helaas kun je geen gebogen wegen maken(wel met een mod). maar de perselen van de bouwgrond kun je moeilijk aanleggen op diagonale wegen. dit is gewoon het makkelijkst en het efficiėntst.quote:
ik kwam er net achter dat de resolutie van het spel nog hoger kon. heb zelf een scherm resolutie van 1366 x 768 maar die zit er in het spel helaas niet in.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:40 schreef Tijntje83 het volgende:
Op welke resolutie speel je? Jammer dat je plaatjes zo klein zijn.
echt mooi. daar is veel tijd in gestoken!! ik heb nooit met sc4mapper gewerkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:48 schreef BlaZ het volgende:
Deze regio is 10x11 alleen grote mappen.
[ afbeelding ]
Aangepaste Resolutiequote:Op woensdag 25 januari 2012 19:46 schreef samNL09 het volgende:
[..]
ik kwam er net achter dat de resolutie van het spel nog hoger kon. heb zelf een scherm resolutie van 1366 x 768 maar die zit er in het spel helaas niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die regel is bij mij al aangepast:quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:27 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Aangepaste Resolutie
• Ga naar de snelkoppeling waarmee je het spel opstart;
• Rechtermuisklik, eigenschappen;
• Bij doel het volgende neerzetten:
"C:\Program Files\Maxis\SimCity 4 Deluxe\Apps\SimCity 4.exe" -intro:off -CustomResolution:enabled -r1366x768"
Neuh; steam had hem destijds voor 5 euro (deluxe versie). In 5 minuten staat hij er weer op :p. Ik moet op zolder nog een simcity 2000 boek hebben liggen eens kijken of ik die nog eens kan opsnorren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
Damn je krijgt weer zin om zoiets uit de kast te trekken
dat heb ik ook helemaal plat gespeeld. prachtig spel. vooral de mp.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef CamelNLD het volgende:
Als je zo'n bouw gigant muliplayer wilt doen zou je open transport tycoon deluxe kunnen proberen.
kheb m gister weer ff op mn pc gezet... ff weer spelenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Frutsel het volgende:
Damn je krijgt weer zin om zoiets uit de kast te trekken
Download anders op sc4devotion.comquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:54 schreef samNL09 het volgende:
heb een torrent van de stex collection van simtropolis gevonden. helaas geen seeders. heeft iemand 1 van de 3 stex collections toevallig gekocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |