Die puntenomrekening viel ook heel veel mensen tegen, veel hebben het idee nu lager te staan als ze op een woning gereageerd hebben tov het oude systeem.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is echt geen doen inderdaad. En 't schiet ook voor geen meter op met de wbv's hier, ik zit op 2335 inschrijfdagen en nog is 't hoogstuit ergens zo tussen de plek 9 en 15. Maar goed, sowieso maar eerst weer werk vinden, anders ga ik 't ook erg krap hebben
Morgen! Of vandaag, het is maar hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Die puntenomrekening viel ook heel veel mensen tegen, veel hebben het idee nu lager te staan als ze op een woning gereageerd hebben tov het oude systeem.
Heb je al iets gehoord over dat invalwerk?
Je wil 't niet weten inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat zijn dat voor maffia praktijken
Hou het maar op vandaag, anders wordt een schattig blauw vogeltje boosquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgen! Of vandaag, het is maar hoe je het bekijktEn anders ga ik vanaf volgende week wat uitzendbureau's aflopen enzo, deze week even wat rust aan m'n hoofd
Maar goed, invalwerk is overigens ook maar 3/4 weken, dus daarna zal ik alsnog weer op zoek moeten gaan. Achja, afgezien van wat ergernissen mbt tot huisgenoot en ruimtegebrek, zit ik hier nog wel even prima.
Ik zit al tijden van: ik ga nu naar bed. Zal zo ook eens gaan. En grappig, ik ben ook op zoek naar (enkel)laarzen met een niet al te hoge hak waar mijn kuiten in passen. Donderdagavond met buufje de stad in voor poging nummer zoveelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou het maar op vandaag, anders wordt een schattig blauw vogeltje boos![]()
En 3/4wk is kort, maar je weet maar nooit wat eruit voortkomt![]()
Ik ga mijn nest induiken, wil morgen toch nog proberen een paar lange laarzen zonder hak te vinden, waar ook mijn kuiten nog eens in passen![]()
Truste
iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:41 schreef FZN05 het volgende:
Wat is dat voor onzin dat Joey vorige week heeft gewonnen omdat Wijnand ziek is?
Wijnand
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit al tijden van: ik ga nu naar bed. Zal zo ook eens gaan. En grappig, ik ben ook op zoek naar (enkel)laarzen met een niet al te hoge hak waar mijn kuiten in passen. Donderdagavond met buufje de stad in voor poging nummer zoveelTrusten
bye bye vrouw bye byequote:
Naughty Boyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:31 schreef Evertjan het volgende:
ik las Waar we al gangbangend de week doorknallen
*fluit onschuldig*quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou 't in m'n eentje in Zwolle niet eens redden, ben ik bang, en zeker niet als starter over een aantal jaartjes. Waar is die leuke kerel die ook nog eens leuk verdient?
als je per sé je huis uit moet (ivm verbreken relatie bijv) kan zoiets handig zijn mits je het geld op kunt brengen en je beseft dat het eigenlijk oplichters zijn en je na het 1e jaar (want je tekent sowieso voor n jaar) iets anders zoekt. 't heeft mij iig geholpen snel uit Usquert (zoek daar btw eens op huizenprijzen, hilarisch laag) in Groningen stad te komen. En ook van Groningen naar Leeuwarden btw. Ik kon op die momenten de tarieven gelukkig betalen en het heeft me natuurlijk teveel geld gekost maar ik ben blij dat ik het gedaan hebquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vaak is het met particulier of in ieder geval bij Maxx zo dat je de huur drie keer betaalt, een keer als huur, een keer als voorschot en een keer als bemiddeling. Vooral dat laatste is echt absurd, even een paar honderd euro als bemiddeling.
Hier in H'kerk rijdt een Rapide rond. Dat vind ik nogal wat.quote:
Bij ons aan 't einde van straat ligt een AM-dealer.... Dat vind ik helemáál wat. Binnenkort es binnenwandelen. Als fanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier in H'kerk rijdt een Rapide rond. Dat vind ik nogal wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |