SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind van wel, al zal ik dat overdag niet zo snel roepen... Dan ga ik met pek en veren de brandstapel op
quote:
Strak plan!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
We doen het gewoon, want we zijn al zeker met z'n 3en.
Mijn laatste is ergens tijdens SR, is dus weer hoognodigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
TT
En minthy, wat is dit nu, zomaar 2 topics op rij![]()
Ja, nu wordt het eng, hè??quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
TT
En minthy, wat is dit nu, zomaar 2 topics op rij![]()
Jij hebt andere prioriteiten, dus het is je vergevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn laatste is ergens tijdens SR, is dus weer hoognodig
Twee afstandsbedieningen naast elkaar werkt ook primaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
Radio weer uit, tv weer aan. Handig, zo'n digitaal kastje
Dat is nu weer helemaal goed, dus ik heb alle tijd weerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij hebt andere prioriteiten, dus het is je vergeven
Toch onhandiger dan gewoon lles in eenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twee afstandsbedieningen naast elkaar werkt ook prima
Batterijen waren elke keer op en ik vergat ze te halen... Das nu met 1 afstandsbediening handigerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Twee afstandsbedieningen naast elkaar werkt ook prima
Ik bedoelde niets specifieks hoor, meer dat je een relatie hebtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is nu weer helemaal goed, dus ik heb alle tijd weer
Dat wel. Kan ook wel radio luisteren via digitaal, maar dan gaat 't geluid via de tv en das niet veel soeps in vergelijking met m'n setquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch onhandiger dan gewoon lles in een.
Verkeerd aangesloten ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wel. Kan ook wel radio luisteren via digitaal, maar dan gaat 't geluid via de tv en das niet veel soeps in vergelijking met m'n set
Helemaal mee eens, maar uit gemak heb ik altijd de tv aan... En om ruzie met de buren te voorkomen, de woofer dreunt nogalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wel. Kan ook wel radio luisteren via digitaal, maar dan gaat 't geluid via de tv en das niet veel soeps in vergelijking met m'n set
Nee, home cinema set bedoel ik. Die kan niet op de tv worden aangesloten. Ooit, als ik een huisje heb gevonden enzo, ga ik er wellicht wel naar kijkenquote:
Hehe ik heb het zelfde. Ik heb een apple tv, maar kan die niet via mijn "home cinema" afspelen, maar alleen via de tvquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, home cinema set bedoel ik. Die kan niet op de tv worden aangesloten. Ooit, als ik een huisje heb gevonden enzo, ga ik er wellicht wel naar kijken
Was 't iets met een wit busje?quote:
twitter:wijnand3fm twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 01:00:16HEEFT IEMAND DAT WITTE BUSJE GEZIEN?!?!?! #3FM reageer retweet
Philips setje staan. En Philips wil alleen samen met Philipsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe ik heb het zelfde. Ik heb een apple tv, maar kan die niet via mijn "home cinema" afspelen, maar alleen via de tv.
Geen idee, ging over Belgie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was 't iets met een wit busje?twitter:wijnand3fm twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 01:00:16HEEFT IEMAND DAT WITTE BUSJE GEZIEN?!?!?! #3FM reageer retweet
Dat zelfde geld helaas ook voor jvcquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Philips setje staan. En Philips wil alleen samen met Philips
die home cinema heeft vast tulp ingangen en de TV een scart, je hebt dan alleen een omvormertje nodig. En de decoder heeft vaak ook genoeg uitgangen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat zal best. We hebben er 4 jaar geleden eens naar gekeken en wat ik zei, ik wacht wel tot ik iets anders heb gevonden. Ik moet ergens in de top 10 staan als ik ergens op reageer, dus ik breng dat extra geduld nog wel opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die home cinema heeft vast tulp ingangen en de TV een scart, je hebt dan alleen een omvormertje nodig. En de decoder heeft vaak ook genoeg uitgangen.
Ik heb een Samsung TV en een Samsung HTS, werkt perfect met elkaar. Gewoon TV kijken met geluid via de speakersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Samsungquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung TV en een Samsung HTS, werkt perfect met elkaar. Gewoon TV kijken met geluid via de speakers.
Samsungquote:
twitter:wijnand3fm twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 01:12:46Vrouw bevalt op bijrijdersstoel. Schiet mij maar lek... http://t.co/mnL7NkWF #3FM reageer retweet
Hoeft van mij niet zo, vind er niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:16 schreef FZN05 het volgende:
Ting Tings - Hang It Up is gisteren (maandag) 5x gedraaid...
Zou het megahit worden?
Geen idee, van mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:16 schreef FZN05 het volgende:
Ting Tings - Hang It Up is gisteren (maandag) 5x gedraaid...
Zou het megahit worden?
2,5 a 3 heb je al vrijstaand.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:38 schreef CindieY het volgende:
Voor een tonnetje of 4 heb je best een ruim huis in 't noorden
Met wie?quote:
Daarmee red je het hier niet meer. Over de grens kan je met datzelfde geld heel wat meer kopen, veel mensen kiezen daarvoor, stikt van de Nederlandse kentekens daarquote:
Specificeer 'hier'?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarmee red je het hier niet meer. Over de grens kan je met datzelfde geld heel wat meer kopen, veel mensen kiezen daarvoor, stikt van de Nederlandse kentekens daar
Ah, je had het al gevonden... Die hoek waar Hole woont, is idd vrij goedkoop, net als NO-Groningenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:49 schreef CindieY het volgende:
Ik zit es wat te funda'en op eigen woonplaats, die van hole en die van minthy, maar hole, allejezus, nooit geweten dat het daar zó goedkoop was.
Toch, wat je daar kan krijgen, kan je niet zomaar krijgen in het ouderlijk dorp. Lekker cryptisch praten zo trouwensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, je had het al gevonden... Die hoek waar Hole woont, is idd vrij goedkoop, net als NO-Groningen
Klopt... Het huis waarin ik nu woon (huur) kan ik kopen van de woningbouw voor ongeveer ¤190.000. Tussenwoning uit 1978, bereslecht geisoleerd, dikke doeiquote:
Ik zou 't in m'n eentje in Zwolle niet eens redden, ben ik bang, en zeker niet als starter over een aantal jaartjes. Waar is die leuke kerel die ook nog eens leuk verdient?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt... Het huis waarin ik nu woon (huur) kan ik kopen van de woningbouw voor ongeveer ¤190.000. Tussenwoning uit 1978, bereslecht geisoleerd, dikke doei![]()
Bij Hole bedoel je? Heeft ook wel wat te maken met de uithoek (landelijk gezien dan, ik kom er graag om te shoppenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch, wat je daar kan krijgen, kan je niet zomaar krijgen in het ouderlijk dorp. Lekker cryptisch praten zo trouwens
Ja, maar m'n ouderlijk dorp is toch ook een redelijke uithoek en het is echt net in het oosten van Groningen. Dat zou 't prijstechnisch gunstig moeten maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij Hole bedoel je? Heeft ook wel wat te maken met de uithoek (landelijk gezien dan, ik kom er graag om te shoppen) en gebrek aan bedrijvigheid denk ik. En ik kan je cryptische praten prima bijhouden
Huren red ik prima, zelfs met de kosten voor mijn opleiding erbij. Scheelt dat we tijdens samenwonen het huis op beide namen hadden staan en m'n ex alleen uitgeschreven hoefde te worden. Ze kunnen de huur maar een paar procent omhoog gooien per jaar. Mijn buren betalen dik ¤100 meer per maandquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou 't in m'n eentje in Zwolle niet eens redden, ben ik bang, en zeker niet als starter over een aantal jaartjes. Waar is die leuke kerel die ook nog eens leuk verdient?
Dichter bij stad Groningen misschien? Hier is het hoe dichter bij Zwolle, hoe duurder het wordtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, maar m'n ouderlijk dorp is toch ook een redelijke uithoek en het is echt net in het oosten van Groningen. Dat zou 't prijstechnisch gunstig moeten maken.
Kilometertje of 30, ruim genomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dichter bij stad Groningen misschien? Hier is het hoe dichter bij Zwolle, hoe duurder het wordt
De huren in Zwolle liggen best hoog, ik heb 't best wel omhoog zien schieten de afgelopen 4 jaar, maar ik zou 't ook kunnen doen als ik weer werk enzo. En dan doel ik uiteraard niet op m'n huidige studentenkamerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Huren red ik prima, zelfs met de kosten voor mijn opleiding erbij. Scheelt dat we tijdens samenwonen het huis op beide namen hadden staan en m'n ex alleen uitgeschreven hoefde te worden. Ze kunnen de huur maar een paar procent omhoog gooien per jaar. Mijn buren betalen dik ¤100 meer per maand![]()
En die leuke kerel? Tja... Ik zoek ook, normaal loon is voldoende![]()
We kunnen hier wel een datingdinges beginnen
Zwolle blijf ik weg, ik geloof dat de eenspersoons appartementjes die we op het werk huren zo'n ¤650 kosten... Ik betaal hier zo'n ¤480 voor 3 verdiepingen, 4 slaapkamers, voor + achtertuin... Nogal een verschilquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kilometertje of 30, ruim genomen.
[..]
De huren in Zwolle liggen best hoog, ik heb 't best wel omhoog zien schieten de afgelopen 4 jaar, maar ik zou 't ook kunnen doen als ik weer werk enzo. En dan doel ik uiteraard niet op m'n huidige studentenkamer
En gaarne een kerel die accepteert dat ik 't liefst parttime ga werkenVeeleisend? Neuhhhh.
Ik denk dat ik uiteindelijk toch wel weer in Grunn (stad danwel provincie) beland. Baal ook eigenlijk als een stekker dat ik me nooit heb ingeschreven voor de wbv in de stad en daar op kamers gaan zie ik niet meer zitten. Anders was ik wellicht al druk bezig met zoeken daar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwolle blijf ik weg, ik geloof dat de eenspersoons appartementjes die we op het werk huren zo'n ¤650 kosten... Ik betaal hier zo'n ¤480 voor 3 verdiepingen, 4 slaapkamers, voor + achtertuin... Nogal een verschil![]()
Ik werk al parttime, 32u is voor mij voldoende. Ik wil ook best naar 24u na mijn opleiding
Edit: 32u wordt in mijn sector als fulltime gezien...![]()
Is particulier huren goed te doen daar? Buiten Stad om, dat lijkt me nogal prijzig...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uiteindelijk toch wel weer in Grunn (stad danwel provincie) beland. Baal ook eigenlijk als een stekker dat ik me nooit heb ingeschreven voor de wbv in de stad en daar op kamers gaan zie ik niet meer zitten. Anders was ik wellicht al druk bezig met zoeken daar.
Je bedoelt in Groningen? Geen idee eigenlijk. Wellicht toch eens verdiepen in wat wbv's en particulier huren, anders zit ik nog nergens over een jaartje of 2quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Is particulier huren goed te doen daar? Buiten Stad om, dat lijkt me nogal prijzig...
Net als Maxx in Zwolle bijvoorbeeld
Maxx is idd niet het meest handige voorbeeld, daarover hoor ik de meest idiote verhalen met inschrijfgelden en dubbele huur betalen, enz...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bedoelt in Groningen? Geen idee eigenlijk. Wellicht toch eens verdiepen in wat wbv's en particulier huren, anders zit ik nog nergens over een jaartje of 2En Maxx zit in meer steden, wat een uitzuigers zijn dat. Sowieso zijn de meeste particulieren/makelaars hier in Zwolle echt verschrikkelijk duur, hoef ik hier momenteel niet eens naar te kijken.
Vaak is het met particulier of in ieder geval bij Maxx zo dat je de huur drie keer betaalt, een keer als huur, een keer als voorschot en een keer als bemiddeling. Vooral dat laatste is echt absurd, even een paar honderd euro als bemiddeling.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Maxx is idd niet het meest handige voorbeeld, daarover hoor ik de meest idiote verhalen met inschrijfgelden en dubbele huur betalen, enz...
Kan zijn dat het in provincie Groningen wat beter te doen is, noorden is vaak goedkoper
Bezopen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vaak is het met particulier of in ieder geval bij Maxx zo dat je de huur drie keer betaalt, een keer als huur, een keer als voorschot en een keer als bemiddeling. Vooral dat laatste is echt absurd, even een paar honderd euro als bemiddeling.
wat zijn dat voor maffia praktijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vaak is het met particulier of in ieder geval bij Maxx zo dat je de huur drie keer betaalt, een keer als huur, een keer als voorschot en een keer als bemiddeling. Vooral dat laatste is echt absurd, even een paar honderd euro als bemiddeling.
Dat is echt geen doen inderdaad. En 't schiet ook voor geen meter op met de wbv's hier, ik zit op 2335 inschrijfdagen en nog is 't hoogstuit ergens zo tussen de plek 9 en 15. Maar goed, sowieso maar eerst weer werk vinden, anders ga ik 't ook erg krap hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Bezopen...
Op m'n werk gaan bewoners vaak zelfstandig wonen via de wbv, maar soms gaat ze dat niet snel genoeg en proberen ze via Maxx aan een huisje te komen. Probeer maar eens zo'n bedrag op te hoesten met een Wajonguitkering van ¤700 pm![]()
De meesten komen met hangende pootjes terug en wachten SWZ of Delta Wonen wel af
Die puntenomrekening viel ook heel veel mensen tegen, veel hebben het idee nu lager te staan als ze op een woning gereageerd hebben tov het oude systeem.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is echt geen doen inderdaad. En 't schiet ook voor geen meter op met de wbv's hier, ik zit op 2335 inschrijfdagen en nog is 't hoogstuit ergens zo tussen de plek 9 en 15. Maar goed, sowieso maar eerst weer werk vinden, anders ga ik 't ook erg krap hebben
Morgen! Of vandaag, het is maar hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Die puntenomrekening viel ook heel veel mensen tegen, veel hebben het idee nu lager te staan als ze op een woning gereageerd hebben tov het oude systeem.
Heb je al iets gehoord over dat invalwerk?
Je wil 't niet weten inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat zijn dat voor maffia praktijken
Hou het maar op vandaag, anders wordt een schattig blauw vogeltje boosquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgen! Of vandaag, het is maar hoe je het bekijktEn anders ga ik vanaf volgende week wat uitzendbureau's aflopen enzo, deze week even wat rust aan m'n hoofd
Maar goed, invalwerk is overigens ook maar 3/4 weken, dus daarna zal ik alsnog weer op zoek moeten gaan. Achja, afgezien van wat ergernissen mbt tot huisgenoot en ruimtegebrek, zit ik hier nog wel even prima.
Ik zit al tijden van: ik ga nu naar bed. Zal zo ook eens gaan. En grappig, ik ben ook op zoek naar (enkel)laarzen met een niet al te hoge hak waar mijn kuiten in passen. Donderdagavond met buufje de stad in voor poging nummer zoveelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou het maar op vandaag, anders wordt een schattig blauw vogeltje boos![]()
En 3/4wk is kort, maar je weet maar nooit wat eruit voortkomt![]()
Ik ga mijn nest induiken, wil morgen toch nog proberen een paar lange laarzen zonder hak te vinden, waar ook mijn kuiten nog eens in passen![]()
Truste
iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:41 schreef FZN05 het volgende:
Wat is dat voor onzin dat Joey vorige week heeft gewonnen omdat Wijnand ziek is?
Wijnand
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit al tijden van: ik ga nu naar bed. Zal zo ook eens gaan. En grappig, ik ben ook op zoek naar (enkel)laarzen met een niet al te hoge hak waar mijn kuiten in passen. Donderdagavond met buufje de stad in voor poging nummer zoveelTrusten
bye bye vrouw bye byequote:
Naughty Boyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:31 schreef Evertjan het volgende:
ik las Waar we al gangbangend de week doorknallen
*fluit onschuldig*quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou 't in m'n eentje in Zwolle niet eens redden, ben ik bang, en zeker niet als starter over een aantal jaartjes. Waar is die leuke kerel die ook nog eens leuk verdient?
als je per sé je huis uit moet (ivm verbreken relatie bijv) kan zoiets handig zijn mits je het geld op kunt brengen en je beseft dat het eigenlijk oplichters zijn en je na het 1e jaar (want je tekent sowieso voor n jaar) iets anders zoekt. 't heeft mij iig geholpen snel uit Usquert (zoek daar btw eens op huizenprijzen, hilarisch laag) in Groningen stad te komen. En ook van Groningen naar Leeuwarden btw. Ik kon op die momenten de tarieven gelukkig betalen en het heeft me natuurlijk teveel geld gekost maar ik ben blij dat ik het gedaan hebquote:Op dinsdag 24 januari 2012 02:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier in H'kerk rijdt een Rapide rond. Dat vind ik nogal wat.quote:
Bij ons aan 't einde van straat ligt een AM-dealer.... Dat vind ik helemáál wat. Binnenkort es binnenwandelen. Als fanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier in H'kerk rijdt een Rapide rond. Dat vind ik nogal wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |