Mwa... Hij is niet of amper in de problemen geweest op zijn eigen service, als hij wat meer breekpunten benut had, was het allang set geweest. En hij domineert het gros van de punten. Hij moet alleen die rally's wat korter houden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:34 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind Djoko er nou niet erg sterk uitzien.
Hij beweegt niet zo goed, ziet er vermoeid uit, gaat te veel mee in de rally omdat het lijkt dat hij het punt niet kan afmaken. En hij domineert zeker niet het gros van de punten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mwa... Hij is niet of amper in de problemen geweest op zijn eigen service, als hij wat meer breekpunten benut had, was het allang set geweest. En hij domineert het gros van de punten. Hij moet alleen die rally's wat korter houden.
Ik denk dat Ferrer meer meters maakt dan Djokovic, de spreiding van Ferrer is amper een spreiding te noemen. Djokovic kan met gemiddeld 3-4 passen bij de bal zijn. Dat noem ik punten domineren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij beweegt niet zo goed, ziet er vermoeid uit, gaat te veel mee in de rally omdat het lijkt dat hij het punt niet kan afmaken. En hij domineert zeker niet het gros van de punten.
Mwah, of Ferrer meer meters maakt weet ik niet. Ik zie Ferrer ook veel sturen en spreiden. Het zijn bij hem alleen geen harde ballen waardoor Djoko er wat makkelijker bijkomt, maar veel lopen moet Djoko zeker. Daarnaast wint Ferrer het grotendeel van de lange rallys en zie ik vaker Djokovic voorover gebogen om uit te rusten dan Ferrer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ferrer meer meters maakt dan Djokovic, de spreiding van Ferrer is amper een spreiding te noemen. Djokovic kan met gemiddeld 3-4 passen bij de bal zijn. Dat noem ik punten domineren.
En toch wordt Ferrer meer gesloopt dan Djokovic.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, of Ferrer meer meters maakt weet ik niet. Ik zie Ferrer ook veel sturen en spreiden. Het zijn bij hem alleen geen harde ballen waardoor Djoko er wat makkelijker bijkomt, maar veel lopen moet Djoko zeker. Daarnaast wint Ferrer het grotendeel van de lange rallys en zie ik vaker Djokovic voorover gebogen om uit te rusten dan Ferrer.
Murray zou hem moeten kunnen hebben dit keer. Het is in ieder geval niet de Djoko van vorig jaar AOquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij beweegt niet zo goed, ziet er vermoeid uit, gaat te veel mee in de rally omdat het lijkt dat hij het punt niet kan afmaken. En hij domineert zeker niet het gros van de punten.
Dat doet niks af aan het feit dat ik Djoko er niet sterk uit vind zien. Hij kan altijd leunen op zijn superieure slagen arsenaal. Maar toch maakt hij wat meer fouten en ziet hij er fysiek wat minder uit dan normaal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
En toch wordt Ferrer meer gesloopt dan Djokovic.
Heb liever dat Federer hem pakt in de finale.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray zou hem moeten kunnen hebben dit keer. Het is in ieder geval niet de Djoko van vorig jaar AO
Dat niet nee. Maar ik sluit ook niet uit dat hij in zo'n partij ineens weer op z'n best is. Hij is voor mij nog steeds de grote favoriet om de finale te halen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray zou hem moeten kunnen hebben dit keer. Het is in ieder geval niet de Djoko van vorig jaar AO
Ik kijk pas net, maar ik vind hem niet erg overtuigend overkomen nee...quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:54 schreef Szura het volgende:
Dat Djokovic slechter beweegt dan normaal kan toch iedereen zien?
We hadden het over punten domineren, en dat doet Djokovic meer dan Ferrer. Tis een kwestie van tijd, voordat de rally's korter worden, en Djokovic een set wint met meer dan 1 break verschil. Ferrer in 3 sets wegtikken tijdens een grand slam, is voor weinigen weggelegd. Djoko oogt minder dan vorig jaar, dat wel...quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan het feit dat ik Djoko er niet sterk uit vind zien. Hij kan altijd leunen op zijn superieure slagen arsenaal. Maar toch maakt hij wat meer fouten en ziet hij er fysiek wat minder uit dan normaal.
Hij doet het eigenlijk al beter dan ik had verwacht. Het is jammer dat hij direct al is gebroken in de 2e set, maar in de 1e heeft hij Djoko volop getest en het hem zo moeilijk mogelijk gemaakt. Uiteindelijk weet je toch wel dat het 3-0 wordt vanwege het feit dat Djoko gewoon de betere speler is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer. Had meer van Ferrer verwacht....
3-0 in sets, einde oefening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |