Ja, want toen deden er 19 mee en nu ook. Jammer dat we niet in show 1 zitten, dan hadden we sowieso beter gepresteerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik me net bedacht dat we NOOIT (!) slechter kunnen gaan dan vorig jaar, laatste in de halve finale, werd ik ineens weer positief!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:03 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, wie verzorgt het twitteren bij de TROS?twitter:songfestival twitterde op woensdag 25-01-2012 om 18:01:22Nederland in de eerste helft van de tweede halve finale op 24 mei ingelood! #songfestival reageer retweet
Weer Tatjana!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:03 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, wie verzorgt het twitteren bij de TROS?twitter:songfestival twitterde op woensdag 25-01-2012 om 18:01:22Nederland in de eerste helft van de tweede halve finale op 24 mei ingelood! #songfestival reageer retweet
Net een In Memoriam van iemand ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou nou wat zal die tussenshow een feestje worden, zeg, als dit een voorbode is
Er klopt ook ergens iets niet, want ze zouden juist de landen die veel op elkaar stemmen toch uit elkaar gooien?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Dit had echt niet veel beroerder gekund: Armenie, Turkije en de volledige Balkan in onze poule
De enige van de Balkan die ik gegarandeerd door zie gaan, is Servië.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Dit had echt niet veel beroerder gekund: Armenie, Turkije en de volledige Balkan in onze poule
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en ze hebben zie zandkunstenares die vorig jaar in een act zat gevraagd of ze 'r filmpje mochten lenen.
Jawel! Ik voel het aan mijn water!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zonder ook maar één noot van welk land ook in semi 2 gehoord te hebben gehoord vrees ik nu al dat we het niet gaan redden.
twitter:Andyien twitterde op woensdag 25-01-2012 om 18:10:22RT @wolfstar_de: This is nice but it needs a Verka stage invasion #eurovision reageer retweet
twitter:TenutoTuo twitterde op woensdag 25-01-2012 om 18:12:03Bring on the hot guys! Or SOMETHING. #Eurovision reageer retweet
twitter:VinylMono twitterde op woensdag 25-01-2012 om 18:11:32Down the Rockefeller Street
I'd kill for that about now #eurovision reageer retweet
Jij bent bevooroordeeld!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De enige van de Balkan die ik gegarandeerd door zie gaan, is Servië.
Armenië en Turkije zijn niet meer gegarandeerd door, bewijst vorig jaar, kortom: met een goed liedje moet het heus kunnen
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Twitter is wel leuk om te volgen nu.
Idem, ik tel sowieso al een puntje of 30 voor Armenie en Turkije van elkaar, Frankrijk, Duitsland en Nederland. De balkan doet elkaar ook zeker elk een punt of 20 cadeau, dan ben je al hopeloos achterop als Nederlandquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zonder ook maar één noot van welk land ook in semi 2 gehoord te hebben gehoord vrees ik nu al dat we het niet gaan redden.
Neequote:Op woensdag 25 januari 2012 18:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeld!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |