Nou, wat let je dan om rated battlegrounds te spelen? Kan je nog titels en achieves winnen ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Second that, momenteel vermaak ik me teveel met al het andere, maar als ik me straks wat meer op PvP ga richten dan wil ik ook een vaste groep. Dat lijkt me veel leuker dan mensen die bij de start van een BG alle kanten op rennen als kippen zonder kop.
Hij is een schijterd :3quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, wat let je dan om rated battlegrounds te spelen? Kan je nog titels en achieves winnen ook.
Ga huilen op de officiele forums en vraag of ze groepen willen verbieden voor normale BG's. Op Fok er over janken helpt niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend tegen mijn verlies, maar niet als je als pug tegenover een premade komt te staan met een veelvoud aan healers ten opzichte van jouw team, dat heeft niks met eerlijk spel te maken. Ook moet je niet vergeten dat er in bg's over het algemeen een stel bots zitten, maw spelers die geen echte bijdrage leveren. De uitslag staat dus al vantevoren vast, geen enkele pug kan ziets winnen. Het lijkt mij dus eerder dat die gasten niet tegen hun verlies kunnen, anders zouden ze wel op de normale wijze een bg spelen, zoals het hoort overigens.
toch wel een female goblin hoop ik die zijn zo cutequote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:37 schreef Fuszy het volgende:
Vorige week weer begonnen met spelen nadat ik er een jaar uit ben geweest. Aangezien wat vrienden van me op een andere server zijn gaan spelen heb ik Trollbane voor Sunstrider verruilt. Ik had een 80 Warrior (Warrior speel ik al sinds vanilla) en een 80 Paladin. Deze heb ik dus achtergelaten voor een Goblin Rogue.
Tot op heden mondjesmaat kunnen spelen, mede door stage en andere activiteiten. Toch al een leuk level van 30 kunnen bereiken en ik merk al wel dat er veel is veranderd. Toch wel even wennen
Nee, ik heb voor een male gekozen. Female heb ik alleen een keer gekozen bij gnomes. Grote ogen en twee roze staartjes of knotten en dan een badass zwaard in je handen hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch wel een female goblin hoop ik die zijn zo cute
Gz, wij zijn trouwens wel het beste healteam ooit in LFRquote:
Gratz!quote:
Niet alleen polen. Ook turken.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
Oja Polish Legion was het inderdaad, was ik alweer vergeten.
Ik vind de server juist leuk!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat gaat weer aardig geld kosten
Waarom eigenlijk weg van jullie server, zo slecht was hij toch niet?
je vriend hoeft toch niet mee te verhuizen. ik maak wel een char aan om je gezelschap te houdenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de server juist leuk!
En de altrun waar ik wekelijks in mee ga verhuist voorlopig niet mee omdat bijna niemand direct zijn alts meeneemt. Maar als ik achterblijf zit ik niet meer in mijn 'echte guild' en begin ik lekker weer op rep neutral zeker als ik wel verhuis? Hoelang kan je wegblijven van je oude guild? En je kan zeker niet bij een ander guild in de tussentijd hè, want dan wordt je guildrep sowieso gereset.
Dan stopt ie met wowquote:Op zondag 5 februari 2012 18:35 schreef redboyke het volgende:
je vriend hoeft toch niet mee te verhuizen. ik maak wel een char aan om je gezelschap te houden
De guild die achterblijft wordt lvl 1 hequote:Op zondag 5 februari 2012 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de server juist leuk!
En de altrun waar ik wekelijks in mee ga verhuist voorlopig niet mee omdat bijna niemand direct zijn alts meeneemt. Maar als ik achterblijf zit ik niet meer in mijn 'echte guild' en begin ik lekker weer op rep neutral zeker als ik wel verhuis? Hoelang kan je wegblijven van je oude guild? En je kan zeker niet bij een ander guild in de tussentijd hè, want dan wordt je guildrep sowieso gereset.
Ja geen idee! Ze hebben wel gezegd het lvl 1 guild na een maand te disbanden.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:45 schreef Maureentje het volgende:
De guild die achterblijft wordt lvl 1 heHoe t met je rep zit dan weet ik niet.
Als je wel verhuist gaat guildrep mee
http://wow.joystiq.com/20(...)r-services-now-avai/quote:Op zondag 5 februari 2012 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja geen idee! Ze hebben wel gezegd het lvl 1 guild na een maand te disbanden.
Bedankt, dit staat er:quote:Op zondag 5 februari 2012 18:46 schreef Maureentje het volgende:
http://wow.joystiq.com/20(...)r-services-now-avai/
quote:Q. How long will a player be eligible to follow a Guild Master after a realm transfer or faction change?
A. There is no time limit on following a Guild Master to a new location, as long as the guild member does not leave the current guild before Guild Master Realm Transfer or Faction Change is complete. If a guild member leaves a guild that has moved to a new location, or joins a new guild, the member's reputation with that guild will be wiped after 30 days.
quote:
Ik zag hem ook langskomen ja, had verwacht dat het Inner Sanctum zou worden tbh...quote:Op zondag 5 februari 2012 20:00 schreef wickedweirdo het volgende:
Obsidian heeft Realm First Deathwing op Silvermoon
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:47 schreef redboyke het volgende:
omg rippers! was ik zo flirt of disaster aan doen eerst goed zat drinken en dan rosepedal gooien
telde er niet bij na 2 rosepedals gooien eindelijk door dat ik geen ruikje op had
ga ik naar de vendor koop ik zo cologne na 3 te kussen en rosepedals te gooien bleek dat dus ook niet te werken
dan maar victory parfum gekocht en nog 5 rosepedals dus ik terug naar die sraaz ik terug wat rosepedals gooien en terug kussen werkte het weer niet was ik blijkbaar niet zat genoeg nietmeer
Heb jij het gelezen dan?quote:

Ja man. Terug naar die sraaz! rippers!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:47 schreef redboyke het volgende:
omg rippers! was ik zo flirt of disaster aan doen eerst goed zat drinken en dan rosepedal gooien
telde er niet bij na 2 rosepedals gooien eindelijk door dat ik geen ruikje op had
ga ik naar de vendor koop ik zo cologne na 3 te kussen en rosepedals te gooien bleek dat dus ook niet te werken
dan maar victory parfum gekocht en nog 5 rosepedals dus ik terug naar die sraaz ik terug wat rosepedals gooien en terug kussen werkte het weer niet was ik blijkbaar niet zat genoeg nietmeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |