abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107184538

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 24-01-2012 17:10:20 ]
Ja doei.
pi_107184587
Ik wil ook kamperen. Maar mijn vriend houdt niet van kamperen :'(
En ik heb geen tent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 17:06:30 #3
70532 loveli
N
pi_107184593
Tent kopen?
crap in = crap out
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:07:56 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107184652
Dat was 1 nachtje in Leeuwarden, in het weekend. Dat voelt toch anders dan echt ff weg ofzo :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107184656
Nah, want in m'n uppie lijkt het me niet echt veel aan 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 17:11:42 #6
70532 loveli
N
pi_107184803
Wilde bijna zielig roepen dat ik al 2 jaar niet op vakantie ben geweest, tot het woord tent viel.
En zoals Henk bewijst, als je wilt kun je best vaak weg.
crap in = crap out
pi_107184812
Ik hossel zo af en toe gewoon wat slankies om mee te gaan kamperen. B-)
Werkt ook uitstekend. *)

Ter compensatie heb ik wel een tent overigens. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107184852
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook kamperen. Maar mijn vriend houdt niet van kamperen :'(
En ik heb geen tent.
Ik houd ook niet van kamperen :')
Ja doei.
pi_107184867
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat was 1 nachtje in Leeuwarden, in het weekend. Dat voelt toch anders dan echt ff weg ofzo :@.
Dat nachtje kamperen van de zomer, dat voelde al aan als een enorme mini vakantie! Inclusief het 's ochtends met je handdoekje en toilettas naar het douchegebouw lopen. O+
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 17:14:28 #10
70532 loveli
N
pi_107184923
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat nachtje kamperen van de zomer, dat voelde al aan als een enorme mini vakantie! Inclusief het 's ochtends met je handdoekje en toilettas naar het douchegebouw lopen. O+
That reminds me... mijn kampeervakantie heb ik het douchegebouw compleet geskipt :P
crap in = crap out
pi_107184944
Ik vind iets eigenlijk ook pas als vakantie tellen als je of werkdagen mist, of het land uit gaat. :P Anders kom je toch niet echt uit de werkmodus.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_107185003
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef motorbloempje het volgende:

Ik houd ook niet van kamperen :')
:D en toch doe je het!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:16:53 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107185005
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:15 schreef Mini. het volgende:
Ik vind iets eigenlijk ook pas als vakantie tellen als je of werkdagen mist, of het land uit gaat. :P Anders kom je toch niet echt uit de werkmodus.
Ja, dat dus.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107185036
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D en toch doe je het!
Yup.. want het houdt in dat we op betaalbare wijze heel vaak weg kunnen 8-)
Ja doei.
pi_107185054
Het doel heiligt de middelen :') :P ofzo
Ja doei.
pi_107185107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het doel heiligt de middelen :') :P ofzo
Dus jij vloekt en tiert op dat stomme tentje, maar geniet dan verder maar gewoon van de rest van de dag als dat tentje niet in zicht is? O-)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:20:18 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107185164
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:15 schreef Mini. het volgende:
Vind ik niet. Belangrijkste is niet in eigen bed slapen, niet werkgerelateerd en niet bij vrienden op familie op bezoek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_107185280
Ik ben één nachtje naar Antwerpen geweest laatst, dat vond ik echt wel helemaal weg hoor. Was geweldig! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107185281
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus jij vloekt en tiert op dat stomme tentje, maar geniet dan verder maar gewoon van de rest van de dag als dat tentje niet in zicht is? O-)
Ja, dat ja :+ nou ja, tot aan het slapengaan vind ik het over het algemeen wel prima. Mijn grootste hekel ligt bij het 's nachts naar de wc moeten en het feit dat ik op geen enkel matje of geen enkel luchtbed fatsoenlijk kan slapen.

Oh, en het moet natuurlijk niet regenen.
Ja doei.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:24:08 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107185319
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben één nachtje naar Antwerpen geweest laatst, dat vond ik echt wel helemaal weg hoor. Was geweldig! O+
Buitenland: check!
pi_107185359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:

Ja, dat ja :+ nou ja, tot aan het slapengaan vind ik het over het algemeen wel prima. Mijn grootste hekel ligt bij het 's nachts naar de wc moeten en het feit dat ik op geen enkel matje of geen enkel luchtbed fatsoenlijk kan slapen.

Oh, en het moet natuurlijk niet regenen.
Maar dat klinkt zo gezellig in een tentje! O+ (zolang je er ook niet uit hoeft)
pi_107185385
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Buitenland: check!
:D

Ik ben laatst ook één nachtje naar een hotel op de veluwe geweest, was óók geweldig! O+

Wat heb ik het toch geweldig de hele tijd :+ :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107185416
Kamperen op nog geen 20 km van huis vond ik al een minivakantie. :D O+
Inclusief BBQ, pleister halen bij de buren en kanoën.
Doe wat je niet durft.
pi_107185450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dat klinkt zo gezellig in een tentje! O+ (zolang je er ook niet uit hoeft)
Zodra ik regen hoor denkt mijn blaas: whiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee! :')
Ja doei.
pi_107185477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef motorbloempje het volgende:

Zodra ik regen hoor denkt mijn blaas: whiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee! :')
_O- je hebt een sadistische! blaas ;)
pi_107185486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vind ik niet. Belangrijkste is niet in eigen bed slapen, niet werkgerelateerd en niet bij vrienden op familie op bezoek.
Ook als het maar een weekend is en je op maandagochtend gewoon weer moet gaan werken? Da's voor mij dus echt te kort. Het is dan wel leuk natuurlijk, maar ik heb daarna niet het gevoel dat ik bijgekomen ben ofzo.
Everything has changed
pi_107185543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- je hebt een sadistische! blaas ;)
Het is een complot :') maar inderdaad, het tikken van de regen op de tent is erg gezellig ja O+

Maar toch, later als we groot zijn, iets meer B&B en self catering shizzle met fatsoenlijk bed als het aan mij ligt!
Ja doei.
pi_107185614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ook als het maar een weekend is en je op maandagochtend gewoon weer moet gaan werken? Da's voor mij dus echt te kort. Het is dan wel leuk natuurlijk, maar ik heb daarna niet het gevoel dat ik bijgekomen ben ofzo.
Oh, ik wel! Laatst een keer op vrijdagmiddag na m'n werk naar Ameland gegaan, zondagmiddag terug. Had helemaal een vakantiegevoel. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_107185639
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, ik wel! Laatst een keer op vrijdagmiddag na m'n werk naar Ameland gegaan, zondagmiddag terug. Had helemaal een vakantiegevoel. O+.
Idem! Even naar 't Peak District of de Dales vorig najaar was echt gewéldig! Of toen naar Aberystwyth O+ gewoon een paar dagen met elkaar weg, héérlijk.
Ja doei.
pi_107185741
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Misschien is 2 nachten wel de ondergrens dan ja. :P Gewoon een hele dag op dezelfde plek.
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 17:33:45 #31
70532 loveli
N
pi_107185752
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
en het feit dat ik op geen enkel matje of geen enkel luchtbed fatsoenlijk kan slapen.
Veldbed O+
crap in = crap out
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:36:34 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107185851
Wij gaan overmorgen overnachten in een hotel hier 40 km vandaan, gewoon omdat we dan toch heerlijk kunnen wandelen die dag, dan aan de bar een paar biertjes drinken, eten, nog een paar biertjes, slapen en dan heerlijk ontbijten *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107185858
Ga af en toe ook een weekendje weg, altijd lekker. Deze zomer twee keer weekendje strandvakantie gehad in Nederland, maar wel redelijk actief met catamaran zeilen :7 Hoeft helemaal niet ver weg te zijn of er toch even uit te zijn.
Dit jaar ga ik hopelijk wel wat verder dan afgelopen 2 jaar. Ik heb nog geen vaste plannen maar ga dit jaar wat vrienden opzoeken die overal naar toe zijn verhuisd. En gelukkig hebben ze leuke landen gekozen ;) Aruba en Colombia. Wel mooi om daar naar toe te kunnen gaan, maar wel jammer dat je de rest van het jaar vrienden moet missen..
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:39:02 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107185940
En over anderhalf week een nachtje Nijmegen :D
Ik hou er van, gewoon even weg.. Geen computer gewoon elkaar en wat lezen enzo, heerlijk!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107186093
Oh ja, mijn vriend heeft een villa met zwembad in Portugal waar ik nog nooit geweest ben :')
Vliegtuig + auto huren is me iets te duur (dat kost vaak al meer dan via een reisbureau een all-in vliegtuig & verblijf te nemen _O- )
pi_107186142
Brr, kamperen, sinds ik niet meer met mijn ouders op vakantie ga weiger ik dat nog te doen. :+

En verder ben ik al veel te lang niet meer vakantie geweest. Dit jaar zit het er ook weer niet in door dure rijlessen/examens. ;(
pi_107186227
Ik kampeer ook wel eens, maar diep in mijn hart ben ik toch een luxe beest. Doe mij dit maar :9~

pi_107186298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik kampeer ook wel eens, maar diep in mijn hart ben ik toch een luxe beest. Doe mij dit maar :9~

[ afbeelding ]
Ohhh ik kom op het juiste moment binnen :D
Overigens is vakantie bij mij "los van het werk weken" dat red ik niet met 1 of 2 dagen :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_107186302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:47 schreef Goodbye het volgende:

[ afbeelding ]
:9

Nu nog die miljonair sugar daddy vinden :')
pi_107186381
wij moeten nog beslissen wat we deze zomer gaan doen... de bedoeling is Engeland maar ik ben geen doorgewinterde kampeerder, en ik wil wel een beetje fijne campings... maar die hebben dan weer vaak hard standings (betonnen plaat) ipv veldjes voor tenten.

en ik heb geen zin om weg te regenen eigenlijk... :@ met mn ouders ook wel gekampeerd in engeland, toen was t de helft van de tijd prachtig weer.
Kwak
pi_107186423
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, mijn vriend heeft een villa met zwembad in Portugal waar ik nog nooit geweest ben :')
Vliegtuig + auto huren is me iets te duur (dat kost vaak al meer dan via een reisbureau een all-in vliegtuig & verblijf te nemen _O- )
Verhuren dan die handel en dan van de opbrengst er zelf naar toe gaan op vakantie.
Overigens is het vast niet zo duur als je denkt. Autohuren in Portugal kan al vanaf 140 euro per week en er gaat vast wel een low cost carrier die kant op.
Doe wat je niet durft.
pi_107186424
Wij hebben best fijne campings gehad tot nu toe hier, en vanaf april/mei/juni zullen we de ervaring ook meer uit gaan breiden, dus kan je wel wat tips geven kwak? :)
Ja doei.
pi_107186522
Iets heel anders, is Arie Boomsma nu wel of niet uit de kast? Met bronnen?
Worry is a misuse of imagination
pi_107186531
Ohai!! niet helemaal bijgelezen >:) Vakantie! ik wil ook wel :')

En vik, je vroeg het maar ik heb wel wat met al het advies gedaan ja. Neem nu na het sporten een eiwitshake en eet meer yoghurt en ei enzo :).
pi_107186557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef Perruche het volgende:
Ohai!! niet helemaal bijgelezen >:) Vakantie! ik wil ook wel :')

En vik, je vroeg het maar ik heb wel wat met al het advies gedaan ja. Neem nu na het sporten een eiwitshake en eet meer yoghurt en ei enzo :).
Waar haal jij die eiwitshakes? Of heb je die ergens besteld ofzo?
pi_107186611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben best fijne campings gehad tot nu toe hier, en vanaf april/mei/juni zullen we de ervaring ook meer uit gaan breiden, dus kan je wel wat tips geven kwak? :)
ja, graag!! ik zit niet te wahcten op per ongeluk een hidee hi hidee ho camperpark of oude oma camping, allebei meegemaakt met mijn ouders :P

pm staat open voor tips!
Kwak
pi_107186618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef Probability het volgende:
Zover ik weet is die man gewoon hetero.
pi_107186622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waar haal jij die eiwitshakes? Of heb je die ergens besteld ofzo?
besteld via www.xxlnutrition.nl ofzo, en dan het sample pack. Om allemaal uit te proberen!!
pi_107186669
Is goed kwak! Zal je ook nog wat hendige campeergidsjestips doorsturen!

Maar nu eerst kt+spinning! :W
Ja doei.
pi_107186683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan overmorgen overnachten in een hotel hier 40 km vandaan, gewoon omdat we dan toch heerlijk kunnen wandelen die dag, dan aan de bar een paar biertjes drinken, eten, nog een paar biertjes, slapen en dan heerlijk ontbijten *O*
Ons favoriete hotel is hier ook maar 35 km vandaan ;) mooi kort ritje voor mij en toch even helemaal weg. Als de advocaat het goed doet, lukt dat dit jaar nog wel es.
Zomervakantie doen we ff niet dit jaar, ivm mogelijk traject in ziekenhuis en ivm dat het me toch behoorlijk wat energie gekost heeft enzo. Dan wat vaker een weekendje weg, ook tof :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:01:54 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107186693
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef Probability het volgende:
daar gaat mijn gaydar niet van koeien maar dat zegt niet zo veel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107186751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zover ik weet is die man gewoon hetero.
Ja dat dacht ik ook, had een hele verhitte discussie met de moeder van een vriendinnetje, volgens haar was hij AL LANG uit de kast, wist iedereen dat en schreven de kwaliteitsbladen daar over :D

Ik heb (met m'n huis) een abonnement op:
- de volkskrant
- de groene amsterdammer
- glamour
- jackie
- elegance
- l'officiel
- red

Maar heb het er daar nooit in gelezen :P
pi_107186759
Ik hoorde van mijn moeder dat ik als kiddo nog es met arie gespeeld heb... *shock*
pi_107186766
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moeeeeee?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:05:38 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107186798
Oh ja eiwitshakes moet ik ook nog. Zijn die van jou zonder aspartaam, Perr?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:06:33 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107186824
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moo!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:07:05 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107186835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Moeeeeee?
GMTA :')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:07:35 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107186850
Damn autocorrect en moe idd :')
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:07:41 #59
70532 loveli
N
pi_107186855
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef MarMar het volgende:
Ik hoorde van mijn moeder dat ik als kiddo nog es met arie gespeeld heb... *shock*
Doktertje?
crap in = crap out
pi_107186859
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

GMTA :')
B-)
pi_107186877
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja eiwitshakes moet ik ook nog. Zijn die van jou zonder aspartaam, Perr?
geen idee. Kijk eens op de site, zou ik zeggen :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:08:46 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107186891
Ik vind Arie de allerleukste tv-persoonlijkheid O+
Niet meer actief op Fok!
pi_107186925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Doktertje?
Ik denk het niet, dan had ik vast nog geweten dat ik hem kende :') way before het doktertjestijdperk wss...
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:10:17 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107186936
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Doktertje?
intussen is arie gegroeid dus het levert weinig zinvolle info op.

Hij woonde in het dorpje waar mn ouders ook gewoond hebben maar geen idee of mn broer en zussen hem kennen. Die zijn ook ouder dan hij.
Niet meer actief op Fok!
pi_107187002
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:09 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik denk het niet, dan had ik vast nog geweten dat ik hem kende :') way before het doktertjestijdperk wss...
Ik heb nog nooit doktertje gespeeld en ben ook pas onlangs bekend geraakt met het fenomeen :')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:14:07 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107187047
Huil, dacht dat ik nog een bth had.

Mijn moeder had weer anorexiaverhalen dit weekend. Ik snap echt niet hoe ze daarbij komt want ik ben echt niet te dun, niet eens dun. Miss komt het doordat ik de enige ben met normaal postuur bij ons?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:14:17 #67
70532 loveli
N
pi_107187059

crap in = crap out
pi_107187188
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kamperen op nog geen 20 km van huis vond ik al een minivakantie. :D O+
Inclusief BBQ, pleister halen bij de buren en kanoën.
Dat voelde inderdaad écht als vakantie. Want tent, buiten activiteiten en geen contact met ouders/thuis. Heerlijk O+. En ik werd afgezet op schiphol!
Waar was die pleister ook alweer voor nodig? :D
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_107187281
ieh, jodie marsh:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:22:59 #70
70532 loveli
N
pi_107187312
Bloody hell why...
crap in = crap out
pi_107187354
Daar zou ik mijn handen zeker voor houden :')
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:30:58 #72
70532 loveli
N
pi_107187583
Bronartikel gelezen, tof dat ze zich zo showt.
crap in = crap out
pi_107187584
Ok, uiteindelijke lijst van vandaag inclusief caloriemeting volgens mijn programma:

S (9.00): 50 minuten intensieve X-co training (-350 kcal ongeveer)
O (10.30): Kwark met noten en rozijnen (430 kcal)
L (14.00): salade van veldsla met sinaasappel, gegrilde kipfilet, avocado, danish blue (476 kcal)
D (18.00): noodles met veel paddenstoelen, garnalen, taugé (515 kcal bij benadering want roerbak en lastig af te meten, noodles waren wel afgemeten: 125 gram gekookt)
Totaal: 1420 (zonder aftrek), iets te groot aandeel vet, morgen compenseren met wat magerdere dingen en meer eiwit.
Ik heb mezelf net nog een hapje clafoutis die over was toegestaan, geen idee hoeveel kcal dat zijn want het staat niet in het progje :P , maar het was een kleine hap dus zal mee vallen ;)
pi_107187729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef loveli het volgende:
Bronartikel gelezen, tof dat ze zich zo showt.
Hoe? Ik probeer er ook te komen, maar mijn linktweak skills zijn niet goed ofzo want ik kom alleen bij 'file not found'.
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:35:28 #75
70532 loveli
N
pi_107187760
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hoe? Ik probeer er ook te komen, maar mijn linktweak skills zijn niet goed ofzo want ik kom alleen bij 'file not found'.
Gegoogled op Daily Mail + Jodie Marsh..
http://www.dailymail.co.u(...)ast-enlargement.html
crap in = crap out
pi_107187868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, uiteindelijke lijst van vandaag inclusief caloriemeting volgens mijn programma:

L (14.00): salade van veldsla met sinaasappel, gegrilde kipfilet, avocado, danish blue (476 kcal)
D (18.00): noodles met veel paddenstoelen, garnalen, taugé (515 kcal bij benadering want roerbak en lastig af te meten, noodles waren wel afgemeten: 125 gram gekookt)
Totaal: 1420 (zonder aftrek), iets te groot aandeel vet, morgen compenseren met wat magerdere dingen en meer eiwit.
Ik heb mezelf net nog een hapje clafoutis die over was toegestaan, geen idee hoeveel kcal dat zijn want het staat niet in het progje :P , maar het was een kleine hap dus zal mee vallen ;)
Beetje weinig denk ik... nog een bakje kwark?
Be someone that makes you happy
pi_107187990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Beetje weinig denk ik... nog een bakje kwark?
Voorlopig niet :o ik zit best vol nu hoor :P
pi_107187997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat voelde inderdaad écht als vakantie. Want tent, buiten activiteiten en geen contact met ouders/thuis. Heerlijk O+. En ik werd afgezet op schiphol!
Waar was die pleister ook alweer voor nodig? :D
ik had in mn duim gesneden. :D
Doe wat je niet durft.
pi_107188035
Eigenlijk is die arie boomsma maar irritant voor ons mannen. Hij is aardig, gemanierd en is afgetraind. Hij is irritant perfect. Beter zou het zijn als ie homo is dan komen wij mannen ook wat beter uit ;)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:43:54 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107188067
Ik vind Boomsma noch knap, noch perfect. Eigenlijk. Ik vind hem echt totaal niet aantrekkelijk.
pi_107188107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Voorlopig niet :o ik zit best vol nu hoor :P
1400 voor een hele dag is echt te weinig hoor! Of je moet echt een kabouter zijn :')
Maar it's your call!
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:48:25 #82
70532 loveli
N
pi_107188252
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef the85mc het volgende:
Eigenlijk is die arie boomsma maar irritant voor ons mannen. Hij is aardig, gemanierd en is afgetraind. Hij is irritant perfect. Beter zou het zijn als ie homo is dan komen wij mannen ook wat beter uit ;)
*ahum*
crap in = crap out
pi_107188302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Boomsma noch knap, noch perfect. Eigenlijk. Ik vind hem echt totaal niet aantrekkelijk.
eens!
Doe wat je niet durft.
pi_107188333
Ik bedoel te zeggen: als ie homo is kun je een 'gewone' man niet met hem vergelijken. Dan kun je het afschuiven op dat hij homo is.
pi_107188355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Gegoogled op Daily Mail + Jodie Marsh..
http://www.dailymail.co.u(...)ast-enlargement.html
Dat is niet het enige horror aan haar :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107188356
Grappig om te horen, ik dacht dat de meeste vrouwen hem als de perfecte man zagen.
pi_107188390
quote:
Eens. Enge vent vind ik het (om te zien op foto's dan, verder weet ik niks van de man).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:52:24 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107188419
Ik zou het er niet op kunnen zeg maar :+
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:53:27 #89
70532 loveli
N
pi_107188460
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:50 schreef the85mc het volgende:
Grappig om te horen, ik dacht dat de meeste vrouwen hem als de perfecte man zagen.
Waarom?
crap in = crap out
pi_107188483
lijst
• yoghurt met havermout
• blik sperziebonen met blikje tonijn
• 1 boterham, 4 krekkers, beleg
• 1 glas rode wijn
• avondeten:
• half pond spruiten met spekjes
• risotto met kipfilet en fruit de mer

Zoals ik me nu voel ben ik morgen weer fit genoeg om te gaan werken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_107188557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:

Ben jij een kloon van iemand die hier eerder postte, trouwens? Of zie ik dat verkeerd? :@
pi_107188614
quote:
Nou, hij heeft een goed lichaam! :Y

Maar ik mis (heel erg) de "wrrrrrrauw :9~ "-factor bij hem.
pi_107188706
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:56 schreef Goodbye het volgende:

Ben jij een kloon van iemand die hier eerder postte, trouwens? Of zie ik dat verkeerd? :@
Sun is geen kloon hoor :D Of ze moet hier als een kloon ooit hebben gepost :P

quote:
Ik vind hem zo'n 'perfecte schoonzoon' type :7 Maar niet als partner.
pi_107188758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]

Ik vind hem zo'n 'perfecte schoonzoon' type :7 Maar niet als partner.
Dat kloongedeelte maakt me niet zoveel uit hoor, ik bedoel een beetje zoals HKPW, die had eerst ook een ander account! En Sunnythesun meen ik te "herkennen" aan d'r lijstjes. :P
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 19:01:29 #95
70532 loveli
N
pi_107188759
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, hij heeft een goed lichaam! :Y

Maar ik mis (heel erg) de "wrrrrrrauw :9~ "-factor bij hem.
Als ze 'em zouden nasynchroniseren, zou dat helpen?
crap in = crap out
pi_107188798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ze 'em zouden nasynchroniseren, zou dat helpen?
Dat plus het veranderen van enkele maniertjes wellicht wel :Y . Zo'n man die je huppakee op zo'n bed als op pagina 1 neergooit :9 .
pi_107188858
Zo. Zweedse test achter de rug. Ging zozo....

Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
L: 300 gram spercibonen, 4kipsate's, satésaus.
T: 3 knackebrod met wat hagelslag
D: rösti, 500 gram broccoli, worstje.
T: ?
pi_107188928
Oeh, Arie, nee! Ik vind wolverine sexy :') van x-men.
pi_107189081
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:06 schreef Perruche het volgende:
Oeh, Arie, nee! Ik vind wolverine sexy :') van x-men.
Hugh Jackman? Ik ook! :9
pi_107189212
Jagar wat leuk dat de duutser naar zweden komt! En ik vind je lijstje prima :) mijne is bagger:
O: 2kleine broodjes met 1plak ham en 1kaas, Klein zoet broodje, ei, kiwi
T: bth kip, kwart krentenbol
L: salade met garnalen en wat lepels rijst
T: nakd bar
D: pasta met tomatensaus en wat sneetjes stokbrood
pi_107189259
Over uitstapjes, ik wacht nog even hoe het met mijn contract verder gaat (ik verwacht geen problemen maar ga toch maar geen huid verkopen voordat de beer geschoten is ;)).
Maar we gaan in februari of maart twee nachtjes naar een hotel aan de Moezel, nabij Trier, en zaten vanmiddag plannen te maken voor een klein weekje naar Yorkshire. Wandelen en eten/slapen in Inns en pubs.
pi_107189295
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:11 schreef Goodbye het volgende:

Absoluut! _O_
pi_107189347
Zo, net een flinke pan risotto op :9

Nu maar weer eens even bijlezen, ik mis zo veel!
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 19:18:35 #104
70532 loveli
N
pi_107189383
Iemand een daolnwodfilmtip?
Zit vandaag op +/- 500 kcals gok ik. Niet slecht vergeleken met de 250 die ik gisteren binnengehouden heb. Met een beetje mazzel kom ik vandaag in totaal boven de 1000 uit.
crap in = crap out
pi_107189415
oh, en qua vakantieplannen:

San Diego in Maart, maar dat is meer werken dan vakantie. Wel tof. En ik vind het al heel tof om weg te zijn met de duutser. dat is al vakantie. uit het normale leven!

Deze zomer waarschnlijk niet zoveel. De duutser hierheen verhuizen! En misschien ga ik een maand naar de US om een vak te volgen.
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 19:19:41 #106
70532 loveli
N
pi_107189436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef Amsel het volgende:
Zo, net een flinke pan risotto op :9

Nu maar weer eens even bijlezen, ik mis zo veel!
Samenvatting: Arie Boomsma is niet de ideale schoonzoon en kamperen is lastig als het regent en je blaas mee wil doen.
crap in = crap out
pi_107189591
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar Dan wel als O+ wolverine O+
pi_107189722
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:19 schreef Jagärtrut het volgende:

De duutser hierheen verhuizen!
Ooooh is de kogel door de kerk? O+

Dat soort dingen mis ik dus omdat ik niet meer bijgelezen raak! Is er nog meer leuk nieuws dat ik de afgelopen tijd heb gemist, mensen die ik ben vergeten te feliciteren? Dan mag u zich nu melden! 8-)
pi_107189777
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

1400 voor een hele dag is echt te weinig hoor! Of je moet echt een kabouter zijn :')
Maar it's your call!
Ik zeg niet dat ik later niet nog wat eet ;)
pi_107189853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Whut? :D _O- Ik een kloon? Grappig :D Maar nee hoor :N
Oh en ook niet ooit eerder onder ander account gepost of dat soort dingen :)
pi_107189924
Tjee, anders krijg ik even een enorme aanval van PMS. :')
Visolie was het toch, loveli? ;) Zijn die van AH een beetje ok? Enige winkel die nog open is.
Everything has changed
pi_107190070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:26 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ooooh is de kogel door de kerk? O+

Dat soort dingen mis ik dus omdat ik niet meer bijgelezen raak! Is er nog meer leuk nieuws dat ik de afgelopen tijd heb gemist, mensen die ik ben vergeten te feliciteren? Dan mag u zich nu melden! 8-)
90%. Ik heb vandaag een 20% les-geven baan voor hem gevonden, maar hij moet de knoop nog definitief doorhakken!
pi_107190289
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

90%. Ik heb vandaag een 20% les-geven baan voor hem gevonden, maar hij moet de knoop nog definitief doorhakken!
Spannend! Zou wel heel leuk zijn :) :)
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 19:53:10 #114
70532 loveli
N
pi_107190969
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef Mini. het volgende:
Tjee, anders krijg ik even een enorme aanval van PMS. :')
Visolie was het toch, loveli? ;) Zijn die van AH een beetje ok? Enige winkel die nog open is.
Omega-3 moet je de hele maand door eten en niet alleen rond PMS-tijd :+

Wat dacht je van makreel? Zit ook visolie in.
crap in = crap out
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:54:40 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107191036
Jagar, moet je niet naar het noorderlicht kijken?
pi_107191143
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Omega-3 moet je de hele maand door eten en niet alleen rond PMS-tijd :+

Wat dacht je van makreel? Zit ook visolie in.
Snap ik, maar dit lijkt me een mooi moment om ermee te beginnen. :P
Zal morgen inderdaad iets van vis eten. :)
Everything has changed
pi_107191405
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:15 schreef sigme het volgende:
..een klein weekje naar Yorkshire. Wandelen en eten/slapen in Inns en pubs.
:W
Ja doei.
pi_107191409
D met komkommersalade en forelfilet!
Ja ik trok het me aan loveli :') :s)
pi_107191568
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als ik dichtbij genoeg kom, kom ik naar je zwaaien!
pi_107191632
quote:
+1
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:08:54 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107191782
Makreel. Toevallig hebt ik ook net een op als avondeten.
pi_107191788
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh wat vet, ik hoop echt dat hij snel (positief) beslist!!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:11:01 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107191915
Arie: nee, ik vind hem ook niet aantrekkelijk (maar ook niet lelijk), maar wel heel sympathiek. Je kunt hem bijna onmogelijk níet sympathiek vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_107192028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Arie: nee, ik vind hem ook niet aantrekkelijk (maar ook niet lelijk), maar wel heel sympathiek. Je kunt hem bijna onmogelijk níet sympathiek vinden.
Nou! :D
pi_107192036
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jagar, moet je niet naar het noorderlicht kijken?
ik zit midden in de stad, hier zie je dat niet zoveel. Plus, ik zit net te zuidelijk geloof ik.

En ik heb het al heel vaak gezien... :@
pi_107192610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe een dappere poging :P
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:29:53 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107192884
Wat is er niet sympathiek aan Arie dan? Oprechte vraag :). Ik zie alleen maar iemand die altijd positief is en altijd geïnteresseerd in andere mensen. Hoe kun je dat niet sympathiek vinden?
Niet meer actief op Fok!
pi_107192959
Hier is net een reisje naar Wales geboekt *O* (mei pas, helaas)
pi_107192984
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is net een reisje naar Wales geboekt *O* (mei pas, helaas)
:D Via Hull? *) Of Harwich? -O-
Ja doei.
pi_107193019
Jagär, wat tof van de baan voor de Duutser O+

Over kamperen: in tentjes is leuk, maar wel maar voor een weekje max. Caravans vind ik eigenlijk leuker, want knus :)

Wat Arie betreft: hij heeft idd een heel lekker lijf, nom!! En eigenlijk ook een goed hoofd. Alleen (voor mij) geen sex-appeal. Dus kan hem toch geen lekker ding vinden :+

Ik ben vandaag gaan sporten en heb zalm met champignons gegeten.
pi_107193078
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er niet sympathiek aan Arie dan? Oprechte vraag :). Ik zie alleen maar iemand die altijd positief is en altijd geïnteresseerd in andere mensen. Hoe kun je dat niet sympathiek vinden?
Soms werken dat soort mensen juist ontzettend op mijn zenuwen. Irl dan. Op tv heb ik er geen last van,
pi_107193147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D Via Hull? *) Of Harwich? -O-
KLM O-) ;)
pi_107193173
:{w -O-
Ja doei.
pi_107193180
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Soms werken dat soort mensen juist ontzettend op mijn zenuwen. Irl dan. Op tv heb ik er geen last van,
Hij bewijst toch juist in die DE reclame dat ie niet altijd sympa is ;)

Van het voorjaar willen we een lang weekend naar engeland, nog een mooi plekje vinden :)
pi_107193270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
:{w -O-
Goedkoper, sneller, makkelijker voor een weekje. In de zomer gaan we een langere oversteek maken, maar aangezien hond en zo weet ik nog niet via wat en hoe.. ;)
pi_107193284
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind hem niet onsympathiek hoor. Ik was alleen een beetje klaar met Arie en zijn 'Ik ben nog niet over mijn ex heen', 'Ik ben nog niet toe aan een nieuwe relatie', 'Ik ben niet geschikt voor one-night-stands' etc. etc. Maar misschien lees ik te veel nu.nl/achterklap. :)
pi_107193319
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hij bewijst toch juist in die DE reclame dat ie niet altijd sympa is ;)

Van het voorjaar willen we een lang weekend naar engeland, nog een mooi plekje vinden :)
Oh, van die reclame krijg ik wel jeuk :')

Maar van aardige-mensen-in-tv-programma's eigenlijk nooit :)
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 20:37:28 #138
70532 loveli
N
pi_107193379
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vind hem niet onsympathiek hoor. Ik was alleen een beetje klaar met Arie en zijn 'Ik ben nog niet over mijn ex heen', 'Ik ben nog niet toe aan een nieuwe relatie', 'Ik ben niet geschikt voor one-night-stands' etc. etc. Maar misschien lees ik te veel nu.nl/achterklap. :)
Vergeet zijn "ik ben geen homo" niet.
crap in = crap out
pi_107193870
Mijn piercing is zich trouwens langzaam een weg naar buiten aan het werken :{ :') ;(
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:46:56 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107193883
Wat ubertof Jeager! Ik zou ook stuiteren!

Arie?
Wat een niet man.. het heeft gewoon niks ofzo

Terusten
pi_107193909
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

^^ :Y
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:47:25 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107193917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn piercing is zich trouwens langzaam een weg naar buiten aan het werken :{ :') ;(
Was dat die anus-piercing?
pi_107193962
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mhehehe, die is vast niet zo zwaar.
pi_107194052
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat je in de war bent met mijn Christina. Die zit nog gewoon :) Die in mijn nek is echter langzaam aan het ontsnappen :(

Edit:
SPOILER
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 20:52:49 #145
70532 loveli
N
pi_107194204
SPOILER
crap in = crap out
pi_107194229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik denk dat je in de war bent met mijn Christina. Die zit nog gewoon :) Die in mijn nek is echter langzaam aan het ontsnappen :(

Edit:
SPOILER
Ik denk ook waarom? ga je daar op googlen!1!
pi_107194285
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:52 schreef loveli het volgende:
SPOILER
Nou ja! XM zei 'anus piercing'. Dan wil ik het weten ook. Voor die tijd was het nog nooit bij me opgekomen zelfs :D

Ben ik echt de enige die dan benieuwd is? :D :+

TLDR: XM!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:55:11 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107194328
Zelfs *ik* heb niet gegoogled!
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 20:55:35 #149
70532 loveli
N
pi_107194355
XM en plaatjes, altijd hetzelfde :N
crap in = crap out
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:57:00 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107194438
Ik heb geen plaatjes gepost. Noch gezocht :{w.
pi_107194465
Eerlijk is eerlijk: het zag er helemaal niet eng/vies uit! Maar ja. Het blijft wel een anus.

"Wil je mijn nieuwe piercing zien? :D "
"Ik plaats straks wel even een foto"
"Schat, ik heb een nieuwe piercing!"

:')
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 20:59:23 #152
70532 loveli
N
pi_107194572
Coco, ik zou het niet doen.
crap in = crap out
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:00:51 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107194664
Hugh Jackman als Wolverine :9~

Arie Boomsma :N :z

Jensen Ackles in Supernatural :9

Zo :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_107194684
Waag het niet Coco.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:01:15 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107194685
Ik zie de voordelen ook niet geloof ik :').
pi_107194709
:D ik google mooi niet.

Tentjes O+ zit eraan te denken eens in de tuin te gaan kamperen vd zomer.
Alleen heb geen hele dichte tent meer volgens mij, wel een half koepeltje.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:02:55 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107194775
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie de voordelen ook niet geloof ik :').
"Er zit caca aan mijn piercing!"
pi_107194866
net een rondje gelopen, om te kijjken of ik toch nog noorderlicht kon scoren. Het is zo bewolkt dat dat niet gaat lukken, helaas. Tis toch wel tof.

En met de duutser gesproken, en die is behoorlijk enthousiast. Ik krijg er kriebels van! O+ Gelukkig overmorgen daar naar toe, het is stom om nu niet bij elkaar te zijn en dingen te bespreken...
pi_107194904
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Weer eens iets anders dan een piercing aan je coco O+ :')

Maar inderdaad, dat snap ik er vooral niet aan :D
pi_107194942
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D :'( :D
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:06:03 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107194946
Nou en met toiletpapier enzo :').
pi_107194959
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef Jagärtrut het volgende:
net een rondje gelopen, om te kijjken of ik toch nog noorderlicht kon scoren. Het is zo bewolkt dat dat niet gaat lukken, helaas. Tis toch wel tof.

En met de duutser gesproken, en die is behoorlijk enthousiast. Ik krijg er kriebels van! O+ Gelukkig overmorgen daar naar toe, het is stom om nu niet bij elkaar te zijn en dingen te bespreken...
Oh, ik hoop zo voor je dat het allemaal door gaat! *O* *;
pi_107195262
quote:

Wat fijn dat hij enthousiast is *O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:12:05 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107195270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Weer eens iets anders dan een piercing aan je coco O+ :')

Maar inderdaad, dat snap ik er vooral niet aan :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou en met toiletpapier enzo :').
:Y :D :')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:12:35 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107195308
quote:

Awww! Wat toftoftof! O+ *O*
pi_107195508
:D Fijn Jagar O+
pi_107195538
quote:

Leuk!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:18:57 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107195697
Oh en ik heb mijn eerste loonstrookje gehad, over half januari tot eind januari :7 *) *O* *insert euroteken-ogen-smiley*
pi_107195748
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik heb mijn eerste loonstrookje gehad, over half januari tot eind januari :7 *) *O* *insert euroteken-ogen-smiley*
Fijn he! *O*
pi_107195753
quote:
:D O+

Hoe gaat de tweede week so far? En zit je nou toch wel de hele tijd op locatie? Want ik meende dat het eerst ook nog de bedoeling zou zijn dat je thuis zou werken?
pi_107195767
quote:
Dat zijn leuke dingen *O*
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:20:36 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107195782
Loonstrookjes O+
pi_107195871
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Loonstrookjes O+
QFT
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:25:37 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107196041
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Fijn he! *O*
Ja! :D :9 Niet meer iedere cent hoeven omdraaien mentaal is fijn O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D O+

Hoe gaat de tweede week so far? En zit je nou toch wel de hele tijd op locatie? Want ik meende dat het eerst ook nog de bedoeling zou zijn dat je thuis zou werken?
Gaat wel goed denk ik! Steile leercurve nog steeds en dan heb ik nog niet eens alle support lopen momenteel :+ Maar ook veel dingen die ik intussen enigszins doorkrijg, dus dat is prettig. Ik zit nu even 4x per week op locatie, om ingewerkt te worden. Later zal ik vaker thuis mogen werken :Y Toevallig deze week 3x kantoor en 2x fieldtrip (naar een beurs en een kantoor/lezing in het Verweggistan), ook leuk voor de afwisseling :D

And thanks for asking O+ Ik ben er mentaal toch wel erg mee bezig, mwehe :+ Voel me stiekem nog wel een beetje een bijbanende student, maar dat zal wel over gaan :P Wel weinig tijd om alles bij te houden hier!
pi_107196080
Ik heb weinig gemist geloof ik :') anus? really?
En waar is Viz met zn comments?

Maar kan je daar nog wat aan doen Coco? Zorgen dat hij niet ontsnapt?

Ik heb net bizar lekker gesport. Helemaal leeg. Nu braaf aan de yoghurt met havermout!

En Jeeeeeej voor de loonstrook van Maria!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:26:29 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107196089
Waar ligt Verweggistan? :+
pi_107196128
quote:
Loonstrookjes O+
Nog beter: salaris op je bankrekening. *;
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:27:23 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107196138
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar ligt Verweggistan? :+
Grûn! :P Mag meerijden met de baas gelukkig, met OV is het een pittig eindje oO<
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:30:54 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107196336
Met de auto ook hoor :').
pi_107196444
*O* voor Maria en XM ze heeft een chauffeur :+
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:34:37 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107196538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met de auto ook hoor :').
Ja okay :+ Maar korter is beter! :P En ik was al mentaal voorbereid dat ik er een keertje heen zou moeten, dus tja :+

Oh enneh ik mag als ik wil eerder beginnen zodat ik wat eerder thuis kan zijn op dagen dat ik op kantoor werk :9 En misschien mag ik ook een internet-dongle-dinges zodat ik in de trein (als het geen sardientjesblikje is die dag oO< ) ook een deel van mijn werk kan doen! *O*
pi_107196634
Way to go Maria!
pi_107196923
Yay Maria & jagar!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107196972
zo verkouden! Vroeg naar bed...
pi_107197284
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eerlijk is eerlijk: het zag er helemaal niet eng/vies uit! Maar ja. Het blijft wel een anus.

"Wil je mijn nieuwe piercing zien? :D "
"Ik plaats straks wel even een foto"
"Schat, ik heb een nieuwe piercing!"

ik vond de saline inflation dan weer wél heel eng (die zat er ook tussen bij de zoekresultaten) brrrr

ik ben ook altijd nogal morbide geinteresseerd in dat soort vieze dingen, omdan na een korte gefascineerde blik ineens te denken IEIEIEIEIEWWWWWW en het weg te klikken
Kwak
pi_107197339
Bluh, het back-up programma had mijn presentatie van morgenochtend weggesynchroniseerd. En ik wilde hem nog even gaan afmaken :X. Heb hem nu eindelijk teruggevonden, maar nu ben ik moe en wil ik slapen. En morgen zal ie wel weer weg zijn als ik in de trein geen VPN heb :(.

Ik merk dat een normale avondmaaltijd (2 pistoletjes, 150 gr gebakken kip, sausje van kwark, wat rauwkost) na het hardlopen echt te veel is, het valt echt niet lekker. Daar moet ik toch iets anders op bedenken. (De discussie negeer ik even want ik zat net nog te eten :X).
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:51:55 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107197427
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat. Morgen weer O+. Eens kijken hoeveel ik vorige maand te veel heb uitgegeven :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:54:52 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107197599
Ik had 400 euro over :D.

Kan ik mooi nog ff wat extra aflossen op mijn creditcard.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:57:44 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107197767
Alhoewel, ik verwacht nog een tandartsrekening :').
pi_107197814
Ik weet nooit hoeveel ik overhoud aan het einde van de maand! :o
Weet wel dat ik vanmiddag even een sinterklaascadeautje ging kopen en ik nog nooit zulke dure thee heb gekocht! :D Wel tof om iets te krijgen wat je voor jezelf niet zou kopen. :) Vind ik. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:59:47 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107197881
Alles wat boven 0 staat, houd ik over voor mijn gevoel :). De 21e wordt er gestort bij mij en dan kijk ik de 20e ff wat de stand is. Nou, dat saldo is 'over'.
pi_107197886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet nooit hoeveel ik overhoud aan het einde van de maand! :o
Weet wel dat ik vanmiddag even een sinterklaascadeautje ging kopen en ik nog nooit zulke dure thee heb gekocht! :D Wel tof om iets te krijgen wat je voor jezelf niet zou kopen. :) Vind ik. :)
Sinterklaas? We leven toch in januari :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:00:13 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107197906
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Henk doet een MI'tje. Maar dan wel heel extreem.
pi_107198001
Ik zal maar niks zeggen over uitgeven hé :D /lijstjesnerd

Moet zeggen dat ik een lening bij mezelf heb :') voor de acupunctuur.
Verder staat deze vakantie gelukkig garant voor niet veel uitgeven en heb ik alleen nog maar wat bij esprit besteld :X
pi_107198051
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Henk doet een MI'tje. Maar dan wel heel extreem.
:{w shit dan had ik alles al ingepakt moeten hebben?
pi_107198052
Lijstje van vandaag is dit geworden:

O: brinta, hv melk, rozijntjes
T: banaan 120
L: kom erwtensoep, 4 3 bth pate
T: appel, 1 bth pate, pistoletje met kwarksaus, komkommer, tomaat
S: hardlopen, 50 60 min.
D: Broodje 2 kleine pistoletjes met gebakken kipfilet, salade en saus van kwark. (150gr kip, 200 gr kwark)

Dat D is dus (om half 9, kwart voor 9) echt te veel, ligt veel te zwaar op de maag. En eigenlijk was dat pistoletje van te voren ook al vervelend tijdens het lopen. Sowieso moet ik geen zuivel nemen denk ik voor het lopen, maar ik wil wel genoeg eten, juist op zo'n sportdag.
pi_107198077
Nou ik ga zaterdag dus naar de sportschool :o :')!!
pi_107198116
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Hahahaa, ik was er niet met sinterklaas! :D
En eigenlijk is het gewoon een smoes om weer eens af te spreken met een aantal mensen. Moet alleen nog even verzinnen of ik een gedicht of een surprise maak. :P
Doe wat je niet durft.
pi_107198158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat. Morgen weer O+. Eens kijken hoeveel ik vorige maand te veel heb uitgegeven :').
Te veel uitgeven check, overhouden check!
Maar heb gesolliciteerd op een 32 uur baan (lees: wel een volle dag compenseren na dienst), wellicht loopt t dan anders.

Lijstje
O: 3 crackers pindakaas
L: kerriesoep, bakje salade, 2 crackers kaas, een met pure vlokken, beker vifit, mandarijn
T: appel
D: zelfgemaakte komkommersalade, forelfilet, even later nog honger: haring in saus uit blik
T: 2 stukjes turks fruit
pi_107198566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:18 schreef loveli het volgende:
Iemand een daolnwodfilmtip?
Zit vandaag op +/- 500 kcals gok ik. Niet slecht vergeleken met de 250 die ik gisteren binnengehouden heb. Met een beetje mazzel kom ik vandaag in totaal boven de 1000 uit.
O he bah, ben je ziek?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:11:36 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107198577

Ligt het aan mij of is het niet goed als je 2,5 van dit soort velletjes kan vullen met 'to-do' dingen op je werk? En dat het dan bij voorkeur voor maart af moet zijn? En dat het geen dingen zijn als "formulier X invullen", maar dingen als "Project B" en dat je eigenlijk met onderdelen van Project B ook alweer een half formulier kunt vullen?

;(

Ik ga maar naar bed :')
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 22:11:50 #202
70532 loveli
N
pi_107198588
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
haring in saus uit blik
Ik zie meer vis!
crap in = crap out
pi_107198608
Maar ik ga dus zaterdag sporten :o!

Woooooooooooooo *O*

Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 22:12:43 #204
70532 loveli
N
pi_107198634
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:11 schreef Probability het volgende:
O he bah, ben je ziek?
Iemand moet het doen...
crap in = crap out
pi_107198718
Trouwens Puff, ik denk dat je pech hebt. Maar je kan een brief schrijven dat je op vakantie was, kopie van de tickets erbij en hopen dat ze genade hebben :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107198742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Ligt het aan mij of is het niet goed als je 2,5 van dit soort velletjes kan vullen met 'to-do' dingen op je werk? En dat het dan bij voorkeur voor maart af moet zijn? En dat het geen dingen zijn als "formulier X invullen", maar dingen als "Project B" en dat je eigenlijk met onderdelen van Project B ook alweer een half formulier kunt vullen?

;(

prio lijst opnieuw doornemen en delegeren :Y
pi_107198750
quote:
[ afbeelding ]

;(

Dat is wel heel erg veel hoor! -O-
Kun je niet een deel uitbesteden? Of anders gaan praten met je manager. Ik neem aan dat die ook wil dat je je werk goed doet?
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef Probability het volgende:
Maar ik ga dus zaterdag sporten :o!

Woooooooooooooo *O*

Wooohooo!!! Goed bezig! Ik ga ook zaterdag. En morgen. En vandaag niet hardgelopen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_107198768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg veel hoor! -O-
Kun je niet een deel uitbesteden? Of anders gaan praten met je manager. Ik neem aan dat die ook wil dat je je werk goed doet?

[..]

Wooohooo!!! Goed bezig! Ik ga ook zaterdag. En morgen. En vandaag niet hardgelopen. :P
Ik heb mij net ingeschreven, nu moet ik wel :7
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:15:41 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107198799
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

prio lijst opnieuw doornemen en delegeren :Y
Dit was daarna :X.
pi_107198940
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dit was daarna :X.
Nog een keer dan!
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:18:42 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107198959
Ja, moet ik ook maar gaan doen. Die dubbelfunctie was te behappen toen ik qua communicatie nog vastgeketend was aan mn bureau, maar nu is het wel een bietje veul aan het worden :'). Ben gemiddeld 1-2 dagen extern, voor voorlichting of vergaderingen. En ik merkte dat ik dingen ging vergeten, en ook echt *weg*. Als mensen me dan herinnerden was het ook niet een belletje ofzo... gewoon.. foetsie. Dus vandaag lijst gemaakt, en nu begrijp ik wel beetje waarom ik me wat meh en onrustig voel. Niet eens bewust van het feit dat het wel druk is, maar onbewust was ik me er wel van bewust. Ofzo.

Naja, morgen weer een dag :').
pi_107199055
Bewustwording is het begin van de oplossing.
Ofzo.
Toch?
*O* voor XM! *O*
Zorg ervoor dat je werk leuk blijft! Heeft je lichaam ook baat bij. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107199058
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zie meer vis!
Recht uit mn werk naar de lidl!
Maar het helpt niet tegen keelpijn en snotneus helaas -O-
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:22:22 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107199179
Naaw XMert :* Komt er nog versterking aan?

Li, beterschaap!

Ik moet ook weer sporten :@ :') Ik ben best tevreden met wat ik gedurende de dag eet sinds ik werk, maar avondeten en sporten gaat soms (avondeten) / tot nu toe (sporten) de mist in als ik onverwacht laat thuis ben (moet nog wennen en zorgen dat ik veelal eerder ben :+ ). Baas suggereerde al sporten in de buurt van werk, maar als ik binnenkort toch weer veel thuis werk heeft dan niet zo'n zin :+ Nouja het is ook allemaal uitproberen enzo momenteel, kijken wat een puik nieuw ritme is.
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 22:24:11 #215
70532 loveli
N
pi_107199281
Tijdelijk sporten vlakbij werk? Kan er wel af met je nieuwe salaris :P
crap in = crap out
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:25:16 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107199349
Ja, versterking. Ik ben wel voor.

* op lijstje zet

...

Wacht eens... :')

_O-

Trusten :W
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:25:54 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107199381
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:24 schreef loveli het volgende:
Tijdelijk sporten vlakbij werk? Kan er wel af met je nieuwe salaris :P
Weheh, dat klinkt alsof ik een megarijke stinkerd ben :D (al voel ik me wel een beetje zo, hihi :+ ). Ja,. zat te denken aan een rittenkaart ofzo! Van mister baas mag ik namelijk ook tussendoor sporten als ik dat wil, als ik de tijd dan maar daarvoor / daarna inhaal ofzeu. Op onderzoek uit iig! :Y)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:26:28 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107199417
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, versterking. Ik ben wel voor.

* op lijstje zet

...

Wacht eens... :')

_O-

Trusten :W
_O-

Delegeren? :+
Naar diegene die je nog moet aannemen? oO<

Trusten :+
pi_107201265
Stagiair!
pi_107202317
quote:
Loonstrookjes O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nog beter: een mooie brief van HR op de deurmat met de bevestiging van je salarisverhoging en vette bonus die morgen gestort wordt 8-)

Maria, je baan klinkt relaxed, dat je alles zelf zo mag invullen.

XM, een stagiair die je lekker kunt uitbuiten klinkt als een goede oplossing >:)
pi_107202502
Amselll ik wil weer wat horen over je liefde!!!!
pi_107202607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:25 schreef Probability het volgende:
Amselll ik wil weer wat horen over je liefde!!!!
:D O+ Wat dan? :D
pi_107202796
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:28 schreef Amsel het volgende:

[..]

:D O+ Wat dan? :D
Nou ik had er al even niets over gelezen ;) Hoe gaat het met hem, spreken jullie elkaar vaak en wanneer zie je hem weer??
pi_107202845
Hij heeft het heel erg naar z'n zin in Nieuw-Zeeland, we smsen dagelijks en bellen/skypen ook heel vaak, en ik zie hem over anderhalve week al en dan gaat 'ie voorlopig ook niet meer weg! *)
pi_107203077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:35 schreef Amsel het volgende:
Hij heeft het heel erg naar z'n zin in Nieuw-Zeeland, we smsen dagelijks en bellen/skypen ook heel vaak, en ik zie hem over anderhalve week al en dan gaat 'ie voorlopig ook niet meer weg! *)
pi_107203199
Yay voor jagar en duutser, wat fijn klinkt dat allemaal O+
pi_107203368
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:43 schreef Probability het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
pi_107203400
En amsel ook al :D woei! is je gegund meis O+
  woensdag 25 januari 2012 @ 06:50:36 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107207073
Crap yoghurt en brood vergeten.
Niet meer actief op Fok!
pi_107207140
Hier was de brinta op, kreeg ik mijn lens niet in (ben sinds zaterdag lenzen aan het proberen) en had ik daardoor geen tijd om brood te maken. Ik heb nog net wel een appel, banaan en bakje wortels in mijn tas kunnen gooien gelukkig.
pi_107207209
Lekker begin van de dag dames!

Goeiemorgen :)
  woensdag 25 januari 2012 @ 07:38:27 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107207295
Goeiemorgen :) nu had ik wel een goed excuus om sinaasappelyoghurt te halen bij de ah to go. En vanmiddag een broodje bij deli france.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 januari 2012 @ 07:39:18 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107207307
Oh dus je was het expres vergeten! :7
  woensdag 25 januari 2012 @ 07:44:38 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107207340
Echt niet!
Niet meer actief op Fok!
pi_107207588
bah...ik sta zo moeilijk op de laatste tijd. Terwijl ik toch 8 uur slaap....
pi_107207637
Ik heb ook moeite met wakker worden, ik ben al twee uur op, maar nog echt niet wakker. Volgens mij is het echt de tijd van het jaar (en dat is bij jou nog erger dan hier natuurlijk).
pi_107207741
Trein gemist, toen op de verkeerde trein gestapt omdat ik de nieuwe dienstregeling nog niet helemaal snap... Lekker begin van de dag ;)
pi_107207879
ik droom de laatste 3 nachten heel actief, dus eigenlijk kom ik al moe mijn bed uit :X Hopelijk ben ik vannacht zo moe dat ik niet eens de puf heb om actief te dromen :+
pi_107208001
Ok ergens Anders slapen is echt vet ongezond voor mij. Wel nog wat gefitnessed gisteren!
pi_107208018
Mogge..

Lijstje
O: brinta
T: cappuccino, sinaasappel
L: salade, gekookt ei, 2 crackers met kaas, karnemelk
T: cappuccino, appel
D: chili van gister, salade
T: kwark met een peer
pi_107208027
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:37 schreef _aurum_ het volgende:
ik droom de laatste 3 nachten heel actief, dus eigenlijk kom ik al moe mijn bed uit :X Hopelijk ben ik vannacht zo moe dat ik niet eens de puf heb om actief te dromen :+
Dat. ;(. Het zijn ook niet de leukste dromen. Vannacht ben ik verkracht en in elkaar geslagen met een ijzeren buis in een parkeergarage.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_107208050
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef Amsel het volgende:

[..]

[..]

Nog beter: een mooie brief van HR op de deurmat met de bevestiging van je salarisverhoging en vette bonus die morgen gestort wordt 8-)

Die bonus heb ik een maand geleden al gehad, de salarisverhoging ook. *)
pi_107208103
Ik had voor ontbijt een soort yoghurt met "korreltjes", ook best dik maar niet zuur. Weet iemand wat het is?
pi_107208228
Mogguh!

Stel viespeuken hier zeg :'), heerlijk O+

Betersjaapjes voor Li en Cococakes :*

Straks taart! :9 Collega jarig...
Maar nu eerst garnalen :9

Que, DaD :? Gelukkig was het een droom, of nou nachtmerrie.

*O* voor Amsel wat betreft alles eigenlijk (dus ook nog steeds je ubertoffe tegeltjes :D)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107208237
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat. ;(. Het zijn ook niet de leukste dromen. Vannacht ben ik verkracht en in elkaar geslagen met een ijzeren buis in een parkeergarage.
volgens mij zit het in het weer :+

ik droomde ook dat ik verkracht werd echt wtf :? |:(
pi_107208244
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
Ok ergens Anders slapen is echt vet ongezond voor mij. Wel nog wat gefitnessed gisteren!
ben je maar 1 nacht weg :? Eerste nacht is meestal ruk, ander bed/ ander kussen.

Tweede nacht gaat altijd beter :Y
pi_107208345
Ik voel me een knullige t-rex :')
Heb zelf een paar meter mn rolstoel voortbewogen maandag in het ziekenhuis en gelijk weer slijmbeursontsteking opgelaaid in beide schouders en nu willen mn armen maar vanaf mijn ellebogen omhoog en heb ik korte armpjes dus :') reuze onhandig.
Ik weet dat het wel weer over gaat met rust en ontstekingsremmers en heb genoeg pijnstillers om erom te kunnen lachen, maar het is toch stom.

pi_107208351
Aurum, ja ik ga meestal maar max 1 nacht. Tot nu toe steeds in een ander hotel wat ook niet meewerkt :')
pi_107208366
Je shakes hebben trouwens geen aspartaam, Perr ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107208433
quote:
[ afbeelding ]

;(

Oeh, zo'n blok heb ik ook. Ik gebruik het alleen in vlagen, als ik écht het overzicht kwijt ben. En dan kan ik ook best 1,5 blaadje vullen. Maar het klinkt alsof jouw functie gewoon te druk is voor 1 persoon... :{

Prob, *O* voor de sportschool! Welke heb je nu uitgekozen?

*verder lezen gaat*

Aww Mar. Ik moet stiekem wel een beetje lachen icm het plaatje... :@ :*. Mijn moeder heeft een afwijking in haar schoudergewricht en heeft haar hand nooit hoger dan oorhoogte kunnen uitstrekken. Lijkt me ook best lastig (maar gelukkig doet de andere arm het wel gewoon).

[ Bericht 12% gewijzigd door Phaidra op 25-01-2012 09:21:51 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107208678
Ach arme T-Rex mar :*
pi_107208720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:10 schreef Jagärtrut het volgende:
bah...ik sta zo moeilijk op de laatste tijd. Terwijl ik toch 8 uur slaap....
ik ook :O
pi_107208765
Ik kan er zelf ook wel een beetje om lachen hoor Phaidra ;) al kreeg ik er gister wel een enorm ochtendhumeur van dat ik een pak melk wat te hoog in de koelkast stond niet eens kon pakken :')
Nu staatie laag!

thx :*
pi_107209008
Aw, beterschap voor de T-rex armen Mar! Duurt zoiets meestal lang?

Mijn geplande lijstje voor vandaag:
O) Smoothie
T) Appel
L) Snee brood met hummus, snee brood met kaas
T) ??
D) Volkoren pitabroodje met falafel en salade. :9
pi_107209079
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:40 schreef Lago het volgende:

O) Smoothie
T) Appel
T) ??
dit is veeeeeeeeel te weinig!
pi_107209090
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:40 schreef Lago het volgende:

O) Smoothie
T) Appel
T) ??
Ik ben er meestal wel een paar weken zoet mee ja :')
Ik weet niet wat er in je smoothie zit, maar je lijstje lijkt een beetje weinig? Misschien dat de ingredienten in je smoothie en de nu nog ontbrekende T dat fiksen.. ?
pi_107209331
In mijn smoothie zit best veel hoor!
150 ml volle yoghurt
50 ml vanille yoghurt
Eetlepel havermout
Eetlepel zonnebloempitten
Halve banaan
Diepvries frambozen & bosbessen

En de zal voor m'n T dan nog iets vullends verzinnen. :) Ik zit alleen weer de hele dag in de bibliotheek te studeren en dan vind ik het lastig om genoeg eten mee te nemen. Ik moet maar weer eens wat nootjes gaan kopen en misschien iets van gekookte eitjes mee nemen. :7

Wel goed dat jullie er even op wijzen, ik heb heel erg de neiging om in drukke periodes te weinig te eten dus daar moet ik wel op letten ja.
pi_107209419
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ah jakkes! In dezelfde categorie droomde ik dat T. het plan had opgevat mij te vermoorden, uitgedacht en alles. Dat was raar wakker worden vanochtend. De nacht ervoor droomde ik dat hij vreemd was gegaan met 100 vrouwen, maar dat was vast pay back voor de avontuurtjes die ik die nacht daar weer voor had beleefd met een collega. Best vermoeiend inderdaad!
pi_107209481
Ik dacht dat ik raar droomde, maar holy shit on a shingle! :')
pi_107209527
:* voor Mar en voor alle nare dromen!

Ik kom ook echt niet m'n bed uit de laatste tijd. Zal blij zijn als het weer vroeger licht is. :)

Vanavond ga ik dit eten, maar dan met zalm: http://www.goodtoknow.co.(...)dondo-mackerel-wraps. Nu al zin in! O+
Everything has changed
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:16:25 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107209807
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:37 schreef _aurum_ het volgende:
Dit. Heel irritant.
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:18:07 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107209850
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:09 schreef MarMar het volgende:
Ik voel me een knullige t-rex :')
Heb zelf een paar meter mn rolstoel voortbewogen maandag in het ziekenhuis en gelijk weer slijmbeursontsteking opgelaaid in beide schouders en nu willen mn armen maar vanaf mijn ellebogen omhoog en heb ik korte armpjes dus :') reuze onhandig.
Ik weet dat het wel weer over gaat met rust en ontstekingsremmers en heb genoeg pijnstillers om erom te kunnen lachen, maar het is toch stom.

[ afbeelding ]
Hoe type jij eigenlijk? Gaat dat nog wel? En hoe zijn je vooruitzichten wat betreft bewegen?
  Vis een optie? woensdag 25 januari 2012 @ 10:18:23 #263
70532 loveli
N
pi_107209860
Vanmorgen wist ik ook nog dat ik gedroomd had. Niemand vermoord ofzo, heel saai. Zit er iets in het water?
crap in = crap out
pi_107209989
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe type jij eigenlijk? Gaat dat nog wel? En hoe zijn je vooruitzichten wat betreft bewegen?
Benen languit, laptop op schoot, kussens onder de armen :P onderarmen geen last van, dus dat gaat nog.
Vooruitzichten weet ik nog niet zoveel over te zeggen... ik verwacht zelf iig niet dat het beter gaat worden.
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:27:33 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107210086
Maar gelukkig ben je wel een awesome dinosaurus :* O+ Dinosaurs go rawr!

pi_107210288
pi_107210301
Ik heb vannacht over HPKW gedroomd :D. Weet niet meer wat, eigenlijk. Ik kan me aansluiten bij de droompraatgroep, hoewel de periode van vermoord worden of achternagezeten worden door zombies geloof ik weer voorbij is :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107210437
Ik doe ook to do lijstjes :D. Had er eentje van een A4 lang voor het weekend, ben nu op de helft ofzo. Maar als hij niet in het zicht ligt, doe ik er niets aan, beetje vreemd.

En ook hier een dromer. Of eigenlijk meer een piekeraar, lag om 3 uur nog wakker want ik moet deze week vrij veel doen en het is eigenlijk allemaal nog net iets te zwaar. Tussen nu en het weekend heb ik alleen vanmorgen en morgenochtend vrij :'). Zelfs de avonden zijn vol. En ik vind het nu al lastig dat ik straks (over een jaar nota bene) in het buitenland een kamer moet gaan zoeken terwijl ik zelf in NL ben tot een paar dagen tevoren.
pi_107210506
;(

Tot zover Mr.Mo's verrassingsfeestje :')

Althans, 't feestje komt er nog wel, maar 't is geen verrassing meer..
Hij had namelijk net met arboshizzle in Nederland een afspraak gemaakt waarbij hij op de avond van z'n verjaardag zou moeten vliegen..

Ja doei.
pi_107210653
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb vannacht over HPKW gedroomd :D. Weet niet meer wat, eigenlijk. Ik kan me aansluiten bij de droompraatgroep, hoewel de periode van vermoord worden of achternagezeten worden door zombies geloof ik weer voorbij is :').
Ik heb je toch niet vermoord ofzo?! :D

Geen rare dromen hier overigens, alleen als ik aan de malarone zit ofzo. Maar dan zijn ze wel gelijk heel vaag. :D

Heb zelfs niet eens gedroomd dat ik die woningbouwknakker ging vermoorden ofzo. :P Gelukkig komt het bestuur van de VVE wel in aktie, want die vonden ook wel dat alleen het rechtbuigen van een pinnetje en wat plamuren niet voldoende is om het raam te herstellen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107210769
Lijst voor vandaag:

O: 2 geroosterde boterhammen (1 met alleen boter, 1 met boter en pure hagelslag)
T: gekookt eitje
L: omeletje met wat paprika, ui en creme fraiche
S: hardlopen
T: banaan
D: burritos (gemaakt van volkorenwraps uiteraard) gevuld met gehakt en groenten, toe wat Griekse yoghurt
T: blokje kaas
Ja doei.
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:54:59 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107210791
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef Chicolate het volgende:
En ik vind het nu al lastig dat ik straks (over een jaar nota bene) in het buitenland een kamer moet gaan zoeken terwijl ik zelf in NL ben tot een paar dagen tevoren.
Kan je daar dan niet een weekje heen op vakantie? Ik zou me er niet te druk om maken. Als je over dat soort zaken gaat piekeren moet je lijstjes maken:
1. belangrijk en urgent
2. urgent, maar minder belangrijk
3. belangrijk, maar niet urgent
4. niet belangrijke en niet urgent

Alles uit categorie 4 skippen en vergeten (of in je agenda zetten en over een half jaar laten oppoppen ofzo. Je zult zien dat het probleem al is opgelost)
Categorie 3: gespreid inplannen over de komende maanen
Categorie 1: meteen doen!
Categorie 2: inplannen voor de komende 2 weken

Je ziet, het kamerprobleem valt in categorie 3 en heeft nu geen prioriteit :+
pi_107210854
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb je toch niet vermoord ofzo?! :D

Geen rare dromen hier overigens, alleen als ik aan de malarone zit ofzo. Maar dan zijn ze wel gelijk heel vaag. :D

Heb zelfs niet eens gedroomd dat ik die woningbouwknakker ging vermoorden ofzo. :P Gelukkig komt het bestuur van de VVE wel in aktie, want die vonden ook wel dat alleen het rechtbuigen van een pinnetje en wat plamuren niet voldoende is om het raam te herstellen. :)
Nee, we gingen samen ergens heen ofzo. Maar de details kan ik me nu niet meer herinneren :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107210937
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nee, we gingen samen ergens heen ofzo. Maar de details kan ik me nu niet meer herinneren :P.
Ah, gelukkig maar. :D
Als je je droom wilt uitvoeren: geef maar een gil! :P

Which reminds me dat ik nog een keer voor jullie zou komen koken! Gaan we ook nog een keer afspreken. :Y
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 25 januari 2012 @ 11:04:24 #275
70532 loveli
N
pi_107211056
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan je daar dan niet een weekje heen op vakantie? Ik zou me er niet te druk om maken. Als je over dat soort zaken gaat piekeren moet je lijstjes maken:
1. belangrijk en urgent

Alles uit categorie 4 skippen en vergeten (of in je agenda zetten en over een half jaar laten oppoppen ofzo. Je zult zien dat het probleem al is opgelost)

Die ken ik ergens van!

Ow ja, boek gekocht, zus heeft het geleend en ik heb het nooit gelezen :')
crap in = crap out
pi_107211084
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik doe ook to do lijstjes :D. Had er eentje van een A4 lang voor het weekend, ben nu op de helft ofzo. Maar als hij niet in het zicht ligt, doe ik er niets aan, beetje vreemd.

En ook hier een dromer. Of eigenlijk meer een piekeraar, lag om 3 uur nog wakker want ik moet deze week vrij veel doen en het is eigenlijk allemaal nog net iets te zwaar. Tussen nu en het weekend heb ik alleen vanmorgen en morgenochtend vrij :'). Zelfs de avonden zijn vol. En ik vind het nu al lastig dat ik straks (over een jaar nota bene) in het buitenland een kamer moet gaan zoeken terwijl ik zelf in NL ben tot een paar dagen tevoren.
Waarschijnlijk heeft de universiteit waar je heen gaat wel een soort bureau voor huisvesting van internationale studenten die je kunnen helpen. En de stad heeft ook vast wel een International House, daar heb ik in Philadelphia ook gewoond. Als je daar een kamer boekt kom je vast wel redelijk terecht, en als het echt niks is kun je ter plekke altijd nog iets anders zoeken (hebben mensen die ik ken ook gedaan in Amerika).
Everything has changed
pi_107211127
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:05 schreef Mini. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft de universiteit waar je heen gaat wel een soort bureau voor huisvesting van internationale studenten die je kunnen helpen. En de stad heeft ook vast wel een International House, daar heb ik in Philadelphia ook gewoond. Als je daar een kamer boekt kom je vast wel redelijk terecht, en als het echt niks is kun je ter plekke altijd nog iets anders zoeken (hebben mensen die ik ken ook gedaan in Amerika).
Ik heb 3 maanden in New York stage gelopen en had mijn kamer geregeld via Craigslist! Wel pas 3 weken van tevoren (op zich logisch, want wie zet er 3 maanden van tevoren al een kamer te huur ;)), maar er is echt aanbod genoeg!
pi_107211148
Ik heb geen things to do boekje, maar wel een agenda met een pagina per dag.. Gezinsagenda, maar ik schrijf er ook de meest kleine dingen in op omdat ik ze anders vergeet ;)
Zo zie ik net dat ik nu de online boodschappen voor de week even moet doen omdat de bestelling anders te laat is :P
pi_107211215
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ah, gelukkig maar. :D
Als je je droom wilt uitvoeren: geef maar een gil! :P

Which reminds me dat ik nog een keer voor jullie zou komen koken! Gaan we ook nog een keer afspreken. :Y
Oh ja *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107211308
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik heb 3 maanden in New York stage gelopen en had mijn kamer geregeld via Craigslist! Wel pas 3 weken van tevoren (op zich logisch, want wie zet er 3 maanden van tevoren al een kamer te huur ;)), maar er is echt aanbod genoeg!
Gewoon bij een particulier dus? Wel dapper. :o Ik vond het allang fijn dat ik terechtkwam in een gebouw met een receptie en mensen die je kunnen helpen enzo, toen ik in m'n eentje in die grote stad aankwam. En je leert er snel mensen kennen.
Everything has changed
pi_107211489
Mo, ik weet dat jij altijd grote D's hebt, maar vind hem maar wat magertjes eigenlijk. Helemaal in combinatie met het hardlopen.

Jammer wel van het verassingsfeestje :{
Hoe is het verder met Wolveh?
pi_107211533
Een omelet van 3 eieren vult wel hoor Vaaiz!

En ja, wel aan de beterende hand, wellicht? Hij heeft volgende week eerste échte afspraak in NL, dus nou ja.. ik hoop dat 't voor 'm gaat werken!
Ja doei.
pi_107211540
De weegschaal was niet heel aardig voor me vandaag, terwijl ik het idee heb dat het wel redelijk gaat qua eten/bewegen. Meh...nouja eerst tentamenweek zien te overleven, daarna weer even heel netjes eten.
pi_107211730
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

1. belangrijk en urgent

Klopt helemaal :P. Maar het idee dat ik daar waarschijnlijk naartoe vlieg zonder een plaats om te slapen beangstigt me wel een beetje. Weekje op vakantie is dan geen tijd voor, ik zal dan waarschijnlijk 12 maanden achter elkaar fulltime op lab staan met tussendoor 1 week kerstvakantie en dat is alles. Waarbij ik dus na 6 maanden in een weekend naar de VS moet verhuizen.

En nu verder met categorie 1: verslagen nakijken :+. Helemaal geen zin in (al weken niet), maar als ik het nu niet doe, komt het er niet meer van voor het eind van het jaar.
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:31:50 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107211922
Mijn dag
o. geroosterd krentenbrood met kwark en jam + geroosterd krentenbrood met boter
t. aardbeien, muffin, 2 bitterkoekjes, mandarijn
l. 3 boterhammen
t. komkommer, koolrabi
d. spaghetti bolognese + borrel

Koolhydraatdagje
pi_107211985
Hoi *O*
Niet gedroomd want amper geslapen.
Over 2 weken sollicitatiegesprek :s) Woei!!
pi_107212068
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi *O*
Waar is het voor? Net zoiets als je nu doet?
Everything has changed
pi_107212134
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Een omelet van 3 eieren vult wel hoor Vaaiz!

En ja, wel aan de beterende hand, wellicht? Hij heeft volgende week eerste échte afspraak in NL, dus nou ja.. ik hoop dat 't voor 'm gaat werken!
Noem het dan ook geen omeletJE :P

Ah, dacht dat het al een poosje liep, maar dan hoop ik mee op goed resultaat ^O^

:o Puff, huisarts positie?
pi_107212180
Ik bak ze in een klein panNETJE! :P

Bij nader inzien geen gekookt eitje als T, maar wat roggebrood: 4 eieren op een dag zijn wat veel :')
Ja doei.
pi_107212211
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi *O*
Tof!
Doe wat je niet durft.
pi_107212219
Spannend Puff *O*
pi_107212228
Lijstje:
O kwark, havermout, banaan
T boterham appelstroop
L boterham appelstroop
T twee crackers met ei en kaas
S rondje rennen als het tijdtwchnisch mogelijk is
D voor-hoofd-na ivm een verjaardag
pi_107212252
Goed nieuws Puff! :)
Ja doei.
pi_107212353
Anna, had jij nog gekeken naar HIIT-trainingen? Kan i.v.m. urbanathlon wel handig zijn voor de opbouw van je conditie, en helemaal als je tijdtechnisch krap zit. ^O^
pi_107212424
Goed nieuws Puff!! *O* Wel lang wachten nog :o.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107212661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:53 schreef Amsel het volgende:

[..]

O+
Ik hoop wel dat hij in Nederland niet opeens een bleke puisterige saaie nerd is, dat had ik namelijk altijd met vakantievriendjes :'(

Maar dat zit geloof ik wel goed. ;)
pi_107212765
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:35 schreef Mini. het volgende:

[..]

Waar is het voor? Net zoiets als je nu doet?
Neuro, niet voor de opleiding. Lijkt me wel tof toch weer in het ziekenhuis.
pi_107212768
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 09:13 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oeh, zo'n blok heb ik ook. Ik gebruik het alleen in vlagen, als ik écht het overzicht kwijt ben. En dan kan ik ook best 1,5 blaadje vullen. Maar het klinkt alsof jouw functie gewoon te druk is voor 1 persoon... :{

Prob, *O* voor de sportschool! Welke heb je nu uitgekozen?

*verder lezen gaat*

Aww Mar. Ik moet stiekem wel een beetje lachen icm het plaatje... :@ :*. Mijn moeder heeft een afwijking in haar schoudergewricht en heeft haar hand nooit hoger dan oorhoogte kunnen uitstrekken. Lijkt me ook best lastig (maar gelukkig doet de andere arm het wel gewoon).
Die dure! Die uiteindelijk 40% goedkoper was dan ik dacht en betere voorwaarden (studentenabo)
Ik word nu al platgegooid met sms'jes of ik dan en dan en dan mee ga sporten dus dat zit wel goed :D
pi_107212922
Je gebruikt het woord nerd alsof het iets negatiefs is... :{w
pi_107212935
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Neuro, niet voor de opleiding. Lijkt me wel tof toch weer in het ziekenhuis.
Oh, leuk! :) Inderdaad spannend!
Everything has changed
pi_107212946
En dicht...
Everything has changed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')