Nee hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:01 schreef StevenTerpstra het volgende:
maar het blijft abnormaal gedrag (dat gesex tussen mannen onderling)
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:05 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Welles! Als iets 'de norm' is (dus gewone heterosex) dan is alle andere gedrag ab'norm'aal!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:11 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ja ik ga niet in een welles/nietus discussie
Overigens: ik ben zelf homo hoor
En niets. Er is niets ergs aan abnormaal te zijn. Ik behoor niet tot 'de norm'quote:
Prima wat jij wiltquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:14 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
En niets. Er is niets ergs aan abnormaal te zijn. Ik behoor niet tot 'de norm'
dus ben ik abnormaal.........
Alleen als het om mannen gaat, twee vrouwen niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:01 schreef StevenTerpstra het volgende:
maar het blijft abnormaal gedrag (dat gesex tussen mannen onderling)
Ook! Of tussen man en kip, vrouw en haan. De 'norm' is dat de man op dequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen als het om mannen gaat, twee vrouwen niet?
Maar als homo's nou veel meer seks hebben dan hetero's (en als ik soms huwelijksverhalen hoor dan is die kans best grootquote:ab·nor·maal bn, bw
1 vd norm afwijkend
2 in ziekelijke richting afwijkend
"behoort te liggen"? Wie bepaalt dat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ook! Of tussen man en kip, vrouw en haan. De 'norm' is dat de man op de
vrouw ligt zoals een man op een vrouw behoort te liggen en de rest is
dus 'abnormaal'
Ik maakte een kwinkslag naar leviticus 20 vers 13quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"behoort te liggen"? Wie bepaalt dat?
Die norm is alleen een norm omdat het de meerderheid betreft, niet omdat het zo hoort.
wie bedoel ik?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij ben je dodelijk ziek vriend.
Wie denk je?quote:
Juist en je vergeet de 2.0quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wie denk je?
[..]
Juist en je vergeet de 2.0![]()
Ik ga mijn ziekte binnenkort overdragen naar jou dus kijk maar goed uit want ik kan overal ineens opduiken met een fles chloroform in me hand
Kloptquote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:04 schreef kingtoppie het volgende:
Jouw hartje kan niet zonder mijn liefde, maar die verspil je met sex.. dillema's dillema's makker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |