9footballshirtsquote:
ik word ook helemaal gek van die banners. vooral van die trillende sneijder (ook voor een voetbalshirt / iets met nike iig)quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:25 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat Strootman de enige was die licht gaf![]()
[ afbeelding ]
Is denk ik gewoon 14-20 dagen. Ik heb het besteld bij footballkitstore.com, daar is het 14-20 dagen in ieder geval.quote:
Hoe is de kwaliteit van het shirt? En de bedrukking?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:36 schreef Fiorano het volgende:
Nice, Thuisshirt van het NL Elftal 2012 is binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt meer aan de schrale kwaliteit van mijn Legend Cameraquote:Op maandag 12 maart 2012 11:47 schreef DeTolk het volgende:
Vale kleur oranje.
Lijkt wel alsof het te vaak is gewassen
Kwaliteit van het shirt is prima, bedrukking valt mij een klein beetje tegen, Veel lijm resten rondom het KNVB logo en de Patch van Euro'12 ligt er al bijna vanaf (overigens een Qualifiers patch dus niet geheel realistisch om mee te bestellen, iemand een tip om hem er helemaal af te halen?) Naam en Cijfers zijn wel netjes bedrukt.quote:Hoe is de kwaliteit van het shirt? En de bedrukking?
Waar heb je 'm besteld, 9football of footballkitstore?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:50 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ligt meer aan de schrale kwaliteit van mijn Legend Camera
[..]
Kwaliteit van het shirt is prima, bedrukking valt mij een klein beetje tegen, Veel lijm resten rondom het KNVB logo en de Patch van Euro'12 ligt er al bijna vanaf (overigens een Qualifiers patch dus niet geheel realistisch om mee te bestellen, iemand een tip om hem er helemaal af te halen?) Naam en Cijfers zijn wel netjes bedrukt.
Don't Bitch met Ferry jaquote:Op maandag 12 maart 2012 11:51 schreef Omnifacer het volgende:
Wie laat de naam van Ferry de Haan nou op zijn shirt printen
9footballquote:Waar heb je 'm besteld, 9football of footballkitstore?
Ben benieuwd! Kan je foto's posten zodra die er is? Wanneer verwacht je hem?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb het uitshirt besteld bij footballkitstore, ben erg benieuwd hoe die is
Het is voor mij ook de eerste keer dat ik daar bestel, dus ik ben benieuwd. Als het goed is arriveren mijn shirts binnen 2 weken en dan zal ik zeker even foto's hier neer zettenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:33 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Kan je foto's posten zodra die er is? Wanneer verwacht je hem?
Heb je trouwens sowieso al is de kwaliteit van die shop gezien? Erg goedkoop!
Sub-Total: £8.00quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:00 schreef LeNick het volgende:
Ziet er goed uit, wat was je in totaal kwijt?
Werkt Footballkitstore enkel met Creditcards?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:22 schreef Luco het volgende:
Footballkitstore
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt valt voor een XL prima. Iets langer dan verwacht maar dat zal wel aan het model liggen. Enige wat wennen is is dat de mouwen redelijk strak om de armen sluiten.
Bij mij lag net die van 9footba in de bus, helemaal goed. Xl valt ook goed!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:22 schreef Luco het volgende:
Footballkitstore
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt valt voor een XL prima. Iets langer dan verwacht maar dat zal wel aan het model liggen. Enige wat wennen is is dat de mouwen redelijk strak om de armen sluiten.
Dat heeft hij gedaan om je te Foppe.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:51 schreef Omnifacer het volgende:
Wie laat de naam van Ferry de Haan nou op zijn shirt printen
Met of zonder bedrukking?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Uitshirt ziet er erg goed uit. Ik heb hem vorige week besteld, ben erg benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |