Eindelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
Sowieso dat hele Oh Oh Cherso verneukt het imago van de stad. Trieste bedoening.
Naja, ik ga tukken. Er moet morgen weer een keer gewerkt worden helaas. Fijne nacht allen.
Deden de ADO-supporters alquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
Sowieso dat hele Oh Oh Cherso verneukt het imago van de stad. Trieste bedoening.
Welk imago?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
Naja, ik ga tukken. Er moet morgen weer een keer gewerkt worden helaas. Fijne nacht allen.
En een VBL topic?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef msnk het volgende:
Yup... Loopt nog beter dan dat van Amsterdam ook. Maar ja zelfs Zwolle doet dat volgens mij.
Ajacieden zijn bang voor de komende klassieker. Dus zijn ze even een tijdje off.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef msnk het volgende:
Yup... Loopt nog beter dan dat van Amsterdam ook. Maar ja zelfs Zwolle doet dat volgens mij.
Ajacieden wonen overal behalve in Amsterdamquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajacieden zijn bang voor de komende klassieker. Dus zijn ze even een tijdje off.
Jij woont in Turkijequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Ajacieden wonen overal behalve in Amsterdam
Echt?quote:
Niemand krijgt een ban bij julliequote:
Ja en terecht hij is veranderd in een moraalridder die het niveau hoog wil houden. Kom op zegquote:
Maakt niet uit. Hij leek de improved Kuijt wel. Wat een energie legde hij in de wedstrijd zeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:10 schreef msnk het volgende:
Gekas heeft niet gescoord hou je rustig.
Lekker puh.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niemand krijgt een ban bij jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |