SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL-Band-of-Fok!kers #1 Back to Karkand en originele maps RANKED
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL-band-of-Fok!kers #2 (Vanilla) - Originele maps only RANKED
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie
BoF: #3 i3d.net - Band of Fok!kers clanwar server #2 (UNRANKED) - weapon- and vehicleunlocks are all unlocked for every player
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.![]()
Heul niet![]()
Gisteravond nog leuk een potje gedaan met Gibson en Bugworks op de servert van KroodjeBip
I follow you......but not on Twitter![]()
beterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Heul niet![]()
Gisteravond nog leuk een potje gedaan met Gibson en Bugworks op de servert van KroodjeBip
maar het is wel is zo geweest dat er iedere avond gezellige potjes waren![]()
Zit nog (bijna) elke avond te spelen (van ±20.00 tot ± 21.30) maar heb dan geen zin om te gaan zitten wachten in een verder lege server, dus ben vaak "elders"quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:49 schreef hiddit het volgende:
[..]
beter
maar het is wel is zo geweest dat er iedere avond gezellige potjes waren
jaa snap ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Zit nog (bijna) elke avond te spelen (van ±20.00 tot ± 21.30) maar heb dan geen zin om te gaan zitten wachten in een verder lege server, dus ben vaak "elders"
en op het forum is het volgens mij ook wel is drukker geweest dus echt mensen zoeken via forum werkt vaak ook niet heel erg![]()
en daarom wordt het hier denk ik ook rustigerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet wel de tijd verdelen. Heb namelijk nog veel te veel andere vette games....![]()
Zou inderdaad heel goed kunnen.....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:59 schreef hiddit het volgende:
[..]
en daarom wordt het hier denk ik ook rustiger
Ben op dit moment niet met BF3 bezig, maar er komt weer een periode aan (dat voel ik gewoon)
![]()
Is ook logisch. 'k Koop niet veel games én vermaak me nog prima met BF. Pas tegen Mass Effect 3 zal het gaan jeukenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet wel de tijd verdelen. Heb namelijk nog veel te veel andere vette games....
Ik koop juist veel te veel (Steam-sales en andere aanbiedingen), dat is het probleemquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:02 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Is ook logisch. 'k Koop niet veel games én vermaak me nog prima met BF. Pas tegen Mass Effect 3 zal het gaan jeuken![]()
Maar ik vermaak me ook nog steeds prima met BF3.![]()
kijk zo willen we het horenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:01 schreef rubbels het volgende:
[..]
Zou inderdaad heel goed kunnen.....
Ben op dit moment niet met BF3 bezig, maar er komt weer een periode aan (dat voel ik gewoon)
![]()
![]()
Neem een SSD, dan passen er 2 games op je PC en is de keuze niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik koop juist veel te veel (Steam-sales en andere aanbiedingen), dat is het probleem![]()
Maar ik vermaak me ook nog steeds prima met BF3.
Haha, zou een oplossing zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Neem een SSD, dan passen er 2 games op je PC en is de keuze niet zo moeilijk
Maar dan kan ik vast niet kiezen welke 2 ik wil![]()
![]()
Jawel hoor. BF3 en een anderequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:18 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, zou een oplossing zijn
Maar dan kan ik vast niet kiezen welke 2 ik wil
2. B2Kquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Jawel hoor. BF3 en een andere![]()
![]()
zoals?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet wel de tijd verdelen. Heb namelijk nog veel te veel andere vette games....![]()
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'iekue' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab
Joepiedepoepie....
Ze zeggen op twitter dat ze aan een oplossing werken... zucht... (manueel updaten punkbuster werkt niet).![]()
Al eens op teamspeak geweest? Daar kan je met z'n allen zo afspreken waar je wilt spelen of ze volgen je vanzelf wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Zit nog (bijna) elke avond te spelen (van ±20.00 tot ± 21.30) maar heb dan geen zin om te gaan zitten wachten in een verder lege server, dus ben vaak "elders"![]()
Kheb em nog nooit gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef JK het volgende:
[..]
Al eens op teamspeak geweest? Daar kan je met z'n allen zo afspreken waar je wilt spelen of ze volgen je vanzelf wel.![]()
![]()
Veel te weinig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef JK het volgende:
[..]
Al eens op teamspeak geweest? Daar kan je met z'n allen zo afspreken waar je wilt spelen of ze volgen je vanzelf wel.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef Leatherneck het volgende:
Ik heb heel wat met me graphics lopen klooien, zowel instellingen van me grafische kaart als instellingen ingame, maar ik krijg bij grote mappen het "flikkeren" op verre afstanden niet weg. Iemand enig idee waar ik 't over heb en daar een oplossing voor weet?Misschien dat dit je probleem verhelpt...quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:43 schreef KroodjeBip het volgende:
Voor de spelers die het nog niet weten, er zijn nieuwe Nvidia GeForce drivers uit
Dit zou een bug moeten verhelpen met flitsende zwarte driehoeken, maar vooral de performance is verbeterd (met het spel Skyrim in dit geval, tot 20% !), die ga ik vanavond even installeren en kijken of ik meer FPS krijg in BF3.
http://www.geforce.com/Ne(...)eta-drivers-released![]()
Thanks KroodjeBip! Ga ik gelijk even proberen.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Als je kan joinen that is....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:17 schreef hiddit het volgende:
nog lief hebbers die mee komen doen in #1![]()
![]()
MW3quote:, NFS: The Run, DiRT 3, Left 4 Dead, Trackmania, Dead Island, Deus Ex: HR, Test Drive Unlimited 2, Driver San Francisco.....
Wil je nog meer horen?![]()
![]()
Meer die deze tekst zien?
NOTICEGame disconnected: you were kicked by Punkbuster errors are beeing looked into right now.![]()
Niet met die tekst... (mijn tekst staat paar post hierboven), op twitter zeggen ze tegen me dat ik voor info op de punkbuster site moet kijken, maar daar staat niks (en de evt. oplossing die dr staat helpt ook niet).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Meer die deze tekst zien?
NOTICEGame disconnected: you were kicked by Punkbuster errors are beeing looked into right now.![]()
Ben weer aangenaam in de pan gehaktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:17 schreef hiddit het volgende:
nog lief hebbers die mee komen doen in #1
graag gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ben weer aangenaam in de pan gehakt![]()
Net voor 't eerst sinds een paar weken weer ff paar potjes gedaan met m'n broertje
Ging eigenlijk wel weer aardig.. Alleen Karkand maps gespeeld, die bevallen toch wel erg goed.![]()
Ik wordt er toch lichtelijk frusti van dat het spel niet werkt
Pb is geüpdatet, maar bij het laden van de game crasht ie.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
En steeds die $£¥*^## synchronisatieconflictendat schermpje blijft dan ook zo leuk verborgen
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Op Battlelog staat ook dat ze er naar aan het kijken zijn... ik ga zo eens een rondje spelen, kijken of het werkt.![]()
Wat heb ik een hekel aan clans van lui boven de 45 die een potje DM lopen te verzieken. Over eerlijk gesproken
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Heb je onder een steen gelegen de afgelopen 3 maanden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:31 schreef Romanus het volgende:
Wat is dit voor zooi? Niet eens een in-game server browser maar nu via een internetbrowser?![]()
En wat voor steen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 05:04 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Heb je onder een steen gelegen de afgelopen 3 maanden?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
"Nee joh, ik ben helemaal geen hacker! Hoe kom je daarbij?"
http://battlelog.battlefi(...)/stats/382507023/pc/
nee hoor lijkt maar zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef robuust89 het volgende:
"Nee joh, ik ben helemaal geen hacker! Hoe kom je daarbij?"
http://battlelog.battlefi(...)/stats/382507023/pc/![]()
![]()
Die heeft gewoon een hele goede muisquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Weapon accuracy 666% en een K/D van 42 !![]()
![]()
-weg-![]()
Pff mijn gestolen god modequote:Op woensdag 25 januari 2012 11:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een hele goede muis![]()
![]()
![]()
Ja over deze gast had ik het al op teamspeak afgelopen zondag of maandag.
Gister was het trouwens heel erg rustig op TS en ook zag ik weinig in Battlelog spelen. Al heb ik natuurlijk niet iedereen er in staan.![]()
![]()
Ik een heel verhaal ophangen, was je ineens weg ...quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:00 schreef JK het volgende:
Ja over deze gast had ik het al op teamspeak afgelopen zondag of maandag.
Gister was het trouwens heel erg rustig op TS en ook zag ik weinig in Battlelog spelen. Al heb ik natuurlijk niet iedereen er in staan.![]()
![]()
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Serieus? Ik hoorde helemaal niets, stond je mic misschien niet aan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:14 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik een heel verhaal ophangen, was je ineens weg ...
Ik hoorde je al een tijd (20 min?) niets meer zeggen, ook niet toen ik aan gaf dat mijn 2000 ticket potje voorbij was geloof ik, dus ging ik er een minuut of 10 later stilletjes vandoor.![]()
![]()
Vergeten zijn mic aan te zetten zeker. Heb ik ook wel eens.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Hmmm, zou kunnen hoor, ik heb net een nieuwe headset, dat ding mute automatisch als ik de mic iets omhoog doe (zie ik netquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:45 schreef Afwazig het volgende:
Vergeten zijn mic aan te zetten zeker. Heb ik ook wel eens.
), net zoals ik per ongeluk het knopje indruk en klink als een ruimte-eekhoorn
Desalniettemin een echte aanrader - voor gaming dan: Logitech G35 met 7.1 surround sound ... wat een geluid![]()
![]()
KroodjeBip, je had toch een gratis server die je nog kon gebruiken?
Is die al in gebruik?
Zo niet, zou je er dan misschien een 1 player start fly training ofzo van kunnen maken?![]()
![]()
Dat kan ik doen, de 32 slot draait op dit moment ook alleen maar fly-maps, maar is wel ranked:quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:46 schreef rubbels het volgende:
KroodjeBip, je had toch een gratis server die je nog kon gebruiken?
Is die al in gebruik?
Zo niet, zou je er dan misschien een 1 player start fly training ofzo van kunnen maken?
http://battlelog.battlefi(...)ebield-FlyMaps-Only/ - 1 player start.![]()
woehoeee 100 kills met mn M249
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Voor mensen met kicked by punkbuster problemen:
Ga naar C:\Windows\System32\drivers en zoek naar een bestand genaamd PnkBstrK.sys
Indien deze niet weergeven wordt, ga naar www.evenbalance.com en download pbsetup en update je game.
Kopieer PnkBstrK.sys en ga dan naar: C:\Users\WINDOWSGEBRUIKSNAAMS\AppData\Local\PunkBuster\BF3\pb
(Als je geen Punkbuster folder ziet staan zorg ervoor dat je als administrator bent ingelogged.
Plak daarin het PnkBstrK.sys bestand en doe daarna rechtermuisknop erop > Eigenschappen/properties en onderaan bij attributes vink "Read Only" aan. Daarna toepassen en ok, en dan zou je daarna geen kicked by punkbuster meer moeten krijgen."so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
Ik probeer zoveel mogelijk te wisselen na 100 kills met een wapen. Ik zie soms spelers voorbij komen die wel 5000 kills met hetzelfde wapen hebben. Lijkt me best vervelen op een gegeven moment...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
woehoeee 100 kills met mn M249The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nee hoor, na een tijdje weet je precies hoe het wapen zich gedraagt. Je weet dus precies wat je er wel en niet mee kan. Als je iedere keer een nieuw wapen moet leren kennen, leer je dat niet echt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk te wisselen na 100 kills met een wapen. Ik zie soms spelers voorbij komen die wel 5000 kills met hetzelfde wapen hebben. Lijkt me best vervelen op een gegeven moment...
Plus het is zo dat niet iedereen een bepaald aantal kills wilt bereiken met alle wapens.![]()
Meestal doe ik ook per +/- 100 kills (servicestar) een ander wapen.
Maar nu de Famas nog even overpowered is vanwege foregrip en supressor tot de eerst komende patch in februari, gaan we die nog even misbruiken!![]()
![]()
Aaah net heerlijk potje op een 2000 ticket Metro server zonder granaten, snipers, usas en mortier.
Toen ik binnen kwam waren ze al aan het baserapen (ik was US) en toch nog met 31-5 kunnen eindigen. Jezus, wat een knalfestijn is dat! Maar nu nog steeds niet mn servicestar voor assault class... nog 25000 puntjes....
TeamSpeak is alweer doodstil, net als gisteravond... ben er na een 45 minuten maar weer afgegaan.![]()
Net voor het eerst sinds ruim een maand een paar potjes gespeeld, even kort. Metro is nu echt een chaos zeg, weinig aan zo. En ik moet maar eens op zoek naar een kleiner scherm.-weg-![]()
Geen problemen met connecten.
Metro een chaos? Op een 64-man server wel ja, op 32 niet.
Wat ik alleen irritant vind is het C4 gebeuren in Metro. NIet eens dat ze er eventueel kills mee halen, maar dat hele beeld vliegt alle kanten op. Als he 1x is.. no problem, maar het halve spel vliegt het beeld alle kanten op, bloedirritant!![]()
Het was wel een 64-man server inderdaad, was me echt even te druk en overal explosies.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:49 schreef JK het volgende:
Geen problemen met connecten.
Metro een chaos? Op een 64-man server wel ja, op 32 niet.
Wat ik alleen irritant vind is het C4 gebeuren in Metro. NIet eens dat ze er eventueel kills mee halen, maar dat hele beeld vliegt alle kanten op. Als he 1x is.. no problem, maar het halve spel vliegt het beeld alle kanten op, bloedirritant!-weg-![]()
Ja, daar moet je echt even aan wennen.
Ondertussen speel ik bijna niet anders meer, mede ook omdat iedereen ergens op een willekeurige server gaat spelen en je juist voor de echte voertuigmaps moet samenwerken om sterker te zijn. Op Metro 64 kan je gewoon voor je zelf gaan en knallen maar. Je weet precies waar de chokeholds zijn, namelijk op de trap en de roltrappen en daar kan je rustig aan je kills halen.
Ideale map dus om je revive medal te halen, je surveillance medal, resupply medal.
Maar eigenlijk geen Battlefield-map, maargoed.. who cares.![]()
vind het de leukste map... de andere maps zijn gewoon...de voertuigen zijn ook poep.
In battlefield 2 kon je een hele ronde met 1 tank doen en iedereen afmaken. In BF3 moet je blij zijn als je 1 kill krijgt
![]()
ik zuig dus flink nog.
Maar metro
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Dat dus, tanks zijn niet onoverwinnelijk maar je kunt er goed mee uithalen hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
e voertuigen zijn ook poep.In battlefield 2 kon je een hele ronde met 1 tank doen en iedereen afmaken. In BF3 moet je blij zijn als je 1 kill krijgt
![]()
ik zuig dus flink nog.
Ik heb potjes gespeeld in me eentje in een tank met scores als 80-20.
Ik gebruik als ik alleen speel Proximity Scan, Thermal Optics en LMG, speel ik samen met iemand die aanhet painten is pak ik guided shell maar dat is niet heel best voor je k/d als je die neemt. Zorgt wel weer voor mooiere momenten als je een jet of heli wegknalt ermee maar dat komt niet te vaak voor
Maar je moet siewosie elke map anders spelen met tanks. Op Seine kun je prima raggen omdat er maar 1 andere tank in het hele level zit. En als je die kan gappen omdat iemand te vroeg eruitspringt wordt het potje helemaal mooi. Maar op firestorm en caspian border moet je veel voorzichtiger zijn omdat er ook nog andere tanks rondrijden met een even zwaar kanon. En dat is vooropgesteld dat je geen last hebt van heli's en jets.
[ Bericht 16% gewijzigd door BurnaBoy op 25-01-2012 23:36:41 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik heb ook altijd Proximity, Thermal en Guided (in de tijd dat we nog gingen painten), anders is LMG wel aardig, of die tungsten balls.. hoe heet dat ook alweer. Maar LMG is sneller dan een lading balletjes te schieten.
Dus S-Fiets, veel vehicle unlocks halen en dan zul je zien dat het allemaal veel makkelijker is.![]()
Welke setup gebruiken jullie met een JET? Ik moet nog 3 unlocks en tot nu toe vind ik het soms aardig lastig om me een beetje vliegende te houden.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Maintenance, Flares en rocketpods .. ik kan echt niet zonder die flaresquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef Leatherneck het volgende:
Welke setup gebruiken jullie met een JET? Ik moet nog 3 unlocks en tot nu toe vind ik het soms aardig lastig om me een beetje vliegende te houden.
Edit: Is je scherm-knipper-probleem nu verholpen btw ?![]()
Ik vind metro ook helemaal te gek hoor, maar ik heb een paar stoornissen waardoor ik een beetje moeite heb met drukte, en het potje dat ik gister speelde was een totale chaos en was zo'n server vol met raket en grenade mannetjes. En regelmatig gerevived worden terwijl je meteen weer kapot geschoten wordt. En ik heb al een hoge bloeddrukquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vind het de leukste map... de andere maps zijn gewoon...de voertuigen zijn ook poep.
In battlefield 2 kon je een hele ronde met 1 tank doen en iedereen afmaken. In BF3 moet je blij zijn als je 1 kill krijgt
![]()
ik zuig dus flink nog.
Maar metro... ik raakte er een beetje overloaded van. Maar wat JK zei is wel een goed plan; 32 player servers zoeken, want met tig spelers rond B rondhangen heb ik wel gehad. Fragfest boeit mij niet.
Ik heb lang niet gespeeld omdat ik in november een zware epileptische aanval heb gehad tijdens het spelen, maar na onderzoeken is gebleken dat het spelletje niet de belangrijkste oorzaak is geweest. Wel een factor maar het kwam omdat ik al 40 uur wakker was en verkeerde medicijnen gebruikte. Door deze ervaring ben ik een beetje paniekerig geworden, ik had nog een paar keer gespeeld en toen kreeg ik paniekaanvallen met hyperventileren of ik werd onwel/duizelig omdat het allemaal te druk en teveel werd. Nu gaat het een stuk beter met mij en ga ik rustig aan weer wat proberen te spelen. Met de nadruk op rustig want mijn bloeddruk is nog te hoog en ik heb dus moeite met het verwerken van veel informatie in 1 keer.
Dus voor mij geen úren achterelkaar meer spelen. Rustige servers bezoeken of een beetje op de achtergrond blijven.
Beetje grote post maar nu weet men waarom ik zo lang afwezig was.-weg-![]()
Metro is ook leuk met 64 man, maar je kan dan het beste zoeken naar 'NO EXPLOSIVES' (alleen moet je heel goed opletten dat je niet uit gewoonte granaatjes gaat gooien)
![]()
40 uur wakker... #winningquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik vind metro ook helemaal te gek hoor, maar ik heb een paar stoornissen waardoor ik een beetje moeite heb met drukte, en het potje dat ik gister speelde was een totale chaos en was zo'n server vol met raket en grenade mannetjes. En regelmatig gerevived worden terwijl je meteen weer kapot geschoten wordt. En ik heb al een hoge bloeddruk... ik raakte er een beetje overloaded van. Maar wat JK zei is wel een goed plan; 32 player servers zoeken, want met tig spelers rond B rondhangen heb ik wel gehad. Fragfest boeit mij niet.
Ik heb lang niet gespeeld omdat ik in november een zware epileptische aanval heb gehad tijdens het spelen, maar na onderzoeken is gebleken dat het spelletje niet de belangrijkste oorzaak is geweest. Wel een factor maar het kwam omdat ik al 40 uur wakker was en verkeerde medicijnen gebruikte. Door deze ervaring ben ik een beetje paniekerig geworden, ik had nog een paar keer gespeeld en toen kreeg ik paniekaanvallen met hyperventileren of ik werd onwel/duizelig omdat het allemaal te druk en teveel werd. Nu gaat het een stuk beter met mij en ga ik rustig aan weer wat proberen te spelen. Met de nadruk op rustig want mijn bloeddruk is nog te hoog en ik heb dus moeite met het verwerken van veel informatie in 1 keer.
Dus voor mij geen úren achterelkaar meer spelen. Rustige servers bezoeken of een beetje op de achtergrond blijven.
Beetje grote post maar nu weet men waarom ik zo lang afwezig was.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Tja totdat ik inene zware stuipen kreeg, totaal verkrampte en in feite stikte.. en toen heb ik een tijdje bewusteloos liggen shaken. Was niet leuk. Wél veel XP gehaald in die uurtjesquote:
-weg-![]()
Voor de gun-nuts hier:
Wat is het verschil tussen de 7.62×51mm NATO en de 7.62×51mm R?
R staat voor rimmed, maar ze hebben toch allebei dezelfde lading?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Die R staat voor Rusland toch ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:28 schreef robuust89 het volgende:
Voor de gun-nuts hier:
R staat voor rimmed, maar ze hebben toch allebei dezelfde lading?![]()
![]()
Wowm das klote....quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik vind metro ook helemaal te gek hoor, maar ik heb een paar stoornissen waardoor ik een beetje moeite heb met drukte, en het potje dat ik gister speelde was een totale chaos en was zo'n server vol met raket en grenade mannetjes. En regelmatig gerevived worden terwijl je meteen weer kapot geschoten wordt. En ik heb al een hoge bloeddruk... ik raakte er een beetje overloaded van. Maar wat JK zei is wel een goed plan; 32 player servers zoeken, want met tig spelers rond B rondhangen heb ik wel gehad. Fragfest boeit mij niet.
Beetje grote post maar nu weet men waarom ik zo lang afwezig was.
Maar blij dat het nu weer beter gaat
Welkom terug!![]()
![]()
Bedoel je niet 7.62x54mm R?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:28 schreef robuust89 het volgende:
Voor de gun-nuts hier:
R staat voor rimmed, maar ze hebben toch allebei dezelfde lading?-weg-![]()
Auti, 40 uur? Wat deed je dan, toch niet aan het gamen?
Je moet qua metro filteren op 'RPG', want die servers bannen ook vaak M320 en USAS.
Op die manier vond ik een 2000 ticks server maar je mag er ook niet snipen en geen granaten gooien (vind ik niet erg). Dat is gewoon een 45-60 minuten knalplezier rond B. Bij een baserape pak ik de MK3A1 met fragrounds om zo C terug proberen te kunnen winnen, want daarmee wordt je niet gekickt.
Maar het resultaat is dat je gewoon een leuke knalpartij hebt zonder flauwe m320 en RPG's.
Met fragrounds speel ik op die server alleen als we in het nauw zijn gedreven in eigen basis (dat gebeurde een keer door een of andere cheater), voor de rest lekker aan het sprayen met m'n Famas om de assault service star te halen (dat lukt me vanavond wel).
2000 tickets zijn wel veel, maar als je alleen met machinegeweren en pistolen mag schieten en granaten al verboden zijn, vind ik dat je echt wel leuke potjes kan hebben.
Metro met M320 en RPG ga ik niet in, tenzij ik een assignment moet halen.![]()
Zoiets geloof ikquote:Grotendeels wel, met pauzes hoor.. maar ik kon toen ook niet slapen van de medicijnen en ik zat prima in mijn vel was niet moe.. en toen plotseling... Maarja, dat is nu over.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:47 schreef JK het volgende:
Auti, 40 uur? Wat deed je dan, toch niet aan het gamen?
-weg-![]()
Lijkt me sowieso niet gezond, ondanks pauzes om 40u wakker te zijn en daar veel van te gamen. Ook als je helemaal gezond zou zijn zonder medicijnen lijkt me dat niet al te best.
In China willen ze nog wel eens gewoon dood neervallen als ze een paar dagen gamen.
Maargoed, gelukkig gaat het weer beter met je en anders speel je toch een ruim uurtje BF3 per dag ofzo. Dan kan je elke dag wat doelstellingen halen, tenminste, ik speel altijd met doelstellingen. Bepaalde unlocks, bepaalde ribbons etc.![]()
zeker doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga misschien ook maar eens BF3 kopen volgende week![]()
Ja, zeker doen inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga misschien ook maar eens BF3 kopen volgende week
Je zal absoluut geen spijt krijgen!!![]()
@KroodjeBip:
Nee helaas niet verholpen. Met die beta-driver had ik nog meer problemen, ik kreeg spontane freezes na zo'n 15 á 20min spelen. Dan liep me scherm vast, beeld helemaal verkleurd, geluid wat bleef haperen en moest rebooten. Dus toch maar weer even geswitched naar de andere driver.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Ohh jammer .. gelukkig weet je hoe je een rollback moet doen. Even afwachten tot de Beta geen Beta meer is ..quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:36 schreef Leatherneck het volgende:
@KroodjeBip:
Nee helaas niet verholpen. Met die beta-driver had ik nog meer problemen, ik kreeg spontane freezes na zo'n 15 á 20min spelen. Dan liep me scherm vast, beeld helemaal verkleurd, geluid wat bleef haperen en moest rebooten. Dus toch maar weer even geswitched naar de andere driver.![]()
Ik heb ergens een battlereport van mij in Sharqi Peninsula conquest.. Hele ronde in dezelfde T90 gezeten, eindige 31-0 ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Je moet gewoon oefenen..![]()
Voor mij eigenlijk alleen voertuigen maps. Ik speel af en toe wel is infantry maps, maar dat hou ik alleen vol met maximaal 500 tickets en met een continue map cycle.
Tanks en Heli's, Like a baws![]()
![]()
Metro vind ik teveel op COD met een BF3 mod lijken. Voegt voor mij dus niet zoveel toe. COD heb ik de afgelopen jaren wel genoeg gezien.![]()
Als je snel wapens wil levelen (check mijn PKP Pechengquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:08 schreef Gibson02 het volgende:
Metro vind ik teveel op COD met een BF3 mod lijken. Voegt voor mij dus niet zoveel toe. COD heb ik de afgelopen jaren wel genoeg gezien.) is het uitermate handig
Voorderest, eensch. Speelde CoD sinds deel 1, dus ken het nu wel
Ik vond COD echt gaaf, maar valt in het niet bij BF3 .. die laatste prestige ga ik nooit afmakenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:08 schreef Gibson02 het volgende:
Metro vind ik teveel op COD met een BF3 mod lijken. Voegt voor mij dus niet zoveel toe. COD heb ik de afgelopen jaren wel genoeg gezien.![]()
![]()
Kan ook wat over het team van de tegenstanders zeggen, dat ze je niet minimaal 1x uit die tank konden blazen. Ondanks repareren zou je met 2 a 3 man met RPG's je tank helemaal aan stront moeten kunnen schieten in no time (en buiten proximity scan blijven). Lucky you met zo'n tegenstander!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik heb ergens een battlereport van mij in Sharqi Peninsula conquest.. Hele ronde in dezelfde T90 gezeten, eindige 31-0 ofzo
Je moet gewoon oefenen..
Wel mooi voor je killstreak in Battlelog.![]()
Bedoel je lege BOF servers? Dat kan kloppen.. Als je echt alleen maar lege servers ziet moet je denk ff je Battlelog filters anders instellenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:51 schreef kilozout het volgende:
Ik zie alleen maar lege servers, niemand speelt meer?![]()
![]()
Ik ben die tank wel een paar keer uitgeblazen, maar ik repareerde 'm steeds weer..quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:36 schreef JK het volgende:
[..]
Kan ook wat over het team van de tegenstanders zeggen, dat ze je niet minimaal 1x uit die tank konden blazen. Ondanks repareren zou je met 2 a 3 man met RPG's je tank helemaal aan stront moeten kunnen schieten in no time (en buiten proximity scan blijven). Lucky you met zo'n tegenstander!
Wel mooi voor je killstreak in Battlelog.
En zo vaak kom je niet tegenover 2 of 3 engineers te staan die ook nog samenwerken.. En als het wel zo is, infrared+LMG maakt korte metten met infantry
Prox Scan gebruik ik niet. Is vrij zinloos op HC.![]()
Gister had ik mijn filter search nog op got staan. iets van 10x lopen refreshen in de hoop vollere servers te vinden voordat ik het doorhad![]()
![]()
Beetje kut spelen de laatste tijd.![]()
Standaard bij de 3e ronde freezed mn beeld en blijft het geluid hangen. Daarna EA disconnect.
Nooit gehad, maar sinds deze melding: NOTICEGame disconnected: you were kicked by Punkbuster errors are beeing looked into right now. dagelijks last.
Volgens de vriendelijke feedback chat meneer zou dit zo spoedig mogelijk verholpen worden...
Ik ben benieuwd..![]()
![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
ik ga wel ff naar de bof surfuurrrIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
http://help.ea.com/article/i-have-a-new-email-address-can-i-change-my-email-address-on-my-ea-accountquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:42 schreef strontboer het volgende:
Is het mogelijk om je emailadres te wijzigen bij Origin?
Ja dus![]()
![]()
Na lang zoeken heb ik het ook eindelijk gevonden. Tis geluktquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:09 schreef Re.active het volgende:
[..]
http://help.ea.com/article/i-have-a-new-email-address-can-i-change-my-email-address-on-my-ea-account
Ja dus
Thnx though![]()
![]()
![]()
Troll EA. Zo'n kerel van de help desk gaf me een code voor Limited Edition (Ik kan namelijk geen een server joinen.) Nu kan ik niet eens meer singleplayer doen. (Hij blijft om de key vragen)![]()
![]()
Ik speelde eigenlijk nooit Metro, maar in rush is ie toch wel leuk..
Vooral in het begin en het einde bij de open stukken is het altijd flink pompen haha..
Altijd leuk om te zien hoe de attackers krampachtig bij de m-coms proberen te komen
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.![]()
Nee je kon mij niet raken omdat je elke keer dood ging toen ik op je schootquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik heb je veel te weinig geraakt![]()
![]()
Ik heb weer eens over bf3 gedroomd, maar dan in real life, dat ik 2 magazijnen met mn famas leegschoot op iemand zn hoofd, maar er niets gebeurde. Toen maar een mes in zn hart geduwd, gebeurde er nog niets. Fucking cheaters.
Ik speel nu echt teveel Metro denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef JK het volgende:
Ik heb weer eens over bf3 gedroomd, maar dan in real life, dat ik 2 magazijnen met mn famas leegschoot op iemand zn hoofd, maar er niets gebeurde. Toen maar een mes in zn hart geduwd, gebeurde er nog niets. Fucking cheaters.
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef JK het volgende:
Of je speelt juist te weinig, na een tijdje kun je wellicht ook je Punkbuster in je droom aanzetten![]()
![]()
![]()
Heeft die toch al, als hij gekicked wordt wordt hij wakkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:52 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]![]()
Of je speelt juist te weinig, na een tijdje kun je wellicht ook je Punkbuster in je droom aanzetten![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk alle Jet unlocks gehaald nu.
Prefereren jullie Flares of de ECM Jammer?My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
leathie, wat krijgen we nou... wat is je username?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:05 schreef Leatherneck het volgende:
Eindelijk alle Jet unlocks gehaald nu.
Prefereren jullie Flares of de ECM Jammer?![]()
Tummy22 he
Ik gebruik overigens ook liever Flares, werkt toch wat "veiliger".My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
ojaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:53 schreef Leatherneck het volgende:
Tummy22 he
Ik gebruik overigens ook liever Flares, werkt toch wat "veiliger".ff vergeten..
![]()
Nee ik had geen punkbuster, anders zou die cheater wel dood zijn gegaan in m'n droom.
Flares zijn makkelijk, maar helpen niet tegen soflam.. ecm wel. Maargoed, dan moet je het volgens mij nog goed timen. Liever flares dan als ik vlieg, want zoveel laserpainters zijn er toch niet.
Vandaag ga ik dan eindelijk m'n assault star halen voor het eerst. En dan heb ik van alles eindelijk een service sterretje (qua classes).![]()
Als je over een spel droomt betekent dit dat 't een goed spel is, en dat is bF3 zeker! LOLquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef JK het volgende:
Ik speel nu echt teveel Metro denk ik.Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.![]()
Woohooo Punkbuster problemen zijn opgelost (nieuwe PB update uitgekomen), eindelijk vanmiddag weer eens kunnen spelen.
![]()
Ik kan je wel een limited edition key verkopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:53 schreef tuut-chips het volgende:
Ik krijg morgen een behoorlijke PC, waar zijn de goedkoopste origin keys nu te krijgen?![]()
![]()
Klinkt goed, wat wil je ervoor hebben?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:14 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik kan je wel een limited edition key verkopen![]()
Ik heb ze via een helpdesk van EA gekregen, ik weet niet of ik die mag verkopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat wil je ervoor hebben?![]()
![]()
Bij g2play.net voor ¤30 is volgens mij wel redelijk cheap. Daar heb ik 'm vandaan iig.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Ah jawel johquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik heb ze via een helpdesk van EA gekregen, ik weet niet of ik die mag verkopen![]()
Die serverbrowser van BF3 is ook gaar. Sommige servers laat hij gewoon helemaal niet zien, ondanks de juiste eventuele filters. Doe je nog een keer refresh, zie je ze wel. Doe je weer refresh, dan bijv. weer niet....
En fijn als je bij een THC server eerst in de rij hebt gestaan, je maakt je eerste kill en ze kicken je direct zonder reden. Luie admins die geen reden geven moeten ze een nekschot geven. Zal vast wel zijn omdat er een lid in moet, maar tik dan met je dikke worstevingers in waarom je mij er uit zet.![]()
hahaha cooolquote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef Leatherneck het volgende:
Battlefield PC
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2192685_460s_v1.jpg![]()
![]()
Ziet er meer uit als een onderzeeërquote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef Leatherneck het volgende:
Battlefield PC
![]()
^inteel²

Gister trouwens verrassend veel heli's met reguliere tankkogels uit de lucht geknald.
Je moet ook vooral in een rechte lijn op me afvliegen met een heli als je me wilt raken met die raketten.
^inteel²

dat koelkastjequote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef Leatherneck het volgende:
Battlefield PC
![]()
Voor de extreme dorst.
Vandaag raakte ik weer echt geen pepernoot (gelukkig wel de k/d op minimaal 1.0 weten te houden, anders gaat m'n e-peen er aan). Maar bij m'n favo-server draaien die proconscripts niet lekker dus wordt niemand automatisch gekickt bij gebruik van bijv M320.
Maar ook op andere servers schoot het niet echt op.
Al bekend welke dag in februari de volgende patch eigenlijk komt?
Krijgen we dan eindelijk een toeter op de jeeps?![]()
Neem aan dat dat gewoon een opbergvak is en geen koelkast. Is zo te zien te zien van dun materiaal gemaakt, dus gewoon zo'n soort koekblik.quote:![]()
wordt dat dan niet snel warmquote:Op zondag 29 januari 2012 18:12 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Neem aan dat dat gewoon een opbergvak is en geen koelkast. Is zo te zien te zien van dun materiaal gemaakt, dus gewoon zo'n soort koekblik.![]()
'k vind het wel kaka dat parachute springen zo kut is, in bc2 ging dat wel makkelijker (bijsturen), nu ben ik elke keer de lul omdat ik net het dak mis![]()
10000 om een class uit te spelen vind ik maar karig
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Euh?! Wat bedoel je?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
10000 om een class uit te spelen vind ik maar karig![]()
Wat helemaal irritant is: Je stapt in een voertuig om vervolgens door de admin gekilled te worden omdat hij in dat ding wil ...quote:Op zondag 29 januari 2012 13:18 schreef JK het volgende:
En fijn als je bij een THC server eerst in de rij hebt gestaan, je maakt je eerste kill en ze kicken je direct zonder reden. Luie admins die geen reden geven moeten ze een nekschot geven. Zal vast wel zijn omdat er een lid in moet, maar tik dan met je dikke worstevingers in waarom je mij er uit zet.![]()
alleen kroodjebip heeft een hardcore metro serverquote:
http://battlelog.battlefi(...)attleBield-HC-Metro/![]()
Das ook irritant ja, maar nog niet meegemaakt, wel veel gehoord.
BoF HC server.. er was er wel een in het verleden. KroodjeBip heeft nu wel een HC Metro server toch?
edit; handig, laat MyAT niet de laatste reply zien.![]()
Wat is die M249 toch een lekker wapen in Métro![]()
gisteren derde service star gehaald
Wel grappig idd, ze vallen bij bosjes (vooral als je extra grote clips hebt met 200 kogels) ..quote:Op maandag 30 januari 2012 13:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
gisteren derde service star gehaald![]()
![]()
Die heb ikquote:Op maandag 30 januari 2012 13:33 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Wel grappig idd, ze vallen bij bosjes (vooral als je extra grote clips hebt met 200 kogels) ..![]()
Én je kan er een aardige partij suppressie mee neerleggen, want terugschieten lukt meestal pas als m'n magazijn leeg is(en ik dat te laat in de gaten heb)
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
gisteren derde service star gehaald![]()
Ik kan me de laatste dagen maar moeilijk motiveren voor bf3![]()
Sinds ik voor alle wapens servicestars heb gehaald is de motivatie weg![]()
![]()
Is de DLC Back to Karkand een aanrader om aan te schaffen?My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Jaquote:Op maandag 30 januari 2012 19:52 schreef Leatherneck het volgende:
Is de DLC Back to Karkand een aanrader om aan te schaffen?
![]()
![]()
Wel een grote tegenvaller in de karkand maps dat er van die roofcampers zittenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:52 schreef Leatherneck het volgende:
MAV glitchen moeten ze eens aanpassen in een volgende patch![]()
Zeker.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:52 schreef Leatherneck het volgende:
Eensch, en bij metro die kutzakken die op het dak zitten met C4quote:Op maandag 30 januari 2012 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel een grote tegenvaller in de karkand maps dat er van die roofcampers zitten
MAV glitchen moeten ze eens aanpassen in een volgende patch![]()
![]()
? Dat vind ik juist wel zo realistisch. En trouwens ook niet echt een probleem. Sowieso vind ik dat de snipers in tegenstelling tot in bad company 2 nauwelijks nog echt irritant zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel een grote tegenvaller in de karkand maps dat er van die roofcampers zittenConscience do cost.![]()
Dice had gewoon bij elk dak een trap moeten maken, dit gekut met mav komt alleen maar daardoor. nu zitten ze op plekjes waar niemand kan komen dan snipers. Als iedereen op die plekjes kan komen zijn ze opeens niks meer waard.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel een grote tegenvaller in de karkand maps dat er van die roofcampers zitten
MAV glitchen moeten ze eens aanpassen in een volgende patchWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

LOL, net uit Metro gekicked omdat ik iemand met M320 rook gekilled heb
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
LOL, net uit Metro gekicked omdat ik iemand met M320 rook gekilled heb
Als je met dat ding iemand rechstreeks raakt word je er inderdaad afgeschoptquote:Op maandag 30 januari 2012 21:38 schreef 1-of-6Billion het volgende:
LOL, net uit Metro gekicked omdat ik iemand met M320 rook gekilled heb![]()
Je kan beter tegen het dak aan schieten of iets dergelijks.![]()
Of je misbruikt je mav niet en gebruikt m niet om 10 hoog ergens op een dak sneu te liggen campen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dice had gewoon bij elk dak een trap moeten maken, dit gekut met mav komt alleen maar daardoor. nu zitten ze op plekjes waar niemand kan komen dan snipers. Als iedereen op die plekjes kan komen zijn ze opeens niks meer waard.![]()
Of ervoor zorgen dat ze die MAV patchen zodat er niemand meer kan opstaanquote:Op maandag 30 januari 2012 21:25 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dice had gewoon bij elk dak een trap moeten maken, dit gekut met mav komt alleen maar daardoor. nu zitten ze op plekjes waar niemand kan komen dan snipers. Als iedereen op die plekjes kan komen zijn ze opeens niks meer waard.
Of op het dak een redzone maken..![]()
Dit sowieso. Dat het nog steeds kan vind ik wel erg jammer. Ik zie regelmatig een hele wachtrij staan bij een pand en ze allemaal met de mav lift naar boven pendelenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of ervoor zorgen dat ze die MAV patchen zodat er niemand meer kan opstaan![]()
![]()
Zolang ze hem maar niet hard genoeg nerfen dat je er niet meer mee kan roadkillen
Conscience do cost.![]()
Dat moet er ook af, zit ik ergens op goed plekje word alles verpest door zo'n MAVquote:Op maandag 30 januari 2012 22:12 schreef ems. het volgende:
Zolang ze hem maar niet hard genoeg nerfen dat je er niet meer mee kan roadkillen![]()
Dat kan ook ja, met een MAV een helikopter uit de lucht halen... 2x tegenaan vliegen, dag heli.
In Metro heb ik ZO'N enorme hekel aan de MAV. Je kan je niet meer focussen op het gewone spel omdat zo'n puisterig kutkind alleen maar op die manier kan killen.. en dan zie je bijv 120 - 0 staan met z'n MAV.. wees een echte vent en steekje kop eens om de hoek, dan knal ik 'm er af.![]()
![]()
Enigste is MAV uit de lucht schieten en teammaten ook ermee overuigen op het momentquote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef JK het volgende:
Dat kan ook ja, met een MAV een helikopter uit de lucht halen... 2x tegenaan vliegen, dag heli.
In Metro heb ik ZO'N enorme hekel aan de MAV. Je kan je niet meer focussen op het gewone spel omdat zo'n puisterig kutkind alleen maar op die manier kan killen.. en dan zie je bijv 120 - 0 staan met z'n MAV.. wees een echte vent en steekje kop eens om de hoek, dan knal ik 'm er af.![]()
zo grappig, ik knal iemand 8 keer een mortier op zn hoofd. Zegt hij: Je cheat!![]()
![]()
positie kiezen. Wachten tot je een vijandige mortier guy ziet op het kaartje. Schieten. Verplaatsen met m'n mortier. En weer wachten, schieten, verplaatsen.![]()
Dientje; Ik ga eerst liggen voor ik schiet, dat maakt het voor de MAV al een stuk moeilijker om te killen. Ik wil ze zo weinig mogelijk kans geven. Maar hoe dan ook, als je aan de ene kant op MAV's moet letten en de andere kant op C4, vijanden etc... is gewoon irritant.
@S-Fiets; Dat is inderdaad grappig. Als iemand een vaste plek aan houd heb je maar 1 mortier nodig om te killen, anders meestal 2. Nog leuker, vanuit de russian base op metro je mortier gebruiken. Ze kunnen jou niet pakken, maar jij hen wel. Zij die het niet weten, pakken ook hun mortier en dan kan je echt veel kills maken!![]()
![]()
ik vind die mensen echt zo sneu die denken dat je cheat terwijl het niet eens zo isquote:Op maandag 30 januari 2012 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zo grappig, ik knal iemand 8 keer een mortier op zn hoofd. Zegt hij: Je cheat!![]()
![]()
positie kiezen. Wachten tot je een vijandige mortier guy ziet op het kaartje. Schieten. Verplaatsen met m'n mortier. En weer wachten, schieten, verplaatsen.![]()
![]()
Je kan het ook als een compliment opvattenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik vind die mensen echt zo sneu die denken dat je cheat terwijl het niet eens zo is![]()
![]()
Gister maakten ze iemand uit voor cheater, keek ik.. idd, 303-18 ofzo.
5 uurtjes, rank 51. En geen admins aanwezig, ja dat is vragen om baserapes.. en ik het maar gek vinden dat ik met mijn famas maar 1 kill maakte terwijl ik op 40 man had geschoten. Die cheater in mijn team maakte ze allemaal af voor ik m'n best kon doen.
Al hoeft er geen admin aanwezig te zijn, met een script kan je dit soort dingen ook weer afvangen.
Gister weinig tijd gehad, hopelijk vanavond iets meer tijd om te spelen.![]()
Heb een tijdje niet op battlelog gekeken maar als ik er nu op wil staat er dat er onderhoud is iemand een idee wat ze doen? patch notes ofzo graag
Edit: pagina werkt weer maar kan nog niet inloggenIf at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught, then lie.![]()
There will be some downtime tomorrow during a regular maintenance period at
12:00 AM PST - 3:00 AM PST
03:00 AM EST - 06:00 AM EST
08:00 GMT - 11:00 GMT
09:00 CET - 12:00 CET
This will affect online connectivity on platforms PC, Xbox 360 and PS3.
During this downtime, Battlelog will be updated.
Op dit moment kan ik gewoon inloggen.-weg-![]()
Update is volgens mij doorgevoerd, ging net naar Battlelog en kon de browser plugin direct updaten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:21 schreef Auti het volgende:
There will be some downtime tomorrow during a regular maintenance period at
12:00 AM PST - 3:00 AM PST
03:00 AM EST - 06:00 AM EST
08:00 GMT - 11:00 GMT
09:00 CET - 12:00 CET
This will affect online connectivity on platforms PC, Xbox 360 and PS3.
During this downtime, Battlelog will be updated.
Op dit moment kan ik gewoon inloggen.![]()
Voor de eerste keer op plek 1
http://battlelog.battlefi(...)9101088/1/369968353/
Kan ook wat zeggen dat het team vrij ruk was![]()
![]()
Beter als een 580 en een 6970 volgens tweakers
http://tweakers.net/revie(...)d-battlefield-3.htmlWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

dat zal dan wel geen potJE zijn geweestquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:05 schreef Casino.Bob het volgende:
gister meer dan 50.000 punten gehaald in een potje![]()
![]()
scherp!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:47 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat zal dan wel geen potJE zijn geweest
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Graadje of 15, maar ik had stiekum mijn raam even open gezetquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:56 schreef JK het volgende:
En hoe is de temperatuur in je kamer Auti?casetemp was 5 graden.
Ik ben testen wat mijn waterkoeling doet met deze weersomstandigheden. Weet niet of er antivries in zit oid en als het straks echt hard gaat vriezen dan wil ik wel zeker zijn dat alles vloeibaar en heel blijft.-weg-![]()
Dan woon je vast niet in Ruslandquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Graadje of 15, maar ik had stiekum mijn raam even open gezet![]()
![]()
Slecht geisoleerde zolderkamer zonder verwarming.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dan woon je vast niet in Rusland
-weg-![]()
Krijg je geen ijskoude handen als je BF3 speelt? Volgens mij wordt je dan trager met het spelen en gaat je k/d omlaag!
Niets voor mij, zo'n koude zolderkamer. Been there, done that. Al hoewel, die was best aardig geisoleerd.![]()
Als dat monster eenmaal een tijdje intensief staat te draaien dan straalt hij wel wat warmte af hoor, halogeenlampje erbij en het is zo 18 graden op mijn kamer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:02 schreef JK het volgende:
Krijg je geen ijskoude handen als je BF3 speelt? Volgens mij wordt je dan trager met het spelen en gaat je k/d omlaag!
Niets voor mij, zo'n koude zolderkamer. Been there, done that. Al hoewel, die was best aardig geisoleerd.
Ik heb er iig weinig last van.-weg-![]()
Settings>overige>"Klassieke Quotequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:06 schreef dennis3d het volgende:
Iritant zeg dat hij niet meer normaal quote...... Iemand een oplossing?
Met klassieke quotes blijft het reageerveld onderaan de pagina staan als je een bericht wilt citeren." aanvinken.-weg-![]()
Thx.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Settings>overige>"Klassieke Quote
Met klassieke quotes blijft het reageerveld onderaan de pagina staan als je een bericht wilt citeren." aanvinken.![]()
Ik dacht dat mijn chrome kapot was, maar het is dus een feature van fok
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Ik mis de Huey uit BC2 Vietnam.. Die .50 vond ik veel toffer dan die minigun die er in BF3 op staatquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:19 schreef 1-of-6Billion het volgende:
* 1-of-6Billion Wagner aan zet en gaat een potje helicopteren![]()
![]()
Waarom zijn er een hoop "1 player start" servers die helemaal geen 1 player start hebben? Kom ik erin, staat er "players needed: 7"People assume too much.![]()
Dan zijn ze de titel vergeten aan te passen...
Of een Metro server waar je denkt alles te mogen gebruiken en je met een RPG gekilled wordt en je niet eens de regels langs ziet komen in de server, tenzij je er specifiek om vraagt met !rules ofzo..
Zet het dan alvast in je titel, scheelt mij weer laadtijd.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef JK het volgende:
Dan zijn ze de titel vergeten aan te passen...
Of een Metro server waar je denkt alles te mogen gebruiken en je met een RPG gekilled wordt en je niet eens de regels langs ziet komen in de server, tenzij je er specifiek om vraagt met !rules ofzo..
Zet het dan alvast in je titel, scheelt mij weer laadtijd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, noemt ie me een puto... de admin is een puto!
Maargoed, daarna en daarvoor hadden we wel weer genoeg lol, tot de soflams ons om de oren vlogen op Firestorm. Die server waar 1-of-6-billion op zat vlak voor ik ging joinen, daar schopten we kont.Alhoewel, dat was in de map voor Firestorm.. voor dat dat andere team kwam die een voorraad van soflams dus had liggen.
Nog 22 rocket kills en ik heb eindelijk die QBZ-95B. En m'n SPM is eindelijk boven de 300. Heeft even geduurt, al begon ik met 200.. nu is 300 nog niets, maar ach... ik ben ook al een oude trage man.![]()
![]()
Caspian ging lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:36 schreef JK het volgende:
Ja, noemt ie me een puto... de admin is een puto!
Maargoed, daarna en daarvoor hadden we wel weer genoeg lol, tot de soflams ons om de oren vlogen op Firestorm. Die server waar 1-of-6-billion op zat vlak voor ik ging joinen, daar schopten we kont.Alhoewel, dat was in de map voor Firestorm.. voor dat dat andere team kwam die een voorraad van soflams dus had liggen.
Nog 22 rocket kills en ik heb eindelijk die QBZ-95B. En m'n SPM is eindelijk boven de 300. Heeft even geduurt, al begon ik met 200.. nu is 300 nog niets, maar ach... ik ben ook al een oude trage man.
Fire storm was een angstig geslacht worden.![]()
laatst in metro stond nergens dat je rpg of m320 niet mocht gebruiken, ook niet in de titel...je raad het al, in de parralel gang, rpg erin, 7 kills ofzo, werd gelijk gekickt
![]()
![]()
Heb je in elk geval die 7 kills op je naam.
Afgeslacht bij Firestorm? Mwah, ik denk dat het redelijk gelijk op ging, ze waren echt niet een duidelijk beter, ze gebruiken alleen net als ons de soflam / citv goed. Net zoals wij dat deden in Caspian.![]()
Toch worth it dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:01 schreef andreas612 het volgende:
laatst in metro stond nergens dat je rpg of m320 niet mocht gebruiken, ook niet in de titel...je raad het al, in de parralel gang, rpg erin, 7 kills ofzo, werd gelijk gekickt
Conscience do cost.![]()
Vond me een schiet target............ piep piep piep boomquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef JK het volgende:
Heb je in elk geval die 7 kills op je naam.
Afgeslacht bij Firestorm? Mwah, ik denk dat het redelijk gelijk op ging, ze waren echt niet een duidelijk beter, ze gebruiken alleen net als ons de soflam / citv goed. Net zoals wij dat deden in Caspian.![]()
![]()
Je moet er ook op tijd uit springen. Of je zou eigenlijk 2x ECM moeten hebben dan, ook als gunner.
Ik heb weinig vehicle maps gespeeld de afgelopen maand, maar staan er nu zoveel meer soflams of was dit een uniek geval? Met de MAV heb ik nog wat soflams aan het eind van de ronde stukgemaakt. Bij C hadden ze ze op de horizontale buis neergezet die naar die reservoirs gaat aan de zijkant waar niemand komt, ook geen slechte plek!![]()
Informatie over Battlefield 3-DLC komt volgende week
beetje jammer dat het een aankondiging van een aankondiging betreft...maar ben toch wel erg benieuwd
People assume too much.![]()
Ik erger me wel aan kleine dingetjes.. Zo kun je niet door de hekjes/railings heen schieten in Sharqi en kun je ook geen granaten door ruiten heen gooien.![]()
Hmm in welke map kan je geen granaten door ruiten gooien?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef Captainp00face het volgende:
Ik erger me wel aan kleine dingetjes.. Zo kun je niet door de hekjes/railings heen schieten in Sharqi en kun je ook geen granaten door ruiten heen gooien.
Op metro, oman en karkand kan ik granaten door ruiten heen gooien zonder de ruit te slopen![]()
(andere mappen misschien ook, maar bij deze 3 sowieso)
Op Sharqi is het inderdaad frustrerend dat je niet door de hekjes kan schieten ja.![]()
Serieus? Ik heb net op Sharqi geprobeerd een granaat door een ruit te gooien; deze stuitert gewoon terug..
Zelfs een RPG gaat er niet doorheen..![]()
http://battlelog.battlefi(...)2832654347848654874/![]()
Dubbelglas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef Captainp00face het volgende:
Serieus? Ik heb net op Sharqi geprobeerd een granaat door een ruit te gooien; deze stuitert gewoon terug..
Zelfs een RPG gaat er niet doorheen..![]()
http://battlelog.battlefi(...)2832654347848654874/![]()
![]()
!!!!!!!!
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Yup, moet ik m re-recorden met dat ik het glas breek met mijn knife?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zit er wel een raam in dat kozijn?![]()
![]()
Ik geloof je wel hoor, kan het alleen niet zienquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef Re.active het volgende:
[..]
Yup, moet ik m re-recorden met dat ik het glas breek met mijn knife?![]()
![]()
![]()
Hebben jullie trouwens ook dat de laadtijden voor de Karkand-pack -VEEEEEEEL- lager zijn dan die van het origineel? Waar ik bij de normale maps soms anderhalve minuut moet wachten is karkand altijd in 15 seconden klaar
Conscience do cost.![]()
Wat ook zo vervelend is, als je tegen de muur zit en om het hoekje wil schieten, dat je constant de muur raakt ondanks dat je vrij zicht hebt ...quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef Captainp00face het volgende:
Ik erger me wel aan kleine dingetjes.. Zo kun je niet door de hekjes/railings heen schieten in Sharqi en kun je ook geen granaten door ruiten heen gooien.![]()
Geen last van laadtijden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef ems. het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat de laadtijden voor de Karkand-pack -VEEEEEEEL- lager zijn dan die van het origineel? Waar ik bij de normale maps soms anderhalve minuut moet wachten is karkand altijd in 15 seconden klaar-weg-![]()
Overal en nergens eigenlijk ...quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Romanus het volgende:
In welke server spelen jullie meestal?![]()
![]()
Als dat de injector is waar je een paar bestanden in je battlefield directory gooit dan ken ik hem en heb ik die al een tijdje draaien. In het tweakers forum was er een hele discussie of punkbuster dit als cheat zou zien. Daar heb ik in ieder geval niks van gemerkt
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Ik heb ook even gezocht op mensen die hiervoor gebanned zijn en geen enkele kunnen vinden, goed om te weten dat jij dit ook al een tijdje hebt draaien .. het ziet er echt veeeeel beter uitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:38 schreef CocaColaLight het volgende:
Als dat de injector is waar je een paar bestanden in je battlefield directory gooit dan ken ik hem en heb ik die al een tijdje draaien. In het tweakers forum was er een hele discussie of punkbuster dit als cheat zou zien. Daar heb ik in ieder geval niks van gemerkt![]()
![]()
Ik zie het verschil wel maar de vijanden zie ik gewoon net zo goed als met dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:56 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik heb ook even gezocht op mensen die hiervoor gebanned zijn en geen enkele kunnen vinden, goed om te weten dat jij dit ook al een tijdje hebt draaien .. het ziet er echt veeeeel beter uit
Had het namelijk ook al geprobeerd maar qua kills maakt het niet veel uit zie alles net zo goed![]()
![]()
Je zou het iets beter moeten zien vanwege meer contrast, maar het gaat vooral om de kleuren ..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik zie het verschil wel maar de vijanden zie ik gewoon net zo goed als met dat.
Had het namelijk ook al geprobeerd maar qua kills maakt het niet veel uit zie alles net zo goed![]()
Er staat een linkje in mijn vorige post met de howto, even een rar uitpakken naar je BF3 dir (vergeet vooral niet om eerst een backup te maken !) ..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef Captainp00face het volgende:
De kleuren in BF3 zijn echt kak inderdaad, misschien ook maar eens uitzoeken hoe en wat..![]()
gaat er om dat het er mooier uit zietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik zie het verschil wel maar de vijanden zie ik gewoon net zo goed als met dat.
![]()
Nice, ga het ook even proberen.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Wel nice die injector, ziet er idd veel beter uit.
Nee weet ik maar met killen merk ik ook geen verschil.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:06 schreef hiddit het volgende:
[..]
gaat er om dat het er mooier uit ziet![]()
Cool. Ga ik vanavond ook ff doen - als ik vanavond nog thuis ga komen met die !@#$#@$ filesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:12 schreef Leatherneck het volgende:
Wel nice die injector, ziet er idd veel beter uit.-
![]()
Nee, dat komt omdat er dus geen verschil is met killen maar alleen een verschil in de kleuren...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee weet ik maar met killen merk ik ook geen verschil.
![]()
People assume too much.![]()
Ik stond net anders wel een kill hoger dan ik doorgaans sta jaMy mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:48 schreef Leatherneck het volgende:
Ik stond net anders wel een kill hoger dan ik doorgaans sta ja![]()
![]()
De kleuren weet ik maar mensen doen dit om meer mensen te kunnen zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:39 schreef very het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat er dus geen verschil is met killen maar alleen een verschil in de kleuren...
![]()
![]()
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
De kleuren weet ik maar mensen doen dit om meer mensen te kunnen zien.People assume too much.![]()
Ik.quote:
Daarom heb ik dat gedaan.
Ik bedoel het ziet er al strak uit en de beetje contrast maakt het niet veel anders.![]()
Ik heb lopen spelen met mn nvidia instellingen en moet zeggen dat het er een stuk beter uit ziet.
Iets met digital vibrance op 90% zetten. Ik ga niet lopen klooien met injector oid, straks bedenkt PB zich en gaat het als een hack zien want tenslotte verander je het spel wat in je voordeel zou kunnen werken. Maar das mijn mening.![]()
![]()
iemand nog een makkelijke manier om iemand om zeep te helpen met een repairtool? moet m'n assignment ff afronden![]()
![]()
Vraag een vriend om in een lege server te gaan en maak elkaar af met de torch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:17 schreef andreas612 het volgende:
iemand nog een makkelijke manier om iemand om zeep te helpen met een repairtool? moet m'n assignment ff afronden![]()
Zo deed ik het tenminste.![]()
![]()
Die torch assignment is echt niet moeilijk: 64 man server, sneak op een voertuig af wanneer deze onder vuur ligt van choppers of andere spelers en de driver heeft dan niet in de gaten dat de man met de torch 'm dissabled.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vraag een vriend om in een lege server te gaan en maak elkaar af met de torch.![]()
Zo deed ik het tenminste.![]()
Jaaa, maar das de moeilijke manier toch. Waarom zoveel moeite doen als het makkelijk kan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:08 schreef Re.active het volgende:
[..]
Die torch assignment is echt niet moeilijk: 64 man server, sneak op een voertuig af wanneer deze onder vuur ligt van choppers of andere spelers en de driver heeft dan niet in de gaten dat de man met de torch 'm dissabled.![]()
![]()
Ik wou net vragen of iemand er nu ook last van heeft..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef RoW_0 het volgende:
Blegh. Origin doet niks. Al pc opnieuw opgestart. Hij doet gewoon niks.
Hij loopt bij mij gewoon vast?![]()
Hier werkt alles naar behoren na een update.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef RoW_0 het volgende:
Blegh. Origin doet niks. Al pc opnieuw opgestart. Hij doet gewoon niks.![]()
Ooit al eens iemand geknived van achter? zo kun je dat dus ook doen met een repairtorchquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:17 schreef andreas612 het volgende:
hier deed ie het net prima, maar nu ook opeens origin weg en niet meer aan te krijgen :sPeople assume too much.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:28 schreef Skweezer het volgende:
[..]
Ooit al eens iemand geknived van achter? zo kun je dat dus ook doen met een repairtorchja, alleen die situaties zijn zeer schaars en dan heb ik vaak nooit een engineerkit
![]()
ik kom wel online, maar als ik dan op battlefield 3 klik loopt ie vast en moet ik opnieuw inloggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik zie het ja. Je gaat de hele tijd on off![]()
![]()
Origin start hier niet eens op.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
hier nu ook niet meerquote:![]()
![]()
EA = 20x²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze kennen de ziekte krijgen, ik ga bier drinken
tot morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2012 20:54:16 ]![]()
Ik wil gamen gofferdommuh
Ik heb geen games meer in Origin. Dus BF3 is pleitos.....![]()
En ik moest net mijn BF3 valideren, daar vroeg hij al eerder om.
Laatste EA game die ik heb gekocht voor de PC.
[ Bericht 1% gewijzigd door JK op 03-02-2012 21:47:42 ]![]()
hier werkt alles weer...
edit: beetje te vroeg gejuicht
[ Bericht 50% gewijzigd door very op 03-02-2012 22:25:07 ]People assume too much.![]()
Hier wonderbaarlijk ook.
edit: beetje te vroeg gejuichtMy mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Bah bah bah.
Bijna een week niet gespeeld.
Wil ik het weer eens oppakken werkt het niet (voor de zoveelste keer).Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Ik zit er nu weer in.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:21 schreef Casino.Bob het volgende:
is iemand al zo'n reus tegengekomen?![]()
![]()
Yep, op Tweakers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:21 schreef Casino.Bob het volgende:
is iemand al zo'n reus tegengekomen?![]()
![]()
The Niker en ik waren gisternacht op de BoF #1 aan het kloten in Seine Crossing.. maar het gekke was, op de 12x ballistic scopes zat geen glare! Terwijl je die normaal wel hebt.. foutje specifiek bij Seine Crossing?
Ook grappig dat je in die Humvee geen headshots kan maken bij de inzittenden. Je kan ze alleen vanaf de bovenkant door de opening in het dak doodmaken of er een aantal granaten tegenaan gooien of natuurlijk een RPG.. maar met gewone vuurwapens kan je dus niets bij de Humvee.
Weer wat dingetjes geleerd dus.
Mooie update van Battlelog trouwens, dat je nu bij je awards ziet hoeveel je al hebt gedaan en wat je nog moet (bijv. aantal uren recon, aantal uren helikopter etc. Dat was anders lastig of niet terug te vinden) doen voor je je medal krijgt.
edit; het enige wat ik niet snap.. je moet 100 uur in het ene leger zitten en 100 uur in het andere leger.
Nu heb ik bij de US iets van 53 uur, bij RU 49 uur... maakt samen 102 uur. Ik heb in totaal 175 uur gespeeld.. waar zitten die missende uren dan? Infantry-only telt alleen?
[ Bericht 9% gewijzigd door JK op 04-02-2012 16:14:38 ]![]()
Ja dat is volgens mij als je niet in voertuig zit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:07 schreef JK het volgende:
The Niker en ik waren gisternacht op de BoF #1 aan het kloten in Seine Crossing.. maar het gekke was, op de 12x ballistic scopes zat geen glare! Terwijl je die normaal wel hebt.. foutje specifiek bij Seine Crossing?
Ook grappig dat je in die Humvee geen headshots kan maken bij de inzittenden. Je kan ze alleen vanaf de bovenkant door de opening in het dak doodmaken of er een aantal granaten tegenaan gooien of natuurlijk een RPG.. maar met gewone vuurwapens kan je dus niets bij de Humvee.
Weer wat dingetjes geleerd dus.
Mooie update van Battlelog trouwens, dat je nu bij je awards ziet hoeveel je al hebt gedaan en wat je nog moet (bijv. aantal uren recon, aantal uren helikopter etc. Dat was anders lastig of niet terug te vinden) doen voor je je medal krijgt.
edit; het enige wat ik niet snap.. je moet 100 uur in het ene leger zitten en 100 uur in het andere leger.
Nu heb ik bij de US iets van 53 uur, bij RU 49 uur... maakt samen 102 uur. Ik heb in totaal 175 uur gespeeld.. waar zitten die missende uren dan? Infantry-only telt alleen?
Dan telt het spel de team uren anders de voertuig uren![]()
![]()
Pfff weer zo'n nadeel dat ik dus begon met alle voertuigunlocks vrij te spelen.
Nog 7 uur in de heli.. waar is Gibson02 als je 'm zoekt?![]()
![]()
Dat was er al langquote:Mooie update van Battlelog trouwens, dat je nu bij je awards ziet hoeveel je al hebt gedaan en wat je nog moet (bijv. aantal uren recon, aantal uren helikopter etc. Dat was anders lastig of niet terug te vinden) doen voor je je medal krijgt.Of hebben we het nou over iets anders.
Conscience do cost.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: