Ik heb een paar jaar geleden een laptop van bijna 800 euro gekocht: veel geheugen, 17 inch scherm, van Acer. En nog 70 euro extra betaald zodat ik 3 jaar garantie had i.p.v. 1 jaar.quote:
Mijn pa heeft een HP laptop. Die batterij ging bij aankoop al maar 2-3 uur mee. Na 2 jaar ook nog maar 2 minuten of zo. Maar laatst via Amazon een nieuwe gekocht, 2 keer hogere capaciteit. 35 euro maar en hij gaat best lang meequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een laptop van bijna 800 euro gekocht: veel geheugen, 17 inch scherm, van Acer. En nog 70 euro extra betaald zodat ik 3 jaar garantie had i.p.v. 1 jaar.
(en niemand die een 18-jarig meisje vertelt dat Acer een kutmerk is)
Ik heb 'm niet constant aan de oplader gehad, maar ook vaak genoeg laten leeglopen, maar binnen een paar maanden was de accu binnen 2 minuten leeg.
Binnen een jaar een nieuwe accu moeten kopen. 115 euro.
Maar daarmee crashte de laptop vaak: hij ging met een knal uit en reageerde een paar uur nergens op.
Wéér naar de computerspeciaalzaak gegaan en toen zeiden ze dat het misschien aan het moederbord lag. Maar zo'n moederbord is zo duur; dan kun je net zo goed een andere pc/laptop kopen.
Conclusie: bijna 1000 euro door de gootsteen door de waardeloze kwaliteit van Acerelectronica.
Zoiets herken ik wel, maar dan bij een packard bell.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een laptop van bijna 800 euro gekocht: veel geheugen, 17 inch scherm, van Acer. En nog 70 euro extra betaald zodat ik 3 jaar garantie had i.p.v. 1 jaar.
(en niemand die een 18-jarig meisje vertelt dat Acer een kutmerk is)
Ik heb 'm niet constant aan de oplader gehad, maar ook vaak genoeg laten leeglopen, maar binnen een paar maanden was de accu binnen 2 minuten leeg.
Binnen een jaar een nieuwe accu moeten kopen. 115 euro.
Maar daarmee crashte de laptop vaak: hij ging met een knal uit en reageerde een paar uur nergens op.
Wéér naar de computerspeciaalzaak gegaan en toen zeiden ze dat het misschien aan het moederbord lag. Maar zo'n moederbord is zo duur; dan kun je net zo goed een andere pc/laptop kopen.
Conclusie: bijna 1000 euro door de gootsteen door de waardeloze kwaliteit van Acerelectronica.
Je [insert familielid]quote:
Jaja, je wordt ooit eens mod. Maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:08 schreef Dimens het volgende:
Sowieso Phaekus en Lithia. Die zijn sowieso al een terechte klacht.
Logisch, PB is ook Acerquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zoiets herken ik wel, maar dan bij een packard bell.
[..]
Je [insert familielid]
oh? Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Logisch, PB is ook Acer
Acer
Spotten met m'n moeder gaat echt te ver![]()
Heh wat? Ik moet hier meer van weten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jaja, je wordt ooit eens mod. Maak je geen zorgen.
Mijn grapje over de betekenis van je nick missenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Haten op users
En het is met hoofdletter R.
Dat verklaart je jaloezie toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heh wat? Ik moet hier meer van weten.
Denken dat ik dat niet zagquote:Op woensdag 25 april 2012 07:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn grapje over de betekenis van je nick missen
Fucked up, als ik bij onze opleiding mijn scriptie te laat inlever is mn eerste kans al wegquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:34 schreef kwiwi het volgende:
Man man man... domme kwiwi. Ik dacht dus mooi op tijd te zijn met het inleveren van m'n scriptie, dat moest in principe maandag, dus sterker nog ik was ruim op tijd want had het vandaag klaar. Kom ik er gvd vanavond pas achter dat het maandag koninginnedag isHad ik het dus eigenlijk gisteren al moeten inleveren
![]()
En die man bij de printshop zegt ook nog zo mooi tegen me: ja is prima, als je het maandagochtend even mailt ligt het 's middags klaar![]()
Dat heeft dus m'n hele avond verpest, terwijl ik voor het eerst in tijden eens een avond vrij had
Hij was in principe goedgekeurd, moet 'm alleen nog presenteren en daarvoor moet ie x dagen voor de presentatie in het postvak van de docenten die 'm beoordelen liggen. Ondertussen helemaal vergeten dat koninginnedag precies op de inleverdag valtquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Fucked up, als ik bij onze opleiding mijn scriptie te laat inlever is mn eerste kans al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |