Waar heb je het over jongen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helpefok en ritmo hebben een ban door die kuthagenees. Die trollt mensen en gaat dan ouwehoeren bij mods en TR posten. NSB'er.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Wesleys op het veld.
Veld aflopen en zeggen dat je bang was! = opnieuw spelen!
Genoeg, maar relatief gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef msnk het volgende:
Gelukkig wonen er geen allochtonen in DH... Oh.... Wacht...
Ik zou ze schoppen, en gewoon doortrappen als ze op de grond liggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef De_kromme het volgende:
Haha die speler vindt het niet chill.
Clasie nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef Paul-89 het volgende:
Spelers hebben daar echt een hekel aan.
Stappen jullie lekker in je eigen metro. Smerige zwervers met die lange vette haren die hagenerdjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar heb je het over jongen.Die magool van een Helpmefok verneukt het voor zichzelf, ik heb nog nooit over hem gebitcht.
En Den Haag is in elk opzicht een mooiere stad dan Rotterdam. Dat jij nou niet wordt geaccepteerd als kaalkopje. Sowieso al dat achterlijke allochtonen% als ik weer eens die metro van jullie instap.. Kutvolk.
Ik kreeg van hem lachend een schouderklop omdat ik na een training zei dat hij te populair was bij de kinderen. Hij moest wel springen. Ik ben btw maar 1.77.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
True story.
Moest overigens wel bukken toen
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kreeg van hem lachend een schouderklop omdat ik na een training zei dat hij te populair was bij de kinderen. Hij moest wel springen. Ik ben btw maar 1.77.
Het zegt al genoeg dat je je clubkeuze telkens meent te moeten onderbouwen door prat te gaan op de schoonheid van de stad Den Haag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Trots zijn op een metro. Je bent toch geen havenslaaf?
Elke keer weer als ik in Rotterdam ben, straalt de lelijkheid er vanaf. Dat weet jij, dat weet ik, en dat weet iedereen in Nederland. Maar blijf maar volhouden dat Rotjeknor o zo mooi is.
Den Haag.
Ja pleur je toch lekker op hier?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
Trots zijn op een metro. Je bent toch geen havenslaaf?
Elke keer weer als ik in Rotterdam ben, straalt de lelijkheid er vanaf. Dat weet jij, dat weet ik, en dat weet iedereen in Nederland. Maar blijf maar volhouden dat Rotjeknor o zo mooi is.
Den Haag.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef msnk het volgende:
In elk mensenhart daar vind je....
... Amsterdam.
De Bijlmer is wel stoer. Binnenstad Amterdam een beetje saai.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef msnk het volgende:
... Amsterdam.
Schijtbewaking loopt daar rond zeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Paard van Troje was wel tof. Verder snap ik ook dat hele Den Haag niet.
Ga slapen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Beide steden hebben wat, de trein naar Amsterdam ouwe
Dan maar geen hart.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef msnk het volgende:
... Amsterdam.
Waarom? Omdat ik Rotterdam een lelijke kutstad vind?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja pleur je toch lekker op hier?
Ben al jaren niet in dat stinkdorp achter de duinen geweest. Verkeerde kant achter de duinen helaas. Niet dat daar enige aanleiding voor zou zijn. Is toch niks te beleven daar.
Tegenwoordig helaas ook dood. Donderdagavonden waren echt legendarisch een aantal jaar geleden daar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Paard van Troje was wel tof. Verder snap ik ook dat hele Den Haag niet.
Nee, omdat niemand je aanwezigheid op prijs stelt met dat zwakzinnige gewauwel van je over Den Haag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik Rotterdam een lelijke kutstad vind?
En dit is niet het Feijenoord topic, ouwe hoolie. Met je stoeltje in je klauw.
Ben daar wel eens op wat technofeestjes geweest. Is dat nog?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tegenwoordig helaas ook dood. Donderdagavonden waren echt legendarisch een aantal jaar geleden daar.
Zo af en toe komt er nog wel eens wat leuks voorbij ja. Helaas moet ik toegeven dat je voor goede techno tegenwoordig niet meer in Den Haag moet zijn. Utrecht/Amsterdam is de place to be.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben daar wel eens op wat technofeestjes geweest. Is dat nog?
Nee.Omdat je een irritante, trollende mongool bent. En bovendien een NSB'er die overal loopt te klikken waardoor goeie gasten een ban krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik Rotterdam een lelijke kutstad vind?
En dit is niet het Feijenoord topic, ouwe hoolie. Met je stoeltje in je klauw.
Bijna altijd in de kleinezaal alleen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben daar wel eens op wat technofeestjes geweest. Is dat nog?
Ligt eraan of je je IQ test op het veen of op het zand houdt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zou het IQ zijn van een gemiddelde Hagenees?
Wie vind jij een goede gast? En wie heb ik geklikt? Allemaal onzinnig gewauwel, en voornamelijk aannames. Ik dacht dat jullie aannames niet op prijs stelden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee.Omdat je een irritante, trollende mongool bent. En bovendien een NSB'er die overal loopt te klikken waardoor goeie gasten een ban krijgen.
Wat zou het IQ op veen zijn, en wat zou het zijn op zand.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan of je je IQ test op het veen of op het zand houdt.
Nee man. Kan niet meer tegen die zooi. Op een vage manier kan ik dan niks meer drinken of roken. Beetje het tegenovergestelde effect dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef De_kromme het volgende:
Daar is topic voor, zwakzinnig gewauwel. Laat me.
Ik snap dat je gefrustreerd bent dat Helpmefok is geband, maar die heeft het toch echt aan zichzelf te danken. Succes met je verlies in de toekomst.
[..]
Zo af en toe komt er nog wel eens wat leuks voorbij ja. Helaas moet ik toegeven dat je voor goede techno tegenwoordig niet meer in Den Haag moet zijn. Utrecht/Amsterdam is de place to be.
Ouwe XTC-gebruikert.![]()
Alleen jammer dat het ook in andere topics gebeurt en steevast hetzelfde riedeltje is. Verzin eens wat nieuws.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef De_kromme het volgende:
Daar is topic voor, zwakzinnig gewauwel. Laat me.
Ik snap dat je gefrustreerd bent dat Helpmefok is geband, maar die heeft het toch echt aan zichzelf te danken. Succes met je verlies in de toekomst.
1 van de Cherso gasten komt zelfs uit Zoetermeer. Al zijn al die Scheveningers nog erger, want je kunt een Hagenees moeilijk meer beledigen dan een Scheveninger Haags te noemenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat zou het IQ op veen zijn, en wat zou het zijn op zand.
Houd rekening met Oh Oh Cherso gasten.
Ga nou niet moeilijk doen! Den Haag-bash.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
Van die gasten uit oh oh cherso komt er maar 1 uit Den Haag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |