Als jij je mening wil geven ga je maar naar Iran.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef ABombali het volgende:
ok sorry voor het geven van mijn mening
Voor zo'n oud beestje zag ze er wel goed uit hoor....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef ABombali het volgende:
ok sorry voor het geven van mijn mening
Als je niet wilt dat je ongewenste reacties krijgt moet je hier niet posten. Het is hier niet Iran.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij je mening wil geven ga je maar naar Iran.
Niet iedereen is arm, dat beetje geld is kinderspel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:55 schreef AhmedJaret het volgende:
ik breek zelf de nek net als will.i.am mocht het ooit zo ver komen voor mijn rottweilers, want de kosten voor dierenarts echt te hoog, afzetterij
Dit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef Jahr00n het volgende:
50 euro wat is dat nou je gaat toch geen nek breken van je hond
Oh dan, die kuthond zag toch al 12 jaar niks.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef beerten het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat je ongewenste reacties krijgt moet je hier niet posten. Het is hier niet Iran.
Je hebt duidelijk geen huisdieren gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh dan, die kuthond zag toch al 12 jaar niks.
Ik ben een 11 jarige hond dus dan begrijp je het idd erg goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef CaptainCookie het volgende:
Bah, sterkte TS. Sinds hier nu 1,5 jaar zo'n hond rondloopt begin ik dit soort topics steeds beter te begrijpen.
Dieren horen niet in huis.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen huisdieren gehad
en dan ook nog de hens erin, jezus wat onpersoonlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
We laten haar in onze auto inslapen, en rijden dan direct door naar het crematorium.
Jij hoort niet in mijn topic.quote:
gozer doe ff normaalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef ABombali het volgende:
zo fucking lelijk, kon je dat niet eerder doen? wij zouden de kosten wel betalen hoor
zo moet je niet denken manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:05 schreef Franknfurter het volgende:
Oh godver, dit moet ik ook nog minstens twee keer meemaken. Sterkte ts![]()
Het heet niet voor niks HUISdier.... dat is voor in je huis.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed gedacht dus niet meer doen, het is je huis geen dierentuin.
Het is niet altijd van belang om je mening te delen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
geef gewoon mijn mening, altijd die dubbele standaard in .nl
Ja, die heb je nu gegeven. Klaar met je act nu.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
geef gewoon mijn mening, altijd die dubbele standaard in .nl
uh jawel, grondwettelijk vastgelegd zelfs...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het is niet altijd van belang om je mening te delen.
Van belang, niet verboden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
uh jawel, grondwettelijk vastgelegd zelfs...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |