Nee heb geen motorrijbewijs, dus is ook geen optiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Heb je geen motorrijbewijs? Ik zou echt geen 1.5 uur op een brommer gaan zitten!
Ik woon zelf 22 km van mijn werkplek vandaan en heb wel eens een elektrische scooter overwogen, maar een half uur op de brommer vind ik eigenlijk al te ver
Ja is inderdaad een van de nadelen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:46 schreef Q. het volgende:
50 km op de brommer, lekker met regen en ijs. Veel plezier.
Als ik door kan rijden 45 min. met de auto. Meestal heb ik door langzaam rijdend verkeer een kwartier vertraging. Een motorscooter kan ook nog idd, maar ja dan idd eerst een rijbewijs.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:48 schreef mstx het volgende:
Je doet er nu een uur over met de auto? Dan is +50% wel een beetje optimistisch denk ik, of rij je met de auto niet over een snelweg?
Al zou het 1,5 uur zijn, dan nog ben je dat snel zat denk ik. De enige andere optie lijkt me een goedkope motor(scooter), maar daar moet je natuurlijk eerst een rijbewijs voor hebben. Of een MP3 maar dat is niet echt goedkoop in aanschaf.
OV is geen optie ivm slechte aansluitingen. Dan zou ik 2 uur onderweg zijn en moet ik 2 fietsen stallen op twee verschillende stations, met risico op diefstalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
En OV trouwens? Dat prefereer ik op dit moment boven auto en brommer (iets met centrum van een stad werken enzo).
ik zou eerder een TZR nemen als man zijnde.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef Salatrel het volgende:
Piaggio MP3 motorscooter? ook verkrijgbaar in een variant die je gewoon met rijbewijs B mag besturen...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou eerder een TZR nemen als man zijnde.
das een brommer?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:58 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou eerder een TZR nemen als man zijnde.
wat is daar mis mee ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:59 schreef drumstickNL het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je lekker voor lul wil staan moet je dit inderdaad doen.
eentje die wel origineel 80/90 gaat (mits niet verneukt door nederlandse importeerders)quote:
Ah, 80/90, ja maar dat stond niet in de OP. Zowiezo heeft een brommer daar naar mijn mening geen goede plaats op de weg voor, pak je een keer in de zoveel jaar wel een serieus ongeluk mee aangezien niemand je aan ziet komen en toch al niet zoveel op je let. (fietsers/auto's)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:01 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is daar mis mee ?
betrouwbaar + snel voor zulke afstanden
[..]
eentje die wel origineel 80/90 gaat (mits niet verneukt door nederlandse importeerders)
rij al 3 jaar op een schakel , nooit gecontroleerd (woon midden in 071)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:02 schreef Salatrel het volgende:
en waar je dus alsnog de lul mee bent als er controle is. die mp3 doet gewoon standaard 110
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah, 80/90, ja maar dat stond niet in de OP. Zowiezo heeft een brommer daar naar mijn mening geen goede plaats op de weg voor, pak je een keer in de zoveel jaar wel een serieus ongeluk mee aangezien niemand je aan ziet komen en toch al niet zoveel op je let. (fietsers/auto's)
Daarnaast ziet het er niet uit om met 80/90 te gaan rijden op een 'motor' die dan ook nog eens een vrijwel triest te noemen geluid maakt.
'aight, dat gaat zeker nog wel maar het is gewoon enorm gevaarlijk tov een echte motor. Kijk zelf maar eens hoevaak je wel niet over een fietspad gaat staan om te kijken of de weg vrij is. Als jij er dan met 110 aan komt knallen kun je echt niet meer remmen hoor. (Hier heb ik persoonlijke ervaring mee, ik ben eens van achteren aangereden door een auto terwijl ik gewoon rustig over het fietspad reed.)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:04 schreef leeell het volgende:
[..]
een mensen letten niet op je, dat is waar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |