Nou twas gezelligquote:
Omdat het kanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Maar waarom in vredesnaam zulke lange filmpjes
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou twas gezellig
[ignormodus on]
Priem heeft een plekje in mijn hart, alleen voor haaaaaaaarrrr, OEEEE HOEEEEE HOEEEE HOEEEEEEquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou twas gezellig
[ignormodus on]
Vind 1 minuut wel genoegquote:
TE LAAT !!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Priem heeft een plekje in mijn hart, alleen voor haaaaaaaarrrr, OEEEE HOEEEEE HOEEEE HOEEEEEE
Ohai jou vind ik nog wel lief; want jij maakt boobiebannersquote:
HOE HOEquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Nu moet ik door mezelf aan de Duifmeneer denken...
Ik weet wel hoe ik mezelf populair maakquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TE LAAT !!!
[..]
Ohai jou vind ik nog wel lief; want jij maakt boobiebanners
Mijn collega liep vandaag zo door kantoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Nu moet ik door mezelf aan de Duifmeneer denken...
Ja maar stiekem weet je dat zelf ook; dus zo is het 1 happy peppy place hierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik mezelf populair maak![]()
Eigenlijk vind iedereen me een kutwijf, maar ik maak boobie-banners en autistische database-lijstjes en daarom doet iedereen alsof ze me aardig vinden![]()
Ik doe de hele dag heule lieve dingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh nagel, omdat Kip meestal niet zo zoetsappig is
Dus ik dacht jullie hebben vast iets heul liefs gedaan.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh nagel, omdat Kip meestal niet zo zoetsappig is
Dus ik dacht jullie hebben vast iets heul liefs gedaan.
Wasda?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hm A girl like me kijken. Vind ik altijd wel interessante onderwerpen
TE LAAT !!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nagel had me een zuperhendigsjiek linkje gestuurd
Maar die bleek van Spees afkomstig te zijn, oorspronkelijk. Daarom hou ik van beide.
Maar eigenlijk natuurlijk van jullie allemaal
Jonge dat is toch de waarheid! Je bent lief heurquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nagel had me een zuperhendigsjiek linkje gestuurd
Maar die bleek van Spees afkomstig te zijn, oorspronkelijk. Daarom hou ik van beide.
Maar eigenlijk natuurlijk van jullie allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |