Ik houd ook niet van kamperenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook kamperen. Maar mijn vriend houdt niet van kamperen
En ik heb geen tent.
Dat nachtje kamperen van de zomer, dat voelde al aan als een enorme mini vakantie! Inclusief het 's ochtends met je handdoekje en toilettas naar het douchegebouw lopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat was 1 nachtje in Leeuwarden, in het weekend. Dat voelt toch anders dan echt ff weg ofzo.
That reminds me... mijn kampeervakantie heb ik het douchegebouw compleet geskiptquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat nachtje kamperen van de zomer, dat voelde al aan als een enorme mini vakantie! Inclusief het 's ochtends met je handdoekje en toilettas naar het douchegebouw lopen.
quote:
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:15 schreef Mini. het volgende:
Ik vind iets eigenlijk ook pas als vakantie tellen als je of werkdagen mist, of het land uit gaat.Anders kom je toch niet echt uit de werkmodus.
Dus jij vloekt en tiert op dat stomme tentje, maar geniet dan verder maar gewoon van de rest van de dag als dat tentje niet in zicht is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het doel heiligt de middelen![]()
ofzo
Vind ik niet. Belangrijkste is niet in eigen bed slapen, niet werkgerelateerd en niet bij vrienden op familie op bezoek.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:15 schreef Mini. het volgende:
Ik vind iets eigenlijk ook pas als vakantie tellen als je of werkdagen mist, of het land uit gaat.Anders kom je toch niet echt uit de werkmodus.
Ja, dat jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jij vloekt en tiert op dat stomme tentje, maar geniet dan verder maar gewoon van de rest van de dag als dat tentje niet in zicht is?
Buitenland: check!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben één nachtje naar Antwerpen geweest laatst, dat vond ik echt wel helemaal weg hoor. Was geweldig!
Maar dat klinkt zo gezellig in een tentje!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat janou ja, tot aan het slapengaan vind ik het over het algemeen wel prima. Mijn grootste hekel ligt bij het 's nachts naar de wc moeten en het feit dat ik op geen enkel matje of geen enkel luchtbed fatsoenlijk kan slapen.
Oh, en het moet natuurlijk niet regenen.
quote:
Zodra ik regen hoor denkt mijn blaas: whiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat klinkt zo gezellig in een tentje!(zolang je er ook niet uit hoeft)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zodra ik regen hoor denkt mijn blaas: whiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee!
Ook als het maar een weekend is en je op maandagochtend gewoon weer moet gaan werken? Da's voor mij dus echt te kort. Het is dan wel leuk natuurlijk, maar ik heb daarna niet het gevoel dat ik bijgekomen ben ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind ik niet. Belangrijkste is niet in eigen bed slapen, niet werkgerelateerd en niet bij vrienden op familie op bezoek.
Het is een complotquote:
Oh, ik wel! Laatst een keer op vrijdagmiddag na m'n werk naar Ameland gegaan, zondagmiddag terug. Had helemaal een vakantiegevoel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ook als het maar een weekend is en je op maandagochtend gewoon weer moet gaan werken? Da's voor mij dus echt te kort. Het is dan wel leuk natuurlijk, maar ik heb daarna niet het gevoel dat ik bijgekomen ben ofzo.
Idem! Even naar 't Peak District of de Dales vorig najaar was echt gewéldig! Of toen naar Aberystwythquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik wel! Laatst een keer op vrijdagmiddag na m'n werk naar Ameland gegaan, zondagmiddag terug. Had helemaal een vakantiegevoel..
Misschien is 2 nachten wel de ondergrens dan ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik wel! Laatst een keer op vrijdagmiddag na m'n werk naar Ameland gegaan, zondagmiddag terug. Had helemaal een vakantiegevoel..
Veldbedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
en het feit dat ik op geen enkel matje of geen enkel luchtbed fatsoenlijk kan slapen.
Ohhh ik kom op het juiste moment binnenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik kampeer ook wel eens, maar diep in mijn hart ben ik toch een luxe beest. Doe mij dit maar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik kampeer ook wel eens, maar diep in mijn hart ben ik toch een luxe beest. Doe mij dit maar![]()
[ afbeelding ]
Verhuren dan die handel en dan van de opbrengst er zelf naar toe gaan op vakantie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, mijn vriend heeft een villa met zwembad in Portugal waar ik nog nooit geweest ben
Vliegtuig + auto huren is me iets te duur (dat kost vaak al meer dan via een reisbureau een all-in vliegtuig & verblijf te nemen)
Waar haal jij die eiwitshakes? Of heb je die ergens besteld ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef Perruche het volgende:
Ohai!! niet helemaal bijgelezenVakantie! ik wil ook wel
En vik, je vroeg het maar ik heb wel wat met al het advies gedaan ja. Neem nu na het sporten een eiwitshake en eet meer yoghurt en ei enzo.
ja, graag!! ik zit niet te wahcten op per ongeluk een hidee hi hidee ho camperpark of oude oma camping, allebei meegemaakt met mijn oudersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben best fijne campings gehad tot nu toe hier, en vanaf april/mei/juni zullen we de ervaring ook meer uit gaan breiden, dus kan je wel wat tips geven kwak?
Zover ik weet is die man gewoon hetero.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef Probability het volgende:
Iets heel anders, is Arie Boomsma nu wel of niet uit de kast? Met bronnen?
besteld via www.xxlnutrition.nl ofzo, en dan het sample pack. Om allemaal uit te proberen!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar haal jij die eiwitshakes? Of heb je die ergens besteld ofzo?
Ons favoriete hotel is hier ook maar 35 km vandaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan overmorgen overnachten in een hotel hier 40 km vandaan, gewoon omdat we dan toch heerlijk kunnen wandelen die dag, dan aan de bar een paar biertjes drinken, eten, nog een paar biertjes, slapen en dan heerlijk ontbijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |