Nou twas gezelligquote:
Omdat het kanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Maar waarom in vredesnaam zulke lange filmpjes
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou twas gezellig
[ignormodus on]
Priem heeft een plekje in mijn hart, alleen voor haaaaaaaarrrr, OEEEE HOEEEEE HOEEEE HOEEEEEEquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou twas gezellig
[ignormodus on]
Vind 1 minuut wel genoegquote:
TE LAAT !!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Priem heeft een plekje in mijn hart, alleen voor haaaaaaaarrrr, OEEEE HOEEEEE HOEEEE HOEEEEEE
Ohai jou vind ik nog wel lief; want jij maakt boobiebannersquote:
HOE HOEquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Nu moet ik door mezelf aan de Duifmeneer denken...
Ik weet wel hoe ik mezelf populair maakquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TE LAAT !!!
[..]
Ohai jou vind ik nog wel lief; want jij maakt boobiebanners
Mijn collega liep vandaag zo door kantoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Nu moet ik door mezelf aan de Duifmeneer denken...
Ja maar stiekem weet je dat zelf ook; dus zo is het 1 happy peppy place hierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik mezelf populair maak![]()
Eigenlijk vind iedereen me een kutwijf, maar ik maak boobie-banners en autistische database-lijstjes en daarom doet iedereen alsof ze me aardig vinden![]()
Ik doe de hele dag heule lieve dingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh nagel, omdat Kip meestal niet zo zoetsappig is
Dus ik dacht jullie hebben vast iets heul liefs gedaan.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh nagel, omdat Kip meestal niet zo zoetsappig is
Dus ik dacht jullie hebben vast iets heul liefs gedaan.
Wasda?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hm A girl like me kijken. Vind ik altijd wel interessante onderwerpen
TE LAAT !!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nagel had me een zuperhendigsjiek linkje gestuurd
Maar die bleek van Spees afkomstig te zijn, oorspronkelijk. Daarom hou ik van beide.
Maar eigenlijk natuurlijk van jullie allemaal
Jonge dat is toch de waarheid! Je bent lief heurquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die bleek van Spees afkomstig te zijn, oorspronkelijk. Daarom hou ik van beide.
Film over een meisje in een jongens lichaam.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TE LAAT !!!!
Show me boobies; misschien vind ik je dan weer lief
Hurrderrderp
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag heel lief gedaan, dus dan mag ik de hele avond weer gewoon los
Ok, als ik er nu zo over nadenk heb ik toch niet de hele dag lief gedaan
Maar was voor diegenes eigen bestwil
sarcasmequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Die blog doet het 'm!
Ik ben alleen een ranzig, betweterig en sarcastisch kutwijf...
Alstu!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TE LAAT !!!!
Show me boobies; misschien vind ik je dan weer lief
Hurrderrderp
mjamquote:
Da's zeker waar hoor, was ook als grapje bedoeldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jonge dat is toch de waarheid! Je bent lief heurmaar niet zoetsappig
quote:
Oh niks bijzonders, just like everyday, allemaal mensen op hun flikker gegeven en gezegd hoe mensen moeten leven enzoquote:
Is dat die zielige? Van dat jongetje (eerst meisje) wat later zelfmoord pleegt als hij volwassen is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Film over een meisje in een jongens lichaam.
OMG, ik ben bang dat Priem blind óf travo isquote:
Dat wist ik heel nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat die zielige? Van dat jongetje (eerst meisje) wat later zelfmoord pleegt als hij volwassen is?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's zeker waar hoor, was ook als grapje bedoeld
Hehehehe, sorryquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat wist ik heel nietGaat over een mexicaans gezin tot nu toe. Maar thanks voor de spoiler
Travo'squote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OMG, ik ben bang dat Priem blind óf travo is![]()
![]()
Priem is gewoon niet kritisch als het op tetten aankomtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OMG, ik ben bang dat Priem blind óf travo is![]()
![]()
Jij snapt emquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem is gewoon niet kritisch als het op tetten aankomt![]()
Tetten zijn tetten
Oh nu wil ik die ook zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, sorry
Maar da's een andere dan, die waar ik het over ging speelde in Engeland.
squig squig krijgt dan een hele andere lading voor mij hoor, als ze ook gewoon in plastieken tetten knijptquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem is gewoon niet kritisch als het op tetten aankomt![]()
Tetten zijn tetten
Vraag maar aan puckzzz. Zij heeft lekkeren plastieken om in te knijpenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
squig squig krijgt dan een hele andere lading voor mij hoor, als ze ook gewoon in plastieken tetten knijpt
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik ga deze naar lief sturen voor valentijnsdag![]()
[ afbeelding ]
Hij is best liefquote:
Maar daar zit toch een echt warm velletje over heen joh, da's andersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vraag maar aan puckzzz. Zij heeft lekkeren plastieken om in te knijpen
Welk linkje?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De portal naar schoonheidsglansquote:
Whut heb je die van mij?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De portal naar schoonheidsglans
Ik had een beteren grap bedachtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn het soms medicijnen tegen vergeetachtigheid?
EINZ WAT MAAK IK TOCH GOEDEN GARPEN![]()
![]()
Was het maar waar en ik heb ze toch echt nodig na mijn briljante actie van vanavondquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Plies do tellquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had een beteren grap bedacht
Maar ik vertel hem lekkor niet
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blufquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:
Lach mij niet uit jonge! Dan voel ik mij dom.quote:
Okquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lach mij niet uit jonge! Dan voel ik mij dom.
Spees is 'm vergetenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lach mij niet uit jonge! Dan voel ik mij dom.
Dan lach ik jou niet uit om geldquote:
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik om mijzelf lach moet ik me dan dom voelen unf?
Nee dat is lijken wassenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik om mijzelf lach moet ik me dan dom voelen unf?
OOOOooo die is mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja zei ik gisteren dat ik niets ging kopen?
Ik heb OPI ink suede besteld
Voor straf afstaan aan mij!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja zei ik gisteren dat ik niets ging kopen?
Ik heb OPI ink suede besteld
Goeden garpquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor straf afstaan aan mij!
Dat zal je leren
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
EVEN STUITEREN
Pakketje uit Amerika binnen
5 Sally Hansen Nail Prisms
OPI Speak for Your-Elf!
Sally Hansen Purple Pulse
Hard Candy Sky
Hershey Kisses![]()
![]()
ennnnnn een blog sponsor gevonden die elk half jaar een betaling van $75 in de vorm van een gift certificate van apothica.com doet![]()
![]()
Jij trut !!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
EVEN STUITEREN
OPI Speak for Your-Elf!
Hard Candy Sky
Hershey Kisses![]()
![]()
ennnnnn een blog sponsor gevonden die elk half jaar een betaling van $75 in de vorm van een gift certificate van apothica.com doet![]()
![]()
Leer hem eens hoe nuttig fokken is jonge!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Gaat mijn vent zitten zeiken dat ik niks doe "al de hele avond", terwijl hij net een half uurtje wat aan het doen is boven (klusdingen en opruimen) en ik laat thuis was, gekookt heb en net pas op Fok zit![]()
Opbokken af en toe zeg, bah... zeikvent....
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
EVEN STUITEREN
OPI Speak for Your-Elf!
Hard Candy Sky
Hershey Kisses![]()
![]()
![]()
Doe je leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
EVEN STUITEREN
OPI Speak for Your-Elf!
Hard Candy Sky
Hershey Kisses![]()
![]()
![]()
Fuuuquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
EVEN STUITEREN
OPI Speak for Your-Elf!
Hard Candy Sky
Hershey Kisses![]()
![]()
![]()
Dat gaat hij echt nooit lerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leer hem eens hoe nuttig fokken is jonge!
Ik wil ook zulke twittermensenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef Debsterr het volgende:
Pakketje is extra graties liefdadigheids pakketje van een Twitter meisje![]()
![]()
Thanks meidenzonder jullie craziness was deze verslaving nooit ontstaan en blijven hangen haha!
Oh dat ken ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Gaat mijn vent zitten zeiken dat ik niks doe "al de hele avond", terwijl hij net een half uurtje wat aan het doen is boven (klusdingen en opruimen) en ik laat thuis was, gekookt heb en net pas op Fok zit![]()
Opbokken af en toe zeg, bah... zeikvent....
Haha ik was eigenlijk ok best verbaasd want ik spreek haar nooitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil ook zulke twittermensen
Lief!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Thanks meidenzonder jullie craziness was deze verslaving nooit ontstaan en blijven hangen haha!
Whuuttquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ik was eigenlijk ok best verbaasd want ik spreek haar nooit.
Je doet het ook haske goed met je blogquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef Debsterr het volgende:
![]()
Nou ja, ongeschreven regel is natuurlijk wel dat ik wat terugstuurquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whuuttweird
Ik ga er dan weer iets achter zoeken endezo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |