SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat wou ik zeggen. Tenzij stoma het voor een keer met je eens is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wist ik eerlijk gezegd niet, maar verandert verder niets aan mijn verhaal.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wist ik eerlijk gezegd niet, maar verandert verder niets aan mijn verhaal.Waar slaat dat op?quote:Op
woensdag 25 januari 2012 01:50 schreef Kutstudent het volgende:
Tenzij stoma het voor een keer met je eens is.![]()
nou.....Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
the fuck ik zit al in de trein...quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:13 schreef Pixell het volgende:
Lekker bammetje met chocopasta en dan slapen!![]()
Mw2SC uses hoe gaat het!quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:41 schreef Michhas het volgende:
A wild Mw2SC appears!
Michhas used goedemorgen!
It's super effective!![]()
Goed, ik zat er 2 jaar naast maar hier de voorspellingen voor 2015: http://www.isuppli.com/Mo(...)a-and-Microsoft.aspx
Ik kon het me ook niet voorstellen maar dit zijn geen koekenbakkers.
Zoals ik zei...Apple is op zijn retour.![]()
Yo boysssssss, nog een dag helemaal niks doen. Vakantie is fijn
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Die voorspellingenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Goed, ik zat er 2 jaar naast maar hier de voorspellingen voor 2015: http://www.isuppli.com/Mo(...)a-and-Microsoft.aspx
Ik kon het me ook niet voorstellen maar dit zijn geen koekenbakkers.
Zoals ik zei...Apple is op zijn retour.![]()
Sorry maar dat slaat echt nergens op. Die groei die daar geschat wordt (van 2% naar 9% naar 15%) is echt _echt_ belachelijk in de huidige markt. Android wordt gigantisch (RIM (bedrijf achter BlackBerry) is nu ook overgestapt op Android). Verder doet iOS het gewoon goed op zijn dedicated devices.
Ik heb me laten vertellen dat Windows Phone een prima OS is, en dat het markt zal winnen wil ik ook wel geloven (MS kan alles forceren lijkt het), maar het 'gegeven' dat ze binnen nu en 3 jaar naast Apple staat op de mobiele markt is echt belachelijk imo.
Tot zover de inhoudelijke prietpraat, tijd voor lunch + bf3
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2012 11:55:21 ]![]()
Jesus, wat een idiotenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb vandaag om 8.45 uur en 18.45 uur college. Roostermakers![]()
![]()
Warriorquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
Iemand nog een goede film die hij zou aanraden?I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Unthinkablequote:Op woensdag 25 januari 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
Iemand nog een goede film die hij zou aanraden?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Nee hoor. Nokia stapt over op Windows Phone.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die voorspellingen![]()
Sorry maar dat slaat echt nergens op. Die groei die daar geschat wordt (van 2% naar 9% naar 15%) is echt _echt_ belachelijk in de huidige markt.![]()
Takenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Reeds gezien.
[..]
Die lijkt me wel nice. Staat aan!I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
A Scanner Darklyquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
Iemand nog een goede film die hij zou aanraden?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Trespass lijkt mij wel tofquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
Iemand nog een goede film die hij zou aanraden?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Die film zet je wel aan het denken, ijzersterk verhaal vond ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Reeds gezien.
[..]
Die lijkt me wel nice. Staat aan!Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik denk zelf dat Windows Phone op den duur groter zal worden dan Android. Android brokkelt af door malware en vooral door fragmentatie. Daarnaast heeft Microsoft ontzettend veel complementaire producten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat Windows Phone een prima OS is, en dat het markt zal winnen wil ik ook wel geloven (MS kan alles forceren lijkt het), maar het 'gegeven' dat ze binnen nu en 3 jaar naast Apple staat op de mobiele markt is echt belachelijk imo.![]()
Teringsaai, ik kon zelf een betere rol spelen dan die autist. Hij zegt geen ene fluit in de film.quote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Geen boterhammen meer bij Connexxion![]()
![]()
![]()
Dus....quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nicholas Cage én Nicole Kidman? Op hetzelfde beeldscherm?
Not gonna happen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja klopt. Vond het wel erg sneu voor die pa, al heeft ie het er zelf naar gemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die film zet je wel aan het denken, ijzersterk verhaal vond ik.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
![]()
Jammer dat je het gezicht niet meer ziet van die gast, want blij is ie denk ik nietquote:
Het waren Russen toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer dat je het gezicht niet meer ziet van die gast, want blij is ie denk ik niet
[ afbeelding ]
Die hebben vast nog wel wat kilo's liggen denk ik zo
edit: nee Fransen![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2012 13:00:21 ]![]()
Russen en kilo'squote:Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het waren Russen toch?
Die hebben vast nog wel wat kilo's liggen denk ik zo
edit: nee Fransen![]()
? Maar goed, in Frankrijk vragen ze ook gekke prijzen voor een paar gram
Ah bahquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Geheime opnames van proefkonijnen doen stof opwaaien
[ afbeelding ]
Als ik dat soort filmpjes kijk wordt ik spontaan een week vegetariër
Als het voor wetenschappelijke doeleindes gebruikt wordt zeg ik a-la, maar ook daar kun je regels voor opstellen lijkt me.
Voor make-up en dergelijke is het echt
Mensen zijn beestenJe moet echt zielloos zijn om in een dergelijke fabriek te werken.
![]()
Hmm regels moeten er sowieso zijn, maar als je dieren fokt voor de wetenschap kan ik er nog wel vrede mee hebben, natuurlijk ook met regels.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah bah
Als ik dat soort filmpjes kijk wordt ik spontaan een week vegetariër
Als het voor wetenschappelijke doeleindes gebruikt wordt zeg ik a-la, maar ook daar kun je regels voor opstellen lijkt me.
Voor make-up en dergelijke is het echt
Mensen zijn beestenJe moet echt zielloos zijn om in een dergelijke fabriek te werken.
Maar ik vind het veel erger dat bepaalde diersoorten aan het uitsterven zijn, omdat er mensen zijn die de vacht willen hebben, of bont of slagtanden.
dat is pas sick
Ik snap echt niet hoe mensen het goed kunnen praten om dieren op deze manier te behandelen. Alle vooruitgang die dit met zich meebrengt is leuk en aardig, maar ik vraag me altijd af waar de lijn getrokken moet worden volgens bepaalde mensen. Kan je dit doen met Konijnen? Waarom? Kan je dit doen bij apen? Waarom?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Geheime opnames van proefkonijnen doen stof opwaaien
[ afbeelding ]
Waarom gebruiken we dan niet meteen zwakzinnige mensen. Ik bedoel, er zijn vast zat mensen met dezelfde mentale capaciteiten als een chimpansee.Dus het opzettelijk fokken van dieren, om ze daarna op gruwelijke wijze te behandelen is minder erg dan het relatief pijnloos laten uitsterven van een diersoort? Ik zie niet wat er erg is aan het uitsterven van een diersoort.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm regels moeten er sowieso zijn, maar als je dieren fokt voor de wetenschap kan ik er nog wel vrede mee hebben, natuurlijk ook met regels.
Maar ik vind het veel erger dat bepaalde diersoorten aan het uitsterven zijn, omdat er mensen zijn die de vacht willen hebben, of bont of slagtanden.
dat is pas sick![]()
Hij bedoelt het afslachten van bijvoorbeeld neushoorns en olifanten voor het ivoor. Niemand wordt er beter van en het wordt puur voor de sier gebruikt. Dat vind ik ook wel erger dan dierproeven voor de wetenschap of medicijnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:39 schreef KoningStoma het volgende:
Dus het opzettelijk fokken van dieren, om ze daarna op gruwelijke wijze te behandelen is minder erg dan het relatief pijnloos laten uitsterven van een diersoort? Ik zie niet wat er erg is aan het uitsterven van een diersoort.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Prima plan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:39 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom gebruiken we dan niet meteen zwakzinnige mensen. Ik bedoel, er zijn vast zat mensen met dezelfde mentale capaciteiten als een chimpansee.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Natuurlijk maakt het betreft motieven heel wat uit, maar daar hebben die dieren niets aanquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij bedoelt het afslachten van bijvoorbeeld neushoorns en olifanten voor het ivoor. Niemand wordt er beter van en het wordt puur voor de sier gebruikt. Dat vind ik ook wel erger dan dierproeven voor de wetenschap of medicijnen.
Ik denk dat je als diersoort beter achternagezeten kan worden voor je bont, dan dat je vooral voor dierproeven gefokt en gebruikt wordt.![]()
Lees eens goed, natuurlijk met regels. Als je dieren fokt om iets wetenschappelijks te doen, heb ik daar meer vrede mee dan doelloos dieren afmaken omdat je het ivoor mooi vind of omdat je de vacht mooi vind.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe mensen het goed kunnen praten om dieren op deze manier te behandelen. Alle vooruitgang die dit met zich meebrengt is leuk en aardig, maar ik vraag me altijd af waar de lijn getrokken moet worden volgens bepaalde mensen. Kan je dit doen met Konijnen? Waarom? Kan je dit doen bij apen? Waarom?
Waarom gebruiken we dan niet meteen zwakzinnige mensen. Ik bedoel, er zijn vast zat mensen met dezelfde mentale capaciteiten als een chimpansee.
[..]
Dus het opzettelijk fokken van dieren, om ze daarna op gruwelijke wijze te behandelen is minder erg dan het relatief pijnloos laten uitsterven van een diersoort? Ik zie niet wat er erg is aan het uitsterven van een diersoort.Dit dus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij bedoelt het afslachten van bijvoorbeeld neushoorns en olifanten voor het ivoor. Niemand wordt er beter van en het wordt puur voor de sier gebruikt. Dat vind ik ook wel erger dan dierproeven voor de wetenschap of medicijnen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Jij ook weerquote:
![]()
hihihi
Ik weet niet of ik dat erger vind dan dierproeven. Meestal worden die dieren in 1 keer afgemaakt (op een paar uitzonderingen na) Maar met dierproeven word die beesten weken soms maanden lang gemarteld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm regels moeten er sowieso zijn, maar als je dieren fokt voor de wetenschap kan ik er nog wel vrede mee hebben, natuurlijk ook met regels.
dat is pas sickAll good things are wild and free.![]()
Zoals ik al zei, met regels natuurlijk (oke, die bedrijven hebben daar schijt aan) Het heeft meer nut dan een dier afmaken vanwege zijn vachtquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat erger vind dan dierproeven. Meestal worden die dieren in 1 keer afgemaakt (op een paar uitzonderingen na) Maar met dierproeven word die beesten weken soms maanden lang gemarteld.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Met wat voor een regels dan volgens jou? Want het maakt niet uit hoe dierproeven gedaan worden de beestjes lijden er hoe dan ook om.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, met regels natuurlijk (oke, die bedrijven hebben daar schijt aan) Het heeft meer nut dan een dier afmaken vanwege zijn vachtAll good things are wild and free.![]()
Nogmaals, natuurlijk maakt het betreft motieven heel wat uit, maar daar hebben die dieren niets aanquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lees eens goed, natuurlijk met regels. Als je dieren fokt om iets wetenschappelijks te doen, heb ik daar meer vrede mee dan doelloos dieren afmaken omdat je het ivoor mooi vind of omdat je de vacht mooi vind.
[..]
Dit dus.
Ik denk dat je als diersoort beter achternagezeten kan worden voor je bont, dan dat je vooral voor dierproeven gefokt en gebruikt wordt.
Ja, het heeft in verschillende gevallen meer nut, maar voor wie? Ben je alleen bereid om het toe te staan als jij er, al dan niet indirect, baat bij hebt? Dat zou behoorlijk egoïstisch zijn.![]()
Nooit gedacht het eens te zijn met Stoma. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.All good things are wild and free.![]()
Ze lijden er dan iig niet voor jan lul voor. En ja dat klinkt vrij botquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met wat voor een regels dan volgens jou? Want het maakt niet uit hoe dierproeven gedaan worden de beestjes lijden er hoe dan ook om.Nja wat heb je liever? Dat er een medicijn voor een ziekte komt of dat er iemand (of meer mensen natuurlijk) een mooi bontjasje kunnen dragen. Of een mooi ivoor beeldje ergens neer kunnen zettenquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nogmaals, natuurlijk maakt het betreft motieven heel wat uit, maar daar hebben die dieren niets aan
Ik denk dat je als diersoort beter achternagezeten kan worden voor je bont, dan dat je vooral voor dierproeven gefokt en gebruikt wordt.
Ja, het heeft in verschillende gevallen meer nut, maar voor wie? Ben je alleen bereid om het toe te staan als jij er, al dan niet indirect, baat bij hebt? Dat zou behoorlijk egoïstisch zijn.
Zeg jij maar wat egoïstisch isTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Iedereen die iets van vissen heeft of knaagdieren in een kooi of van die "binnenkatten" is echt fucking hypocriet bezig nu.Denk je dat die beesten het chill vinden om heel de dag in een besloten ruimte te zitten.
Alleen maar voor jullie plezier.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Eensquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:03 schreef Kutstudent het volgende:
Iedereen die iets van vissen heeft of knaagdieren in een kooi of van die "binnenkatten" is echt fucking hypocriet bezig nu.Denk je dat die beesten het chill vinden om heel de dag in een besloten ruimte te zitten.
En dat allemaal voor jouw make-up.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat erger vind dan dierproeven. Meestal worden die dieren in 1 keer afgemaakt (op een paar uitzonderingen na) Maar met dierproeven word die beesten weken soms maanden lang gemarteld.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Daar zit ook weer iets in jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dat allemaal voor jouw make-up.
"Maar mijn Kareltje vindt het zo fijn om binnen te zitten!!!quote:![]()
![]()
"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel mij eens wat er zielig is aan binnenkatten? Ik houd mijn kat ook binnen ja, en ik heb verdomd goede redenen daar voor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:03 schreef Kutstudent het volgende:
All good things are wild and free.![]()
Karel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
"Maar mijn Kareltje vindt het zo fijn om binnen te zitten!!!![]()
![]()
"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik koop alleen maar proefdiervrije make upquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dat allemaal voor jouw make-up.
Ja ik ook, heerlijke lamsoortjes, kippenboutjes en varkenslapjes. Ik ben dol op dieren proevenquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:52 schreef Parvus het volgende:
Ik heb het nogal druk gehad met dierproeven de laatste tijd.. hihiahahahhohoho
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Vanwege dat je bang bent dat ze hem meenemen? Of dat een auto hem raakt?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat er zielig is aan binnenkatten? Ik houd mijn kat ook binnen ja, en ik heb verdomd goede redenen daar voor.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Alsjeblieft man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat er zielig is aan binnenkatten? Ik houd mijn kat ook binnen ja, en ik heb verdomd goede redenen daar voor.Die beesten kwijnen helemaal weg binnen. Ik zie ze hier ook wel eens. Zitten ze heel de dag op de vensterbank naar buiten te kijken, omdat ze niet gewoon naar buiten kunnen. Je kat binnenhouden dat is het slechtste wat je maar kunt doen als baasje.
Onze katten kunnen naar buiten, al heb ik die van mij eerst twee jaar binnen gehouden omdat het waar ik toen woonde niet veilig voor het beestje was om naar buiten te gaan.
Nu is het beest 90% van de tijd binnen en huppelt ze af en toe eens naar buiten. Als wij thuis zijn wil ze überhaupt niet naar buiten. Dat is gewoon vrije wil en natuurlijk ook gewenning
Waarom ben je zo lang weggeweest? Je hebt als ambtenaar toch niet stiekem zitten werken he?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:10 schreef Parvus het volgende:
Nou ik ben blij dat ik weer even kom kijken hoor jongens!
Als ik bij mijn ouders de katten binnen doe dan willen ze binnen 2 minuten weer naar buiten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Onze katten kunnen naar buiten, al heb ik die van mij eerst twee jaar binnen gehouden omdat het waar ik toen woonde niet veilig voor het beestje was om naar buiten te gaan.
Nu is het beest 90% van de tijd binnen en huppelt ze af en toe eens naar buiten. Als wij thuis zijn wil ze überhaupt niet naar buiten. Dat is gewoon vrije wil en natuurlijk ook gewenningYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Katten buiten laten lopen in de stad is Anders ook verrekte kut. Die beesten halen iedereens tuin overhoop en visvijvers leeg. Niets mis met binnen katten houden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsjeblieft man.Die beesten kwijnen helemaal weg binnen. Ik zie ze hier ook wel eens. Zitten ze heel de dag op de vensterbank naar buiten te kijken, omdat ze niet gewoon naar buiten kunnen. Je kat binnenhouden dat is het slechtste wat je maar kunt doen als baasje.
![]()
Die 2 redenen sowieso, heb al 2 keer gezien hoe een kat voor mijn ogen is aangereden en dat wil ik zelf niet mee maken. Ze poepen in andermans tuin, krabben vuilniszakken open, gaan op auto's liggen. En hoeveel katten haters lopen er wel hier niet rond? Weet je hoeveel katten er vergiftigd worden door kattenhaters? Laatst nog een verhaal van iemand op fok van iemand wiens kat was mee genomen door een onbekend iemand en had geopereerd en gehecht en weer buiten had los gelaten, hoe ziek ben je danquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanwege dat je bang bent dat ze hem meenemen? Of dat een auto hem raakt?
Het is onzin dat katten buiten horen, als een kat van kitten af aan binnen zit is er niets aan de hand. Ik ben dan wel van mening dat een kat binnen genoeg ruimte moet hebben en genoeg spullen zoals een krabpaal etc om zich mee te kunnen vermaken. Gelukkig ligt mijn kat alleen maar op de bank te slapen en heeft geen eens de behoefte om naar buiten te gaan
En dit is gedeeltelijk waar ja, als jij een buitenkat uit het asiel haalt en dan op je flatje gaat zitten dan is dat zielig. Maar een kitten die meteen al binnen word gehouden weet niet beter hoor kk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsjeblieft man.Die beesten kwijnen helemaal weg binnen. Ik zie ze hier ook wel eens. Zitten ze heel de dag op de vensterbank naar buiten te kijken, omdat ze niet gewoon naar buiten kunnen. Je kat binnenhouden dat is het slechtste wat je maar kunt doen als baasje.
Hehe nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom ben je zo lang weggeweest? Je hebt als ambtenaar toch niet stiekem zitten werken he?. Druk geweest met dierproeven op katten! Badum tssh
![]()
Net als dat die proefdieren die daar gefokt worden niet beter weten. Dat is dus absoluut geen geldige reden in deze discussie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dit is gedeeltelijk waar ja, als jij een buitenkat uit het asiel haalt en dan op je flatje gaat zitten dan is dat zielig. Maar een kitten die meteen al binnen word gehouden weet niet beter hoor kk.
Die katten worden onbedoeld net als mensen gemaakt. Lui, vadsig en compleet incapabel om op zichzelf te overleven.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Eigenlijk doen ze dus hetzelfde als ratten enzulks. Maar ratten maken we af en katten niet, want die zijn lief. Nee, katten sluiten we op in huis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Katten buiten laten lopen in de stad is Anders ook verrekte kut. Die beesten halen iedereens tuin overhoop en visvijvers leeg. Niets mis met binnen katten houden.
Ja dat zie je vaak dat mensen ze daarom binnen latenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die 2 redenen sowieso, heb al 2 keer gezien hoe een kat voor mijn ogen is aangereden en dat wil ik zelf niet mee maken. Ze poepen in andermans tuin, krabben vuilniszakken open, gaan op auto's liggen. En hoeveel katten haters lopen er wel hier niet rond? Weet je hoeveel katten er vergiftigd worden door kattenhaters? Laatst nog een verhaal van iemand op fok van iemand wiens kat was mee genomen door een onbekend iemand en had geopereerd en gehecht en weer buiten had los gelaten, hoe ziek ben je dan
Het is onzin dat katten buiten horen, als een kat van kitten af aan binnen zit is er niets aan de hand. Ik ben dan wel van mening dat een kat binnen genoeg ruimte moet hebben en genoeg spullen zoals een krabpaal etc om zich mee te kunnen vermaken. Gelukkig ligt mijn kat alleen maar op de bank te slapen en heeft geen eens de behoefte om naar buiten te gaan
Nja het probleem is dat onze kat redelijk vecht met de andere katten hier, moet ik hem dan binnen houden?
Dacht het dus niet.
Voordat mensen hier dadelijk denken dat ik dier onvriendelijk ben of wat dan ook. De kat die we nu hebben, heb ik ooit in de sloot gevonden met een been dat helemaal open lag, had hem ook aan zijn lot kunnen overlaten en laten sterven daar.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |