SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeurt?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
PS3 heeft alleen maar filmsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haal een PS3(is sowieso beter dan Xbox)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
PS3 heeft alleen maar filmsHa, ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef Beach het volgende:
Flipsje al gezien wat er metNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeurt?![]()
![]()
Mijn PS3 ging kapot en kreeg geen reparatie/nieuwe.quote:
Wil je me financieren?quote:
Andere nagels ook maar knippen dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
Er is een stukje van mijn nep nagel af. Ontzettend naar
Dat is wel kut. Wat was de reden van Sony om het niet te repareren/vervangen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn PS3 ging kapot en kreeg geen reparatie/nieuwe.
Ik ben zelf een arme middelbaar scholierquote:
Nepnagels zijn naar, laat jouw echte nagels dan groeien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
Er is een stukje van mijn nep nagel af. Ontzettend naar
Buiten de garantietermijn. Maar zoiets kan toch geen levensduur hebben van anderhalf jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Andere nagels ook maar knippen dan.
[..]
Dat is wel kut. Wat was de reden van Sony om het niet te repareren/vervangen?
Gewoon vijlenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Andere nagels ook maar knippen dan.
[..]
Dat is wel kut. Wat was de reden van Sony om het niet te repareren/vervangen?
Dat is de reden dat ik ze nu hebquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben zelf een arme middelbaar scholier
[..]
Nepnagels zijn naar, laat jouw echte nagels dan groeien.
Hoe duur is een PS3?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Buiten de garantietermijn. Maar zoiets kan toch geen levensduur hebben van anderhalf jaar
Heh jammer, help me dan wel even zoeken naar een PS3, wil je?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben zelf een arme middelbaar scholier
Toen ik hem kocht was ie 400 euro, nu is het ongeveer 220.quote:
Je zou inderdaad wel mogen verwachten dat zo'n dingen jaren meegaat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Buiten de garantietermijn. Maar zoiets kan toch geen levensduur hebben van anderhalf jaar
Je hebt wettelijk recht op minstens 2 jaar garantie (misschien 3 zelfs).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht was ie 400 euro, nu is het ongeveer 220.
Maar als het door jouw werk komt, kan je toch beter gewoon kort, maar mooi en nette nagels hebben?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon vijlen
[..]
Dat is de reden dat ik ze nu hebDeze zijn en net echt en daardoor kunnen mijn echte nagels groeien. Mijn echte breken namelijk continu af door mijn werk.
dat is al meer dan een jaar geledenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je hebt wettelijk recht op minstens 2 jaar garantie.Gewoon aanklagen die boelers.
Een roze?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heh jammer, help me dan wel even zoeken naar een PS3, wil je?
Oké, kus.quote:
Oeeeeh, dan wel met sterretjes erop hoor!quote:
Mja wie weet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Soms is het best leuk, voor carnaval bijvoorbeeld.
Nee, met glitters en hartjes natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oeeeeh, dan wel met sterretjes erop hoor!
Oeeh, meid. Jij hebt smaakquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, met glitters en hartjes natuurlijk
Ik verwachtte een screamerquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Noem je me nu een stoffige oude man met lepra ?
Laat ik het zo zeggen. Ik heb geen eens korte nagels meer dankzij mijn werk. Nu dankzij neppe nagels, heb ik enigszins een beetje nagel waardoor het er meer verzorgd er uit zietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als het door jouw werk komt, kan je toch beter gewoon kort, maar mooi en nette nagels hebben?
Dat is wel kut ja, pfff ben blij dat ik het niet hebquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik heb geen eens korte nagels meer dankzij mijn werk. Nu dankzij neppe nagels, heb ik enigszins een beetje nagel waardoor het er meer verzorgd er uit ziet
Ik kom uit Noord-Holland; wat verwacht je wel niet van me?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Niet eens bij Cash?
Jwzquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oeeh, meid. Jij hebt smaak
Trusten Beach![]()
Ik om 08:50, niet huilen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:35 schreef Nitrouz het volgende:
morgen 11:45 op school zijn, pfffffff vroeg opstaan.
Zwaar leven en alles, vmbo is ook zwaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:35 schreef Nitrouz het volgende:
morgen 11:45 op school zijn, pfffffff vroeg opstaan.
Omdat ik hem naar bed had gestuurd en hij is nu in dromenlandquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:36 schreef Henkie94 het volgende:
AJ, waarom reageert Kash niet op du MSN?
Fuck.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik hem naar bed had gestuurd en hij is nu in dromenland
Voor de liefde moet je soms dingen doen die je minder leuk vindt. Schijnt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kom uit Noord-Holland; wat verwacht je wel niet van me?
Vakkenvullenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja, pfff ben blij dat ik het niet heb
Maar wat voor werk doe je dan?
Dat is kut ja, zoek iets anders?quote:
Nee sorry, ik doe alles behalve carnaval, ik kan gewoon niet mee blèren op carnavalsmuziek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor de liefde moet je soms dingen doen die je minder leuk vindt. Schijnt.
Hoezo dan?quote:
Ik heb de hoop dat drank een hoop goed maaktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee sorry, ik doe alles behalve carnaval, ik kan gewoon niet mee blèren op carnavalsmuziek.
Ben ik mee bezig, is alleen niet eenvoudigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is kut ja, zoek iets anders?
[..]
Nee sorry, ik doe alles behalve carnaval, ik kan gewoon niet mee blèren op carnavalsmuziek.
[..]
Hoezo dan?
Nee laat maar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is kut ja, zoek iets anders?
[..]
[..]
Hoezo dan?
Maar je bent zelf nog wakkerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat ik hem naar bed had gestuurd en hij is nu in dromenland
Val hem niet lastig, hij ligt net te slapen(zijn mobiel staat toch stilquote:
Das waarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, is alleen niet eenvoudig
Ik drink alleen met feestdagen, en ik hou niet van verkledenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb de hoop dat drank een hoop goed maakt
En vrouwen ..
ik zou ook gaan slapen en jij ook en ook nog wakker. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar je bent zelf nog wakkerwat is deze dan ?
Ja maar het is voor zijn eigen best wil, hij moet morgen vroeg op en zwemmen voor gym, en ik heb morgen maar 2 uur lessenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar je bent zelf nog wakkerwat is deze dan ?
We zouden naar bed gaan tochquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zou ook gaan slapen en jij ook en ook nog wakker. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!!!
Ik heb een hekel aan kassa. het gaat altijd mis. Vorige week moest ik bijdraaien en het ging mis bij een man. Kreeg een paniekaanvalquote:
Oeh, oh yeah busted yeahquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zou ook gaan slapen en jij ook en ook nog wakker. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!!!
Heb zn nummert toch niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Val hem niet lastig, hij ligt net te slapen(zijn mobiel staat toch stil)
[..]
Das waar
[..]
Ik drink alleen met feestdagen, en ik hou niet van verkleden
DMDMDMDMDMDMDMDMDMDMDMDMDMquote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet niet. Stuur mij eens een DM met je echte username atoeeee.
Dat was de zoveelmiljoenste post op FOK!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:55 schreef Henkie94 het volgende:
Waarom staat er "vis een optie?" in die grijze balk boven dit reageervenstert?
Wat een boelersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat was de zoveelmiljoenste post op FOK!
Geen Patrick Batemanquote:
Pfft, ik vraag 't morgen aan Kash welquote:
Beter paas je mij zijn nummert ook dangquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pfft, ik vraag 't morgen aan Kash wel![]()
En hoor jij niet te slapen, jongedame?
Hij is toch mijn vriendjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pfft, ik vraag 't morgen aan Kash wel![]()
En hoor jij niet te slapen, jongedame?
Dus hij mag zijn nummer niet geven?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is toch mijn vriendje![]()
Jawel, maar heb geen slaap
Wees dan ook zo aardig om te posten wiens kloon het isquote:
Ooit een dm naar mij gestuurd? Zit je vaak op FOK! ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:58 schreef Rolstoelhenny het volgende:
Ligt eraan, wat is jouw definitie van "kennen"?
Hij's mijn battieboiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is toch mijn vriendje![]()
Jawel, maar heb geen slaap
Nee, dat doen we nooit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wees dan ook zo aardig om te posten wiens kloon het is
Neequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dus hij mag zijn nummer niet geven?
Wat jij vindt wat lastigvallen is, geldt niet voor ons.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee
tuurlijk wel, zo lang jullie hem maar niet lastig vallen![]()
Dat verwacht jij toch niet van ons?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee
tuurlijk wel, zo lang jullie hem maar niet lastig vallen![]()
LAAT OOK MAARquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij's mijn battieboi
En wat zei je in die DM dan heh? HEH?
En hoe goed 'ken' je mij? In de zin van vaak in eenzelfde topic gepost, dm/pm?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef Rolstoelhenny het volgende:
Zou kunnen. En niet zo heel vaak.
quote:
Einz einz!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat jij vindt wat lastigvallen is, geldt niet voor ons.![]()
![]()
Neeuhhh, tuurlijk nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat verwacht jij toch niet van ons?
Hij liegt, het schaap liegt!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hoe goed 'ken' je mij? In de zin van vaak in eenzelfde topic gepost, dm/pm?
Nee, dat klinkt positief.quote:
Op je wang hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat moet Kash wel nu niet denken
Neequote:
Dat mag dan nog net aan, anders zou ik je reporten bij de modjes Kashquote:
Zie hier de kloon!quote:
Ja baas.quote:
Alleen maar gedag zeggen? Da's ook niet gezellig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Appeltjes, is het goed als ik je binnenkort een keer gedag kom zeggen?
Verrader, en dan zei je dat we matties 5life waren?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat mag dan nog net aan, anders zou ik je reporten bij de modjes Kash
[..]
Zie hier de kloon!
En kopje koffie/thee doen als dat mogelijk is uiteraardquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Alleen maar gedag zeggen? Da's ook niet gezellig.
Wie wat kloon?quote:
Ja, wanneer, waar?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Appeltjes, is het goed als ik je binnenkort een keer gedag kom zeggen?
Zijn we ook, maar ik ga mijn battieboi Kash toch niet verradenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verrader, en dan zei je dat we matties 5life waren?
Amper.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hoe goed 'ken' je mij? In de zin van vaak in eenzelfde topic gepost, dm/pm?
Nou je zit nu op je stage toch? En ik heb behalve op maandag en vrijdag alle tijdquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie wat kloon?
Ja, w
[..]
Ja, wanneer, waar?
Honkeytonkquote:
Maar je verraadt mij wel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn we ook, maar ik ga mijn battieboi Kash toch niet verraden
Alleen als jij Cash zou verradenquote:
Neenee, aankomende maandag en misschien zelfs een maand later.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou je zit nu op je stage toch? En ik heb behalve op maandag en vrijdag alle tijdDus ergens bij je stageplek en kies jij maar een dag uit
Bij mij kwam hij altijd schijnheilig over, maar ik was dan ook in die tijd gebanned dus zoveel heb ik 'm niet gezienquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind hem wel aardig, tenminstens, tegen mij wel.
Mij lijkt het ook wel gezellig, al tijdje neit gezien enzo hahaquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neenee, aankomende maandag en misschien zelfs een maand later.
Maar lijkt me gezellig!
hihi haha hohoquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook wel gezellig, al tijdje neit gezien enzo haha
Ja, dat wel iddquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij kwam hij altijd schijnheilig over, maar ik was dan ook in die tijd gebanned dus zoveel heb ik 'm niet gezienHij zat wel iets stoer te doen over dat hij AP zou zijn en dan weer niet en dan weer wel
Mag je mij? Of heb je geen mening?quote:
MBO a zebbiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zwaar leven en alles, vmbo is ook zwaar.
Dat is hoe wij rollen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
U jelly bro? Gaan wij toch chillen met Cash en 2Happy4U
Nee hoor.quote:
Dat vind ik een uitermate strak plan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
U jelly bro? Gaan wij toch chillen met Cash en 2Happy4U
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, even bijkletsen onder het genot van een hapje en drankje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook wel gezellig, al tijdje neit gezien enzo haha
Misschien reageer ik serieus als je normaal praat.quote:
Wie de neuk ben je dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:12 schreef Rolstoelhenny het volgende:
Ik ken jou vrijwel niet Angel-Joy.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat vind ik een uitermate strak plan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Haha jij snapt hetquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Yes, even bijkletsen onder het genot van een hapje en drankje.
BEF'er, bekende FOK!erquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien reageer ik serieus als je normaal praat.
[..]
Wie de neuk ben je dan?
Ben je wel een bekende FOK!er? Dus zit je vaak hier?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Dat vind ik een uitermate strak plan.Hihi haha hoho manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jwzquote:![]()
Ik zal jou wel leiding geven over hoe je moet pijpen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:14 schreef Henkie94 het volgende:
Een pijpleiding vind ik ook best trouwens.
Laat maar, dan ken ik je niet eens als je niet vaak postquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:14 schreef Rolstoelhenny het volgende:
Ik zou mezelf geen bekende FOK!ker noemen, maar daar kunnen de meningen over verschillen.
Heet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal jou wel leiding geven over hoe je moet pijpen.
Kom er maar bij schat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:15 schreef HappyBob het volgende:
Is er nog plaats in jullie treintje? Ik heb al lang niets meer in mijn anus gehad.
Ja hoor, the more, the merrier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:15 schreef HappyBob het volgende:
Is er nog plaats in jullie treintje? Ik heb al lang niets meer in mijn anus gehad.
Oké.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laat maar, dan ken ik je niet eens als je niet vaak post
Kijk, dus we hebben we double date?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal jou wel leiding geven over hoe je moet pijpen.
Ken je mij wel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laat maar, dan ken ik je niet eens als je niet vaak post
sry, dat was 't eerste dat in me opkwam toen ik dat stukje zag :")quote:
Moet ik 't jou ook leren dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk, dus we hebben we double date?
Altijd voor Boboquote:
Luilakquote:
Gelukkig ken je mij wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, 't meisje met mooie krulletjes
Oh, joy.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, 't meisje met mooie krulletjes
Jij bent ook een meisje met mooie krulletjes.quote:
Dankje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
Jij bent ook een mooi meisje met krulletjes.
Whehequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij bent ook een meisje met mooie krulletjes.
Dat lijkt mij ergens saai.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb altijd vakantie op school.
Klinkt een stuk leuker, wanneer en waar?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee![]()
Meer van jij en Henkie als een stel en Cash en ik samen op een double date, jwz
Maar hoezo heb je nog steeds vakantie dan?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, joy.
[..]
Jij bent ook een meisje met mooie krulletjes.
Je bent scheef, Harry.quote:
Morgen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt een stuk leuker, wanneer en waar?
Oh zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb geen huiswerk en totaal geen moeite met de lessen.Dat bedoelde ik eigenlijk.
Mijn semester begint pas volgende week. Alleen heb ik met veel pech en buiten mijn schuld om (serieus) ook studievertraging opgelopen. Dus ik kan mij de komende 8 maanden de tering vervelenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar hoezo heb je nog steeds vakantie dan?
Soms zit ik me ook de pleuris te vervelen in de klas, omdat ik het allemaal al ken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh zoDat is relaxed, dan heb je de tijd van je leven als het goed is
[..]
Mijn semester begint pas volgende week. Alleen heb ik met veel pech en buiten mijn schuld om (serieus) ook studievertraging opgelopen. Dus ik kan mij de komende 8 maanden de tering vervelen
Oh, Oh, oh, gaan we het zo spelen? Nou jij bent ook heel heel heel stomquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Morgen?
nee grapje, ik durf niet, FOK!ers zijn eng, en Henkie en jij al helemaal
Meisje, ik ben booooooosquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meisje, koop een gehoorapparaat
En moet je dan ook nog 3000 betalen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh zoDat is relaxed, dan heb je de tijd van je leven als het goed is
[..]
Mijn semester begint pas volgende week. Alleen heb ik met veel pech en buiten mijn schuld om (serieus) ook studievertraging opgelopen. Dus ik kan mij de komende 8 maanden de tering vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat lijkt mij wel naar, maar dan kan je wel leraren irriteren enzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Soms zit ik me ook de pleuris te vervelen in de klas, omdat ik het allemaal al ken.
Dat geldt pas bij een jaarvertraging, maar stel dat mijn vertraging onverwachts oploopt, dan is het inderdaad 3000 boetequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En moet je dan ook nog 3000 betalen?
Grapje, loveyouquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh, Oh, oh, gaan we het zo spelen? Nou jij bent ook heel heel heel stom![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:23 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb een foto gevonden van rolstoelhenny.Hij lijkt wel wat op jou. Alleen heb jij nog zo'n lekkereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op je hoofd
Women with dicks and weak men with vaginas.
lafjoe2quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje, loveyou
[..]
Jongens, ik ga ook slapen, doei
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij lijkt wel wat op jou. Alleen heb jij nog zo'n lekkereStfu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op je hoofdkusquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje, loveyou
[..]
Jongens, ik ga ook slapen, doeiEen 10.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kreeg vandaag een cijfer via de mail van een toets waar ik niet voor had geleerd. Tevens ben ik bij geen enkele les aanwezig geweest. Ik durfte niet te klikken.![]()
Herkenbaar, ik heb voor morgen ook nog niks geleerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kreeg vandaag een cijfer via de mail van een toets waar ik niet voor had geleerd. Tevens ben ik bij geen enkele les aanwezig geweest. Ik durfte niet te klikken.
enenenenenenenen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kreeg vandaag een cijfer via de mail van een toets waar ik niet voor had geleerd. Tevens ben ik bij geen enkele les aanwezig geweest. Ik durfte niet te klikken.
Ach joh, jij zit pas in 2 VWO, da's nog niks.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb voor morgen ook nog niks geleerd
Ga nou slapenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb voor morgen ook nog niks geleerd
Hoezo 'mja'?quote:
Ik zal jou eens een lampie laten branden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:30 schreef Henkie94 het volgende:
Heeft een van jullie zemmels al noorderlicht gezien?
Maar geen 10 toch. Onbewust wil ik altijd een 10.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoezo 'mja'?Een 9,6 is toch heel goed?
!
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een lampie laten branden.
Ohjaquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:30 schreef Henkie94 het volgende:
Heeft een van jullie zemmels al noorderlicht gezien?
Maar bewust ben je wel trots op jezelf?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar geen 10 toch. Onbewust wil ik altijd een 10.
Dat mondje zal ik jou eens goed laten gebruiken, vrind.quote:
Niet echt, omdat ik niet geleerd heb. Geen tijd alles.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar bewust ben je wel trots op jezelf?
Je hebt niet geleerd, maar toch weet je 't. Lieve schat, dat betekent toch gewoon dat je 't bijna 100% snapt?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet echt, omdat ik niet geleerd heb. Geen tijd alles.
Ik ben bij geen enkele les aanwezig geweest. Vaak ziek en dokterafspraken alles.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hebt niet geleerd, maar toch weet je 't. Lieve schat, dat betekent toch gewoon dat je 't bijna 100% snapt?Dat je tijdens de lessen zelf al goed genoeg bezig bent.
Wees in dat geval gewoon trots op je intelligentiequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben bij geen enkele les aanwezig geweest. Vaak ziek en dokterafspraken alles.
Slechte leerling.
:$:$:$$:quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat mondje zal ik jou eens goed laten gebruiken, vrind.
Mja, ik zal het proberen, danku.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wees in dat geval gewoon trots op je intelligentieJe hoeft niet overal de negatieve kant van te zien, daar schiet je uiteindelijk niets mee op (spreek ik uit ervaring)
Slaap lekker.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga slapen, kusjes voor jullie en slaap lekker
Kan gebeuren, moet kunnen.quote:
Het toont mijn ongenoegen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom die boze PI. Ik word er angstig van, alsof dit zo'n verhoor is en Henkie de badcop, 2h4u de goodcop.
Welk ongenoegen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het toont mijn ongenoegen.
Henkie is inderdaad een battieboi
Dat Henkie nu hier niet is.quote:
Och gut, meisje toch. Kunnen we binnenkort bij jou thuis ff film kijken ofzo, of een hele dag serie. Ik wil hier ff weg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:48 schreef Flippiee het volgende:
Het moment dat je rolgordijn nog omhoog is en je dus nog je bed uit moet om dat dicht te doen
Je moet ook niet op datingsites gaan Henkie, je hebt mij.quote:
Als je wil mag je zelfs morgen al komen. Dan heb ik alleen het leed dat mijn kamer heet en ik moet de hond uitlaten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Och gut, meisje toch. Kunnen we binnenkort bij jou thuis ff film kijken ofzo, of een hele dag serie. Ik wil hier ff weg..
tregtquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet ook niet op datingsites gaan Henkie, je hebt mij.
En ik heb morgen een lange dag voor de boeg. Date met Jan in de ochtend, date met KB in de middag en ook nog werken. Jeetje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je wil mag je zelfs morgen al komen. Dan heb ik alleen het leed dat mijn kamer heet en ik moet de hond uitlaten.
Dan doen we een dag volgende week.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En ik heb morgen een lange dag voor de boeg. Date met Jan in de ochtend, date met KB in de middag en ook nog werken. Jeetje..
Insgelijks... wat een hel van haar dromenquote:Op woensdag 25 januari 2012 05:14 schreef Beach het volgende:
mogguh vroeg wakker worden is een bitch gedroomd van Flippiee damn ik haat zulke nachtmerries
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 25 januari 2012 05:18 schreef Beach het volgende:
ja en dan nat wakker wordenOow ik van de tranenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap lekker nog even
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |