SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
jmr jmr jmrquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja stom dat ik dat niet gedaan heb, had achteraf echt spijt
Ja ze moest ook gewoon huilen omdat haar keel pijn deedquote:
Amsterdammer en hij is dood gegaan in een gracht?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat wel beetje grappig
[..]
Iets met een fiets en een gracht en dood.
Groepje kwajongens waren fietsen in de gracht aan het gooien ofzo en hij zei er iets van. Vonden die jongens niet leuk. Doodgemaakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdammer en hij is dood gegaan in een gracht?
Nee, was in Leeuwardenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdammer en hij is dood gegaan in een gracht?
Neem een goede eetlepel, het is serieus echt zowat onmogelijkquote:
succesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:19 schreef Henkie94 het volgende:
Ik zal er eens een paar bekijken voor de hoeveelheid.
kom niet hatenquote:
als het vochtig is kwak ik het ook zo naar binnen hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
ik had mijn chick wel iets te veel gegeven denk ik
En je moet het in 1x keer achterover gooien
Chick probeerde het bij een huisgenoot vandaag en die liet van alles toe, gozer heeft het in zijn mond gedaan, het is vochtig geworden en kon het gewoon naar binnen kwakken
Nu moet mijn chick hem 50euro geven
Ja maar je moet het dus in 1x naar binnen gooien en proberen te slikken, dat is serieus onmogelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
als het vochtig is kwak ik het ook zo naar binnen hoor
vochtig, kwak oioioiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
als het vochtig is kwak ik het ook zo naar binnen hoor
Je snapte mn grap niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar je moet het dus in 1x naar binnen gooien en proberen te slikken, dat is serieus onmogelijk
Owned.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
ik had mijn chick wel iets te veel gegeven denk ik
En je moet het in 1x keer achterover gooien
Chick probeerde het bij een huisgenoot vandaag en die liet van alles toe, gozer heeft het in zijn mond gedaan, het is vochtig geworden en kon het gewoon naar binnen kwakken
Nu moet mijn chick hem 50euro geven
Ik ben al over die fase heenquote:
Ja ze belde mij op een uur terugquote:
Jmr jmr jmrquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ze belde mij op een uur terug
Ja godver ik moet iemand 50euro betalen omdat het wel lukte
ja dat sowieso, ik zag jou als laatste poster en ging gewoon blind reagerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit vroeg ik mij ook al af.
Zal wel door mij komen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dat sowieso, ik zag jou als laatste poster en ging gewoon blind reageren
Mijn oog valt altijd op jouw naam wanneer ik je in de active topiclijst zie, dat weet je tochquote:
iedereen zn oogquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn oog valt altijd op jouw naam wanneer ik je in de active topiclijst zie, dat weet je toch
Als ik jou in een KLB topic zie posten weet ik al dat ik er niet meer heen hoef, dan is de meest gepaste post al gepost.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn oog valt altijd op jouw naam wanneer ik je in de active topiclijst zie, dat weet je toch
En toch ga ik 1 van deze dagen quitten voor een tijdje, beviel mij eigelijk wel de afgelopen tijd man zonder computer en shitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik jou in een KLB topic zie posten weet ik al dat ik er niet meer heen hoef, dan is de meest gepaste post al gepost.
Deed ik vorige week ook, 5 dagen niet gepost en 5 heerlijke dagen gehad, dus wie weet. Ik weet wederom mijn wachtwoord niet dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch ga ik 1 van deze dagen quitten voor een tijdje, beviel mij eigelijk wel de afgelopen tijd man zonder computer en shit
Ben buiten geweest, naar az-ajax met m;n chick, ookal doe ik dat nooit meer
Gewoon stukje lopen enzo
Ik ben vandaag eigelijk alleen maar online omdat ik vandaag vrij was van mijn werk omdat ze de vloer thuis moesten doen en mijn ouders op vakantie zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deed ik vorige week ook, 5 dagen niet gepost en 5 heerlijke dagen gehad, dus wie weet. Ik weet wederom mijn wachtwoord niet dusEn nu het mijn hossel weer de goede kant op gaat en we beide de komende tijd veel vrij hebben, kan ik mijn tijd helemaal goed gaan besteden.
kusjesquote:
Gelukkig mocht ik weer een user tegen komen waar ik je mening over wil weten kan ik je in ieder geval PMenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag eigelijk alleen maar online omdat ik vandaag vrij was van mijn werk omdat ze de vloer thuis moesten doen en mijn ouders op vakantie zijn
Anders was ik pas over tijdje weer gaan kijken, al kijk ik wel pm's eigelijk
sowieso whatsapp ook nog hequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kusjes
[..]
Gelukkig mocht ik weer een user tegen komen waar ik je mening over wil weten kan ik je in ieder geval PMen
Nee ik heb al een mening over jou, en dan hoef ik die van Steven niet te wetenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef Henkie94 het volgende:
Gaat Flipsel roddelen over mij met Steven?
Ik heb hem getipt aan mijn zusjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sowieso whatsapp ook nog he
Dankzij jouw bericht gingen mijn chick en ik hem ook kijken, was weer geniaal
Chick gaat hem zaterdag met huisgenoten kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb al een mening over jou, en dan hoef ik die van Steven niet te weten
[..]
Ik heb hem getipt aan mijn zusje
Whehehequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chick gaat hem zaterdag met huisgenoten kijken
Dat is mijn username op een aantal andere foraquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WheheheHij is dan ook geniaal. MCLovin
En dat ie met die chick in bed ligt en die politieman op hem af komt stappen dat ie voor hen was weggerendquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is mijn username op een aantal andere fora
Jigga jigga yeah got a fake id
Jaquote:
hele film is gewoon geniaalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat ie met die chick in bed ligt en die politieman op hem af komt stappen dat ie voor hen was weggerend
[..]
Ja
Check rolmodels, daar heeft ie ook een rol inquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef HappyBob het volgende:
Hoe die McLovin' er ook uitziet. Heerlijke vent met z'n giletje.
Dat foeilelijke bruine giletje van ribstofquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef HappyBob het volgende:
Hoe die McLovin' er ook uitziet. Heerlijke vent met z'n giletje.
Met die LARPers, ja. Komen te weinig van dat soort films uit. Maar over een tijdje komt Project X uit. Lijkt me ook puur genieten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Check rolmodels, daar heeft ie ook een rol in
Ik durf hem wel te geven hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:41 schreef Henkie94 het volgende:
Wat zou Flipsels mening over mij nou zijn.![]()
DIe jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met die LARPers, ja. Komen te weinig van dat soort films uit. Maar over een tijdje komt Project X uit. Lijkt me ook puur genieten.
Ik mis "schattig".quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik durf hem wel te geven hoor
Ik vind je een rebels, kinderlijk, lief, slim, bijdehand, af en toe beetje te ver gaan maar een toffe persoon.
Seth Rogan heeft wel een aantal mooie films op z'n naam staan. Hij heeft ook geschreven voor Superbad en Pineapple Expressquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DIe ja![]()
En wat jij zegt, er zijn te weinig films die echt grappig zijn en op de manier van rolemodels en superbad
Wat is je mening over mij?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik durf hem wel te geven hoor
Ik vind je een rebels, kinderlijk, lief, slim, bijdehand, af en toe beetje te ver gaan maar een toffe persoon.
50/50 moet ik nog altijd zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Seth Rogan heeft wel een aantal mooie films op z'n naam staan. Hij heeft ook geschreven voor Superbad en Pineapple Express
Pineapple express begon goed maar werd langdradig jammer genoegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Seth Rogan heeft wel een aantal mooie films op z'n naam staan. Hij heeft ook geschreven voor Superbad en Pineapple Express
50/50 is een lachfilm?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:45 schreef Doerieee het volgende:
[..]
50/50 moet ik nog altijd zienlijkt me ook wel toffe film
Comedy met een klein beetje drama. Ik vond 'm goed.quote:
Mwahhh gaat over comedian met kanker ofzo. Mooie film denk ik maar zal vast ook wat humor in zittenquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef Doerieee het volgende:
ja godver zit ik nog steeds op deze account
is toch gewoon funny people?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef Doerieee het volgende:
[..]
Mwahhh gaat over comedian met kanker ofzo. Mooie film denk ik maar zal vast ook wat humor in zitten
1e keer vond ik hem niet leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer geloof ik
Nee, die film vond ik best wel tegenvallen. Dit is wat persoonlijker en minder geforceerd, naar mijn idee.quote:
Er is dus een film die op funny people lijktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef HappyBob het volgende:
Paul vond ik ook heerlijke humor hebben. (Ook met Seth Rogen)
[..]
Nee, die film vond ik best wel tegenvallen. Dit is wat persoonlijker en minder geforceerd, naar mijn idee.
Ik heb hem 1 keer gezien en vond hem toch iets te flauwquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1e keer vond ik hem niet leuk
2e keer vond ik hem eigelijk wel grappig
Over jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die bolle is gewoon geniaal manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb hem 1 keer gezien en vond hem toch iets te flauw
Ja zeker waarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die bolle is gewoon geniaal man
Je zegt dan ook teleurstellende dingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heb flipsels onwel gemaakt op de emmersen
hij verneukte die film redelijk jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja zeker waarmaar Adam Sandler is al snel een beetje te flauw tussen al die helden
Baas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heb flipsels onwel gemaakt op de emmersen
en alles is de harde waarheidquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zegt dan ook teleurstellende dingen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over jou?
Ik vind je wijs, bijdehand, lief, humoristisch, verstandig, tof, aardig,Zo jammer dat je met die spoiler moest eindigen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft z'n beste tijd inderdaad wel gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja zeker waarmaar Adam Sandler is al snel een beetje te flauw tussen al die helden
Na Waterboy en Big Daddy heb ik niks meer van hem gezien waar ik erg positief over was, volgens mij.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
punt aftrekquote:
Met recht hard ja.quote:
Stond expres in de spoiler, kwam het iets harder aanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef HappyBob het volgende:
Seth Rogen heeft weer geschreven voor een nieuwe film, Neighborhood Watch. Ben Stiller, Jonah Hill, Vince Vaughn en Richard Ayoade (nooit in een film gezien volgens mij, alleen een keer in een Brits spelprogramma waar hij wel grappig was) spelen hierin. Dat moet wel iets goeds worden.
[..]
Zo jammer dat je met die spoiler moest eindigen..
[..]
Die heeft z'n beste tijd inderdaad wel gehadNa Waterboy en Big Daddy heb ik niks meer van hem gezien waar ik erg positief over was, volgens mij.
Jouw ondertitel is wel echt op waarheid gebaseerd he..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stond expres in de spoiler, kwam het iets harder aan
moet ie maar niet zo'n kankerkind als vriendin hebben want verder is het een puike userquote:
Ey swa niks tegen AJ.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moet ie maar niet zo'n kankerkind als vriendin hebben want verder is het een puike user
Als je maar weet dat ik je nooit opzettelijk erg veel pijn zou doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is wel echt op waarheid gebaseerd he..
Voor hoelang al ondertussen?quote:
Hakbijl123 == Kash. Dat account is net gebanned. Gr grquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik je nooit opzettelijk erg veel pijn zou doen
[..]
Voor hoelang al ondertussen?
alsof mattie, alsofquote:
OH ECHT IK WIST DAT NIET HAD IK NIET DOOR .quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hakbijl123 == Kash. Dat account is net gebanned. Gr gr
JA NOU WAT ZEUR JE DANquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OH ECHT IK WIST DAT NIET HAD IK NIET DOOR .
Dacht ik al.
huh wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:03 schreef Henkie94 het volgende:
Ey stevenmac, ik vond je eerst een boemlauwe G, maar dit is wel een beetje jammer.
He, he, he.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof mattie, alsof
alleen maar pure haat naar haar
Ik hou was van een beetje pijn hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik je nooit opzettelijk erg veel pijn zou doen
gewonequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
wrm hate op AJ ;;s;ss;;s;s;s;s;s;s;;;s
JIJ ZEURT.quote:
Voor jou altijd pure liefdequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hou was van een beetje pijn hoorAls het maar met liefde is.
oke oke manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
He, he, he.
Rustuk aan mattie, denk aan je hart.
kusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gewone
alleen maar lobi voor de boy k-cash overigens
Heeft die kat van je nou stiekem een account gemaakt?quote:
watquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké, wie de neuk heeft Cash verraden? Ik gok stevenmac, geen haat en alles.
Dat was waarschijnlijk naar aanleiding van de ban. Zij post hier namelijk nooit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:07 schreef Henkie94 het volgende:
Zn UI was ook totaal niet overduidelijk.En Myraela zat in topert #518. Kus.
Na, Steven is een goede knul. Die doet dat soort dingen niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké, wie de neuk heeft Cash verraden? Ik gok stevenmac, geen haat en alles.
Dan alsnog denken dat ik het benquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk naar aanleiding van de ban. Zij post hier namelijk nooit.
Weet niet. Misschien, misschien ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk naar aanleiding van de ban. Zij post hier namelijk nooit.
sodemieter toch op manquote:
Prof Hoax.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan alsnog denken dat ik het ben
FLikker lekker een kanker eind heen
Alsof ik users ga verlinken waar ik om moet lachen
Heet geen prof hoax
|Ohja ik was prof aan het rellen in een topic.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heet geen prof hoax
Geen sarcasme trouwens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Na, Steven is een goede knul. Die doet dat soort dingen niet.
Misschien Myra, maar verder zou ik 't niet weten.
De katten van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heeft die kat van je nou stiekem een account gemaakt?
Ging ook geen moment door mijn gedachten. Ga er sowieso niet vanuit dat het door iemand was die hier post.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heet geen prof hoax
waarom zou ik dat doenquote:
Mja, als je een IP-ban hebt is het nogal irritant om steeds achter een proxy te moeten duiken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef JApieman het volgende:
Hij kan toch gewoon een nieuw account maken?
Dus? Jij bent vuil genoeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat
alsof ik dat zou doen snotjong
ben geen nsb' er hoor
Dit. =]quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef Flippiee het volgende:
Steven is een aardige jongen. Die doet geen gemene dingen.
Niet te gelovenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De katten van tegenwoordig.
Ja ik heb hem inderdaad betrapt hier achter de pcquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heeft die kat van je nou stiekem een account gemaakt?
Rustig matties, rustig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus? Jij bent vuil genoeg.
En je moet jouw kk bek houden, ben je nu wel een beetje zat met jouw grote bek, drugsverslaafde, ik heb jou nooit wat mis gedaan, dus
Ga huilen man snolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus? Jij bent vuil genoeg.
En je moet jouw kk bek houden, ben je nu wel een beetje zat met jouw grote bek, drugsverslaafde, ik heb jou nooit wat mis gedaan, dus
Jouw kat is gewoon geboren om je te trollen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik heb hem inderdaad betrapt hier achter de pc![]()
Mijn schuld ja sorryquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
En tevens post ik hier net sinds een half uur ofzo
Daarom kwam het ook zo verdacht over.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
En tevens post ik hier net sinds een half uur ofzo
Eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
Kinders, ga even ergens anders rellen zeg
Alsof ik dan iemand zou snitchen, neger alsjeblieftquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom kwam het ook zo verdacht over.
Dat zeg ik ook niet, ik zou 't ook niet van jou verwachten. Maar anderen die jou niet 'zo goed' kennen hebben dat misschien niet gelijk door.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ik dan iemand zou snitchen, neger alsjeblieft
Ik was het iig nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik zou 't ook niet van jou verwachten. Maar anderen die jou niet 'zo goed' kennen hebben dat misschien niet gelijk door.
Dat wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mja, als je een IP-ban hebt is het nogal irritant om steeds achter een proxy te moeten duiken.
ik gebruik niksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat je altijd gebruikt, maar goed, ik stop, veel plezier in arg
Klinkt als een topplan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als iedereen die hier normaal niet post even weg gaat is de rust binnen no time wedergekeerd.
En dit zou inderdaad prettig zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als iedereen die hier normaal niet post even weg gaat is de rust binnen no time wedergekeerd.
DOei Flippiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dit zou inderdaad prettig zijn.
Ja man super ergquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh jeetje wat erg, andere users in onze slowchat, stel je voor zeg
Wij autisten kunnen niet tegen verandering.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fred Teevens is dit een openbaar forum waar iedereen gewoon mag postenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij zag mij als laatste poster in dit topic en dacht waarschijnlijk dat het udowu was, kan ik niets aan doen
Nergens een rel, je moet je gewoon niet zo aanstellenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man super ergVooral als het elke keer uitloopt tot een rel!
Wel,als die niets beters te doen hebben dan zitten rellen hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op (kloons van) gebanden naquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fred Teevens is dit een openbaar forum waar iedereen gewoon mag posten
Nee, dat je niet snapt waarom Cash met mij gaatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb namelijk niemand verlinkt
er is helemaal geen relquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel,als die niets beters te doen hebben dan zitten rellen hier.
nee, ook ik snap soms dingen nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dat je niet snapt waarom Cash met mij gaat![]()
Ik heb jou niks misgegaan en dat ik cc mag, moet je mij ook haten?
Verdere vragen dm je maar, we verpesten het voor iedereen
Goed. Wel als die als een debiel op elkaar gaan lopen schelden hier dan. Wat jij wilt.quote:
ah joh, zo praten angel joy en ik gewoon met elkaar, niks aan het handjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed. Wel als die als een debiel op elkaar gaan lopen schelden hier dan. Wat jij wilt.
Ik heb helemaal nergens zandquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ah joh, zo praten angel joy en ik gewoon met elkaar, niks aan het handje
hoef je geen zand van in je vagina te krijgen hoor
Die van mij ook en ik heb blijkbaar ook zand in mijn vagina, dus ik eerst.quote:
Maar ik vroeg het het eerst dus jullie wachten maar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die van mij ook en ik heb blijkbaar ook zand in mijn vagina, dus ik eerst.
BITCH.quote:
Oké, vooruit. Komen jullie dan bij mij op de bank zitten?quote:
Das geen geldige redenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die van mij ook en ik heb blijkbaar ook zand in mijn vagina, dus ik eerst.
Stommerdquote:
Das ook niet eerlijk!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik vroeg het het eerst dus jullie wachten maar.
K wil aan je rechterkant .quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, vooruit. Komen jullie dan bij mij op de bank zitten?
Ik wil links van jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, vooruit. Komen jullie dan bij mij op de bank zitten?
Wat haat je op Tenacious D dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol die muziekdump
I
[..]
K wil aan je rechterkant .
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol die muziekdump
I
[..]
K wil aan je rechterkant .
There is a Godquote:
weeaboo pedoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwahquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef Furdinand het volgende:
Mijn vriendinnetje is super awesome.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kwam emmers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Mwah die van mij is beterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef Furdinand het volgende:
Mijn vriendinnetje is super awesome.
Pornotopic binnenkort?quote:
Hoeft niet per se, maar heb ik wel enigszins meer voorkeur voor. Niet dat mijn voorkeuren de gang van zaken moet bepalen maar goed.quote:
Jij begon met het posten van het gifjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Waarom boos op mij dan?
Dat is al zo lang geleden. Hoe kun je mij hier nog altijd de schuld van geven?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij begon met het posten van het gifje
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:35 schreef HappyBob het volgende:
Ik voel me zo eenzaam op dit soort momenten
Gewoon herinnerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is al zo lang geleden. Hoe kun je mij hier nog altijd de schuld van geven?
quote:
Dat ga ik niet eens proberen te lezenquote:
Hij werd in zn kont geneukt door zn hond.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ga ik niet eens proberen te lezen
lol watquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij werd in zn kont geneukt door zn hond.Het deed pijn, maar het voelde goed. En uiteindlijk "piste" zn hond in zn private parts. "Waarom pist hij in mijn reet?"
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij werd in zn kont geneukt door zn hond.Het deed pijn, maar het voelde goed. En uiteindlijk "piste" zn hond in zn private parts. "Waarom pist hij in mijn reet?"
Whehequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Misschien dacht ie dat ie blank zou worden als ie bleekmiddel zou zuipen.
Ik moest er serieus om lachenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Misschien dacht ie dat ie blank zou worden als ie bleekmiddel zou zuipen.
Speel je wel modern warfare?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ik het ooit gespeeld heb, wat niet zo is.
[..]![]()
Oh dan refereer ik je iets te veel aan Penersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ik het ooit gespeeld heb, wat niet zo is.
[..]![]()
Ohja moet ik nog steeds downloaden, thanks for the reminderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Speel je wel modern warfare?
Nieuwe aflevering van PLL
Op xbox?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
PLL?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij refereert me aan Peners? wutquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dan refereer ik je iets te veel aan Peners
Ik refereer jou aan mij pener.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
PLL?
Ik speel heel soms MW ja.
[..]
Jij refereert me aan Peners? wut
PLL is voor de damesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
PLL?
Ik speel heel soms MW ja.
[..]
Jij refereert me aan Peners? wut
Nee, PS3, speel ik soms met mijn neef, ook al ben ik er heel slecht inquote:
Waarom doen mensen dit soort dingen?quote:Welke filmschurk ben je?
O jammer, anders hadden we even bro-op kunnen doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, PS3, speel ik soms met mijn neef, ook al ben ik er heel slecht in
quote:
Dus t is verder niet beschamend dat ik t niet ken, ok.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
PLL is voor de dames
Baas
[..]
ik kijk ook gewoon PLL hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
PLL is voor de dames
Baas
[..]
Wat is PLL?quote:
Leuk!quote:
Haha, maar wel een top seriequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Dus t is verder niet beschamend dat ik t niet ken, ok.
Was leuk geweest jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
O jammer, anders hadden we even bro-op kunnen doen
weet ik tochquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk!zo bedoelde ik het niet
[..]
Haha, maar wel een top serie
[..]
Was leuk geweest ja
Sowieso lang, want anders zou de serie al aflopen dan toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik vraag mij af hoe lang het nog duurt voor ze weten wie A. is.
Ik hoop nog lang want ik wil nog een seizoen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik vraag mij af hoe lang het nog duurt voor ze weten wie A. is.
Ken ik helaas (?) niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
een leuke meidenserie: Pretty Little Liars
Kom dan PC gamenquote:
Er komt sowieso vast nog wel een 3e seizoenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sowieso lang, want anders zou de serie al aflopen dan toch?
Nog 4 afleveringen tot seasonfinale dus zal dit seizoen nog niet bekend worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoop nog lang want ik wil nog een seizoen.
Schijnbaar is t een wijvenserie. :3quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ken ik helaas (?) niet.
[..]
Kom dan PC gamen
Samen kijken? Jij bent toch wel een beetje mij wijffie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Schijnbaar is t een wijvenserie. :3
napoleonfour keek het eerst vanwege de leuke wijven en nu omdat ie het een leuke serie vindtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Schijnbaar is t een wijvenserie. :3
Oh vetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er komt sowieso vast nog wel een 3e seizoen
[..]
Nog 4 afleveringen tot seasonfinale dus zal dit seizoen nog niet bekend worden.
Dat is niet leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ken ik helaas (?) niet.
[..]
Kom dan PC gamen
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh vet
Kijken jullie ook gossip girl?
[..]
Dat is niet leuk
Dat is heul wel leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh vet
Kijken jullie ook gossip girl?
[..]
Dat is niet leuk
Ik kijk sowieso geen series om de vrouwenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
napoleonfour keek het eerst vanwege de leuke wijven en nu omdat ie het een leuke serie vindtGeldt voor Gossip Girl ook. O neuk daar is ook een nieuwe aflevering van.
Dat kanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso geen series om de vrouwenDan kan ik net zo goed op google naar plaatjes zoeken. En Gossip Girls heb ik een aantal afleveringen van gezien, maar is niet echt mijn ding.
maak eens piccaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:13 schreef JanPiraat het volgende:
Ik lig in bed en ik kan mn piemeltje zien hihi
Dus je zit de hele tijd met je hand in je broekje te wachten tot hij in beeld komt?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kanIk kijk nu The lying game vanwege een acteur.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet
[..]
Nee, ik wilde er wel aan beginnen, maar te veel series, te weinig tijd
Nee want google weet dan helemaal alles van mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus je zit de hele tijd met je hand in je broekje te wachten tot hij in beeld komt?Ik zeg het je.. www.google.com of www.youtube.com.
Klinker zou trots zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:13 schreef JanPiraat het volgende:
Ik lig in bed en ik kan mn piemeltje zien hihi
Google mag inderdaad niet weten waar je op faptquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want google weet dan helemaal alles van mij
Rustig aan over Xbox hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haal een PS3(is sowieso beter dan Xbox)
ik kan ook niet fappen, wat een mazzelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Google mag inderdaad niet weten waar je op fapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |