Oh daar kom je er niet mee hoor...dan moet je beter je best doenquote:
Vertel..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh daar kom je er niet mee hoor...dan moet je beter je best doen
quote:
quote:
Z'n versiertechnieken, wat doe je?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:36 schreef GotC het volgende:
Ik ben Barretje niet zegHoef je geen
te doen
Jij gebruikte eenquote:
Precies.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gebruikte eenin plaats van een
?
Als gever of als ontvanger?quote:
En eenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gebruikte eenin plaats van een
?
Jij wandelt met regelmaat een rondje over zijn rug op je stilettohakken?quote:
Nee nee, dat dan weer niet. Ik hou teveel van m om m dat aan te doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wandelt met regelmaat een rondje over zijn rug op je stilettohakken?
a_a omdat 'ie al een uur eenzaam in je bed ligt en jij op de bank zit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:44 schreef GotC het volgende:
Kijkt er 1 heel teleurgesteld en zielig nu![]()
True thatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
a_a omdat 'ie al een uur eenzaam in je bed ligt en jij op de bank zit?
Watje!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:44 schreef GotC het volgende:
Nee nee, dat dan weer niet. Ik hou teveel van m om m dat aan te doen
Is a_a dan de verrassing die jij hebt achtergelaten in mijn bed?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
a_a omdat 'ie al een uur eenzaam in je bed ligt en jij op de bank zit?
En wat vind je van die verrassing?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Is a_a dan de verrassing die jij hebt achtergelaten in mijn bed?
Je bent zo net een Jerry Springer of Dr Philquote:
En bedanktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef Jill-RMC het volgende:
30 en één dag.....voor je het weet ben je 40
Nog gefeliciteerd!
Meer dr. Phil vrees ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Je bent zo net een Jerry Springer of Dr Phil
Had ik dat geweten, dan had ik wel eerder gemeet met a_a.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef GotC het volgende:
Google op 'surprise in bed' en je krijgt dit:
[ afbeelding ]
Niet erg toch, mannen?
Ja, je vindt dat hij wel een lekker kontje heeft?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik dat geweten, dan had ik wel eerder gemeet met a_a.
Helemaal geschikt voorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:50 schreef GotC het volgende:
Ja, je vindt dat hij wel een lekker kontje heeft?
Bij AA? Ehm..nee?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal geschikt voorMaar dat had jij allang gezien toch als dominatrix zijnde?
Blij dat ie daar zit nu, net was ie 20/30 minuten boven Laak aan het rondvliegenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
Vliegt hier al tien minuten een helikopter rond. Vraag mij af waarom. Staat niks op regio15.
Hee ik zei dat echt NET tegen Yurquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
Vliegt hier al tien minuten een helikopter rond. Vraag mij af waarom. Staat niks op regio15.
quote:
Een verdachte of een vermissing? Ik zie verder geen politie-activiteit buiten vanaf hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Geloof dat ze iemand kwijt zijn....is ook veel politie op straat in de Vruchtenbuurt.
LMAO...daarom mag ik niet meer naar opsporing verzocht kijken. A. niet goed voor mn bloeddruk en B. je krijgt er vooroordelen doorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Opsporing verzocht kunnen ze net zo goed "allochtoon gezocht" noemen. Damn, niet normaal meer zoveel noord-afrikaanse ze zoeken, waarom niet gewoon blanke hollanders
Welkomquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:19 schreef kwakz0r het volgende:
hallo, ik ben 30 december met mijn vriend in Den Haag komen wonen vanuit Leiden *meldt*
we wonen in een Haagse portiek in Rustenburg (Oostbroek-Zuid)
volgens mij leeft dit topic wat meer dan het Leiden topic
Rond de feestdagen was de gevel van die toko helemaal beklad. Zou er een verband zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Politie schijnt nu een café aan de Appelstraat (Big Apple??) binnen te zijn gegaan. Nog steeds onduidelijk wat er nou precies is. Das raar want meestal zijn ze erg pro-burgerinfo met burgernet enzo, maar nu noppes.
Welkom!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:19 schreef kwakz0r het volgende:
hallo, ik ben 30 december met mijn vriend in Den Haag komen wonen vanuit Leiden *meldt*
we wonen in een Haagse portiek in Rustenburg (Oostbroek-Zuid)
volgens mij leeft dit topic wat meer dan het Leiden topic
* WheeleE zwaait terug. Dankjewel!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 zwaait ook nog even naar Wheelee!!![]()
![]()
![]()
welkom bij de club!
tnx!quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:03 schreef GotC het volgende:
Oh en ook hier: Gefeliciteeeeeeeerd Barretje/Barreltje!![]()
Nou ja zeg, was/ben jij ook jarig??quote:
ING is het nieuwe BlackBerryquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:04 schreef Jill-RMC het volgende:
En ING ligt er weer uit......zo krijg ik mn salaris natuurlijk nooit
quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nou ja zeg, was/ben jij ook jarig??Gefeliciteerd!
Woohoo!quote:
zwanger worden liever nog even niet! hahaha ik lees daar mee met wat mensen die ik ken uit andere topics die dat wél willenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Welkom![]()
Gezond slank, Docent, haken als hobby en jullie willen zwanger wordenWelkom in Den Haag dus
Bevalt het hier een beetje?
Waarom?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vraag me niet waarom maar ik kende de woningen praktijken daar
Lijn 4quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oja iemand een rondje meerijden vanavond?ik verveel me op lijn 4
Belachelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jaja een buitenkansje duswant hierna is het voorlopig afgelopen met lijn 4
Afgelopen met jou op de 4? Morgen of zondag neem ik de 4 naar t centrum misschien welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jaja een buitenkansje duswant hierna is het voorlopig afgelopen met lijn 4
Ik ken geen enkele tandarts in Den Haag...sorry!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Ha mede-Hagenezen,
ik kamp al enkele dagen met flinke kiespijn en nu ben ik op zoek naar een goeie tandarts in Den Haag. Ik heb er al een, maar daarin ben ik het vertrouwen verloren, dus ik wil nu een ander.
Hebben jullie tips? Omgeving Scheveningen/Haagse Hout/centrum.
Dank.
Ik zat te denken om op zoek te gaan in Den Haag, maar m'n eigen tandarts, met z'n wimpers, zucht..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele tandarts in Den Haag...sorry!
Ik heb heel lang een goeie aan de Maasstraat gehaf, maar ik ben de naam ff kwijt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Ha mede-Hagenezen,
ik kamp al enkele dagen met flinke kiespijn en nu ben ik op zoek naar een goeie tandarts in Den Haag. Ik heb er al een, maar daarin ben ik het vertrouwen verloren, dus ik wil nu een ander.
Dank.
Ik zou je graag mijn tandarts willen verwijzen maar die neemt al 2 jaar geen patiënten aan. Van Geer aan de Waldeck Pyrmontkade, belletje kan geen kwaad maar denk dat ie een nee moet verkopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Ha mede-Hagenezen,
Dank.
Durville???? Heb ik ook al jaren, supervent!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb heel lang een goeie aan de Maasstraat gehaf, maar ik ben de naam ff kwijt.
Ja die was t!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Durville???? Heb ik ook al jaren, supervent!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |