Heel goed gezien Rickoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
doe ff normaal anders repotrt ik je
quote:Op zondag 25 maart 2012 04:01 schreef Dimens het volgende:
Je tieten zijn te groot. Je rug kan ze niet aan.
Eeehm, het is vrij normaal om last van je rug te krijgen als je een uur lang in een verkeerde houding zit.quote:Op zondag 25 maart 2012 03:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Een waardeloze rug hebben.
Na een uurtje in een verkeerde houding zitten, doet mijn rug al pijn bij het bewegen.
Ik was 13 of 14 toen ik voor het eerst last kreeg van m'n rug. Ik heb me zelfs een keer ziek moeten melden (toen ik 13 of 14 was) omdat ik op school krom liep van de pijn.![]()
Ik lijk wel 40.
Terecht advies.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Het advies dat je krijgt als je een trage mac hebt en opschoonacties niet veel helpen.... Koop een nieuwe mac.
Precies. Het gaat eerst een hele tijd goed, en dan ineens schiet het erin. In de tuin knoeien bijvoorbeeld. Voortdurend in een ongewone en ongemakkelijke houding bezig zijn met onkruid en plantjes enzo, en dan kun je niet meer overeind komen.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eeehm, het is vrij normaal om last van je rug te krijgen als je een uur lang in een verkeerde houding zit.
Of je zet Ubuntu er op /trollin'quote:
Ik ben 21 ....quote:Op zondag 25 maart 2012 11:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eeehm, het is vrij normaal om last van je rug te krijgen als je een uur lang in een verkeerde houding zit.
Heb ik al gedaan, maar ik zie d'r nog 2 keer per week tijdens een schilder cursus.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:20 schreef Daalder82 het volgende:
Unfriend -> klaar. Ligt iig binnen je bereik.
Ik heb nog steeds die buurman met die verdomde kutboor die de hele dag weer aan het boren is, ben benieuwd wat er zo van het huis over is. Zouden wetten voor moeten zijn die hoge boetes aan dit soort oetlullen geven.
Ik moet zo nog werken ook (thuis), hoe de fuck ga ik dat doen als ik de hele tijd die kankerboor hoor. Ik hoop dat hij in zijn reet boort.
Ook veel haat in mij![]()
.
Maar goed, dit is irriterend, echt irriterend. Fuck boor!
Heb je je piemel ergens ingestoken waar het niet zo fris was?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:59 schreef haan33 het volgende:
Er zitten puisten op mijn piemel, ga ik nu doodt?
Ik weet niet, maar ik ben bang.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je je piemel ergens ingestoken waar het niet zo fris was?
Zo'n grote of zo'n halve?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:25 schreef G.R.S. het volgende:
Net een broodje subway op en nog steeds honger hebben
Zeker een witte veggie genomen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:25 schreef G.R.S. het volgende:
Net een broodje subway op en nog steeds honger hebben
Neem voortaan bruin broodje Chicken Piziola met sla, tomaat, ui, augurk, olijf en als saus de Chipolate saus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Halve![]()
@ Dimens, een chicken Tikka met mayo, sla en tomaat
Bij jou nu ook niet meer? Waar zijn die gasten mee bezigquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:23 schreef Dimens het volgende:
Albert Heijn die geen Brinta en Franse Volle Kwark meer heeft.
Ik ging naar de C1000 toe en daar hadden ze nog in overvloed liggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij jou nu ook niet meer? Waar zijn die gasten mee bezig
Even naar C1000 dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ging naar de C1000 toe en daar hadden ze nog in overvloed liggen.
Ik kan niet garanderen dat ze daar ook nog kwark hebben. Maar als het er is moet je meteen maar een paar bakken meenemen. Stel dat we een tijd zonder volle kwark komen te zitten, hebben we altijd nog een voorraad.quote:
Jatog niggaquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef Dimens het volgende:
Die van de Appie is lekkerder ja. Maar hey, je moet wat. Skirre tijden.
Bij Super de Boer hebben (of haddenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ze daar ook nog kwark hebben. Maar als het er is moet je meteen maar een paar bakken meenemen. Stel dat we een tijd zonder volle kwark komen te zitten, hebben we altijd nog een voorraad.
Dan nog een halve halen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Halve![]()
@ Dimens, een chicken Tikka met mayo, sla en tomaat
Dan moet je twee keer zoveel eten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij Super de Boer hebben (of hadden) ze van die literbakken, daar kan ik ook wel wat van inslaan.
Vandaag heb ik biologische magere kwark gehad van AH, was nog het enige dat ze hadden
Was best lekker trouwens.
mogelijk hebben ze momenteel gewoon een storing.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef Dimens het volgende:
Imgur die mijn pics niet meer laat zien.
Verdomme mijn hele collectie aan foto's en pics staan daar op, dit kan niet waar zijn.
't is nog maar maart. 't komt vanzelf, het terrasjesweer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Vandaag weer een winterjas aan, want veel te fris met een zomerjas.
Niet meer eten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Bultje precies achter m'n voortanden waardoor eten heel ongemakkelijk is.
Maar ik moet ontbijten.quote:
Heb ik niet in huis.quote:
Wanneer je mobiel FOK!t kan dat erg lastig zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die de [ afbeelding ] als standaard PI hebben.![]()
PI's horen bij elke zorgvuldig te worden uitgezocht.
Zelfs via mobiel FOK! kun je PI's kiezen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer je mobiel FOK!t kan dat erg lastig zijn.
Ik deel je pijn.quote:Op zondag 1 april 2012 23:41 schreef Lithia het volgende:
ben standaard ziek, maar het wordt irritant als ik moeite heb met praten, drinken/eten of zelfs gapen.
Keelpijn.
Snel opgelost, had het een verklaarbare oorzaak?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn kont doet zo'n pijn.
Edit: geen last meer van.![]()
Ik deel je pijn en werk ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:29 schreef smegmanus het volgende:
Hallo. Ik moet vandaag werken en dat vind ik kut.
Dat was mijn klacht.
Amen.
Vanavond weer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn kont doet zo'n pijn.
Edit: geen last meer van.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:29 schreef smegmanus het volgende:
Hallo. Ik moet vandaag werken en dat vind ik leuk.
Dat was mijn klacht.
Amen.
Geen idee. Ik heb het wel vaker, maar normaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Snel opgelost, had het een verklaarbare oorzaak?
Nee.quote:
Alcohol droogt uit...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis.
Ik zit nu aan m'n tweede volkoren boterhammetje met frambozenjam.
Maar het gaat niet echt snel.Stom bultje.
Gohquote:Op maandag 9 april 2012 15:09 schreef Pharkus het volgende:
Ik kan bevestigen dat de meubelboulevard vandaag een hel op aarde is.
Van dit soort dagen moeten ze het hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 15:09 schreef Pharkus het volgende:
Ik kan bevestigen dat de meubelboulevard vandaag een hel op aarde is.
Je bedoelt het aboforum? Of niet iets op FOK!?quote:
ja!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bedoelt het aboforum? Of niet iets op FOK!?
Klacht: het rietje per ongeluk uit mijn glas slaan. Nu moet ik een nieuwe pakken.
Niet echt iets bijzonders, behalve soms wat dingen over de nieuwe lay-outs.quote:
Beestje doet niks hoor. Zolang het geen vogelspin is enzo...quote:Op zondag 15 april 2012 06:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb een nieuwe boekenkast (de oude was kapot) en heb nog een kartonnen doos met spullen staan die ik in de kast moet stoppen.
Zie ik net een spin in die doos kruipen ... straks wil ik een boek pakken, maar pak ik die spin vast.
Nu heeft ze gewoon ontopicreacties verwijderd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef Dimens het volgende:
MissBliss die huilt als er over de foto's in Userfoto's #275 wordt gepraat.
Niemand irriteert zich eraan, alleen zij. Het is gewoon gezellig maar ze verpest het weer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nu heeft ze gewoon ontopicreacties verwijderd.
herkenbaar, wij gister ook met de opleidingsafdeling een uitje,quote:Op donderdag 19 april 2012 14:39 schreef RickoKun het volgende:
Mensen die godverdomme elk feest afzeggen / te laat komen.
Krijg kanker of vertel gewoon dat je geen zin hebt ipv altijd excuusjesGod wat haat ik zulke mensen
Acerquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:28 schreef sinepedraap het volgende:
LAPTOPS WAARBIJ DE SPATIEBALK SNEL KAPOT GAAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle niet Apple laptopsquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:28 schreef sinepedraap het volgende:
LAPTOPS WAARBIJ DE SPATIEBALK SNEL KAPOT GAAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |