zou jij evt/ niet kunnen ?quote:
Wij zien elkaar als het goed is volgende week misschien kan ik het dan voor DJMO meenemen. Ik weet niet of je wel eens in Delft moet zijn want dan kan je het ook op mijn werk langsbrengen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:36 schreef Scorpie het volgende:
Aarlanderveen is vlak bij mij in de buurt, maar ik kom dan weer niet vaak bij DJMO in de buurt.
Dat zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet nog niet of ik de 4e erbij ben, zoals de zaken er nu voorstaan namelijk niet.
het heeft geen idioot veel haast om bij mij te komen, (als het maar binnen het half jaar isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:36 schreef Scorpie het volgende:
Aarlanderveen is vlak bij mij in de buurt, maar ik kom dan weer niet vaak bij DJMO in de buurt.
hmm, lief aanbod, maar ik geloof nooit dat jij met een (schommel)wieg de trein in gaatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wij zien elkaar als het goed is volgende week misschien kan ik het dan voor DJMO meenemen. Ik weet niet of je wel eens in Delft moet zijn want dan kan je het ook op mijn werk langsbrengen.
Als het me lukt om 350 rookworsten per trein te vervoeren dan moet schommelwieg geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmm, lief aanbod, maar ik geloof nooit dat jij met een (schommel)wieg de trein in gaat
uhhh... okequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:26 schreef Scorpie het volgende:
Heb een andere afspraak die de hele dag duurt....
Heb ik wat gemist, offf..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet nog niet of ik de 4e erbij ben, zoals de zaken er nu voorstaan namelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |