Is er allang doorheen. Er is alleen een uitzondering gemaakt voor gehandicapten e.d. geloof ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, zal wel loslopen. Juridisch klopt het niet.
Toch is het lastig, want juridisch gezien is er in principe niks aan de hand. De Nederlandse wetten worden niet getoetst aan hoger nationaal recht, tenzij er buitensporig nadeel is en dit nadeel niet beoogd is door de nationale wetgever.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, zal wel loslopen. Juridisch klopt het niet.
Klopt, maar ongeveer elke advocaat in Nederland zegt dat ze het niet kunnen maken met terugwerkende kracht. Verwacht dat het alsnog wel los zal lopen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er allang doorheen. Er is alleen een uitzondering gemaakt voor gehandicapten e.d. geloof ik.
Er hebben al studenten de boete betaald hoor, is vanaf dit lopende studiejaar ingegaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt, maar ongeveer elke advocaat in Nederland zegt dat ze het niet kunnen maken met terugwerkende kracht. Verwacht dat het alsnog wel los zal lopen.
Ik verwacht het niet eerlijk gezegd. Weet wel dat er iig 1 rechtszaak loopt, maar weet er het fijne niet van. Zal het binnenkort eens uitzoeken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt, maar ongeveer elke advocaat in Nederland zegt dat ze het niet kunnen maken met terugwerkende kracht. Verwacht dat het alsnog wel los zal lopen.
Ja? Ik heb 'm iig niet betaald en dit is toch al m'n 5e jaar bachelor hoor. Gaat in 2012 pas in.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Er hebben al studenten de boete betaald hoor, is vanaf dit lopende studiejaar ingegaan.
Je mag er toch ook 5 jaar over doen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja? Ik heb 'm iig niet betaald en dit is toch al m'n 5e jaar bachelor hoor. Gaat in 2012 pas in.
Bachelor duurt 3 jaar he. Je mag maximaal 1 jaar vertraging. En dan nog een jaar vertraging voor je master.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag er toch ook 5 jaar over doen?
1 jaar extra toch. Dus bachelor van 3 jaar+1 jaar dacht ik? En zoals de Kromme al zegt dan nog een +1 jaar voor je master van 1 jaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag er toch ook 5 jaar over doen?
sowieso 5 wijkjes en daarna op naar mijn kantoorbaantjequote:Op woensdag 25 januari 2012 08:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je telegraaf-rondje al gelopen?
watdenkjezelfquote:
Morgen toch vrij. Straks maar ff naar De Skihut of zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
wiet dus
op woensdag aan de pep
1x gedaan en snel er van genezen
Sowieso door de weeks geen shit voor mij tenzij wedstrijd ajax
Doe je Henk de groeten van mij?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgen toch vrij. Straks maar ff naar De Skihut of zo
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgen toch vrij. Straks maar ff naar De Skihut of zo
22.00quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou keertje biertje doen in damsco of roffa, moeten we ook eens regelen.
En hoelaat is trouwens barca real vanavond
Al gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doe je Henk de groeten van mij?
waarom zo laatquote:
Spreek maar een keer af met die Monopolio. Dan ga ik wel mee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou keertje biertje doen in damsco of roffa, moeten we ook eens regelen.
En hoelaat is trouwens barca real vanavond
Commercieel hequote:
cool gaan we regelen danquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Spreek maar een keer af met die Monopolio. Dan ga ik wel mee.
Als die bitch tenminste weer een x online is
Moet morgen half 6 op voor mijn 5telegraaf krantenwijkies manquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Commercieel heYanks moeten ook kunnen kijken ofzo
Is hij dat knulletje die koffie rond brengt?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
cool gaan we regelen dan
en die werkt opeens in een trein naar brussel elke keer
waarom doe jij ditquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet morgen half 6 op voor mijn 5telegraaf krantenwijkies man
Boycot van Gadaffi.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom is Libië Zambia uitgesteld trouwens?
Zet maar eens op.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom is Libië Zambia uitgesteld trouwens?
ok okquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
cool gaan we regelen dan
en die werkt opeens in een trein naar brussel elke keer
jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is hij dat knulletje die koffie rond brengt?
garpie manquote:
Oja.quote:
Koop een auto.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja
[..]
garpie man
Werk sinds 2 weken in Alkmaar Noord maar moet 15 minuten op Uitgeest op overstap wachten en 20 minuten voor de bus op Alkmaar ns, en begin om 8uur smorgens, moet godverdomme om 6.15 de deur uit
Alkmaar noordquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja
[..]
garpie man
Werk sinds 2 weken in Alkmaar Noord maar moet 15 minuten op Uitgeest op overstap wachten en 20 minuten voor de bus op Alkmaar ns, en begin om 8uur smorgens, moet godverdomme om 6.15 de deur uit
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alkmaar noord. Is dat bij de beverkoog enzo?
Eerst maar eens rijbewijs halen danquote:
oh wat voor werk?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Eerst maar eens rijbewijs halen dan
Als supervisor in een callcenterquote:
ah ok. waarom niet via station alkmaar dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als supervisor in een callcenter
Moest weer ff werk hebben snel en kwam hier op uit
Smorgens ga ik via station alkmaar met de busquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah ok. waarom niet via station alkmaar dan?
hoe ver met bike dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Smorgens ga ik via station alkmaar met de bus
Hoef ik minder te wachten, maar terug ga ik via alkmaar noord omdat ik anders de trein mis
Te ver aangezien ik een stuk snelweg over moetquote:
ojah kloptquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Te ver aangezien ik een stuk snelweg over moet
Anders moet ik om fietsen en dat zie ik niet zitten, maar dan nog zou ik dezelfde vroege trein in de morgen moeten hebben
Waar zit die dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah klopt. Na werk gelijk eten bij de mac daar denk?
.
dichtbij de weg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar zit die dan?
Ben verder niet zo bekend in Alkmaar
En eigelijk stap ik in de bus uit mijn werk om meteen door te gaan naar Alkmaar Noord ns om mijn trein te halen
Ik zit helemaal achter in de beverkoog dus niet echt te doen verderquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dichtbij de weg.
http://maps.google.nl/?ll(...)251&t=h&z=17&vpsrc=6
dan bij de robbijnstraat oid.
ah shade man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal achter in de beverkoog dus niet echt te doen verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |