abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107184538

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 24-01-2012 17:10:20 ]
Ja doei.
pi_107184587
Ik wil ook kamperen. Maar mijn vriend houdt niet van kamperen :'(
En ik heb geen tent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 17:06:30 #3
70532 loveli
N
pi_107184593
Tent kopen?
crap in = crap out
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:07:56 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107184652
Dat was 1 nachtje in Leeuwarden, in het weekend. Dat voelt toch anders dan echt ff weg ofzo :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107184656
Nah, want in m'n uppie lijkt het me niet echt veel aan 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 17:11:42 #6
70532 loveli
N
pi_107184803
Wilde bijna zielig roepen dat ik al 2 jaar niet op vakantie ben geweest, tot het woord tent viel.
En zoals Henk bewijst, als je wilt kun je best vaak weg.
crap in = crap out
pi_107184812
Ik hossel zo af en toe gewoon wat slankies om mee te gaan kamperen. B-)
Werkt ook uitstekend. *)

Ter compensatie heb ik wel een tent overigens. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107184852
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook kamperen. Maar mijn vriend houdt niet van kamperen :'(
En ik heb geen tent.
Ik houd ook niet van kamperen :')
Ja doei.
pi_107184867
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat was 1 nachtje in Leeuwarden, in het weekend. Dat voelt toch anders dan echt ff weg ofzo :@.
Dat nachtje kamperen van de zomer, dat voelde al aan als een enorme mini vakantie! Inclusief het 's ochtends met je handdoekje en toilettas naar het douchegebouw lopen. O+
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 17:14:28 #10
70532 loveli
N
pi_107184923
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat nachtje kamperen van de zomer, dat voelde al aan als een enorme mini vakantie! Inclusief het 's ochtends met je handdoekje en toilettas naar het douchegebouw lopen. O+
That reminds me... mijn kampeervakantie heb ik het douchegebouw compleet geskipt :P
crap in = crap out
pi_107184944
Ik vind iets eigenlijk ook pas als vakantie tellen als je of werkdagen mist, of het land uit gaat. :P Anders kom je toch niet echt uit de werkmodus.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_107185003
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef motorbloempje het volgende:

Ik houd ook niet van kamperen :')
:D en toch doe je het!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:16:53 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107185005
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:15 schreef Mini. het volgende:
Ik vind iets eigenlijk ook pas als vakantie tellen als je of werkdagen mist, of het land uit gaat. :P Anders kom je toch niet echt uit de werkmodus.
Ja, dat dus.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107185036
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D en toch doe je het!
Yup.. want het houdt in dat we op betaalbare wijze heel vaak weg kunnen 8-)
Ja doei.
pi_107185054
Het doel heiligt de middelen :') :P ofzo
Ja doei.
pi_107185107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het doel heiligt de middelen :') :P ofzo
Dus jij vloekt en tiert op dat stomme tentje, maar geniet dan verder maar gewoon van de rest van de dag als dat tentje niet in zicht is? O-)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:20:18 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107185164
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:15 schreef Mini. het volgende:
Vind ik niet. Belangrijkste is niet in eigen bed slapen, niet werkgerelateerd en niet bij vrienden op familie op bezoek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_107185280
Ik ben één nachtje naar Antwerpen geweest laatst, dat vond ik echt wel helemaal weg hoor. Was geweldig! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107185281
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus jij vloekt en tiert op dat stomme tentje, maar geniet dan verder maar gewoon van de rest van de dag als dat tentje niet in zicht is? O-)
Ja, dat ja :+ nou ja, tot aan het slapengaan vind ik het over het algemeen wel prima. Mijn grootste hekel ligt bij het 's nachts naar de wc moeten en het feit dat ik op geen enkel matje of geen enkel luchtbed fatsoenlijk kan slapen.

Oh, en het moet natuurlijk niet regenen.
Ja doei.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:24:08 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107185319
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben één nachtje naar Antwerpen geweest laatst, dat vond ik echt wel helemaal weg hoor. Was geweldig! O+
Buitenland: check!
pi_107185359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:

Ja, dat ja :+ nou ja, tot aan het slapengaan vind ik het over het algemeen wel prima. Mijn grootste hekel ligt bij het 's nachts naar de wc moeten en het feit dat ik op geen enkel matje of geen enkel luchtbed fatsoenlijk kan slapen.

Oh, en het moet natuurlijk niet regenen.
Maar dat klinkt zo gezellig in een tentje! O+ (zolang je er ook niet uit hoeft)
pi_107185385
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Buitenland: check!
:D

Ik ben laatst ook één nachtje naar een hotel op de veluwe geweest, was ķķk geweldig! O+

Wat heb ik het toch geweldig de hele tijd :+ :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107185416
Kamperen op nog geen 20 km van huis vond ik al een minivakantie. :D O+
Inclusief BBQ, pleister halen bij de buren en kanoën.
Doe wat je niet durft.
pi_107185450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dat klinkt zo gezellig in een tentje! O+ (zolang je er ook niet uit hoeft)
Zodra ik regen hoor denkt mijn blaas: whiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee! :')
Ja doei.
pi_107185477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef motorbloempje het volgende:

Zodra ik regen hoor denkt mijn blaas: whiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee! :')
_O- je hebt een sadistische! blaas ;)
pi_107185486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vind ik niet. Belangrijkste is niet in eigen bed slapen, niet werkgerelateerd en niet bij vrienden op familie op bezoek.
Ook als het maar een weekend is en je op maandagochtend gewoon weer moet gaan werken? Da's voor mij dus echt te kort. Het is dan wel leuk natuurlijk, maar ik heb daarna niet het gevoel dat ik bijgekomen ben ofzo.
Everything has changed
pi_107185543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- je hebt een sadistische! blaas ;)
Het is een complot :') maar inderdaad, het tikken van de regen op de tent is erg gezellig ja O+

Maar toch, later als we groot zijn, iets meer B&B en self catering shizzle met fatsoenlijk bed als het aan mij ligt!
Ja doei.
pi_107185614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ook als het maar een weekend is en je op maandagochtend gewoon weer moet gaan werken? Da's voor mij dus echt te kort. Het is dan wel leuk natuurlijk, maar ik heb daarna niet het gevoel dat ik bijgekomen ben ofzo.
Oh, ik wel! Laatst een keer op vrijdagmiddag na m'n werk naar Ameland gegaan, zondagmiddag terug. Had helemaal een vakantiegevoel. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_107185639
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, ik wel! Laatst een keer op vrijdagmiddag na m'n werk naar Ameland gegaan, zondagmiddag terug. Had helemaal een vakantiegevoel. O+.
Idem! Even naar 't Peak District of de Dales vorig najaar was echt gewéldig! Of toen naar Aberystwyth O+ gewoon een paar dagen met elkaar weg, héérlijk.
Ja doei.
pi_107185741
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Misschien is 2 nachten wel de ondergrens dan ja. :P Gewoon een hele dag op dezelfde plek.
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 17:33:45 #31
70532 loveli
N
pi_107185752
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
en het feit dat ik op geen enkel matje of geen enkel luchtbed fatsoenlijk kan slapen.
Veldbed O+
crap in = crap out
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:36:34 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107185851
Wij gaan overmorgen overnachten in een hotel hier 40 km vandaan, gewoon omdat we dan toch heerlijk kunnen wandelen die dag, dan aan de bar een paar biertjes drinken, eten, nog een paar biertjes, slapen en dan heerlijk ontbijten *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107185858
Ga af en toe ook een weekendje weg, altijd lekker. Deze zomer twee keer weekendje strandvakantie gehad in Nederland, maar wel redelijk actief met catamaran zeilen :7 Hoeft helemaal niet ver weg te zijn of er toch even uit te zijn.
Dit jaar ga ik hopelijk wel wat verder dan afgelopen 2 jaar. Ik heb nog geen vaste plannen maar ga dit jaar wat vrienden opzoeken die overal naar toe zijn verhuisd. En gelukkig hebben ze leuke landen gekozen ;) Aruba en Colombia. Wel mooi om daar naar toe te kunnen gaan, maar wel jammer dat je de rest van het jaar vrienden moet missen..
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:39:02 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107185940
En over anderhalf week een nachtje Nijmegen :D
Ik hou er van, gewoon even weg.. Geen computer gewoon elkaar en wat lezen enzo, heerlijk!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107186093
Oh ja, mijn vriend heeft een villa met zwembad in Portugal waar ik nog nooit geweest ben :')
Vliegtuig + auto huren is me iets te duur (dat kost vaak al meer dan via een reisbureau een all-in vliegtuig & verblijf te nemen _O- )
pi_107186142
Brr, kamperen, sinds ik niet meer met mijn ouders op vakantie ga weiger ik dat nog te doen. :+

En verder ben ik al veel te lang niet meer vakantie geweest. Dit jaar zit het er ook weer niet in door dure rijlessen/examens. ;(
pi_107186227
Ik kampeer ook wel eens, maar diep in mijn hart ben ik toch een luxe beest. Doe mij dit maar :9~

pi_107186298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik kampeer ook wel eens, maar diep in mijn hart ben ik toch een luxe beest. Doe mij dit maar :9~

[ afbeelding ]
Ohhh ik kom op het juiste moment binnen :D
Overigens is vakantie bij mij "los van het werk weken" dat red ik niet met 1 of 2 dagen :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_107186302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:47 schreef Goodbye het volgende:

[ afbeelding ]
:9

Nu nog die miljonair sugar daddy vinden :')
pi_107186381
wij moeten nog beslissen wat we deze zomer gaan doen... de bedoeling is Engeland maar ik ben geen doorgewinterde kampeerder, en ik wil wel een beetje fijne campings... maar die hebben dan weer vaak hard standings (betonnen plaat) ipv veldjes voor tenten.

en ik heb geen zin om weg te regenen eigenlijk... :@ met mn ouders ook wel gekampeerd in engeland, toen was t de helft van de tijd prachtig weer.
Kwak
pi_107186423
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, mijn vriend heeft een villa met zwembad in Portugal waar ik nog nooit geweest ben :')
Vliegtuig + auto huren is me iets te duur (dat kost vaak al meer dan via een reisbureau een all-in vliegtuig & verblijf te nemen _O- )
Verhuren dan die handel en dan van de opbrengst er zelf naar toe gaan op vakantie.
Overigens is het vast niet zo duur als je denkt. Autohuren in Portugal kan al vanaf 140 euro per week en er gaat vast wel een low cost carrier die kant op.
Doe wat je niet durft.
pi_107186424
Wij hebben best fijne campings gehad tot nu toe hier, en vanaf april/mei/juni zullen we de ervaring ook meer uit gaan breiden, dus kan je wel wat tips geven kwak? :)
Ja doei.
pi_107186522
Iets heel anders, is Arie Boomsma nu wel of niet uit de kast? Met bronnen?
Worry is a misuse of imagination
pi_107186531
Ohai!! niet helemaal bijgelezen >:) Vakantie! ik wil ook wel :')

En vik, je vroeg het maar ik heb wel wat met al het advies gedaan ja. Neem nu na het sporten een eiwitshake en eet meer yoghurt en ei enzo :).
pi_107186557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef Perruche het volgende:
Ohai!! niet helemaal bijgelezen >:) Vakantie! ik wil ook wel :')

En vik, je vroeg het maar ik heb wel wat met al het advies gedaan ja. Neem nu na het sporten een eiwitshake en eet meer yoghurt en ei enzo :).
Waar haal jij die eiwitshakes? Of heb je die ergens besteld ofzo?
pi_107186611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben best fijne campings gehad tot nu toe hier, en vanaf april/mei/juni zullen we de ervaring ook meer uit gaan breiden, dus kan je wel wat tips geven kwak? :)
ja, graag!! ik zit niet te wahcten op per ongeluk een hidee hi hidee ho camperpark of oude oma camping, allebei meegemaakt met mijn ouders :P

pm staat open voor tips!
Kwak
pi_107186618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef Probability het volgende:
Zover ik weet is die man gewoon hetero.
pi_107186622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waar haal jij die eiwitshakes? Of heb je die ergens besteld ofzo?
besteld via www.xxlnutrition.nl ofzo, en dan het sample pack. Om allemaal uit te proberen!!
pi_107186669
Is goed kwak! Zal je ook nog wat hendige campeergidsjestips doorsturen!

Maar nu eerst kt+spinning! :W
Ja doei.
pi_107186683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan overmorgen overnachten in een hotel hier 40 km vandaan, gewoon omdat we dan toch heerlijk kunnen wandelen die dag, dan aan de bar een paar biertjes drinken, eten, nog een paar biertjes, slapen en dan heerlijk ontbijten *O*
Ons favoriete hotel is hier ook maar 35 km vandaan ;) mooi kort ritje voor mij en toch even helemaal weg. Als de advocaat het goed doet, lukt dat dit jaar nog wel es.
Zomervakantie doen we ff niet dit jaar, ivm mogelijk traject in ziekenhuis en ivm dat het me toch behoorlijk wat energie gekost heeft enzo. Dan wat vaker een weekendje weg, ook tof :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:01:54 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107186693
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef Probability het volgende:
daar gaat mijn gaydar niet van koeien maar dat zegt niet zo veel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107186751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zover ik weet is die man gewoon hetero.
Ja dat dacht ik ook, had een hele verhitte discussie met de moeder van een vriendinnetje, volgens haar was hij AL LANG uit de kast, wist iedereen dat en schreven de kwaliteitsbladen daar over :D

Ik heb (met m'n huis) een abonnement op:
- de volkskrant
- de groene amsterdammer
- glamour
- jackie
- elegance
- l'officiel
- red

Maar heb het er daar nooit in gelezen :P
pi_107186759
Ik hoorde van mijn moeder dat ik als kiddo nog es met arie gespeeld heb... *shock*
pi_107186766
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moeeeeee?
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:05:38 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107186798
Oh ja eiwitshakes moet ik ook nog. Zijn die van jou zonder aspartaam, Perr?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:06:33 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107186824
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moo!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:07:05 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107186835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Moeeeeee?
GMTA :')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:07:35 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107186850
Damn autocorrect en moe idd :')
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:07:41 #59
70532 loveli
N
pi_107186855
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef MarMar het volgende:
Ik hoorde van mijn moeder dat ik als kiddo nog es met arie gespeeld heb... *shock*
Doktertje?
crap in = crap out
pi_107186859
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

GMTA :')
B-)
pi_107186877
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja eiwitshakes moet ik ook nog. Zijn die van jou zonder aspartaam, Perr?
geen idee. Kijk eens op de site, zou ik zeggen :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:08:46 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107186891
Ik vind Arie de allerleukste tv-persoonlijkheid O+
Niet meer actief op Fok!
pi_107186925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Doktertje?
Ik denk het niet, dan had ik vast nog geweten dat ik hem kende :') way before het doktertjestijdperk wss...
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:10:17 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107186936
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Doktertje?
intussen is arie gegroeid dus het levert weinig zinvolle info op.

Hij woonde in het dorpje waar mn ouders ook gewoond hebben maar geen idee of mn broer en zussen hem kennen. Die zijn ook ouder dan hij.
Niet meer actief op Fok!
pi_107187002
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:09 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik denk het niet, dan had ik vast nog geweten dat ik hem kende :') way before het doktertjestijdperk wss...
Ik heb nog nooit doktertje gespeeld en ben ook pas onlangs bekend geraakt met het fenomeen :')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:14:07 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107187047
Huil, dacht dat ik nog een bth had.

Mijn moeder had weer anorexiaverhalen dit weekend. Ik snap echt niet hoe ze daarbij komt want ik ben echt niet te dun, niet eens dun. Miss komt het doordat ik de enige ben met normaal postuur bij ons?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:14:17 #67
70532 loveli
N
pi_107187059

crap in = crap out
pi_107187188
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kamperen op nog geen 20 km van huis vond ik al een minivakantie. :D O+
Inclusief BBQ, pleister halen bij de buren en kanoën.
Dat voelde inderdaad écht als vakantie. Want tent, buiten activiteiten en geen contact met ouders/thuis. Heerlijk O+. En ik werd afgezet op schiphol!
Waar was die pleister ook alweer voor nodig? :D
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_107187281
ieh, jodie marsh:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:22:59 #70
70532 loveli
N
pi_107187312
Bloody hell why...
crap in = crap out
pi_107187354
Daar zou ik mijn handen zeker voor houden :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:30:58 #72
70532 loveli
N
pi_107187583
Bronartikel gelezen, tof dat ze zich zo showt.
crap in = crap out
pi_107187584
Ok, uiteindelijke lijst van vandaag inclusief caloriemeting volgens mijn programma:

S (9.00): 50 minuten intensieve X-co training (-350 kcal ongeveer)
O (10.30): Kwark met noten en rozijnen (430 kcal)
L (14.00): salade van veldsla met sinaasappel, gegrilde kipfilet, avocado, danish blue (476 kcal)
D (18.00): noodles met veel paddenstoelen, garnalen, taugé (515 kcal bij benadering want roerbak en lastig af te meten, noodles waren wel afgemeten: 125 gram gekookt)
Totaal: 1420 (zonder aftrek), iets te groot aandeel vet, morgen compenseren met wat magerdere dingen en meer eiwit.
Ik heb mezelf net nog een hapje clafoutis die over was toegestaan, geen idee hoeveel kcal dat zijn want het staat niet in het progje :P , maar het was een kleine hap dus zal mee vallen ;)
pi_107187729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef loveli het volgende:
Bronartikel gelezen, tof dat ze zich zo showt.
Hoe? Ik probeer er ook te komen, maar mijn linktweak skills zijn niet goed ofzo want ik kom alleen bij 'file not found'.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:35:28 #75
70532 loveli
N
pi_107187760
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hoe? Ik probeer er ook te komen, maar mijn linktweak skills zijn niet goed ofzo want ik kom alleen bij 'file not found'.
Gegoogled op Daily Mail + Jodie Marsh..
http://www.dailymail.co.u(...)ast-enlargement.html
crap in = crap out
pi_107187868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, uiteindelijke lijst van vandaag inclusief caloriemeting volgens mijn programma:

L (14.00): salade van veldsla met sinaasappel, gegrilde kipfilet, avocado, danish blue (476 kcal)
D (18.00): noodles met veel paddenstoelen, garnalen, taugé (515 kcal bij benadering want roerbak en lastig af te meten, noodles waren wel afgemeten: 125 gram gekookt)
Totaal: 1420 (zonder aftrek), iets te groot aandeel vet, morgen compenseren met wat magerdere dingen en meer eiwit.
Ik heb mezelf net nog een hapje clafoutis die over was toegestaan, geen idee hoeveel kcal dat zijn want het staat niet in het progje :P , maar het was een kleine hap dus zal mee vallen ;)
Beetje weinig denk ik... nog een bakje kwark?
Be someone that makes you happy
pi_107187990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Beetje weinig denk ik... nog een bakje kwark?
Voorlopig niet :o ik zit best vol nu hoor :P
pi_107187997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat voelde inderdaad écht als vakantie. Want tent, buiten activiteiten en geen contact met ouders/thuis. Heerlijk O+. En ik werd afgezet op schiphol!
Waar was die pleister ook alweer voor nodig? :D
ik had in mn duim gesneden. :D
Doe wat je niet durft.
pi_107188035
Eigenlijk is die arie boomsma maar irritant voor ons mannen. Hij is aardig, gemanierd en is afgetraind. Hij is irritant perfect. Beter zou het zijn als ie homo is dan komen wij mannen ook wat beter uit ;)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:43:54 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107188067
Ik vind Boomsma noch knap, noch perfect. Eigenlijk. Ik vind hem echt totaal niet aantrekkelijk.
pi_107188107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Voorlopig niet :o ik zit best vol nu hoor :P
1400 voor een hele dag is echt te weinig hoor! Of je moet echt een kabouter zijn :')
Maar it's your call!
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:48:25 #82
70532 loveli
N
pi_107188252
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef the85mc het volgende:
Eigenlijk is die arie boomsma maar irritant voor ons mannen. Hij is aardig, gemanierd en is afgetraind. Hij is irritant perfect. Beter zou het zijn als ie homo is dan komen wij mannen ook wat beter uit ;)
*ahum*
crap in = crap out
pi_107188302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Boomsma noch knap, noch perfect. Eigenlijk. Ik vind hem echt totaal niet aantrekkelijk.
eens!
Doe wat je niet durft.
pi_107188333
Ik bedoel te zeggen: als ie homo is kun je een 'gewone' man niet met hem vergelijken. Dan kun je het afschuiven op dat hij homo is.
pi_107188355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Gegoogled op Daily Mail + Jodie Marsh..
http://www.dailymail.co.u(...)ast-enlargement.html
Dat is niet het enige horror aan haar :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107188356
Grappig om te horen, ik dacht dat de meeste vrouwen hem als de perfecte man zagen.
pi_107188390
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eens. Enge vent vind ik het (om te zien op foto's dan, verder weet ik niks van de man).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:52:24 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107188419
Ik zou het er niet op kunnen zeg maar :+
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 18:53:27 #89
70532 loveli
N
pi_107188460
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:50 schreef the85mc het volgende:
Grappig om te horen, ik dacht dat de meeste vrouwen hem als de perfecte man zagen.
Waarom?
crap in = crap out
pi_107188483
lijst
• yoghurt met havermout
• blik sperziebonen met blikje tonijn
• 1 boterham, 4 krekkers, beleg
• 1 glas rode wijn
• avondeten:
• half pond spruiten met spekjes
• risotto met kipfilet en fruit de mer

Zoals ik me nu voel ben ik morgen weer fit genoeg om te gaan werken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_107188557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:

Ben jij een kloon van iemand die hier eerder postte, trouwens? Of zie ik dat verkeerd? :@
pi_107188614
quote:
Nou, hij heeft een goed lichaam! :Y

Maar ik mis (heel erg) de "wrrrrrrauw :9~ "-factor bij hem.
pi_107188706
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:56 schreef Goodbye het volgende:

Ben jij een kloon van iemand die hier eerder postte, trouwens? Of zie ik dat verkeerd? :@
Sun is geen kloon hoor :D Of ze moet hier als een kloon ooit hebben gepost :P

quote:
Ik vind hem zo'n 'perfecte schoonzoon' type :7 Maar niet als partner.
pi_107188758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sun is geen kloon hoor :D Of ze moet hier als een kloon ooit hebben gepost :P

[..]

Ik vind hem zo'n 'perfecte schoonzoon' type :7 Maar niet als partner.
Dat kloongedeelte maakt me niet zoveel uit hoor, ik bedoel een beetje zoals HKPW, die had eerst ook een ander account! En Sunnythesun meen ik te "herkennen" aan d'r lijstjes. :P
  Vis een optie? dinsdag 24 januari 2012 @ 19:01:29 #95
70532 loveli
N
pi_107188759
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 18:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, hij heeft een goed lichaam! :Y

Maar ik mis (heel erg) de "wrrrrrrauw :9~ "-factor bij hem.
Als ze 'em zouden nasynchroniseren, zou dat helpen?
crap in = crap out
pi_107188798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ze 'em zouden nasynchroniseren, zou dat helpen?
Dat plus het veranderen van enkele maniertjes wellicht wel :Y . Zo'n man die je huppakee op zo'n bed als op pagina 1 neergooit :9 .
pi_107188858
Zo. Zweedse test achter de rug. Ging zozo....

Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
L: 300 gram spercibonen, 4kipsate's, satésaus.
T: 3 knackebrod met wat hagelslag
D: rösti, 500 gram broccoli, worstje.
T: ?
pi_107188928
Oeh, Arie, nee! Ik vind wolverine sexy :') van x-men.
pi_107189081
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:06 schreef Perruche het volgende:
Oeh, Arie, nee! Ik vind wolverine sexy :') van x-men.
Hugh Jackman? Ik ook! :9
pi_107189212
Jagar wat leuk dat de duutser naar zweden komt! En ik vind je lijstje prima :) mijne is bagger:
O: 2kleine broodjes met 1plak ham en 1kaas, Klein zoet broodje, ei, kiwi
T: bth kip, kwart krentenbol
L: salade met garnalen en wat lepels rijst
T: nakd bar
D: pasta met tomatensaus en wat sneetjes stokbrood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')