quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat boeien die 10 konijnen nou als de vrouwen er in het weekend maar top uitzien.
Dat 1e heb ik al nooit gezegd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Net als dat die proefdieren die daar gefokt worden niet beter weten. Dat is dus absoluut geen geldige reden in deze discussie.
Die katten worden onbedoeld net als mensen gemaakt. Lui, vadsig en compleet incapabel om op zichzelf te overleven.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat boeien die 10 konijnen nou als de vrouwen er in het weekend maar top uitzien.
Je hebt die kater zeker nog laten ontmannen ook? Dat vind ik pas zielig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat 1e heb ik al nooit gezegd.
En ik weet niet hoor maar katten zijn luiDe meeste katten luieren meer als 18 uur per dag. Ook die van mij. Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens hoor en ik snap je ook. Maar weet je hoe mijn kat er bij zat toen ik hem haalde? Als dekkater in een schuur op een koude stenen vloer zonder speelgoed of dekentje. Dat vind ik veel erger. Dus ik weet zeker dat hij nu bij mij niets te kort komt.
Nope. Maar wat is daar zielig aan als ik vragen mag? Weet je hoeveel nestjes er per jaar worden geboren dankzij mensen die hun beesten niet laten helpenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je hebt die kater zeker nog laten ontmannen ook? Dat vind ik pas zielig.
Jij noemt je kat Fons, dat is sowieso al dierenmishandelingquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat zie je vaak dat mensen ze daarom binnen laten
Nja het probleem is dat onze kat redelijk vecht met de andere katten hier, moet ik hem dan binnen houden?
Dacht het dus niet.
Voordat mensen hier dadelijk denken dat ik dier onvriendelijk ben of wat dan ook. De kat die we nu hebben, heb ik ooit in de sloot gevonden met een been dat helemaal open lag, had hem ook aan zijn lot kunnen overlaten en laten sterven daar.
Lekker je hele huis onder laten pissen door een krolse kater, ja dat is lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je hebt die kater zeker nog laten ontmannen ook? Dat vind ik pas zielig.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij noemt je kat Fons, dat is sowieso al dierenmishandeling
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Maar wat is daar zielig aan als ik vragen mag? Weet je hoeveel nestjes er per jaar worden geboren dankzij mensen die hun beesten niet laten helpenVervolgens belanden al die kittens in het asiel. Dat is pas zielig.
Ik maakte maar een geintje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker je hele huis onder laten pissen door een krolse kater, ja dat is lekker
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij noemt je kat Fons, dat is sowieso al dierenmishandeling
Ik zie nu ook pas je PI ja, sorryquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik maakte maar een geintje.Maar Niels, een beetje man pist op zaterdagavond ook heel de stad onder, maar op basis daarvan laat je moeder je toch ook niet castreren?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:26 schreef Michhas het volgende:
HOI TAMRAA WELKOM TERUG HOI HI
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:26 schreef Michhas het volgende:
HOI TAMRAA WELKOM TERUG HOI HI
[ afbeelding ]
Nja wij weten ook hoe Michhas isquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:31 schreef tliciouz het volgende:
Haal die popcorn gifjes maar weg hoor jongens, ik ga het dit keer verstandig aanpakken.
[ afbeelding ]
Welkom terugquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:31 schreef tliciouz het volgende:
Haal die popcorn gifjes maar weg hoor jongens, ik ga het dit keer verstandig aanpakken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja wij weten ook hoe Michhas is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Tamara nu twee keer welkom geheten, 1 keer op een leuke manier, de andere keer op een serieuze manier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
Als jullie weer tegen elkaar gaan miepen dan ga ik weg uit dit topic hoor
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Tot zover tams terugkeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ja dat was dan weer jammer. Maar goed daarom zeg ik ik ben verstandig deze keer.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat was dan weer jammer. Maar goed daarom zeg ik ik ben verstandig deze keer.
Ja manquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hey hey hey, dat was een reactie op Nick!
Beide. En je mist mijn punt compleet. Nogmaals: wat wij met ze doen en wat het nut daarvan is, maakt totaal niets uit voor de dieren zelf.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze lijden er dan iig niet voor jan lul voor. En ja dat klinkt vrij bot
[..]
Nja wat heb je liever? Dat er een medicijn voor een ziekte komt of dat er iemand (of meer mensen natuurlijk) een mooi bontjasje kunnen dragen. Of een mooi ivoor beeldje ergens neer kunnen zetten
Zeg jij maar wat egoïstisch is
http://www.tumblr.com/tagged/gifquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:38 schreef tliciouz het volgende:
Iemand wat leuke site's met gifjes? Kan niets vinden.
http://www.reactiongifs.com/quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:38 schreef tliciouz het volgende:
Iemand wat leuke site's met gifjes? Kan niets vinden.
Wil liever een site met categorieën als het kan. Zoals reactiongif.quote:
Maar 1 of 2 keer gebruiktquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.reactiongifs.com/
die gebruikt Stoma iig vaak
Dan zou ik reactiongif even proberen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil liever een site met categorieën als het kan. Zoals reactiongif.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan zou ik reactiongif even proberen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:47 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Even een corrigerende tik van moeders de vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Hier wel, je faalt weer eensquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef Kutstudent het volgende:
Je plaatje doet het niet.
[ afbeelding ]
dan heeft ie het dus goed daarquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
Je ziet aan de vorm van z'n buik dat hij te dik is hoor.
Want te dik zijn is goed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan heeft ie het dus goed daar
dat zijn jou woordenquote:
Ja kk, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
Je ziet aan de vorm van z'n buik dat hij te dik is hoor.
Inderdaad. Katten horen slank en snel gebouwd te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kk, je hebt helemaal gelijk.
[ afbeelding ]
Dat is ie dan ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad. Katten horen slank en snel gebouwd te zijn.
Dat zeg ik net dat is zijn vacht. Het is een Britse Korthaar die staan bekend om hun volle dikke vacht. Hij is ook heel stevig gebouwd maar dik is ie niet. Hij is 4 kilo, de gemiddelde straatkat is al meer dan dat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
Hij ziet eruit alsof hij niet eens zelf rechtop kan komen te liggen.
Omdat die straatkatten gespierd zijn omdat ze dingen doen heel de dag. Spieren wegen meer dan vet. Onze katten zijn ook echt fucking zwaar, maar dik, absoluut niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zeg ik net dat is zijn vacht. Het is een Britse Korthaar die staan bekend om hun volle dikke vacht. Hij is ook heel stevig gebouwd maar dik is ie niet. Hij is 4 kilo, de gemiddelde straatkat is al meer dan dat.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat die straatkatten gespierd zijn omdat ze dingen doen heel de dag. Spieren wegen meer dan vet. Onze katten zijn ook echt fucking zwaar, maar dik, absoluut niet.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof ik me gewonnen ga geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:32 schreef Fsmxi het volgende:
Beestjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef dreamzk het volgende:
Als je er zo op tegen bent dan hoef je van mijn part ook geen medicijnen meer te gebruiken die zijn uitgetest op proefdieren, even kijken hoe lang het duurt voordat je proefdieren zielig vindt als je doodziek in het ziekenhuis ligt.
Whut?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef dreamzk het volgende:
Wat is deze in mijn MW2SC, een moralistische discussie over proefdieren? Minder gelul en meer bier en tieten!!!
Maar proefdieren zijn wel essentieel om de medicijnen te creëeren die wij nu gebruiken om allerhande ziektes te bestrijden. Al die mensen die lopen te huilen dat het zo zielig is voor die diertjes vergeten het feit dat door die diertjes de samenleving is gecreeerd waarin wij nu leven. Als je er zo op tegen bent dan hoef je van mijn part ook geen medicijnen meer te gebruiken die zijn uitgetest op proefdieren, even kijken hoe lang het duurt voordat je proefdieren zielig vindt als je doodziek in het ziekenhuis ligt.
Make-up uitproberen op proefdieren vind ik daarentegen wel de grootste bullshit die er is.
Lol, jouw gelul steeds over je ex was wel leuk zeker.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef dreamzk het volgende:
Wat is deze in mijn MW2SC, een moralistische discussie over proefdieren? Minder gelul en meer bier en tieten!!!
Maar proefdieren zijn wel essentieel om de medicijnen te creëeren die wij nu gebruiken om allerhande ziektes te bestrijden. Al die mensen die lopen te huilen dat het zo zielig is voor die diertjes vergeten het feit dat door die diertjes de samenleving is gecreeerd waarin wij nu leven. Als je er zo op tegen bent dan hoef je van mijn part ook geen medicijnen meer te gebruiken die zijn uitgetest op proefdieren, even kijken hoe lang het duurt voordat je proefdieren zielig vindt als je doodziek in het ziekenhuis ligt.
Make-up uitproberen op proefdieren vind ik daarentegen wel de grootste bullshit die er is.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, jouw gelul steeds over je ex was wel leuk zeker.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat gemist dan shaniquaquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stoma is toch ook weer aan de F4 geslagen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:53 schreef dreamzk het volgende:
Maurice, nu je zo addicted bent aan de Forza, ga eens even rivals doen. Beetje saai om alleen Pierre proberen te verbeteren aangezien me dat nooit lukt
Daar ben ik nog lang niet goed genoeg voor. Ik heb nog steeds de neiging om veel te hard op de rem te trappen en daardoor heb ik kei vaak 2 sters bochten en daar verneuk ik echt seconden per ronde mee gewoon.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:53 schreef dreamzk het volgende:
Maurice, nu je zo addicted bent aan de Forza, ga eens even rivals doen. Beetje saai om alleen Pierre proberen te verbeteren aangezien me dat nooit lukt
In forza 4 kun je niet campen hequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar ben ik nog lang niet goed genoeg voor. Ik heb nog steeds de neiging om veel te hard op de rem te trappen en daardoor heb ik kei vaak 2 sters bochten en daar verneuk ik echt seconden per ronde mee gewoon.
Ja, maar geen cdquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef Fsmxi het volgende:
Iemand die toevallig nog zo'n 360 datatransfer kabeltje ergens heeft liggen?
ff bellen met MS.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef Fsmxi het volgende:
Iemand die toevallig nog zo'n 360 datatransfer kabeltje ergens heeft liggen?
Mensen die het meest kutte softwarepakket OOIT gemaakt moeten installeren omdat ze anders geen muziek op hun crApple kunnen zettenquote:
Ten eerste kan het wel met veel verschillende software, 5 jaar terug kon winamp het ook al.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mensen die het meest kutte softwarepakket OOIT gemaakt moeten installeren omdat ze anders geen muziek op hun crApple kunnen zetten
* > itunes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef Pixell het volgende:
Spotify > Itunes
Maar helaas kost dat geld
Wat is er mis met gewoon drag 'n dropquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ten eerste kan het wel met veel verschillende software, 5 jaar terug kon winamp het ook al.
Ten tweede werkt itunes perfect bij mij! Als ik dat vergelijk met windows media player![]()
Maarja dat is natuurlijk per persoon verschillend.
alles!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon drag 'n drop
Niks daarom kan het ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon drag 'n drop
In het Oosten van het land wonen toch niet meer dan 1 treinstel aan Nederlanders. De rest zijn allemaal Duitsers.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:45 schreef Bozz187 het volgende:
Oja en haat naar syntus, 1 treinstel sturen op dit tijdstip!!
Het is niet alsof heel nederland naar huis gaat ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |