het van ons komt.
Ken ik nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Killing Floor
Jullie hebben mijn internetconnectie gewoon gesloopt heh?
grquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja sowieso, zie lappen tekst allemaal en nergens word ik gequote dus lees ik op dit moment ook niet, teveel werk
Aanraderquote:
Oké manquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aanrader![]()
Nou oké, vooruit, jullie zijn 't, dan mag 't
Dus wanneer ga je 't kopen?quote:
Niet, ik speel alleen PS3 als ik met mijn neef benquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Trolliebollie is terug mensen!
[..]
Dus wanneer ga je 't kopen?
!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, ik speel alleen PS3 als ik met mijn neef ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ja maar ik ben blutquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
!!
Doe het, voor je boy PtR
Oh en voor Kash natuurlijk
Werken voor je centenquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar ik ben blut
En met Cash heb ik dan te druk met iets anders dan PS3'en hoor
Hoer!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar ik ben blut
En met Cash heb ik dan te druk met iets anders dan PS3'en hoor
Rustug tegen mijn chi-meid A-J hehquote:
Ik maak maar een grapje tochquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Rustug tegen mijn chi-meid A-J heh
Ja, maar sowieso vind ik het zonde voor een spelquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Werken voor je centen
Heh, bah, zoek een kamer
Ja, want ik ga gezellig een potje schaken met mijn vriendquote:
PC game hehquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso vind ik het zonde voor een spel
[..]
Ja, want ik ga gezellig een potje schaken met mijn vriend
Alsnog heh, ik hou je in de smiezen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje toch.
Schaken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso vind ik het zonde voor een spel
[..]
Ja, want ik ga gezellig een potje schaken met mijn vriend
Jep en een laptop, jwzquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
PC game hehDie heb jij toch wel?
Op laptop gamen dan maarquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep en een laptop, jwz
En geen tijd, school, en praten met Cash
En anders ga ik liever winkelen
Ik vind gamen niet eens zo heel leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op laptop gamen dan maar
Nou vooruit, voor nu kom je er mee weg
Het is altijd leuk met bro-opquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind gamen niet eens zo heel leuk![]()
Maar wow, dankjewel denk ik
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Veilig thuis weermaar mn geliefde mobiel was even een uurtje in coma
En van Cash en mij dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, van Jan en Cosmo cadeautjes gekregen
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja kus.
Nu ga ik economie leren
Doei
Ervaringquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe raad je het?!
[..]
Kutzooi, hopelijk word het nog bezorgd dan
Nouhouuquote:
Beter is ie erquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, boh. Volgende keer dat ik Jan zie moet het er iig zijn.
Voor je eigen bestwilquote:
HIIEEEERRquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:42 schreef Furdinand het volgende:
waar is Bloempje? Ze heeft FB mail.
Was gisteren niet aangekomenquote:
Ik kom je straffen hoorquote:
Wtf, kut TNTquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was gisteren niet aangekomenen vanochtend 25 over 7 op weg naar een heerlijke dag maar toen was de post er nog niet en vandaag ook nog geen spoor van een pakje bij thuiskomst
Ew, daar heb jij die rare dingen dus van.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:50 schreef Bloempje. het volgende:
Er staat hier een enorm grote, zware doos in de gang. Met ons adres erop en mijn moeder dr naam. Ik vraag me af waarom ze een lijk besteld heeft.
TNT is niet meer, PostNL is het nu.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wtf, kut TNT![]()
De kans is klein dat het nog aan komt denk ik...
Als je er maar van leertquote:
Ook goed, allemaal even kutquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ew, daar heb jij die rare dingen dus van.
[..]
TNT is niet meer, PostNL is het nu.![]()
ZIEK MELDUUUUUHquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet concentreren, dat wordt een onvoldoende morgen
Welk vak mop?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet concentreren, dat wordt een onvoldoende morgen
Hahaquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef Henkie94 het volgende:
Tevens AJ, dat werkstuk is 6 A4tjes lang omdat elk nieuw deelonderwerp (introductie, history of X, history of Y, etc) op een nieuw A4tje moet. Als je alles onder elkaar in een mooi leesbare layout zet, kom ik net aan 2 A4'tjes denk ik.
GOED IDEE!!!quote:
Microfoons.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha![]()
Welke onderwerp dan?
Ik moet leren voor economie
[..]
GOED IDEE!!!
Hij leeft vast nog.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan is weer vermist jongonssss.
Wat goed van je! Was niet heel moeilijk he?quote:
Jamaar hij zei niks en toen opeens was ik omg noes!?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat goed van je! Was niet heel moeilijk he?
Awww meisjequote:Op woensdag 25 januari 2012 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaar hij zei niks en toen opeens was ik omg noes!?
wutwutwutquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Yo mama so stupid she tried to put her m&ms in alphabetical order
jmr jmr jmrquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Neen.
Het wordt verder HIMYM kijken
Sryquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet ik zo doen, no funneh
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met jouw rechter of linker hand?
Ik ben rechts, vanwaar de plotselinge interesse in mijn lichaamsdelen die zich uitstrekken van den pols tot het uiteinde der vingers?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gedissed, jij bent het.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moet doorgeven van meneer Cash dat jij nu onmiddellijk moet gaan leren hoor jongedamequote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen interesse, was gewoon benieuwd, maar dan weet ik hetquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben rechts, vanwaar de plotselinge interesse in mijn lichaamsdelen die zich uitstrekken van den pols tot het uiteinde der vingers?
Dus als wij meeten wil je mij geen hand geven met je rechterhand?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen interesse, was gewoon benieuwd, maar dan weet ik het
Echt?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet doorgeven van meneer Cash dat jij nu onmiddellijk moet gaan leren hoor jongedame
Nee, want dan geef ik jou een knuffel hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus als wij meeten wil je mij geen hand geven met je rechterhand?
ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet doorgeven van meneer Cash dat jij nu onmiddellijk moet gaan leren hoor jongedame
Ik weet niet of ik als rasautist daar wel tegen kan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, want dan geef ik jou een knuffel hoor
Jij hebt zijn nummer nietquote:
The Baseballs.quote:
Ik heb 'm wel op MSN / Steamquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij hebt zijn nummer niet
En gvd Jan, ik kreeg nog een kusje van Cash, en die heb je niet doorgegeven
Ik hield het kusje voor mezelfquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
En gvd Jan, ik kreeg nog een kusje van Cash, en die heb je niet doorgegeven
Oeps, late reactie van mijquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
en een kusje erbij moest ik nog wel zeggen trouwens
Oké, dan geef ik wel mijn rechter voetquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik als rasautist daar wel tegen kan.
Ik heb wel een voetenfetisj, dus waarschijnlijk krijg je hem niet terug.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oeps, late reactie van mij
[..]
Oké, dan geef ik wel mijn rechter voet
Typt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, en praat hij dan ook echt tegen je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijdehandquote:
Nahhquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb wel een voetenfetisj, dus waarschijnlijk krijg je hem niet terug.
Als een haar vast komt in een porie kan dat fucking veel pijn doen. WIL JE ME DOOD HEBBEN?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijdehand
Waar roddelen jullie over?
[..]
Nahh
Ik geef je wel een haartje van mij, mag je die schudden, en daarna mag je zelf weten wat je ermee doet
Leuke jongensquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijdehand
Waar roddelen jullie over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En struiken 8DWomen with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leuke jongensJullie roddelen over hem zelf? Wauw hoog eigen dunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En struiken 8D
Oh ja, struiken zijn cool enzoDan moet je maar voorzichtig doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als een haar vast komt in een porie kan dat fucking veel pijn doen. WIL JE ME DOOD HEBBEN?
Je bent toch geen kleuter meer?![]()
Leuke jongens ALS Kash, niet hemzelfquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie roddelen over hem zelf? Wauw hoog eigen dunk
Oh ja, struiken zijn cool enzo
Ik ben een leuke jongen (quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leuke jongens ALS Kash, niet hemzelf
Oh ja kutquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Stel je nu serieus die vraag aan mij?
Ladyboysquote:
Vinden wij leuk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:01 schreef LMo21 het volgende:
Wat heeft iedereen hier met die boze gezichtjes voor hun post
2 mensen is iedereen ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:01 schreef LMo21 het volgende:
Worden wij vrolijk vanquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:01 schreef LMo21 het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maakt niet uit pop.
[..]
Pics ter verificatie.
quote:
Onder andere.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Jullie roddelen over Henkie en Jan zeker?
Daar hebben ze DM/PM voor uitgevind.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dan gaan alle mensen soppen en fappen
[..]![]()
Jullie roddelen over Henkie en Jan zeker?
Foreveralone.jpgquote:
En nu heb ik trek, dank je wel.quote:
Adieuquote:
Net zoals dat leren van haar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zeg je altijd.OVER DRIE UUR BEN JE HIER NOG
Wie is jwz?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Gemeen, maar hou ook van jullie
Oké, ik geef het toe, ben nu gewoon druk met whatsappen met jwz![]()
Ciao
Die had ik vanochtend al opquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Er ligt ook nog een half kusje in de koelkast.
Zo zijn wijquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Gemeen, maar hou ook van jullie
Oké, ik geef het toe, ben nu gewoon druk met whatsappen met jwz![]()
Ciao
quote:Devongè.: bied je excuses
Devongè.: aan
Devongè.: aan angel
Devongè.: NU
Endzeit: HEBK AL GEDAAN
Endzeit: in pm
Endzeit: /dm
Devongè.: NEE
Devongè.: IN HET TOPIC
Endzeit: bepaalde fotos gestuurd
Endzeit: :$:$:$:$:$$$
Devongè.: IK WIL HET ZIEN
Devongè.:
Hij is gebanned tog.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Zei Cash dat?
Hihi, hoi schat, stop eens met lurken
stop zelf eens met posten meiskequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Zei Cash dat?
Hihi, hoi schat, stop eens met lurken
Het is al te laatquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stop zelf eens met posten meiskeHET KAN NIET ZO LANGER
straks eindig je als mij
Ja, maar via msn ofzo dacht ikquote:
Cheese Pizzaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |