Tnx voor de tip. Waarschijnlijk komen we overal wel in een week. MAar een beetje voorinfo in het gebied kan nooit kwaadquote:Op maandag 30 januari 2012 11:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben er lang geleden (een jaar of 10) er een keer geweest. Als ik me niet vergis kun je niet vanaf daar naar St. Anton/Lech/Zurs met snowboard/ski's. Ik vond St. Anton een mooi stuk om op te starten, maar volgens mij zijn de anderen ook prima. Misschien is Zurs nog wel mooier omdat je dan meer kanten op kunt.
Ik ken het probleem een beetje. Zelfs XL is soms al moeilijk te krijgen...quote:Op maandag 30 januari 2012 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
true, en dat is best wel onhandig voor mij
Dat valt toch wel meequote:Op maandag 30 januari 2012 12:45 schreef Devvie het volgende:
Ben weer terug uit Risoul, wat een rampenplan. Na een uurtje lag mn rits van mn jas er voor zo'n 30cm uit dus ik ben de halve avond aan het naaien geweest. De tweede dag een "steentje" geraakt met mn nieuwe board, resultaat;
[ afbeelding ]
Verder was het super
Hele base eraf slijpen? Hij zit tot het hout he!quote:Op maandag 30 januari 2012 13:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee
Keer slijpen en het is weg
Opvullen bedoel je denk ikquote:Op maandag 30 januari 2012 13:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee
Keer slijpen en het is weg
Oh wacht, nu zie ik het pas goedquote:Op maandag 30 januari 2012 13:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hele base eraf slijpen? Hij zit tot het hout he!
Ik was op een stuk wat ik al vaker had gedaan, er lag alleen ineens een punt van een rots bloot..quote:Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Oh wacht, nu zie ik het pas goed
Laat maar ik zat scheef te kijken.
Maar netjes opvullen en het komt wel weer goed. Wel vervelend dat hij aan het einde bij de staalkant zit. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen
Altijd pijnlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 14:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik was op een stuk wat ik al vaker had gedaan, er lag alleen ineens een punt van een rots bloot..
Ik ging te hard om hem nog op tijd te kunnen ontwijken met dit als resultaat.. Heb er nog 2minuten gezeten en in dit tijd zijn er nog 4mensen overheen gegaan.. De staalkant is gelukkig niet beschadigd!
Tell me about it. Half december tijdens de sneeuwstormen ook een enorm rots gepakt. lag net te weinig sneeuw opquote:Op maandag 30 januari 2012 14:48 schreef Komakie het volgende:
Ff serieus, door heel de Alpen ligt gewoon 2m sneeuw en jij krijgt het voor elkaar om een steen te raken. Dat is best knap.....
Vette jas! Welk merk/model is dat? Vet filmpje verder ook! Die poeder, heerlijk!quote:
Lekker hoor, poeder poeder poederquote:
Ik heb ook nog naar dat gebied zitten kijken, maar van wat ik herinner is wald am arlberg een apart gebied en niet aangesloten op Lech/Zurs/St Anton.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:30 schreef Stansfield het volgende:
Ik had het ook al in het wintersport topic geplaatst. Maar misschien zitten er hier mensen die daar niet zitten dus hier ook maar eens navragen:
Volgende week zit ik in het dorpje Wald am Arlberg. Volgens mij kan ik dan snowboarden in St. Anton of op de pistes bij Lech. Is er hier iemand al wel eens geweest? en wat is een beter startpunt?
Volgens mij heeft hij nog nooit een binding sponsor gehad.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Travis bij Union.
Ik heb een paar jaar geleden al gezegd dat ze hem zouden moeten strikken en eindelijk nog gelukt ook. Hij heeft volgens mij namelijk jaren geen binding sponsor gehad
Ik zit elk jaar in Gaschurn. Dat ken je zeker! Nova Stoba enzo?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik heb ook nog naar dat gebied zitten kijken, maar van wat ik herinner is wald am arlberg een apart gebied en niet aangesloten op Lech/Zurs/St Anton.
Zit nu in St. Gallenkirch (Silvretta Montafon) ligt 'in de buurt van' Wald am Arlberg , ook een leuk gebied!
In risoul staken anders nog genoeg grassprieten door de pistes.. Maar helaas, gebeurd is gebeurd, en schade zal wel meevallen als ik die geul weer opvul..quote:Op maandag 30 januari 2012 14:48 schreef Komakie het volgende:
Ff serieus, door heel de Alpen ligt gewoon 2m sneeuw en jij krijgt het voor elkaar om een steen te raken. Dat is best knap.....
Ja daar heb ik gister geboard en bij Nova Stoba wat gegeten/gedronken, vandaag in Gargellen geboard was echt super rustig en sommige pistes waren tot een uur of elf nauwelijks/niet aangeraaktquote:Op maandag 30 januari 2012 18:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit elk jaar in Gaschurn. Dat ken je zeker! Nova Stoba enzo?
Thanks! Was echt een geniale week!!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vette jas! Welk merk/model is dat? Vet filmpje verder ook! Die poeder, heerlijk!
Ik heb net een nieuwe jas gekocht.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks! Was echt een geniale week!!
Het is deze jas:
http://revert.nl/product/21102-deerfield-puff-jacket.html
Mouwen zijn aftritsbaar en kan je binnenstebuiten keren
Die is ook nog wel aan te doen voor normaal. Misschien toch is met mijn ouders overleggen.quote:
Ik draag hem ook gewoon hier thuis.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die is ook nog wel aan te doen voor normaal. Misschien toch is met mijn ouders overleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |