Zo vaak kom ik hier toch nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Niet doorhebben als je getrolled wordt
Mod mag niet trollen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
quote:
badboy hoor die happelquote:
Niks goeds aan, straks besluiten ze Feyenoord nog te supportenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie instelling man, ik ook. [ afbeelding ]
Nee, jij mag niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie instelling man, ik ook. [ afbeelding ]
Er is overleg gepleegd, we hebben voortaan liever dat j0rdiii via PM of DM toestuurt wat hij wil posten en ik welk topic. Als een mod het goedkeurt mag hij overgaan tot het daadwerkelijk plaatsen van de post.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is overleg gepleegd, we hebben voortaan liever dat j0rdiii via PM of DM toestuurt wat hij wil posten en ik welk topic. Als een mod het goedkeurt mag hij overgaan tot het daadwerkelijk plaatsen van de post.
Dat ook inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is overleg gepleegd, we hebben voortaan liever dat j0rdiii via PM of DM toestuurt wat hij wil posten en ik welk topic. Als een mod het goedkeurt mag hij overgaan tot het daadwerkelijk plaatsen van de post.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben blauw, hij niet. Hij heeft zich aan de regels te houden.
Ik hoop dat dit een grapje isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kakkerlakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een grapje is
[..]
Kakkerlak![]()
Je kunt ook tevergaan hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kraanmachinist in de haven? om maar door te gaan op de weg die Happel heeft ingeslagenquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kraanmachinist in de haven? om maar door te gaan op de weg die Happel heeft ingeslagen
Nee mijn oprechte excuses![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |