Is er allang doorheen. Er is alleen een uitzondering gemaakt voor gehandicapten e.d. geloof ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, zal wel loslopen. Juridisch klopt het niet.
Toch is het lastig, want juridisch gezien is er in principe niks aan de hand. De Nederlandse wetten worden niet getoetst aan hoger nationaal recht, tenzij er buitensporig nadeel is en dit nadeel niet beoogd is door de nationale wetgever.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, zal wel loslopen. Juridisch klopt het niet.
Klopt, maar ongeveer elke advocaat in Nederland zegt dat ze het niet kunnen maken met terugwerkende kracht. Verwacht dat het alsnog wel los zal lopen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er allang doorheen. Er is alleen een uitzondering gemaakt voor gehandicapten e.d. geloof ik.
Er hebben al studenten de boete betaald hoor, is vanaf dit lopende studiejaar ingegaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt, maar ongeveer elke advocaat in Nederland zegt dat ze het niet kunnen maken met terugwerkende kracht. Verwacht dat het alsnog wel los zal lopen.
Ik verwacht het niet eerlijk gezegd. Weet wel dat er iig 1 rechtszaak loopt, maar weet er het fijne niet van. Zal het binnenkort eens uitzoeken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt, maar ongeveer elke advocaat in Nederland zegt dat ze het niet kunnen maken met terugwerkende kracht. Verwacht dat het alsnog wel los zal lopen.
Ja? Ik heb 'm iig niet betaald en dit is toch al m'n 5e jaar bachelor hoor. Gaat in 2012 pas in.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Er hebben al studenten de boete betaald hoor, is vanaf dit lopende studiejaar ingegaan.
Je mag er toch ook 5 jaar over doen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja? Ik heb 'm iig niet betaald en dit is toch al m'n 5e jaar bachelor hoor. Gaat in 2012 pas in.
Bachelor duurt 3 jaar he. Je mag maximaal 1 jaar vertraging. En dan nog een jaar vertraging voor je master.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag er toch ook 5 jaar over doen?
1 jaar extra toch. Dus bachelor van 3 jaar+1 jaar dacht ik? En zoals de Kromme al zegt dan nog een +1 jaar voor je master van 1 jaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag er toch ook 5 jaar over doen?
sowieso 5 wijkjes en daarna op naar mijn kantoorbaantjequote:Op woensdag 25 januari 2012 08:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je telegraaf-rondje al gelopen?
watdenkjezelfquote:
Morgen toch vrij. Straks maar ff naar De Skihut of zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
wiet dus
op woensdag aan de pep
1x gedaan en snel er van genezen
Sowieso door de weeks geen shit voor mij tenzij wedstrijd ajax
Doe je Henk de groeten van mij?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgen toch vrij. Straks maar ff naar De Skihut of zo
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgen toch vrij. Straks maar ff naar De Skihut of zo
22.00quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou keertje biertje doen in damsco of roffa, moeten we ook eens regelen.
En hoelaat is trouwens barca real vanavond
Al gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doe je Henk de groeten van mij?
waarom zo laatquote:
Spreek maar een keer af met die Monopolio. Dan ga ik wel mee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou keertje biertje doen in damsco of roffa, moeten we ook eens regelen.
En hoelaat is trouwens barca real vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |