Als jij je mening wil geven ga je maar naar Iran.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef ABombali het volgende:
ok sorry voor het geven van mijn mening
Voor zo'n oud beestje zag ze er wel goed uit hoor....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef ABombali het volgende:
ok sorry voor het geven van mijn mening
Als je niet wilt dat je ongewenste reacties krijgt moet je hier niet posten. Het is hier niet Iran.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij je mening wil geven ga je maar naar Iran.
Niet iedereen is arm, dat beetje geld is kinderspel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:55 schreef AhmedJaret het volgende:
ik breek zelf de nek net als will.i.am mocht het ooit zo ver komen voor mijn rottweilers, want de kosten voor dierenarts echt te hoog, afzetterij
Dit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
50 euro wat is dat nou je gaat toch geen nek breken van je hond
Oh dan, die kuthond zag toch al 12 jaar niks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef beerten het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat je ongewenste reacties krijgt moet je hier niet posten. Het is hier niet Iran.
Je hebt duidelijk geen huisdieren gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh dan, die kuthond zag toch al 12 jaar niks.
Ik ben een 11 jarige hond dus dan begrijp je het idd erg goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Bah, sterkte TS. Sinds hier nu 1,5 jaar zo'n hond rondloopt begin ik dit soort topics steeds beter te begrijpen.
Dieren horen niet in huis.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen huisdieren gehad
en dan ook nog de hens erin, jezus wat onpersoonlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
We laten haar in onze auto inslapen, en rijden dan direct door naar het crematorium.
Jij hoort niet in mijn topic.quote:
gozer doe ff normaalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef ABombali het volgende:
zo fucking lelijk, kon je dat niet eerder doen? wij zouden de kosten wel betalen hoor
zo moet je niet denken manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:05 schreef Franknfurter het volgende:
Oh godver, dit moet ik ook nog minstens twee keer meemaken. Sterkte ts![]()
Het heet niet voor niks HUISdier.... dat is voor in je huis.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed gedacht dus niet meer doen, het is je huis geen dierentuin.
Het is niet altijd van belang om je mening te delen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
geef gewoon mijn mening, altijd die dubbele standaard in .nl
Ja, die heb je nu gegeven. Klaar met je act nu.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
geef gewoon mijn mening, altijd die dubbele standaard in .nl
uh jawel, grondwettelijk vastgelegd zelfs...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het is niet altijd van belang om je mening te delen.
Van belang, niet verboden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
uh jawel, grondwettelijk vastgelegd zelfs...
Ja wat doet dat beest op de OP dan in de TUIN en waarom laat je je hond(en) uit als ze in HUIS horen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het heet niet voor niks HUISdier.... dat is voor in je huis.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja wat doet dat beest op de OP dan in de TUIN en waarom laat je je hond(en) uit als ze in HUIS horen?
Leuke troll, maar het valt teveel op... volgende keer beter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja wat doet dat beest op de OP dan in de TUIN en waarom laat je je hond(en) uit als ze in HUIS horen?
Dat je overal een mening voor moet geven? ik zou er niet aan moeten denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
uh jawel, grondwettelijk vastgelegd zelfs...
Ik zou er ook geen antwoord op hebben, volgende keer beter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Leuke troll, maar het valt teveel op... volgende keer beter.
jawel je ziet toch dat ik er op antwoord.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen antwoord op hebben, volgende keer beter.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:17 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ok, laat maar, ik hou de eer aan mezelf
sterkte TSdude watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:17 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
sterkte TSEer aan jezelf houden en dan nog een mongolen reactie eronder plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee de eer is allang voorbij![]()
Neehoor, je bent al gemaand te stoppen door een [mod]quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:17 schreef AhmedJaret het volgende:
Wat verwacht je dan van een hond die dik 11 is...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:18 schreef Proletariaat het volgende:
Lelijk dier.... wel balen voor je naruurlijk
Ik moest stiekem toch wel lachen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef ABombali het volgende:
zo fucking lelijk, kon je dat niet eerder doen? wij zouden de kosten wel betalen hoor
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:39 schreef Multivitamine het volgende:
De hont van TS morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:41 schreef PhatBassBoom het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we allemaal foto's van pups posten om TS op te vrolijken
Waarom doet geen een plaatje het? Naja zo'n lieve blonde labrador....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:43 schreef Vincento17 het volgende:
Ik had er zo een:
[ [url=http://http://www.woefenhinnik.n(...)rador.jpg]afbeelding[/url] ]
Beste manier om om te gaan met je gevoelens is gewoon een nieuwe pup in huis nemenquote:
Tuurlijk niet. Je gaat je hond toch niet meteen vervangen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Beste manier om om te gaan met je gevoelens is gewoon een nieuwe pup in huis nemen
Dit was niet onze enige hond hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Beste manier om om te gaan met je gevoelens is gewoon een nieuwe pup in huis nemen
Tuurlijk niet. Maar een nieuwe pup is schattig en zorgt voor positieve afleiding.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je gaat je hond toch niet meteen vervangen?
Wat lul jij nou weer manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef Studente18 het volgende:
Sterkte! Bedenk dat ie bij jullie een fantastisch leventje heeft gehad en dat hij het ook veel minder had kunnen hebben.
Filmpje kan ook!?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:41 schreef PhatBassBoom het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we allemaal foto's van pups posten om TS op te vrolijken
Liefquote:
Niet persoonlijk, maar als je al zo'n topic aanmaakt laat het al zien wat voor mens je bent. En ik ben geen man, leer lezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer manAlsof je ze kent
Dan nog.. Je bent zeker ook veganist.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef Studente18 het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar als je al zo'n topic aanmaakt laat het al zien wat voor mens je bent. En ik ben geen man, leer lezen.
idd wat'n monsterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef ABombali het volgende:
Hardcore dit weerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef ABombali het volgende:
Jawel, toch nog een! Multivitamine (inclusief plaatje van een hond met doodshoofd)quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:26 schreef Barbapapamama het volgende:
Geen mensen die zeggen dat het hont is?
[ afbeelding ]
Da's niet heel aardig hequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:29 schreef Barbapapamama het volgende:
We kunnen hier nu ook foto's gaan posten van dode hontenDat zou pas lachen zijn!
Ben je een troll of hoop je dat anderen gaan trollen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef tomaat52 het volgende:
Na 12 jaar en 2 maanden is het zover. Ze kan niet meer lopen, futloos, geen eetlust meer, Gewoon op.![]()
Ik ben gewoon met d'r opgegroeid. Toen ik 4 was, was ze geboren....![]()
[ afbeelding ]
![]()
En toch een vrolijke
omdat het gewoon beter is voor haar...
Troll verwijt iemand anders van getrollquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:49 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
is toch kut man, dat zijn hond dood gaat harteloze mongool dat je bent niet normaal dit
honden zijn de grootste vrienden, lul.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:44 schreef Phreakingout het volgende:
Het is maar een hond TS, niet het einde van de wereld.
Hufter.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:44 schreef Phreakingout het volgende:
Nee dat zijn katten. honden zijn een klootzakquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:48 schreef krokdown het volgende:
[..]
honden zijn de grootste vrienden, lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee dat zijn katten. honden zijn een klootzakkattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er hier vier rondlopen![]()
Dit topic gaat over honden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef krokdown het volgende:
[..]
katten
ik heb er hier vier rondlopen
rest in peace aan de nabestaanden? ok maar de hond gaat dood....quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit topic gaat over honden.
RIP aan de nabestaanden.
Ja en?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
rest in peace aan de nabestaanden? ok maar de hond gaat dood....
Rip zeg je tegen mensen die dood zijn... rest in peace.quote:
Vind ik niet ik zeg dat altijd en dat is gewoon normaal hier waar ik woon. Sowieso gaat het hier om een hond en kan je dat hier prima zeggen maar goed misschien ben jij niet zo goed in Engels.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Rip zeg je tegen mensen die dood zijn... rest in peace.
Beetje vreemd om dit te gebruiken tegen levende mensen.
Ik ook hoor, derakker is gewoon een beetje in de war.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:03 schreef rolfson het volgende:
[..]
Vind ik niet ik zeg dat altijd en dat is gewoon normaal hier waar ik woon. Sowieso gaat het hier om een hond en kan je dat hier prima zeggen maar goed misschien ben jij niet zo goed in Engels.
RIP is bedoeld voor de overledene. Wie dit niet begrijpt is een debiel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:03 schreef rolfson het volgende:
[..]
Vind ik niet ik zeg dat altijd en dat is gewoon normaal hier waar ik woon. Sowieso gaat het hier om een hond en kan je dat hier prima zeggen maar goed misschien ben jij niet zo goed in Engels.
Jammer dat jij nog steeds niet weet hoe KLB werkt. Jammer... dat meen ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
RIP is bedoeld voor de overledene. Wie dit niet begrijpt is een debiel.
achja... sommige mensen snappen het nog niet helemaal wat de betekenis is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
RIp DeRakkerquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
achja... sommige mensen snappen het nog niet helemaal wat de betekenis is.
hebben meer vrouwen last vanquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb ook m'n poes moeten laten inslapen
rosepetals heeft laatst nog uitgelegd hoe dat ontstaat.quote:
Die spoort niet... slapende kutten lol wtf manquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
rosepetals heeft laatst nog uitgelegd hoe dat ontstaat.
net als dat je been slaapt... shit happensquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die spoort niet... slapende kutten lol wtf man
Rusten in vrede omdat je groot verdriet hebt van iemand of iets dat dood is gegaan vind ik anders vrij normaal. Anders word je misschien depressief ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]![]()
rust in vrede zeggen tegen levende mensen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt, ik was erbijquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
rosepetals heeft laatst nog uitgelegd hoe dat ontstaat.
Dat was mijn reactie ook. Maar het was toch best een geloofwaardige uitleg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:26 schreef rolfson het volgende:
[..]
Rusten in vrede omdat je groot verdriet hebt van iemand of iets dat dood is gegaan vind ik anders vrij normaal. Anders word je misschien depressief ofzo.
Ja klopt, het zal ook welquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie ook. Maar het was toch best een geloofwaardige uitleg.
iksnap het ook niet man de familie wil nu toch rust hebben na alle verdriet enso dus rest in piece tochquote:
Wat? Vertel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
''Kramp ken ik niet maar mijn vagina slaapt weleens.quote:
Goh. Nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
''Kramp ken ik niet maar mijn vagina slaapt weleens.
Altijd fijn als ze wakker word''
Scrotum kramp
Volgens mij ook alleen Rosepetalsquote:
Dit klopt bijna....quote:
Goede keuze geweest. Je bent echt een liefhebber als je ook dit soort beslissingen durft te nemen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dit klopt bijna....
Die ouwe had 3 keer de "dodelijke" dosis nodig....
En bedankt allen.![]()
100% mee eens, ook al komt het vaak wat bot over zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Goede keuze geweest. Je bent echt een liefhebber als je ook dit soort beslissingen durft te nemen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:44 schreef Phreakingout het volgende:
Wat een misselijke reactiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Sterkte. Maak er morgen een mooie dag van als dat nog kan.
Ja, maar ze wilde even haar medeleven tonen, zie de tranen op de laatste foto.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:26 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke dimensie jij leeft, maar deze hond loopt nog vrolijk rond hoor.
Ik zie anders weinig berouw hoor, ze staat nu alleen maar bij het aanrecht in de hoop wat voedsel te krijgen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:38 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ja, maar ze wilde even haar medeleven tonen, zie de tranen op de laatste foto.
Het is maar een hond? Voor jou misschien, maar voor een ander is het een trouwe makker.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:44 schreef Phreakingout het volgende:
Ik vertel hier nooit meer watquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij ook alleen Rosepetals
anyways de TS? trek je het beetje, mattie?
Nounou, wat aardig weer.....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh dan, die kuthond zag toch al 12 jaar niks.
Maar goed ook!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen huisdieren gehad
Post dan een foto van die lelijke rotkop van jequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:29 schreef Barbapapamama het volgende:
We kunnen hier nu ook foto's gaan posten van dode hontenDat zou pas lachen zijn!
Gaat goed hèquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:36 schreef baashaaskaas het volgende:
RIP
__..---' A `---..__
:`-=9 9=-':
(`._:|:_.')
|"/ ` \"|
|/ \|
Slaaplekker lief poesje
dierenbeulquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef Ongedierte het volgende:
![]()
Diepe respect voor TS, omdat ik uit puur egoisme mijn hond nooit zou laten inslapen, ookal was er zoiets aan de kant. Respect ook TS, Sterkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |